مکتب سیاسی خراسان

مکتب سیاسی خراسان
مکتب سیاسی خراسان

درباره یکتا (دبیر بخش خبری پایگاه)

یکتا ؛ دبیر بخش خبری پایگاه هستم و ماموریتم در این پایگاه انتشار اخبار مربوط به استاد حسن عباسی است.

7 دیدگاه

  1. طرحی جالبیه.

  2. با این جریان سیاسی که در بالا گفته شد ، انشالله برنامه ریزی کنید در جریانهای سیاسی اینده مردم اگاهانه تر شرکت کنند – بنده حقیر و بسیاری از هموطنان دلسوز نظام هم حاضریم در این راه بدون چشم داشت به شما کمک کنیم .

  3. آقای عباسی شما اصولگراها چند لایه پوست دارید؟؟؟
    چرا انقدر پوستتون کلفته؟؟؟

    • معاونت پایگاه

      آقای عباسی اصول‌گرا نیستند و تقسیم‌بندی اصول‌گرا و اصلاح‌طلب را قبول ندارند. ایشان نخبگان را به لیبرال-انقلابی تقسیم می‌کنند که در این تقسیم‌بندی عده‌ای از اصول‌گرایان در قشر لیبرال قرار می‌گیرند و عده‌ای از اصلاح‌طلب‌ها در جبهه انقلابیون.

  4. يك ناظر ولايتمدار

    با سلام
    پس از خودمختاري ايالت خراسان و گرد آمدن افرادي كه تاريخ مصرف شان مدتهاست كه گذشته است و سوابق شازي چون قاليباف دارند، آيا اين نظريه پردازي منفعت طلبانه را در پرتو نظريات و فرمايشات امام خامنه‌اي مي دانيد. با خود خلوت كنيد و كلاه را قاضي كنيد. باشد كه خداوند هدايت مان كند.

    • معاونت پایگاه

      علیکم‌السلام.
      ان‌شاالله خدا همه ما از جمله بنده را به راه مستقیم هدایت کند.

    • سلام
      فعلا که 6 میلیون توکلی سال1380 شده 16 میلیون رئیسی در سال 96 و این نشان میدهد که جریان انقلاب رشد 10 میلیونی داشته ولی 22 میلیون خاتمی در سال 1380 شده 24 میلیون روحانی و این نشان میدهد که جریان لیبرال 2 میلیون رشد داشته و با این رشد 8 برابری جریان انقلاب نسبت به جریان لیبرال درمی یلبیم که آینده از آن جریان انقلابیست نه لیبرالها…پس تاریخ مصرف لیبرال ها در حال تمام شدن است.بجنگ تا بجنگیم