دانلود سخنرانی استاد حسن عباسی با موضوع انقلاب در انقلاب

دانلود سخنرانی استاد حسن عباسی با موضوع انقلاب در انقلاب

۲۶ تیر ۹۷ – تهران، مسجد محمدیه

تاریخ : ۲۶ تیر ۹۷

موضوع : انقلاب در انقلاب

دانلود فایل صوتی:

دانلود : Direct Link

 منبع : دکتر عباسی

درباره یکتا (دبیر بخش خبری پایگاه)

یکتا ؛ دبیر بخش خبری پایگاه هستم و ماموریتم در این پایگاه انتشار اخبار مربوط به استاد حسن عباسی است.

21 دیدگاه

  1. با سلام و عرض خسته نباشید خدمت دست اندرکاران این سایت
    خواهش می کنم فایل صوتی کامل سخنرانی های استاد رو روی سایت بگذارید خصوصا چند سخنرانی اخیر استاد. ما دیگه از دریافت فایل های تصویری ناامید شدیم حداقل فایل های صوتی رو بگذارید اونهم در این زمانی که حرف اول رو جنگ نرم میزنه. ما در شهرستان ها به امید تلاش شما شاگردان و اطرافیان استاد منتظر دریافت سخنرانی های کامل استاد در این سایت هستیم ولی متاسفانه سخنرانی ها با تاخیر و یا اصلا قرار داده نمیشه و باید ما سخنرانی های استاد رو بصورت کلیپ های چند دقیقه ای کوتاه و ناقص در کانال های مجازی دنبال کنیم در حالیکه سایتی با عنوان dr-abbasi.ir وجود دارد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! اگر مشکل بودجه و تامین یک عدد رکوردر و یا سایر امکانات رو دارید در خواست کمک نقدی روی سایت کنید . مطمئن باشید همکاری می کنیم.

  2. درود به شرف و روحیه خستگی ناپذیر شجاع وسلحشورت استاد عباسی عزیز. اینکه تنها و یک تنه به جنگ ناعدالتی رفتید واقعا بهتون افتخار میکنیم و بدانید بقول شما اگر ما دختران و پسران شما هستیم هرگز پدر عزیزمان رو تنها نخواهیم گذاشت

  3. عزیزم نگهداشتن و مدیریت سایت خیلی راحت نیست شاید مشکلاتی مثل کمبود بودجه هست که مدیریت نمیگه.البته بخدا من خبر ندارم ولی خیلی زود قضاوت نکنیم.

  4. سلام و خدا قوت خدمت هم رزمان عزیزم که در این سایت و طرق دیگر زحمت میکشید، همانطور که دوستان گفتند، فایل تصویری سخنرانیهای استاد بسیار تاثیر گذار تر است و طبق قاعده مرکز پیرامون ، وقتی هر کدام از ما هسته ای را در جامعه کوچکتر خود در دانشگاه و محیط کار و خانه و خانواده و … تشکیل میدهیم، استناد به سخنرانیهای تصویری استاد زیباتر و موثر تر است. مثلا در سایت یکی از اساتید پر نفوذ و انقلابی دیگر فایلهایی تصویری ایشان هم دیده میشود، البته از زحمت کشان این سایت بسیار ممنونم و دست ایشان را میبوسم.

  5. kmp گوش کنید

  6. سلام
    آقای عباسی زحمتشان را میکشند و سخنرانی بسیار تاثیر گذاری میکنند، ولی سایتشون نمیتونه حتی فیلم کاملش رو اشتراک بزاره ؟! چطوریه که در بعضی سایت ها یا کانال های اینستا سخنرانی های ناقص ایشون را به صورت تصویری پخش میکنند ولی سایت خودشون فقط فایل صوتی را آپلود میکنه و تازه همون هم ایراد داره؟
    لطفا اگر حال و حوصله ندارید یک کار مفید انجام بدهید ، اصلا کار نکنید.والا!!!

  7. تصویری بهتر بود

  8. واقعا ک
    دکتر اینقد زحمت میکشن برای دو ساعت سخنرانی
    اونوقت شماها نمیتونید فیلم کاملش رو اشتراک بزارید واقعا جای تاسف داره
    اصلا فیلمش به کنار صداشم درست نمیتونید اشتراک بزارید

  9. امیرعلی زاهدان

    باسلام خدمت شما زحمت کشان اسلام. یک حواهشی دارم یک کانال تلگرامی یا غیرتلگرامی معرفی کنید تا سخنرانی های استاد اونجا بشه پیدا کرد. قبلا بود اما الان اصلا سخنرانی هاشو نمیذاره. شما یک زحمتی بکشید یک گروهی یا کانالی معرفی کنید ممنون میشم.

  10. سلام ببخشید فایل تصویری این سخنرانی وجود داره چون جدال احسن این سخنرانی رو چند دقیقه مهمش رو گلیپ 7 دقیقه ای درست کرده لطفا قرار بدین

  11. سخنرانی استاد حسن عباسی با موضوع انقلاب در انقلاب

    ۲۶ تیر ۹۷ – تهران، مسجد محمدیه
    صدا نداره

    • یکتا (دبیر بخش خبری پایگاه)

      سلام، فایل مشکلی ندارد.
      باید صدا را زیادتر کنید

      • سلام و عرض ادب
        برادر صدا به شدت کمه تا آخر هم زیاد کنیم باز بسیار کمه

      • صدا مشکل داره با زیاد کردن هم درست نمیشه چون Rصدا داره اما L صدا نداره

      • متاسفانه همیشه سخنرانی های عالی ایشون بخاطر کم لطفی بچه های ضبط صدا اصلا قابل گوش دادن نیس. خیلیهاشو بعد دانلود مجبور به پاک کردن میشم و خیلی ناراحت میشم که از همه صحبتهای استاد عزیز نمیشه استفاده کرد

        اگر لطف کنن کمی دقت در این امر کنن واقعا همه طرفدار های استاد عباسی ممنون ودعا گویشان خواهندبود.

        یاعلی

  12. سلام بر معلم زندگی و عشق و غیرت ، استاد حسن عباسی عزیزم، شما نمونه غیر قابل انکار تلفیق تعهد و مکتب ، غیرت و شجاعت، علم و عقل ، شادابی و متانت و در یک کلام شیعه تمام قد مولا علی ع هستید که واقعا از شاگردی استادی چون شما به خود میبالم، انشاءالله که خداوند منان توفیق شهادت را به ما عطا بفرماید.

  13. تشکر ویژه از شما دارم

  14. سلام بر استاد گرامی و همه شما دست اندرکاران این سایت.
    استاد گرامی به قرآن قسم وقتی به سخنرانیهای شما گوش میدهم خوشحال میشوم که هنوز مردان انقلابی پیدا میشوند که حرف دل مردم و نظام رو بی پرده میزنند.
    ولی از طرفی زانوی بغل میگیرم که چرا این قوم خاین گوششان بدهکار نیست و وقیهانه وطن فروشی میکنند و در را اهداف شیطان بزرگ قدم برمیدارند و دانشمندان ما را خانه نشین کرده و بودجه های کلیدی رو قطع کرده اند و متاسفانه کاری از دست استاد و من و امثالهم نمی آید.
    بله اگر این سخرانیها در راه تبدیل شدن به عمل باشد خوب و اثر بخش ولی اینطوری فقط دق میکنیم و بس.