دانلود برنامه ی دیروز امروز فردا با موضوع زنای ذهنی

برنامه دیروز امروز فردا، با حضور استاد حسن عباسی و اجرای وحید یامین پور با موضوعسینمای استراتژیک از شبکه سوم سیما پخش شد. در این برنامه که در ابتدای آن بخشی از سخنان مقام معظم رهبری، در سال­های گذشته، پیرامون هشدار در مورد جنگ نرم سازماندهی شده دشمن، پخش شد، استاد حسن عباسی اعلام کرد: پیام اصلی سریال‌های ماهواره‌ای ایجاد مناسبات عاطفی نامشروع بین نسلی و ذائقه‌سازی برای عدم وفاداری به خانواده مبتنی بر تولید هیجان در این فیلم‌ها و سریال‌ها است. متن کامل سخنان استاد عباسی در ادامه مطلب، آمده است.

مدت زمان: 54 دقیقه

تاریخ پخش: 20 تیر 1389

موضوع : زنای ذهنی

کاری از: شبکه 3 سیما

فرمت: 3gp,mp4

کیفیت: بالا

فایل تصویری با کیفیت بالا و متن کامل سخنان استاد عباسی در ادامه مطلب قرار گرفت.

دانلود فایل تصویری:

 دانلود به صورت پارت های ۱۰۰ مگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Direct Link

دانلود پارت ۲:    Direct Link

 حجم:200 مگابایت

 منبع : مبین مدیا

متن سخنان استاد عباسی:

حسن عباسی در این برنامه گفت: پیام اصلی سریال‌های ماهواره‌ای ایجاد مناسبات عاطفی نامشروع بین نسلی و ذائقه‌سازی برای عدم وفاداری به خانواده مبتنی بر تولید هیجان در این فیلم‌ها و سریال‌ها است. حسن عباسی با اشاره به جنگ نرم فرهنگی دشمن که در فیلم‌های تولیدی و ماهواره‌ای فارسی‌زبان نمود پیدا کرده است، اظهار داشت: ۱۰ سال قبل مسئله عروسک باربی را در کشور پی‌گیری کردیم و یک نمایشگاه برای آن به وجود آمد و عروسک دارا و سارا که در کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان ساخته شده بود، در واکنش به قضیه باربی به وجود آمدند.

وی با تأکید بر اینکه بسیاری از مردم جامعه از این موضوع که فضای تربیت دختران در اختیار باربی قرار داشت بی‌اطلاع بودند، تصریح‌کرد: در برنامه‌های مختلف تلویزیونی و رادیویی به این مقوله پرداخته شد و در سطح دانشگاه‌ها، مدارس و مساجد، ۴۰۰ بار نمایشگاه باربی برگزار شد که در زمان ۱۱ سپتامبر رخ داد. رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال امنیت بدون مرز بر همین اساس به استفاده آمریکا از باربی برای حمله به افغانستان اشاره و متذکرشد: آمریکا با پوستر باربی که یونیفرم نظامی به تن داشت و بالای آن نوشته شده بود روح آمریکایی باربی، به جنگ افغانستان آمد.

وی با اشاره به اینکه دارا و سارا در پاتک به باربی وارد عرصه شد، افزود: در همان زمان که جنبش‌های شیطان‌پرستی شروع شده بود چندین‌بار برنامه‌های رسمی تلویزیونی برای آن ساخته شد و نمایشگاهی عظیم از کتاب‌های شیطان‌پرستی، موسیقی و نشانه‌های آن و هم‌چنین فرهنگ‌سازی، معرفی کردن و تعیین مخاطرات آن بیان شد که در دوره‌های بعد نیز ادامه یافت.

عباسی در عین‌حال به جنگ سخت دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران اشاره و اضافه‌کرد: روزی که جنگ سخت علیه جمهوری اسلامی ایران به وجود آمد و صدام به ما حمله کرد آیا در برنامه‌های رسمی خود این موضوع را مطرح می‌کردیم که جنگ سخت به وجود آمده و خرمشهر را تصرف کرده است و باید چگونه مواجه با آن صورت گیرد و باید گفت که آیا این تبلیغ صدام و تانک تی ۷۲، هواپیمایی میگ ۲۵ و ناوچه عزی بود که در واقع چنین نیست. وی با تأکید بر اینکه وقتی جنگ به وجود آمد و دشمن قسمتی از کشور را گرفت باید آمادگی مقابله با آن را داشت، گفت: باید با تبیین وضعیت، مناطقی را که در دست دشمن است پس گرفت ضمن اینکه باید جامعه را واکسینه کرد و ما ترسی از این قضیه نداریم.

