ربا و غصب در لیبرالیسم برادران دوقلو هستند

ربا و غصب در لیبرالیسم برادران دوقلو هستند
ربا و غصب در لیبرالیسم برادران دوقلو هستند

درباره امیر (سردبیر پایگاه)

امیر؛ سردبیر پایگاه هستم و ماموریتم در این پایگاه انتشار فایل‌های جلسات استاد حسن عباسی است. هیچ دسترسی به استاد عباسی ندارم پس لطفا سوالات مهم خود که فقط استاد عباسی در توان پاسخ به آن است را برای ما ارسال نکنید و به سایت اندیشکده مراجعه نمایید و در آن پایگاه بپرسید.

2 دیدگاه

  1. سلام علیکم
    ببخشید میتوانید بگویید چرا در یک انقلاب اسلامی که مدعی حکومت امام زمانی ست چرا این همه قوانین علیه افغان های مقیم ایران که دود سی سال در یران هستند تصویب واجرا میشود باتشکر…

    • معاونت پایگاه

      علیکم‌السلام
      چون در ایران انقلاب شد تا حکومت اسلامی برپا شود، امام خامنه‌ی نیز بحثی با همین مضمون دارند که می‌فرمایند ما انقلاب کردیم تا اسلامی بشویم و کسی نباید ادعا کند که حکومت اسلامی است. برای حکومت اسلامی حقیقی نیاز است همه ارکان حکومت (تک تک افراد شاغل در حکومت) تماما اسلامی عمل کنند و خود بهتر می‌دانید که در این کشور کمتر کسی است که در همه شئونات واقعا اسلامی عمل کند. نمونه حاضر این کلام خود بنده که واقعا نتوانستم در همه جهات اسلامی عمل کنم. لذا شما مسئله را قومیتی و کشوری نبینید. هرکس در هرجایی عالم اگر اسلامی‌تر عمل کند و تقوی بیشتری داشته باشد نزد خدا مقرب‌تر است. پس انتظار از بقیه را به انتظار از نفستان تغییر دهید.