سخنرانی استادحسن عباسی با موضوع ایرانی که می تواند بگوید نه!

استاد حسن عباسی، رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال در نشست «ایرانی که می تواند بگوید نه! ـ بررسی دکترین سیاسی انقلاب اسلامی» که در روز ـ 23 آذر 94 ـ در دانشگاه آزاد ایلام در سالن حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس برگزار شد، عرصه کنونی مناسبات بین الملل را عرصه تاخت و تاز و بی عدالتی دانست و گفت: شایسته است که مردم ایران نقش ارزنده تری را در این مناسبات ایفا کنند.

وی با بیان این مطلب که « انقلاب» باعث رهانیدن ملتی از چنگال ستم و گشایش راه های جدید برای حیات بهتر می شود، افزود: هیچ کس به این فکر نمی کند که ملت ها نیز باید نسبت به نظام سلطه و استبداد جهانی انقلاب کنند. ۲۰۰ کشور در این کره خاکی موجودیت دارند که مردم تمام آن ها نسبت به ساختارهای حاکمیتی خود معترض هستند.

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال با تاکید بر این مطلب که یک نظام سلطه دیکتاتور با عنوان «سازمان ملل» بر جهان حاکم است که تمام مردم ساختار آن را مشروع و منزه از اشکال می دانند، تصریح کرد: در کشور ما نیز بین سه گروه، این شیفتگی مفرط دیده می شود، دسته اول بخش عمده ای از مسئولین کشور هستند که نسبت به سازمان ملل به عنوان یک نظام جهانی، خوشبینی مفرط دارند و با هر مسئولی که از این سازمان به کشور ما می آید در عالی ترین مقام با آن جلسه می گذارند و آمار می دهند بدون آنکه بدانند این گزارش ها به کجا می روند یا چه کسانی از آن ها استفاده می کنند.

عباسی گروه دوم را نخبگان علمی و فکری کشور عنوان کرد و ادامه داد: دسته سوم جوانان هستند که هیچگاه از خودشان نپرسیدند چه مقدار از مشکلاتی که در جوامع بین المللی به ویژه جامعه ما وجود دارد به سازمان ملل مرتبط است؟

وی با طرح این سئوال که ما در هندسه قدرت جهانی در چه جایگاهی قرار داریم، گفت: توجه به این سوال و بن‌مایه‌های فکری آن در بین افکار عمومی و نخبگان مغفول است. برای به چالش کشیدن این خوشبینی در فضای جامعه به موج فکری، گفتمانی و نظری نیاز است تا بتوان به مرحله ای رسید که چارچوب های یک سازمان مطلوب در جامعه ای جهانی را تعریف و سهم خود را در آن مشخص کنیم.

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال با تاکید بر این مطلب که کمتر کسی به این موضوع فکر می کند که بیشترین مشکلات جامعه بشری ریشه در نظام سلطه دارد، تشریح کرد: پنج کشور با قرار دادن حقوق خاص برای خود مانند حق وتو، استفاده از سلاح اتمی، داشتن قدرت و غیره، جهان را مانند کیک به گونه ای تقسیم کرده اند که ۱۹۵ کشور دیگر تابع آن ها باشند.

عباسی ادامه داد: تفکر غالبی که در میان دولتمردان ما وجود دارد این است که سازمان ملل یک نهاد مشروع است که حق دارد معیارهای خود را به ما دیکته کند و ما باید خودمان را با آن تطبیق دهیم، البته این تفکر در راس نظام مورد قبول نیست. گفتمان سازی در مورد نامشروع بودن سازوکار سازمان ملل یکی از مباحث اصلی آینده شناسی در جامعه محسوب می شود به گونه ای که این امر باید در محیط های دانشگاهی مطرح شود و به جامعه سرایت کند.

وی یادآور شد: آژانس جهانی انرژی اتمی بیش از ۱۲ سال است که پا بر روی گلوی ملت ایران گذاشته و کشورمان را به بهانه جلوگیری از دستیابی به سلاح اتمی در حق قانونی خود که همان دستیابی به انرژی صلح آمیز است، محروم کرده و در این راه از تهدید، حمله نظامی با هواپیماهای بدون سرنشین، ارسال ویروس استاکس نت، ترور دانشمندان و در نهایت تحریم گسترده اقتصادی تا جایی که دولت ایران را به پای میز مذاکره کشاندن، پرهیز نکردند.