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال امنیت بدون مرز با اشاره به اینکه عرب‌ها وقتی اسلام را به ایران آوردند ما با قرار دادن فیلتر، اسلام را از آنها گرفتیم اما زبان عربی را برای خود انتخاب نکردیم، اظهار داشت: اسلام وقتی به ایران آمد ما از جوهره فارسی و ایرانی خود با آن ترشح کردیم و امروز اسلامی که از جمهوری اسلامی در دنیا ندا داده می‌شود اسلام اصلی است نه اسلام سلفی عربستان که این ظرفیت فرهنگی ایران را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه زمانی که می‌خواستیم جواب پوپر را بدهیم ۱۴۰۰ صفحه کتاب جامعه‌باز و دشمنانش را در دو هفته مجبور بودیم حاشیه بزنیم تا بتوانیم در دانشگاه مناظره کنیم، تصریح‌کرد: امروز هم از اینکه چهار هزار قسمت سریال مثل ویکتوریا را ببینیم واهمه‌ای نداریم چرا که باید جامعه را واکسینه کرد و این تبلیغ سریال‌ها نیست. عباسی بر همین اساس به دیدن این سریال‌ها از سوی نسل جوان اشاره و متذکرشد: اگر اصل ما واکسیناسیون است ما همان کاری که با عروسک باربی، جنبش‌های سیتنیزم و شیطان‌پرستی، موسیقی متالیک‌ها انجام دادیم هنوز هم ابا نداریم و با دیدن این سریال‌ها و نقد و بررسی آن، جامعه را واکسینه کرده و هنرمندان را توجیه می‌کنیم. وی در ادامه به پیام این فیلم‌ها اشاره کرد و افزود: این فیلم‌ها یک پیام ثابت ندارند و برای مخاطب ایرانی ساخته نمی‌شوند بلکه به تبع جهانی‌شدن فضایی به وجود آمده که هر فیلمی که ساخته شود همه دنیا می‌توانند آن را ببینند.

این محقق و پژوهشگر یکی از الزامات و اقتضائات جهانی‌شدن را انعکاس پیام تولید شده دانست و تصریح‌کرد: زمانی سریالی کره‌ای مثل جومونگ در کشور ایران دیده می‌شود و روزی دیگر سریالی کلمبیایی مثل ویکتوریا یا سریالی آمریکایی مثل ۲۴ در جهان دیده می‌شود و این فیلم‌ها فقط علیه مردم ایران ساخته نشده و مبتنی بر توطئه نیست بلکه به دلیل پدیده جهانی شدن است.

وی پیام این فیلم‌ها را به چند دسته تقسیم کرد و یادآورشد: موضوع اول مسئله جهانی‌شدن است، برای مثال سریال ALIAS ، که ۱۰۵قسمت و دارای مضمونی امنیتی است که پیام آن مرکزیت امپراطوری آمریکا برای جهان است.

عباسی در ادامه به تلاش سریال ۲۴ برای اسلام‌ستیزی و اسلام‌هراسی اشاره کرد و گفت: آمریکا در سریال ۲۴ مورد هجوم تروریست‌ها است و آنها می‌خواهند بمب اتم در آن منهدم ‌کنند که این تروریست‌ها لزوما مسلمان هستند. وی به مصاحبه بازیگر زن این فیلم که متاسفانه نام و نشان ایرانی هم دارد، اشاره کرد و اظهار داشت: این بازیگر در مصاحبه‌ای گفته بود همه مسلمانان تروریست نیستند اما همه تروریست‌ها مسلمان هستند و این جمله‌ای است که در یک فیلم سینمایی انگلیسی هم گفته شد.

این محقق و پژوهشگر در عین حال به تلاش و زمینه سازی هشت ساله سریال ۲۴ برای روی کار آوردن یک رئیس جمهور سیاه‌پوست در آمریکا اشاره کرد و افزود: سال ۲۰۰۱ که اولین سال ریاست‌جمهوری جرج دبلیو بوش بود این سریال پخش شد و پالمر سیاه‌پوست از حزب دمکرات می‌خواست رئیس جمهور شود و هشت سال تلاش این سریال اوباما را در کاخ سفید نشاند. وی با تأکید بر اینکه ژانر بعدی فیلم‌های آمریکایی مثل یونیت، باز هم اقتدار آمریکا در مواجه با تروریسم را نشان می‌دهد، گفت: ژانر سوم فیلم‌های داروینیستی مثل سریال هیروز (قهرمانان) و ۴۴۰۰ است که دانشجویان ما اکنون آنها را می‌بینند. عباسی در عین‌حال به ۲۰ هزار فرسنگ زیر دریا ژول‌ورن اشاره و اظهار داشت: هیچ جا این عمق را ندارد و عمیق‌ترین گودال دریا‌های فعلی ۱۱ کیلومتر در اقیانوس آرام است ولی کشتی ژول‌ورن دهه‌ها بعد ساخته شد که همین زیردریایی‌های فعلی هستند و این پیش‌بینی‌ها در ادبیات، سینما و هنر بعدها در عرصه علمی امکان به تحقق رسیدن را دارد.

