«كنكاش» بررسي مي كند

استراتژي امام خامنه‌اي در ناكامي استراتژي اقدام پيش‌دستانه آمريكا عليه ايران، در برنامه «كنكاش» راديو معارف بررسي مي شود

به گزارش روابط عمومي راديو معارف:

احمد عارفخاني مدير گروه خبر و برنامه‌هاي سياسي از بررسي دكترين‌هاي اقدام پيش‌دستانه آمريكا عليه انقلاب اسلامي ايران در برنامه كنكاش خبر داد و گفت: در برنامه روز يكشنبه 14 اسفند ماه 1390 به بررسي دكترين مكانيزم ماشه مي‌پردازيم كه در سال 1383 و 1384 عليه كشورمان ارائه شد.

عارفخاني در ادامه افزود: در اين برنامه ضمن بررسي ابعاد مختلف اين دكترين به چگونگي ناكامي آن پرداخته مي‌شود كه يكي از علل مهم ناكامي دكترين ماشه، استراتژي رهبر معظم انقلاب، امام خامنه‌اي است.

مدير گروه خبر و برنامه‌هاي سياسي راديو معارف خاطر نشان كرد: از جمله استراتژي‌هاي اقدام پيش‌دستانه ايالات متحده آمريكا عليه نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران تا كنون استراتژي «هويج و چماق» و استراتژي «پليس خوب و پليس بد» مورد بررسي قرار گرفته است.

گفتني است برنامه «كنكاش» با همكاري مركز تحليل و بررسي دكترينال امنيت بدون مرز، به تهيه كنندگي احمد عارفخاني، سردبيري علي اكبر عباسي، صدابرداري عباس غنوي و با كارشناسي استاد حسن عباسي توليد و يكشنبه‌ها از ساعت 19:15 تقديم شنوندگان راديو معارف مي‌شود.

منبع خبر: رادیو معارف

با تشکر از خانم / آقا علوی بابت ارسال این خبر

درباره امیر (سردبیر پایگاه)

امیر؛ سردبیر پایگاه هستم و ماموریتم در این پایگاه انتشار فایل‌های جلسات استاد حسن عباسی است. هیچ دسترسی به استاد عباسی ندارم پس لطفا سوالات مهم خود که فقط استاد عباسی در توان پاسخ به آن است را برای ما ارسال نکنید و به سایت اندیشکده مراجعه نمایید و در آن پایگاه بپرسید.