این کارشناس مسائل راهبردی با تاکید بر اینکه انرژی اتمی ایران برای ۲۵ سال به میزان 3/5 درصد محدود شده است، بیان داشت: براساس مفاد قطعنامه ۲۲۳۱، تعداد ۱۲۰ بازرس از آژانس انرژی اتمی تا ۲۵ سال در کشور ما حضور دارند و تمام مراحل خاک برداری، معدن، غنی سازی و غیره را با دوربین های آنلاین نظاره می کنند.

ما باید سازمان ملل را بر سر جایش می نشاندیم

عباسی بخش عمده‌ی مخاطره آمیز بودن فشارها و تهدیدهای اقتصادی در کشور را مربوط به سازمان ملل دانست و گفت: هیچ کس در طول این سال ها نپرسید که سازمان ملل براساس چه حقی به خود اجازه می دهد که به ایران فشار وارد کند.قطعا در این زمینه، کم کاری از سوی ما بوده است؛ زیرا ما باید سازمان ملل را بر سر جایش می نشاندیم. گناه نابخشودنی نخبگان فکری و سیاسی ما این است که فشارهای سازمان ملل را می پذیرند و از ساختار حکومت ملی خود گلایه می کنند؛ این در حالی است که مشکلات حکومت ها در نظام های بین المللی متاثر از سازمان ملل متحد می باشد.

وی عنوان فعالیت یونسکو را سازمانی برای آموزش و بررسی در اقصی نقاط جهان عنوان کرد و افزود: این سازمان عمیقا با دین مشکل دارد ، نخستین رئیس این سازمان در مجله «پیام یونسکو» که قبل و بعد از انقلاب در ایران منتشر می شد نوشته است: «دین در یک جامعه بشری باید به زاویه رانده شود و بشر باید یک دین طبیعی داشته باشد، بنابراین ادیان از جامعه کنار زده شوند» این در حالی است که مفهوم دین در جامعه ما نقش کلیدی دارد، با این تفاسیر آیا می توان به سازمان یونسکو اعتماد کرد؟

این تحلیل گر مسائل سیاسی با اشاره به فعالیت وزارت آموزش و پرورش، نهادهای علمی و سازمان های فرهنگی کشور زیر نظر یونسکو، متذکر شد: دولت های پیشین ایران، تکنو کرات بودند و طرح های مخاطره آمیز کنترل جمعیت، طرح اقتصادی و غیره را که بر ما تحمیل می شد با خوشبینی می پذیرفتند، رهبر معظم انقلاب بارها طرح های سازمان ملل را به چالش کشیدند. اگر در طول ۳۷ سال گذشته این سازمان برخی سیاست ها را به ایران تحمیل نمی کرد کشور ما هم اینک در موقعیت بهتری قرار داشت، اگر به این موضوعات فکر نکنیم به همان سرنوشت سوریه، عراق و افغانستان دچار خواهیم شد.

عباسی تصریح کرد: همین نظام سلطه به کشوری مانند عربستان که حقوق بشر را رعایت نمی کند و دموکراسی در آن معنا ندارد؛ اجازه می دهد علیه ایران طرح دعاوی حقوقی مطرح کند و با حمایت آمریکا و دیگران مقبول واقع شود البته در این جریان بود که سیاست خارجه کشورمان انفعال خود را در برابر ترکیه و عربستان نشان داد.

وزارت خارجه ایران از ترکیه و عربستان واهمه دارد

وی با تاکید بر این مطلب که وزارت خارجه ایران از ترکیه و عربستان واهمه دارد، گفت: برخی از دولت‌مردان گفته بودند که قدرت سیاست خارجه دولت ما به قدری بالا است که توانستیم شش قدرت برتر جهان را به پای میز مذاکره بیاوریم؛ اما در جریان فاجعه منا روشن شد که مسئولین دولت عربستان حتی تلفن حضرات دولت را برنمی دارند.

