سخنرانی استاد حسن عباسی در دومین یادواره شهدای پایگاه مقاومت بسیج شهید دانشگر

استاد حسن عباسی شامگاه جمعه – ۶ اردیبهشت ۹۸ – در دومین یادواره شهدای پایگاه مقاومت بسیج شهید عباس دانشگر که در مسجد الغدیر سمنان برگزار شد با اشاره به تهدیدات و انواع فتنه‌انگیزی‌های آمریکا علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: آنها ادعا و گمانشان این است که می‌توانند با فشارهای اقتصادی، تحریم سپاه، نفت و… کشور را تهدید کنند؛ اما زهی خیال باطل. چراکه ملت ایران با این توطئه‌ها مصمم‌تر به مقابله با دشمنان می‌شود.

وی به هشدارهای پی در پی رهبر معظم انقلاب در مورد موضوعات مختلف اشاره کرد و افزود: رهبری بارها و بارها بیان کردند که به مذاکرات برجام خوشبین نباشید؛ اما برخی بعد از گذشت چند سال به این حرف ایشان رسیدند که آمریکا قابل اعتماد نبوده و نخواهد بود.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به عدم توجه عده‌ای به خواسته‌های رهبری تصریح کرد: این عده بی‌توجه به خواسته‌های رهبر معظم انقلاب به مذاکرات ادامه دادند و سرانجام این شد که نتیجه‌ای از آن مذاکرات به دست نیامد.

عباسی از دیگر هشدارهای رهبر معظم انقلاب را موضوع تلاش دشمنان برای نفوذ به کشور از طرق مختلف عنوان کرد و گفت: چند سالی است که آمریکا با ساخت فیلم‌های ضد ایرانی درصدد تخریب نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران است و این همان هشداری بود که رهبری آن را بیان کرده بودند.

وی اظهار داشت: در هفته‌های اخیر آمریکا با قرار دادن نام سپاه در لیست گروه‌های تروریستی در حقیقت اعلام کرد که سپاه، تهدیدگر جدی برای آنهاست و این در حالی است که ولایت فقیه تهدیدگر اصلی مستکبرینی همچون آمریکا است.

این کارشناس سیاسی با بیان اینکه استکبار جهانی درصدد تجزیه و کوچک‌سازی کشورهای منطقه با هدف قدرتمندسازی رژیم صهیونیستی است تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برابر این توطئه‌ها ایستاده است.

عباسی با اشاره به آغاز جنگ جهانی چهارم از سال 2001 در جهان از سوی آمریکا و کشته شدن بیش از 52 میلیون نفر از آن زمان تا کنون بیان داشت: این جنگ با هدف نابودی اسلام و ایران شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه متأسفانه بسیاری از مردم و مسئولان شرایط جنگی کنونی علیه کشورمان را درک نکرده‌اند اظهار داشت: اکنون 18 سال از برنامه ریزی 25 ساله آمریکا برای نابودی انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد.

این کارشناس مسائل سیاسی افزود: هدف آمریکا از تشکیل گروهک‌های تروریستی همچون داعش تخریب چهره اسلام در اذهان جهانیان بود و از طرفی می‌خواهد اقدام‌های تروریستی این گروهک ها را به پای حزب الله لبنان، انصارالله یمن و حماس در فلسطین بنویسد.

عباسی با تأکید بر اینکه درک دوران 40 سالی که از عمر انقلاب می گذرد؛ کار هر کسی نیست گفت: وفاداری ملت ایران به انقلاب و نظام و دین مبین اسلام در طول 40 سالی که گذشت با وجود همه کارشکنی‌ها و فتنه‌انگیزی‌هایی که از سوی دشمنان علیه کشور شده است؛ بی‌نظیر و مثال‌زدنی است.

وی با تأکید بر اینکه راهبرد دین اسلام انسان‌سازی بوده و در مقابل رویکرد لیبرال پرورش انسان‌های بی‌دین است گفت: در عصری که تهاجم فرهنگی گسترده‌ای جوانان کشور را تهدید می‌کند؛ جوانان مومن و انقلابی کشورمان در مسیر حق بر اساس آموزه‌های دین مبین اسلام به شهادت می‌رسند و باید گفت شهدا محصول اسلام هستند.

این تحلیل‌گر مسائل سیاسی اظهار داشت: موفقیت‌هایی که در طول 40 سال پرفراز و نشیبی که از عمر انقلاب می‌گذرد از موفقیت‌های دوران پیامبر گرامی اسلام بیشتر است و از دیگر دستاوردهای این انقلاب 40 ساله دوست‌داران وفادار بی‌شمار و فراوانی است که دارد.

منبع: حلقه وصل

درباره یکتا (دبیر بخش خبری پایگاه)

یکتا ؛ دبیر بخش خبری پایگاه هستم و ماموریتم در این پایگاه انتشار اخبار مربوط به استاد حسن عباسی است.