سخنرانی استاد حسن عباسی با موضوع اقتصاد لیبرالی و رشوه‌خواری

استاد حسن عباسی در جمع مردم ارومیه با بیان اینکه تجمع عظیم تمدن‌ساز اربعین هر نوع تهدید را از منطقه خنثی می‌‌کند، ابراز داشت: امروز به لطف خداوند و نیروهای انقلابی سازوکارهای انقلاب درخارج از کشور پیاده سازی می‌شود.

وی افزود: در داخل نظام افراد و جریاناتی هستند که اعلام ختم انقلاب را می‌‌کنند و می‌‌گویند که انقلاب تمام شده است.

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال با اشاره به تاکید رهبر انقلاب به انقلابی بودن خود، عنوان کرد: این جواب همان کسانی است که خطر بزرگی را برای انقلاب به وجود می‌آورند؛ ما انقلاب کردیم تا به پیشرفت برسیم نه اینکه بعد از گذشت چندین سال از انقلاب اعلام ختم انقلاب کنیم.

وی یادآور شد: انقلاب سال ۵۷ آغاز خواسته‌های ما بود و گسترش تمدن عظیم اسلام در دنیا نهایت خواسته‌های امروز ماست و باید این را کسانی بدانند که از نفس افتادگان انقلاب به حساب می‌‌آیند؛ آنان خطر بزرگی برای کشور و انقلاب هستند و می‌‌توانند منجر به بروز آسیب شوند.

عباسی دولت‌مردان فعلی را تکنوکرات دانست و تصریح کرد: آنان انقلابی و اسلامی نیستند زیرا از علوم غربی آموزش دیده‌اند و اندیشه‌های غربی در ذهن آنها رسوخ کرده که این تفکرِ ختم انقلاب را به وجود آورده است.

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال اظهار داشت: مساله جهاد کبیر امروز در راس امورات نظام است و مسئولین و دست اندر کاران باید این مساله را در کارهای خود الگو قرار دهند و اگر کسی از دستورات امام خمینی (ره) سرباز زند بایستی در پیشگاه خداوند متعال پاسخگو باشد.

عباسی به گسترش تمدن غرب در دنیا اشاره کرد و افزود: گسترش پر عظمت در دنیا در سایه 200 سال انقلاب غربی است که توانسته این اقتدار را به تمدن غربی بدهد و کسانی که انتظار دارند با یک انقلاب بتوانند این قدرت اسلامی را به جهان گسترش دهند، از تفکر غلطی پیروی می‌کنند. برای رسیدن به هدف باید انقلاب ادامه یابد.

وی خاطرنشان ساخت: طبق فرمایش امام راحل نباید فرهنگ لیبرالی در کشور گسترش یابد و اگر این گونه شود باعث به تباهی کشیده شدن جامعه و در نهایت انقلاب می شود.

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال با اشاره به این که آن چه در نظام مالی و اقتصادی کشور می‌بینیم لیبرالیسم است، ابراز کرد: اقتصاد ما اقتصادی است که پول مبنای آن و بر اساس لیبرالیسم می‌‌باشد که این سیستم یک سیستم مالی و بانکی ربوی است.

رئیس اندیشکده یقین اذعان داشت: تمدن عظیم انقلابی نیاز به انقلاب‌های متعددی دارد انقلاب در فرهنگ، انقلاب در سیاست، انقلاب در نظام بانکی و چند صد انقلاب دیگر تا بتوانند استقراری قدرتمند نه تنها در ایران بلکه در کل دنیا داشته باشد.

عباسی به جذب گردشگر اشاره‌ و متذکر شد: عده‌ای به دنبال سیاست درهای باز به سبک تایلند و خواهان ترویج گردشگری خارجی هستند و این موجبات نفوذ فرهنگی خواهد شد که نتیجه آن مناسب کشوری اسلامی نیست و مشکلات فرهنگی ایجاد می‌‌کند.

وی افزود: در این میان سخنی می‌‌شنویم که برای توسعه گردشگری باید تحمل مردم افزایش پیدا کند، حال باید ببینیم کدام غیرت ایرانی حاضر می‌‌شود فضای تایلند در ایران ایجاد شود.

منبع: آناج

درباره یکتا (دبیر بخش خبری پایگاه)

یکتا ؛ دبیر بخش خبری پایگاه هستم و ماموریتم در این پایگاه انتشار اخبار مربوط به استاد حسن عباسی است.

یک دیدگاه

  1. چرا صوتشو نمیزارید