رئیس اندیشکده یقین تصریح کرد: امور خارجه ایران زمانی خوش جلوه می کند که بتواند پاسخگوی دیپلماتیک بسیاری از بد اخلاقی های عربستان و ترکیه باشد. سازمان ملل علیه ایران قطعنامه صادر می کند و سیاست خارجه کشورمان می گوید این قطعنامه مغرضانه است اما با قاطعیت اعلام نمی کند که سازمان ملل با چه حقی بر علیه ایران قطعنامه صادر کرده است؟ این پرسش‌ها در نظام رسانه ای ایران مطرح نمی شوند، نظام سلطه یک تیغی را به عنوان معیار انتخاب کرده است که اگر گردن شما از آن شاخص بالاتر برود سرتان را از تن جدا می کند.

عباسی به مباحث فکری و عقلایی مطرح شده از سوی امام راحل (قدس ره) و رهبر انقلاب مبنی بر باز تعریف جایگاه جمهوری اسلامی در نظام سلطه اشاره و ابراز کرد: ما باید در مرحله اول خود را از زیر یوغ نظام سلطه و نظم بین الملل خارج کنیم سپس جایگاه ایرانی- اسلامی خود را در مناسبات جدید باز یابیم. سازوکار سازمان ملل مربوط به جنگ جهانی دوم است بنابراین باید ساختار پوسیده آن تغییر کند.

وی یاد آور شد: هم اینک ما شاهد تحولاتی در منطقه با عنوان تروریسم و برآیندهای مبارزه با آن هستیم که عده ای بر روی این آتش، نفت می ریزند و آن را بسط می دهند، لیبرال های جامعه ما در این فضا فکر می کنند که امنیت کنونی کشور تا ابد تضمین است، همه چیز عالی می باشد و همین موضوع را کم داریم که دوستان لیبرال به مواردی دست یابند تا با آمریکا نرد عشق ببازند.

جریانی که امروز پشت دانشگاه آزاد و مجمع تشخیص مصلحت نظام است با آمریکا ساخت و پاخت دارد

رئیس اندیشکده یقین ادامه داد: کسی نیست که از آن ها بپرسد آیا سوریه با آمریکا رابطه نداشته یا ندارد؟ آمریکا در عراق سفارتخانه ندارد؟ چرا با وجود ۳۰۰۰ دیپلمات آمریکایی در عراق، ترکیه در این کشور عربی نیرو پیاده می کند؟ ۱۴ سال است که افغانستان در سیطره آمریکا می باشد؛ آیا وضع افغانستان بهتر شده است؟ چرا وقتی امثال بنده می خواهند تریبون به دست بگیرند چهار ستون بدن آقایان لیبرال در دانشگاه آزاد به لرزه در می آید؟ چرا از نهادی به نام مجمع تشخیص مصلحت نظام که سر سوزنی مصلحت نظام از آن بیرون نمی آید و مرکز تحقیقات استراتژیک آن به منبع و منشاء اشاعه لیبرالیسم تبدیل شده است به دانشگاه آزاد فشار می آورد که تریبون را از اصولگرایان بگیرند؟ سیستمی ایجاد کرده اند که از عادی ترین حرف حقی که در دانشگاه بیان می شود واهمه دارند.

عباسی تاکید کرد: جریانی که امروز پشت دانشگاه آزاد و مجمع تشخیص مصلحت نظام است با آمریکا ساخت و پاخت دارد، ۲۹ سال پیش قرار و مدارهای خود را با اسرائیل و آمریکا در اروپا بسته اند، وقتی این جریان علنی شد به جای تکذیب کردن درصدد شکایت برآمدند.

وی افزود: بعد از گفتگوی این جریان در طول جنگ هشت ساله، با رژیم غاصب و ایالات متحده نه تنها از فشار آن ها کاسته نشد؛ بلکه بسیاری از هجمه ها و مصیبتهای عظما مانند ساقط کردن هواپیمای مسافربری کشورمان و افزایش استفاده از تسلیحات شیمیایی علیه ایران بیشتر شد.