وی با اشاره به اینکه در سریال هیروز ۳۶ نفر که انسان‌های برجسته‌ای هستند با توجه به تئوری‌های داروین در این چند میلیون سال جهش یافته‌اند، تصریح‌کرد: در نظریه داروین انسان اول لجن، سپس کرم، قورباغه، میمون، انسان ناندرتال و به انسان امروزی تبدیل شده ‌است و با این تصور در آینده‌ای نه چندان دور انسان ویژه‌ای نشان داده می‌شود که این یک پیام داروینیستی است.

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال امنیت بدون مرز با اشاره به سریال کایل ایکس وای KELY XY که مربوط به مسائل زیست‌شناسی و کروموزم است، متذکرشد: در پوستر این فیلم پسر ۱۶ ساله‌ای نشان داده ‌شده که پیراهن خود را بالا زده اما ناف ندارد و در واقع این پیام را می‌دهد که انسان آینده قرار نیست در رحم مادر شکل گیرد بلکه در جعبه‌ای به وجود می‌آید و ۱۶ سال بعد در جامعه رها می‌شود و در واقع این به معنی خانواده‌ستیزی و نفی مناسبات جامعه رحمی است.

وی یکی از مهم‌ترین پیام‌ها در اعتقادات ما را صله‌رحم دانست و یادآورشد: صله‌رحم یک انگاره استراتژیک در جامعه‌سازی است و جامعه رحمی جامعه‌ای است که تمام انسان‌هایی که در خیابان هستند از رحم‌های مادران در چهار نسل گذشته به وجود آمده‌اند.

عباسی با تأکید بر اینکه اگر این‌گونه نگاه شود که قرار است در آینده جامعه‌ای به وجود آید که در آن چیزی به نام رحم مادر و رحم طبیعی موجود نباشد و بچه‌ها بند ناف نداشته باشند که در واقع پیام سریال کایل ایکس ‌وای است، یادآورشد: بنیان خانواده ستیزی از همین جا گذاشته می‌شود و متاسفانه دعواهای علمی بر سر مسئله داروین که در آمریکا به شدت جدی است، در محافل علمی ما دیده نمی‌شود.

وی ژانر بعدی را مسئله نفی فرشته‌ها دانست و گفت: نمونه‌های آن سوپرنچرال (مافوق طبیعی) است که دبیرستانی‌ها و دانشجویان جوان ما آن را مشاهده می‌کنند. سوپرنچرال یا مافوق طبیعی سریالی است که در آن خدا مرده که در واقع حرف نیچه است و و تنها فرزندانش یعنی فرشته‌ها و شیاطین آمده‌اند تا از زمین غنیمت جمع کنند؛ قهرمان فیلم سوپرنچرال می‌‌گوید که هان پدرتان مرده و شما آمده‌اید تا در زمین غنیمت جمع کنید.

این محقق و پژوهشگر به جبرئیل، میکائیل و رافائل که اسم فرشته‌ها است و در مقابل آنها لوسیفر یا شیطان قرار دارد در این فیلم اشاره کرد که به جان یکدیگر افتاده‌اند و گفت: بشر در این فیلم از دعوای فرزندان خدا خسته شده و این بخشی است که در این قسمت وجود دارد و جوانان و نوجوانان ما این فیلم‌ها را می‌بینند و اگر ما این موضوعات را نادیده بگیریم، بنیان‌های جوان و نوجوان ما در دبیرستان‌ها و دانشگاه‌ها ضربه خواهند خورد.

وی در ادامه به فیلم لژیون که در آن قرار است انسان موعودی که می‌خواهد جهان را نجات دهد در رحم خانم ناپاکی است که تلاش می‌کند بچه را از بین ببرد اشاره و اضافه‌کرد: خداوند به جبرئیل دستور می‌دهد که این بچه‌ را نابود کند و میکائیل به زمین می‌آید تا از آن دفاع کند و دو فرشته خدا در روی زمین برای برادرکشی آمده و کشتار صورت می‌گیرد.

عباسی به چهره‌ ضعیفی که از حضرت جبرئیل در این سریال‌ها نشان داده می‌شود، اشاره کرد و افزود: در قرآن کریم هفت متعلق ایمان آورده شده که شامل ایمان به خدا، غیب، ملائک، انبیاء، کتاب، آیات الهی و ایمان به آخرت است و اگر جبرئیل که فرشته وحی است در باور افکار عمومی و نسل بعد زده شود، با توجه به تصویر و القایی که این سریال‌ها برای نسل بعد ساخته‌اند، جوان با خود می‌گوید فرشته‌ای که کتاب وحی را آورده چهره ضعیفی دارد.

