‏رشته توئیت استاد حسن عباسی در خصوص جلسه امروز مجلس برای بررسی پیوستن ایران به FATF

 

? ‏رشته توئیت استاد حسن عباسی در خصوص جلسه امروز مجلس برای بررسی پیوستن ایران به FATF

? توجیه ‎#دبیر_شورای_عالی_امنیت_ملی این بوده که همه دنیا به این کنوانسیون‌ها پیوسته‌اند و فقط ما مانده‌ایم. این چه منطقی است؟! این منطق عالی‌ترین مقام امنیتی کشور باید باشد؟؟!!

? ‏کنوانسیون‌های اخیر قطعاتی از یک ‎#پازل_شوم هستند: نیمی کار ‎#آمریکا : ‎#کاتسا ‎#ایسا ‎#یو_ترن و نیمی دیگر کار ‎#سازمان_ملل : کنوانسیون‌های ‎#پالرمو ‎#تامین_مالی_تروریسم و ‎#FATF است.

? ‏طرف دست و پا و کمر را تک‌تک چرخ داد گفتن مشکلی نداره بعد همه را باهم حرکت داد، شد رقص. گفتند تجزیه‌ات خوب بود مرده‌شور ترکیبت را ببرن. جزءجزء ‎#کاتسا ‎#ایسا ‎#یو_ترن و کنوانسیون‌های ‎#پالرمو ‎#تامین_مالی_تروریسم و#FATF را کار نداریم، ‎#مرده_شور ترکیب ‎#سازمان_ملل را ببرن.

? ‏اصرار مجلس شورای اسلامی بر تصویب پشت سر هم برخی کنوانسیون‌های بین‌المللی در بازه زمانی چند ماه اخیر مشکوک است.

——————-

? طرح کلی محاصره مالی و ارزی ایران که در اتاق جنگ #وزارت_خزانه_داری_آمریکا معین شده است… و مجلسی که از #برجام_استعماری بیست دقیقه‌ای درس نمی‌گیرد‼️

———–

⭕️ قطعاتی از یک پازل شوم

?«من عرض میکنم دشمن ما اتاق جنگ را برده است در وزارت خزانه‌داری؛ اتاق جنگ علیه ما به جای وزارت دفاع، وزارت خزانه‌داری آنها است، به شکل فعّال هم مشغولند.» امام خامنه‌ای – ۹۷/۳/۶

? #وزارت_خزانه_داری_آمریکا با اجرای تحریم اقتصادی و مدیریت جنگ اقتصادی برای تامین اهداف سیاست خارجی آمریکا را برعهده دارد تا با استفاده از اهرام‌های فشاری، ستون فقرات مالی ما را بشکند.

?محورهای محاصره مالی ایران در جنگ (مالی-ارزی) :

?ایسا – براساس تحریم #ایسا هیچ کشوری حق سرمایه‌گذاری بیش از ۲۰ میلیون دلار در زیرساخت‌های نفت و گاز ایران را ندارد.
?یوتِرن – حذف دوربرگردان مالی، راهکار ایران برای دور زدن تحریم‌ها و معامله با جهان.
?کاتسا – که به «مادر تحریم‌ها» یا «سیاه‌چاله تحریم‌ها» معروف است.
?کنوانسیون مقابله با تأمین مالی تروریسم- CFT
?پالرمو – کنوانسیون سازمان ملل برای مقابله با جرائم سازمان‌یافته فرا ملی.
? کنوانسیون FATF – باپذیرش #FATF ما در حقیقت یک خودتحریمی علیه نیروهای انقلاب را رقم می‌زنیم.
هدف از اجبار ایران به پذیرش قراردادهایی چون CFT، #پالرمو و #FATF ناظر بر مهار محور مقاومت و زمینه‌سازی برای برجام منطقه‌ای و عقب نشینی ایران از منطقه باشد.

❌ چرا مجلس شورا که در دوره‌ی قبل، پذیرش #برجام_استعماری را در سبقه‌ی خود دارد، و تصویب بیست دقیقه‌ای این توافق، لکه‌ی ننگ دیگری هم‌چون ترکمان‌چای بر تارک آن نشسته است، اصرار بر تکمیل قطعات پازل دشمن در خردکردن استخوان‌های مالی کشور خود دارد⁉️

کانال رسمی استاد حسن عباسی
? @Hasanabbasi_ir

درباره یکتا (دبیر بخش خبری پایگاه)

یکتا ؛ دبیر بخش خبری پایگاه هستم و ماموریتم در این پایگاه انتشار اخبار مربوط به استاد حسن عباسی است.

3 دیدگاه

  1. لیبرالیزم نقطهء مقابل اسلام و انقلاب اسلامیست کسی که ادعای لیبرال بودن می کند وطرفداری از لیبرالیزم می کند یعنی ضد اسلام و ضد انقلاب اسلامی ست و قاعدتا ضد ولایت فقیه . جای تعجب دارد این همه لیبرال در داخل جمهوری اسلامی چه میکنند و چرا هیچ نهاد امنیتی آنها را تحت پیگرد و باز جویی قرار نمیدهد و آنها آزادانه به کار خود و همکاری با دشمن ادامه می دهند و تازه مجلس(اکثر نمایندگان) و رئیس مجلس ما هم در تصویب هر آنچه می خواهند با آنها همکاری می کند آن هم با اینهمه عجله و اشتیاق و سرعت عمل .

  2. سلام
    درسته، جز ولایی های مجلس که همیشه خون دل می خورن، باقی یا با واسطه یا بی واسطه نوکر با و بی جیره و مواجب هستن و خیلی هم پر رو و حرام خور(ملئت بطونهم من الحرام و طبع علی قلوبهم و…) -_- متاسفانه مردم خودشون را گول می زنن کی هست که نداند غرب زده ها همیشه در پی محو نور خدا هستن؟ و الله مُتِمُّ نورهِ وَلَو کَرِهَ الکافرون …. ولو کره المشرکون .

  3. با عرض سلام
    والا همه چی مشکوکه
    ادم به این میرسه که دشمنان اصلی خودین و داخل خودمونن
    بهتره هرکی به هر دلیلی مشکوک میزنه زیر نظر گرفته بشه
    میخواد حقوق دان باشه میخواد نماینده مجلس باشه .کم کم دارم به صلاحیت بعضیا تو مجلس مشکوک میشم
    حالا یکی نیست بگه شمام چهارتا قطنامه و تحریم علیه آمریکاییا تصویب کنین که کاریییتونو مردم ببینن
    اصلا چرا هیش کی به خود نماینده ها گیر نمیده .