۹۹ درصد اسناد مجمع تشخیص مصلحت نظام دارای بن‌مایه‌های لیبرالیستی هستند

رئیس اندیشکده یقین با بیان این مطلب که پیگیر هیات تحقیق برای بررسی عملکرد مجمع تشخیص مصلحت نظام هستیم، تصریح کرد: این مجمع باید پاسخگو باشد که چرا تا کنون نتوانسته است الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت را تولید کند؟ چرا مدل نظام مالی ارائه نداده اند؟ چرا به جای مجمع مذکور صدای مراجع تقلید برای بیان این مطلب که بانکداری در ایران ربوی است؛ بلند شده است؟

عباسی گفت: مجمع تشخیص مصلحت نظام دارای سه بخش صحن، مرکز تحقیقات استراتژیک و دبیرخانه است، این نهاد با بودجه چند صد میلیونی نتوانسته است الگوهای جایگزین به جامعه ارائه کند. مدیریت ویژه رهبر و حمایت های نیروهای انقلابی این کشور را به گونه ای رو به جلو حرکت دادند که بی نیاز از وجود مجمع تشخیص مصلحت نظام بوده است.

وی ابراز داشت: اسناد منتشر شده از سوی مجمع تشخیص مصلحت نظام را کارشناسی کردیم به این نتیجه رسیدیم که ۹۹ درصد از این اسناد دارای بن مایه های لیبرالیستی هستند و به درد جامعه دینی ما نمی خورند، حافظه تاریخی کشور ما گواه می دهد هرگاه لیبرال ها کشور را به چالش کشیدند نظام با آن برخورد کرد، ماجرای بنی صدر مصداق تاکید بر این مطلب است.

رئیس اندیشکده یقین هشدار داد: ما عمق انحرافات فکری در درون نظام را برآمده از مجمع تشخیص مصلحت نظام می دانیم، این خطر باید برای افکار عمومی تبیین شود، نه تنها روح اسلام بر متون و اسناد تقریر شده در این مرکز وجود ندارد؛ بلکه انحرافات فکری، علمی، سیاست خارجه و علوم انسانی در دانشگاه ها از مجمع مذکور ناشی می شود، بن‌مایه های لیبرالیسم آمریکایی، پهلوی و غربی که ۳۸ سال گذشته توسط این ملت به زباله دان افکنده شده اند و به وسیله برخی افراد در حال تئوریزه و بسیط کردن در جامعه هستند.

عباسی به دیدار سران مجمع تشخیص مصلحت نظام با رهبر در سال ۱۳۸۹ اشاره و عنوان کرد: یک سند استراتژیک در ۸۰۰ صفحه به معظم له تقدیم کردند که این سند پس از صرف ۱۰ سال وقت و میلیون ها تومان هزینه تقریر شده بود، ۷۸۳ صفحه صغری کبری چیده بودند که بگویند: پس از بررسی اسناد بالادستی نظام مانند برنامه چهارم  و پنجم توسعه، سند چشم انداز ۲۰ ساله، اصل ۴۴ قانون اساسی و غیره به نظر می رسد الگو مطلوب توسعه اسلامی، مکتب نهادگرایان و کینزی های جدید می باشد.

وی با یادآوری شکست مکتب کینز در اروپا و آمریکا، تصریح کرد: فاجعه اقتصادی که در یونان می بینید به دلیل پیاده کردن این مکتب می باشد، ارائه الگو مذکور از سوی مجمع تشخیص مصلحت نظام در حالی است که رهبر معظم انقلاب بارها تاکید کرده اند که مدل توسعه الگو مطلوب توسعه را کنار بگذارید و به دنبال الگوی اسلامی توسعه پیشرفت باشید.

این کارشناس مسائل استراتژیک گفت: وقتی خبرنگاران در تیرماه امسال از سخنگوی دولت پرسیدند: کتاب قانون برنامه را چه زمانی خواهید نوشت؟ پاسخ داد: «نوشته شده و همان کتاب «نظام های اقتصادی» تالیف آقای رئیس جمهور است»، به عبارتی دیگر برنامه ششم کشور که از سال ۱۳۹۵ آغاز می شود و تا ۱۳۹۹ اجرایی می شود مبتنی بر ارکان لیبرالیسم طراحی شده است، با دین ضدیت دارد و همان چیزی است که رهبر از آن به عنوان « نفوذ» یاد کرده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

حسن عباسی در ادامه گفت: اگر آمریکایی ها بیایند و با اسلحه به مردم بگویند لیبرالیسم را در کشورتان پیاده کنید ملت ایران در برابر این تحمیل و زور ایستادگی میکند؛ اما وقتی یک جریان خاص همان حرف هایی که ایالات متحده بخواهد را به سند تبدیل کرده و به نهادهای رسمی دیکته می کند این همان اصل نفوذ در تصمیم سازی است. این جریان که درصدد است لیبرالیسم بیرون افکنده شده از درب را از طریق پنجره وارد کشور کند می خواهد ایران را در ذیل چارچوب نظام سلطه و سازمان ملل و کدخدا غالب کند.

