سخنرانی استاد حسن عباسی در دومین یادبود شهید مدافع حرم علی تمام زاده

استاد حسن عباسی، شامگاه جمعه – ۲۹ دی ۹۶ – در یادواره 427 شهید اسلام‌آباد و دومین یادبود شهید مدافع حرم علی تمام زاده که در مسجد امام حسین (ع) میدان کرج برگزار شد،گفت: آن‌کسانی که با پول بیت‌المال و هدایت و حمایت حزبی و جناحی وارد دانشگاه‌ها می‌شوند و چهره آمریکا را برخلاف سخنان رهبری بزک می‌کنند، خائن به ملت و نظام انقلابی کشور هستند.

وی با انتقاد از تلاش غرب‌گرایان داخلی تصریح کرد: این افراد با پول بیت‌المال وارد دانشگاه‌های ما می‌شوند و دم از به رسمیت شناخته شدن اسرائیل و قدرتمندی آمریکا می‌زنند و سخنان ساختارشکنانِ در حمایت از شاه فراری و پدرش و تطهیر منافقین جنایتکار بر لب می‌آورند و همچنین با پشتیبانی برخی به‌طور مداوم در جمع نسل‌های جدید در دانشگاه حاضر می‌شوند و ارزش‌های انقلابی و اصولی نظام را به سخره می‌گیرند.

این کارشناس مسائل سیاسی و استراتژیک ادامه داد: همین افراد هستند که با سخنانشان، به راه افتادن موج سوءاستفاده سلطنت‌طلبان و معاندان را در کشور موجب می‌شوند و از مطالبه گری به‌حق مردم، برای رسیدن به اهدافشان سوءاستفاده می‌کنند.

عباسی افزود: این‌ افراد، همان‌ کسانی هستند که مدافعین حرم را افرادی معرفی می‌کردند که برای پول به جنگ می‌روند تا روزی که داعش وارد خیابان‌های ما شد و مردم به‌عینه دیدند که مدافعین حرم، کجای ماجرای مقابله با تروریست قرارگرفته و از جان‌عزیز و دل‌بستگی‌های خود می‌گذرند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امروز تشت بی‌آبرویی فرعون زمان و قدرت‌های استکباری بر زمین افتاده است، کسانی که از اعتراض نجیبانه مردم ما سوءاستفاده کردند و از تجمعات مردم برای رسیدن به اهداف شوم خود استفاده کردند، همان‌هایی که اعتراضات به‌حق مردم را با تغییر در شعار و نوع مطالبه، علیه ساختار و نظام اسلامی بکار بردند و منفعت خود را دنبال می‌کردند.

رئیس اندیشکده یقین ادامه داد: امروز ما شاهد امنیت ملی در کشور هستیم و روزی منافقین می‌توانستند با بمبی تعداد بالایی از افراد مهم کشور را شهید کنند ولی 8 سال دفاع مقدس و شکست پی‌درپی دشمن و پس‌ازآن هم فتنه‌انگیزانی که در سال 88 برای براندازی نظام به بهانه انتخابات آمده بودند، تنها توانستند 8 ماه دوام بیاورند، درحالی‌که نیروی انتظامی و بسیج با مظلومیت تمام، 8 ماه در مقابل آن‌ها مقاومت کردند.

عباسی افزود: مردم در 9 دی بساط فتنه گران را جمع کردند و امروز نیز آشوبگری‌هایی که در 8 روز جمع می‌شود، همه و همه نشان از امنیت و اقتدار و صلابتی بی‌نظیر دارد تا جایی که تمام تلاش رژیم صهیونیستی، عربستان، آمریکا و سلطنت‌طلبان به‌جایی نمی‌رسد.

وی در پایان به خطر نفوذ که مقام معظم رهبری به‌طور مداوم در مورد آن هشدار می‌دهند، اشاره کرد و گفت: باید انزجار از غرب و غرب‌گرایی واقعی باشد نه اینکه در راهپیمایی‌ها شعار استکبارستیزی سر دهیم درحالی‌که قلبمان برای دوستی با استکبار بتپد. چنین افرادی صلاحیت داشتن شغل در جمهوری اسلامی را ندارند.

منبع: خبرگزاری فارس

درباره یکتا (دبیر بخش خبری پایگاه)

یکتا ؛ دبیر بخش خبری پایگاه هستم و ماموریتم در این پایگاه انتشار اخبار مربوط به استاد حسن عباسی است.

یک دیدگاه

  1. با عرض سلام و خدا قوت
    لطفا سخنرانی های جدید استاد عزیز را به روز قرار دهید؟سپاس