سخنرانی استاد حسن عباسی با موضوع گام دوم و آینده روشن انقلاب اسلامی

استاد حسن عباسی رئیس اندیشکده یقین – ۳۱ تیر ۹۸ – در مسجد جامع حضرت ابوالفضل شهر الوند، اظهار کرد: ۴۰ سال از انقلاب سپری شده و حتی در تاریخ انبیاء و ائمه اطهار چنین ۴۰ سالی دیده نشده است. یکی از دلایلی که باعث شد تا در زمان انبیاء و ائمه شاهد چنین انقلاب‌هایی نباشیم نبود مردم به عنوان نیروی پای کار بود و لذا امروز افتخار این را داریم که مردمی پای کار برای انقلاب اسلامی در کشور حضور دارند .

عباسی خاطرنشان کرد: امروز مشرکین از بیرون و منافقین از داخل با بی‌عدالتی، فساد اخلاقی، فساد سیاسی و فساد اقتصادی تلاش بر این دارند که بر ملت فشار وارد کنند و در این راستا هرچه جمهوری اسلامی به اهداف خود نزدیک‌تر شود فشارها نیز بیشتر خواهد بود.

ایشان ادامه داد: ما در برابر کسانی که در داخل کشور به دنبال آن هستند تا حیات با قسط و عدل از جامعه گرفته شود ایستادگی خواهیم کرد.

وی تأکید کرد: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب ۷ مسئله را خطاب به جوانان عنوان کردند که سیاست خارجی و استقلال یکی از موارد آن بود.

ما اهل مذاکره با شیطان نیستیم

رئیس اندیشکده یقین با اشاره به اینکه ما اهل گفت‌وگو و مذاکراتی که ۶ سال لیبرال‌ها کشور را درگیر آن کردند و در نهایت نیز به هیچ نتیجه‌ای نرسیدند نیستیم.

وی خاطرنشان کرد: سخن گفتن با انگلیس یعنی انگلیس را به زانو درآوردن و این همان اتفاقی بود که در توقیف نفتکش شاهد آن بودیم.

ایشان اظهار کرد: حرکت اشتباه امریکا در تعرض به ایران اسلامی می‌تواند منطقه را درگیر آتش کند و این به مثابه جنگ جهانی جدید خواهد بود.

عباسی عنوان کرد: جوانان ایرانی و کارمندان و مهندسان وزارت دفاع امروز ۶۰ نوع موشک و انواع تجهیزات نظامی را ساخته‌اند که این تجهیزات حسرتی برای بسیاری از کشورها از جمله چین، روسیه و آمریکا است.

لیبرال ها به دنبال خسته کردن مردم از انقلاب هستند

رئیس اندیشکده یقین اظهار کرد: برخی‌ با تفکرات لیبرالی به دنبال آن هستند که با خلق مشکل در اقتصاد، صنعت، ایجاد تورم و وقوع فساد مردم‌ را از انقلاب خسته کنند.

عباسی اضافه کرد: برخلاف آنچه که امریکا و انگلیس و لیبرال داخلی از جنگ می‌گویند باید بگوییم که این اتفاق رخ نخواهد داد چرا که کسی جرات حمله به ایران اسلامی مقتدر را ندارد. اگر امریکا یا هر کشوردیگری دیوانگی کند و به ایران تعرضی داشته باشد روی دیگر جمهوری اسلامی را خواهد دید.

رئیس اندیشکده یقین با اشاره به اینکه قسط در اسلام زمانی تحقق پیدا می‌کند که سهم هرکس، هرچه که بوده پرداخت و هرچه که نبوده باز گردد، گفت: دولتی که ۷۰۰ روز آینده باید توسط مردم انتخاب شود، دولتی است که به‌دنبال اقامه قسط و بکارگیری جوانان انقلابی است.

عباسی خاطر نشان‌کرد: آمریکا شاخی برای شکستن ندارد و مردم‌ امریکا و اسرائیل خطرناک نیستند بلکه تهدید همان‌هایی هستند که همانند عمروعاص در کشور عمل می کنند.

دولت‌مردی که تبعیض قائل می‌شود تیشه به ریشه می‌زند

عباسی اعلام کرد: دولتمردی که در مجلس و شورای اسلامی شهر در برابر مردم تبعیض قائل می‌شود تیشه به ریشه خود می‌زند و ما تا ریشه کن کردن این افراد در صحنه ایستاده‌ایم.

وی افزود: باید این سوال را پرسید که مگر مقام معظم رهبری و نزدیکان‌ وی از تعلقات برخوردار هستند و اقدام‌ به ویژه‌خواری، ژن خوب ، زد و بند و پورسانت‌های نجومی می‌کنند که برخی به خود این اجازه را می دهند؟

استاد دانشگاه عنوان کرد: ما اینجا هستیم ‌تا آبروی نداشته آنهایی را که در حکومت اسلامی با عملکردهای خود روی خون شهدا پا میگذارند بریزیم.

وی ادامه داد: اگر ابوذر یک نفر بود امروز ۸۰ میلیون ابوذر در بین مردم قرار دارند و از حق و ولایت دفاع خواهند کرد. ما آماده‌ایم تا در برابر مفسدین حکومت به حول قوه الهی تمام قد بایستیم .

عباسی یادآور شد: فتنه ۹۸ برنامه‌ریزی برای ورود به مجلس، دولت و شورای شهر بود که هر ۳ تا به امروز ناکارآمد بوده است.

از ۱۷۷ اصل قانون اساسی تنها ۵ اصل در اختیار رهبری است

وی با بیان اینکه از ۱۷۷ اصل قانون اساسی تنها ۵ اصل در اختیار رهبری است، گفت: ۳۸ اصل اختیارات ریاست جمهوری و ۳۷ اصل اختیارات مجلس و ۱۸ اصل اختیارات قوه قضائیه است.

رئیس اندیشکده یقین افزود: برخی عنوان می‌کردند که اگر میخواهید رئیس جمهور سرکار بیاورید باید  قانون اساسی اصلاح شود.

وی تأکید کرد: در زمان‌ انتخابات، شعارها و قول‌هایی میدهند و پس از آن عنوان میکنند که اختیارات نداریم.

مردم از ۱۰۰۰ روز مانده به انتخابات، منتظر تغییرات هستند

عباسی با بیان‌اینکه مردم ‌مدتها است که منتظر 4 تغییر اساسی در کشور بودند، گفت: اولین تغییر با تغییر رئیس قوه قضائیه شروع وباعث امیدواری مردم شد.

وی افزود: تغییر دوم روی کار آمدن جوانان است که تقریبا در برخی اماکن در حال انجام‌ است و سومین تغییر را مردم در دوم‌ اسفند با انتخاب جوان انقلاب برای مجلس نشان خواهند داد. اصلاح چهارم نیز ۷۰۰ روز دیگر و با حضور خوب مردم برای تغییر رئیس جمهور رقم خواهد خورد.

وی در پایان عنوان کرد: هرچند برخی به دنبال تخریب آقای رئیسی هستند اما با حضور او در مسند رئیس قوه قضائیه محیط برای وقوع جرم و مفسدین نا امن خواهد شد.

منبع: خبرگزاری فارس

درباره یکتا (دبیر بخش خبری پایگاه)

یکتا ؛ دبیر بخش خبری پایگاه هستم و ماموریتم در این پایگاه انتشار اخبار مربوط به استاد حسن عباسی است.