وی به سفر پوتین، رئیس جمهور روسیه به ایران و حضور مستقیم او از فرودگاه به بیت رهبری اشاره کرد و گفت: آنجا که برخی افراد در جامعه ما خدا را رها می کنند و با کدخدا می بندند هستند کسانی که می آیند و با نماینده خدا در زمین پیمان می بندند تمام نیروهای سلطه یک حرف می زنند و ایران چیز دیگری می گوید و آنجاست که پوتین به این عقلانیت می رسد که با ایران هماهنگ شود.

ایشان با بیان اینکه توانستیم در یک حرکتی فرهنگی ایالات متحده و نظام سلطه را کنار بزنیم افزود: هر جامعه ای برای اداره شدن به ایدئولوژی نیاز دارد جامعه ما به سوی اسلام ناب روی آورده است. آن کسانی که در 38 سال گذشته اطراف امام بودند و اعتقادی به ایدئولوژی اسلام نداشتند امروز خودشان را نشان می دهند و می بینیم که آنچه که اینک می خواهند در جامعه پیاده کنند هیچ تعارضی با مطالبات ایالات متحده ندارد.

عباسی با تاکید بر نه گفتن به آمریکا و دور کردن آن به گونه ای که این حیات را تا 38 سال ادامه داده است، اعلام کرد: اخوان المسلمین در مصر 80 سال کوشش کرد تا انقلاب کند توانستند حاکمیت را تنها برای یک سال در دست بگیرند زیرا با یک کودتای کوچک تمام انقلاب شان فرو پاشید؛ اما جمهوری اسلامی 37 سال انواع تهدیدهای سیاسی، اقتصادی و نظامی را خنثی کرده است.

وی به ظلم رژیم غاصب اسرائیل علیه کشورهای اطراف خود اشاره کرد و ادامه داد: ایران به صورت نیابتی در سال های 1385، 1387، 1390 و 1393 به مدت 114 روز بر سر رژیم غاصب کوبید و آن را شکست داد. وقتی ایران اراده کند حتی سوریه که در مدت 60 ماه در زیر یوغ استبداد می جنگد سکوت نمی کند.

رئیس مرکز بررسی های دکترینال خطاب به مسئولان مجمع تشخیص مصلحت نظام و دانشگاه آزاد اعلام کرد: بزرگترین اشتباه شما این است که در دانشگاه کوچکی در شهر ایلام تریبون را از من بگیرید. ما که موضع خود را به هر نحوی به گوش شما می رسانیم، شمائید که در مجمع تشخیص مصلحت نشسته اید و به جای تولید فکر به دانشگاه آزاد فشار می آورید، آگاه باشید ما با جوانانی که در سوریه برای امنیت کشور می جنگند و شهید می شوند پیمان بسته ایم که بر صیانت از اصل مسلم اسلام و زدودن لیبرالیسم از کشور ذره ای کوتاهی نخواهیم کرد عاقبت کار شما را در روزی که به سرنوشت بازرگان و بنی صدر دچار شدید خواهیم دید.

عباسی ادامه داد: آمریکا از سال 2007 تاکنون بیش از هزار جلد کتاب در زمینه اقتصاد به چاپ رسانده است تا ناکارآمدی اقتصاد لیبرالیستی را به جهان نشان دهد، ما این هزار جلد کتاب را برای تک تک مسئولان کشور ارسال کرده ایم، در این دانشگاه آزاد یک استاد پیدا نمی شود که بگوید چرا اقتصاد غرب از هم پاشیده است، وحشتی که آقایان در مجمع تشخیص مصلحت و دانشگاه آزاد دارند این است که اساتید اقتصاد در این دانشگاه درب کلاس هایشان تخته شود.

