عمار بودن هزینه دارد

?عمار بودن هزینه دارد، آبرو، جان، مال، …؛ که اگر عمار بودن ساده بود کارمان به «این عمار…؟!» نمی‌کشید.
?همه می‌دانند که علی برای از بین بردن خیمه کفر معاویه، کمبود مالک نداشت … بلکه کمبود عمار داشت.
?فرماندهان محترم ارتش باید بدانید که اگر تمام امکانات بزرگ‌ترین ارتش‌های روی کره زمین را هم داشته باشید تا وقتی عمار نباشد، بازنده میدان‌اید.
?عمار کسی است که بیش از دو دهه تمام به شکلی خستگی‌ناپذیر، با بدنی پر از ترکش در هر هفته از زندگی‌اش حداقل سه روز را در شهرها و استان‌های کشور در میان مردم «عمارانه» می‌گذارند و گره‌های ذهنی و شبهات مردم را از پیر و جوان پاسخ می‌دهد؛ و آنگاه که جسمش دیگر تاب مقاومت در برابر درد و بی‌خوابی را ندارد روحی به وسعت آسمان و خاطراتی از دفاع مقدس او را به ‌پیش می‌راند.
?خوب بود می دانستید که اگر عمارها نبودند، به جای خروش مردم در ۹ دی باید در کف خیابان ها به قول همان افسر جزءتان … .
?گفتید که او فکر می کند داخل و خارج به حرف هاش توجه می کند ولی ایطور نیست؛ در بطلان حرف شما همین بس سال ها در پی هم گذشت و در هر محله و کوچه و مسجد و دانشگاهی که او به سخنرانی می‌رود، هنوز هم مشکل کمبود جا به وجود می‌آید، همین بس که از سال 85 تا همین امروز هر پنج‌شنبه کلاس استراتژی‌اش به عنوان بزرگ‌ترین و طولانی‌ترین کرسی نظریه‌پردازی کشور برگزار می‌شود و تا کنون بیش از ده‌هزار دانشجو تربیت کرده است.
?در توجه داخل و خارج به حرف‌های او همین بس که نظریه دکترین اقدام نامتقارن او امسال در دانشگاه امام حسین (ع) توسط رهبری رسماً و در پشت تریبون‌ عمومی اعلام شد و خود شما هم دانسته یا نادانسته در رزم دریای و زمینی از همین دکترین تبعیت می‌کنید. در توجه خارجی‌ها به صحبت‌های ایشان همین که بدانید تنها نظریه متقن حوزه علوم انسانی که در دانشگاه‌های نظامی سراسر جهان از یک ایرانی تدریس می‌شود همین نظریه است که به نام او تدریس می‌شود.
?باید بدانید که این بار عمار تنها نیست و هزاران دانشجو و هزاران نفر از عماریون پای کار هستند، ای کاش که چشم بصیرت باز کنید و ببینید که آتشی که در آن هیزم می ریزید از گور چه کسی بلند شده است، ای کاش ببینید بیدار شوید و ببینید که ناخواسته به یک مهره سیاسی فتنه گران تبدیل شده اید.
?ای کاش ببنید کسی که ۱۰ ثانیه از صحبتش در نقد شما بوده و معیار قضاوت نابه جای شما قرار گرفته، صد ها بار در دفاع از شما در طوفان شبهات ایجاد شده توسط همین فتنه گران سخن گفته.

درباره ?????? ??????

یکی از اندیشه‌جویان اندیشکده یقین؛ که افتخار همکاری در این پایگاه را دارد.

8 دیدگاه

  1. سلام بر ارتشیان قهرمان کاری نکنید که دشمن خوشحال شود سخنرانی خفت بار و سراسر توهین ظریف را چرا جواب نمی دهید ؟ من اگه جای ارتش بودم خاک در دهان ظریف می کردم اما غیرت کجاست؟ حالا بعذد از 6 سال یه قطعه از سخنرانی استاد عباسی این قهرمان ضد فتن گران خبیث را علم کرده اید؟ برید دهان کثیف رفسنجانی و دار و دسته فتنه را ببندید

  2. جناب آقای استاد عباسی با تقدیم سلام و ادب. خداوند حق امثال شما را که از جان و مال و آبرویتان برای تثبیت نظام اسلامی ایران مایه می گذارید بر ما ببخشد. یا علی

  3. عالی نوشتید. برای استاد عباسی ، عزت و سلامتی آرزومندم. یا حق

  4. امیدوارم که نظام قدر امثال عباسی ها را بداند که امثال ایشان در کشور بسیار نادرند

  5. سلام خدمت همه دوستان و هم خدمتی ها

    “ای کاش ببنید کسی که ۱۰ ثانیه از صحبتش در نقد شما بوده و معیار قضاوت نابه جای شما قرار گرفته، صد ها بار در دفاع از شما در طوفان شبهات ایجاد شده توسط همین فتنه گران سخن گفته.”
    دقیقاً، خیلی ها مثل بنده با روشن گریهای آقای عباسی چرایی حکومت اسلامی را دریافتیم و نسبت به انقلاب اسلامی مان جان تازه ای پیدا کردیم. و الا معلوم نبود الان با چه جریانی مقابل این حکومت ایستاده بودیم.

    استاد، تا پای جان ایستاده ایم

  6. آقای عباسی استادتون عذرخواهی کرد و حالا شما دارین دوباره در مورد ارتش که اندک اطلاعاتی هم از آن نداری نظر میدی و برای فرماندهان ارتش خط و نشون میکشی

  7. سبحان شاهمرادی اصولگرا

    درود عمار انقلاب شیخ حسن عباسی

  8. ارتش به اينم اعتراض كن:
    https://telegram.me/www_598_ir/5265
    توهین ظریف به ارتش‼️
    اونایی که با برش ۱ دقیقه ای از سخنرانی ۲.۵ ساعته دکتر عباسی نتیجه گرفتند که به ارتش توهین شده، از این حرفای ظریف چه نتیجه ای میگیرند؟!