دانلود برنامه ی راز با موضوع انقلاب اسلامی و جهان موازی قسمت دوم

در بخش اول از قسمت دوم برنامه راز با عنوان انقلاب اسلامی و جهان موازی، به صورت تفصیلی­تر نسبت به برنامه قبل، به انواع فلسفه­های ذهنی (Philosophy of Mind) از مکاتب شرقی و غربی در رابطه با جهان­های موازی اشاره و به تقابل جهان موازی شرقی و غربی با مفهوم جهان متوالی از دیدگاه اسلامی – که پس از انقلاب اسلامی و به خصوص در ۱۵ سال اخیر به شدت در میان آثار سینمایی غرب، با جهت­گیری استراتژیک دنیاسازی، مورد توجه قرارگرفته است – پرداخته شد.

در بخش بعدی از این برنامه جذاب، قسمت­هایی دوبله شده از سریال فرینج پخش شد و دکتر عباسی با اشاره به عملی به نام Teleportation (ارتباط با جسم بی روح افراد برای دریافت اطلاعات، عواطف و احساسات فرد از آن) در این سریال که به صورت ظریفی اساس بنیان­های اعتقادی اسلامی را در مورد معاد هدف قرارداده است به ظرافت­های ساخت این دست سریال­های استراتژیک در زمینه نمایش فلسفه­های الحادی در قالب آثار نمایشی پرمخاطب پرداخت و برخی ویژگی­های شخصجی جی (جفری جاکوب) آبرامز تهیه کننده یهودی بسیاری از این دست آثار استراتژیک به عنوان فیلسوف فیلمساز پرداخت.

مدت زمان: 75 دقیقه

تاریخ پخش: 18 بهمن ۸۹ 

مجری-کارشناس: نادر طالب زاده

موضوع : انقلاب اسلامی و جهان موازی

کاری از: شبکه ۴ سیما

فرمت: mp4

کیفیت: عالی

دانلود فایل تصویری:

 دانلود به صورت پارت های ۱۰۰ مگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Direct Link

دانلود پارت 3 :   Direct Link

دانلود پارت 4 :   Direct Link

 حجم:340 مگابایت

 منبع : مبین مدیا

درباره امیر (سردبیر پایگاه)

امیر؛ سردبیر پایگاه هستم و ماموریتم در این پایگاه انتشار فایل‌های جلسات استاد حسن عباسی است. هیچ دسترسی به استاد عباسی ندارم پس لطفا سوالات مهم خود که فقط استاد عباسی در توان پاسخ به آن است را برای ما ارسال نکنید و به سایت اندیشکده مراجعه نمایید و در آن پایگاه بپرسید.

4 دیدگاه

  1. سلام
    ترو خدا لینک ها رو درست کنید خرابه خرابههه!!!و به شدت به این برنامه نیاز دارم من.
    اگه هدفتون نشر حقایقه,باید تا آخر راه پیش برید
    و من الله توفیق

  2. بازم سلام
    خواهشن برای همه فایلها لینک دانلود بذارین لینک مستقیم که مدت تموم شده فقط زود ممنون
    راستی بهتر نیست لینکهای مستقیم رو غیرفعال نکنید درسته با دانلود سرعت سایت میاد پایین وترافیک میشه ولی یکبار بیشتر که دانلود نمیشه لطفا رسیدگی کنید منتظر جوابم هستم
    خسته نباشید

  3. لینک ها خرابه. لطفا اصلاحش کنیییییییییییییییییییییییید

  4. خرابه خرابه خرابهههههههه!!!
    خواهش میکنم درستش کنید…
    من نیاز فوری دارم!!!!…