وی اعلام کرد: دو سال پیش به مردم گفتیم که اگر تحریم ها برداشته شدند تاثیر اقتصادی آن بیش از 5 درصد نخواهد بود اما برای اینکه صدای ما به گوش ملت نرسد می گفتند ای مردم آب خوردن شما به رفع تحریم ها بستگی دارد، یک ماه دیگر که بحث رفع تحریم ها مطرح شد تک تک مسئولان کشور باید پاسخ بدهند آن زمان که هزار جلد کتاب برایشان ارسال کردیم و آنها را از اقتصاد لیبرالیستی برحذر داشتیم براساس چه اصولی آب خوردن مردم را به رفع تحریم ها گره زدند.

عباسی خاطرنشان کرد: خانم تیسیپی لیونی، وزیر سابق امور خارجه رژیم غاصب اسرائیل در پاییز 90 در مصاحبه ای با یکی از نشریات غربی گفت: با مسئولان عرب منطقه رابطه نامشروع داشتم فیلم های این روابط ضبط شده است و مقام خاخام یهود این اجازه را به من داده اند، پس از این مصاحبه بود که نهادهای عالی امنیت کشور جلسه اضطراری تشکیل دادند و پس از بررسی موضوع فوق به این نتیجه رسیدیم که رژیم صهیونیستی نقشه حمله به یکی از چهار گزینه یعنی دمشق، جنوب لبنان، غزه و تاسیسات اتمی ایران را در سر می پروراند و به مقامات منطقه چراغ سبز می دهد تا همه آنها سکوت کنند و صدایشان درنیاید.

وی ادامه داد: پیش بینی کارشناسان محقق شد و رژیم غاصب، غزه را شخم زد. ایران از روز چهارم به بعد حمایت های خود را علنی کرد و با اعطای راکت های فجر باعث تسلیم شدن اسرائیل شد.

ایشان خطاب به جوانان فاش کرد: بدانید که تمام رهبران کشورهای مختلف در دنیا آتوهایی در زندگی شان به دست دشمن داده اند که معاندین در هر زمان که اراده کنند از آن مدارک علیه شان استفاده می کنند. نگرانی ما از این است که مسئولان کشورمان که 29 سال پیش با اسرائیل و آمریکا مذاکره کردند چه مشکلی دارند اگر ریگی به کفش دولتی ها نیست تکذیب کنند.

مبنای برنامه ششم توسعه لیبرالیستی است

عباسی با تاکید بر اینکه روسیاهی برای آن رئیس جمهوری است که ادعای آزادی بیان دارد؛ اما مخالف آن عمل می کند، اعلام کرد: اگر راست می گویید که دیوار دولت کوتاه است و از همه می خواهید که از شما اطاعت کنند، پس چرا به دانشگاه آزاد و سایر مراکز آموزش عالی فشار می آورید.

وی تصریح کرد: چشم ما از بنی صدر، بازرگان و خاتمی ترسیده است. ما نگران هستیم که در انقلاب خمینی که قرار شد در آن ریشه مستکبران عالم خشکیده شود برخی ها مستکبران را از پنجره به داخل کشور بازگردانند.

این کارشناس مسائل راهبردی به خط قرمز تصویر شده از سوی امام مبنی بر مراقب باشید کشور به دست لیبرال ها نیفتد اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری فرمودند تشت بی آبرویی لیبرالیسم از پشت بام بر زمین افتاده است ما بر این عهد و پیمان با امام مسلمین هستیم که اگر کسی در روبروی ایشان یک سخن گفت و در پشت سر آن سخن را نقض کرد به سرعت روشنگری کنیم.

عباسی با بیان اینکه در قرآن کریم مفسده در برابر مصلحت و اصلاح در برابر فساد آمده است گفت: مبنای برنامه ششم توسعه، لیبرالیستی است. کینز در کتاب خود نوشت ما انگلیسی ها اگر می خواهیم اقتصادمان بارور شود باید ربا و طمع را در جهان شیوع بدهیم، نئوکینزی یعنی رباخواران جدید. آقایانی که می گویند باید اختیارات رهبری محدود شود یا بر ایشان نظارت اعمال شود بدانید که ما در مجمع تشخیص مصلحت به زودی نظارت خواهیم کرد.

وی خطاب به مدیران اعتدالگرا در استان ها مبنی بر اینکه خودتان را هیزم آتش جهنم نکنید هشدار داد: میز ریاست بیش از دو روز برای شما دوام نمی آورد عاقبت خود را نسوزانید.

دولت پورشه سواران شمال تهران را ولی نعمت خود می داند

رئیس اندیشکده یقین خطاب به دولت گفت: این ملت 37 سال است که دشمن را در پشت مرزهای مملکت ناامید کرده است این مردم چنان مومن هستند که فوج فوج به سوی کربلا و حرم حضرت زینب رهسپار می شوند، فکر نکنید ملت ایران همان سگ به بغل های پورشه سوار در شمال تهران هستند که شما خودتان را به آنها بدهکار می دانید.

عباسی ادامه داد: افتخار ما مانند خمینی کبیر این است که ولی نعمت هایمان پابرهنگان هستند؛ اما دولت مرفهین بی درد، پورشه سوار شمال تهران را ولی نعمت خود می داند.

وی با بیان اینکه بنده سئوال پرسیدم که چرا چهار وزیر دولت به رئیس جمهور نامه نوشتند و وضعیت داخلی کشور را متذکر شدند، تصریح کرد: مشاور رئیس جمهور به این وزرا لقب مفت خور داد، از رئیس جمهوری که 48 لقب منفی به منتقدین خود می دهد بعید نیست که مشاور اولش با وزرای کابینه با بی ادبی سخن نگوید.

این تحلیلگر سیاسی فاش کرد: از دی ماه سال 1392 تا مرداد 1394 مبلغ 180 هزار میلیارد تومان از پول این مملکت در بورس ناپدید شد، این رقم 60 برابر اختلاس 3000 میلیاردی بود که رئیس آن اعدام شد و دولت برای اینکه فساد در بدنه اقتصاد را به رخ بکشد، مدام از بابک زنجانی سخن می گوید. سئوال من این است که بابک زنجانی چه صنمی با مجمع تشخیص مصلحت نظام داشت که از دست رئیس این مجمع و مرکز تحقیقات استراتژیک آن جایزه گرفت. بابک زنجانی محصول اسلام است یا اقتصاد لیبرالیستی؟ بابک زنجانی محصول آقایان هاشمی و روحانی است.

عباسی با هشدار نسبت به اینکه سیستم بورس و بانک در حال بیچاره کردن مردم هستند گفت: آقایان می گویند این اشکال ربطی به لیبرالیسم ندارد بلکه مربوط به جریانی است که خود را منتسب به دین می دانند صراحتا اعلام می کنم که این سخنان منحرفانه و به منزله نفوذ هستند. خائن به ملت کسی است که به مردم القا کند که خارج از کشور همه جا گل و بلبل است و این فقط ما هستیم که ایراد داریم.

وی با تاکید بر اینکه اقتصاد جهان 57 تریلیون دلار بدهی دارد و بزرگترین بدهکار آن کشور آمریکاست، تصریح کرد: مبنای سیستم جمهوری اسلامی ایران تحقق تمدن نوین اسلامی است که الگوی اقتصاد آن از راه اقتصاد مقاومتی می گذرد. سیاست رفیع این دولت هیچ تفاهمی با اقتصاد مقاومتی ندارد این دولت نمی تواند بر سر مردم شیره بمالد؛ زیرا ما روشنگری خواهیم کرد و تمام قد در برابر تغییر سیاق ها خواهیم ایستاد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درباره یکتا (دبیر بخش خبری پایگاه)

یکتا ؛ دبیر بخش خبری پایگاه هستم و ماموریتم در این پایگاه انتشار اخبار مربوط به استاد حسن عباسی است.

4 دیدگاه

  1. این سایت صاحب نداره چرا جوابگو نیست اینم شد کار فرهنگی

  2. شمارو به خدا فایل های صوتی و تصویری سخنرانی های استاد رو هم برای دانلود بذارید ..
    مثل سایت مصاف
    با تشکر

  3. چرا هیچ کدوم از سخنرانیا فایل صوتی ندارن؟؟؟ واقعا upload کردن یه فایل صوتی سختتر از تایپه اونه؟؟؟ توروخدا یکم فعال تر باشید..