وی در ادامه به سریال‌هایی مثل سوپرنچرال و فرشتگان که در آمریکا ساخته می‌شود و یا سریال پرافسی PROPHECY که کفرکشی را نهادینه کرده و در آنها همیشه شیطان پیروز است، نیز اشاره کرد.

این محقق و پژوهشگر با تأکید بر اینکه فیلم‌های آمریکایی ژانری را شروع کردند که بنیان‌های خانواده را هدف قرار داد، گفت: این ژانر یک لایه دوم برای خانواده‌های آمریکایی به نام خانه‌داران عاجز ساخت که در آن پنج خانم را در پنج تیپولوژی خانواده مورد بررسی قرار می‌دهد که در واقع یک دین جدید به سبک زندگی آمریکایی است.

وی با بیان اینکه در اعتقاد ما دین به معنی راه و روش زندگی است و تلقی آنها راه و روش و سبک زندگی دین است، افزود: چون سبک زندگی‌ها متنوع می‌شود، پس دین‌ها هم متنوع می‌شوند و این کثرت‌گرایی دینی را به وجود می‌آورد.

عباسی با اشاره به اینکه پیام اصلی این سریال‌ها تحت شعاع قرار دادن خانواده و مناسبات عاطفی بین نسلی است، افزود: در این فیلم‌ها مثلا مرد خانواده که ۵۶ ساله است با منشی ۳۰ ساله خود ارتباط داشته و مخاطب به خانم ۵۰ساله هم حق می دهد که به سراغ مرد ۳۲ ساله رفته و این گونه است که روابط مثلثی شکل می‌گیرد.

وی در ادامه با بیان اینکه روابط مثلثی در فیلم‌های سینمایی جواب می‌دهد، اظهار داشت: مرد در عین اینکه یک زن رسمی دارد هم‌زمان با یک معشوقه غیر رسمی هم ارتباط داشته که نمونه چنین مردی را در سریال “ویکتوریا ” می‌بینیم، و یا زنانی در این گونه سریال‌ها با چندین مرد رابطه دارد.

این محقق و پژوهشگر خطر این سریال‌ها را چرخشی بودن دوره زمانی آن دانست و گفت: در سریال “لاست ” دلیل کشش ۱۲۰ قسمتی رابطه عاطفی مثلثی است، در ۶۸ قسمت اول بین شخصیت اول فیلم با دو مرد اصلی که در فیلم وجود دارد مخاطب دائم به دنبال این است که ببیند زن به کدام یک از آنها کشش دارد و این در بقیه قسمت‌ها نیز ادامه دارد و مدام در نوسان است.

وی گفت: هیجان زایی که در سریال “لاست ” دیده می شود، فروپاشی خانواده و ذائقه سازی بوده و این را القا می‌کند که هر گلی یک بویی دارد و نباید تنها به یک خانواده بسنده کرد چرا که خانواده اول کهنه شده است. نکته مهم این است که این فیلم‌ها هیجان تولید کرده و این به معنی قلیان احساسات خارج از ظرفیت غریزه و فطرت انسان است، مانند اینکه وقتی یک زوج ۶۰ سال با هم زندگی می کنند و دوز هیجان جنسی در زندگی آنها پایین است و این هیجان زایی و تنوع طلبی جنسی آنها را از زندگی خوب و خوشی که دارند، منحرف می‌کند. وی با تاکید بر اینکه این فیلم‌ها هیجانی در جامعه تولید می‌کند که منجربه زنای ذهنی می‌شود، گفت: دراین مسئله فرد زنای جسمی و فیزیکی انجام نداده و حتی نامحرمی را لمس نمی‌کند اما در فکر خود زنای ذهنی انجام می‌دهد.

این پژوشگر مسائل فرهنگی به اظهارات مسئولان وزارت ارشاد مبنی بر کاهش مطالعه در کشور اشاره کرد و گفت: با بررسی صورت گرفته پیرامون این سریال‌ها و زیرنویسی که در آنها صورت می‌گیرد، نزدیک به ۵۶۰۰ صفحه در هشت سیزن سریال ۲۴ به مخاطب نمایش داده می‌شود که حجم زیاد مطالعه این زیرنویس‌ها موجب تصویر سازی ذهنی در مغز مخاطب می‌شود. عباسی با اشاره به اینکه زنای ذهنی اولین کارکردی است که در این سریال‌ها دیده می شود، اظهار داشت: متاسفانه افراد حوزوی و دانشگاهی این بحث را پیگیری نکردند در حالی که باید مکانیزم واکسیناسیون آن را مشخص کنیم. وی در پایان اظهار داشت: رسانه ملی باید برای آگاهی مردم و واکسینه کردن جامعه از مخاطرات این سریال‌ها وارد عرصه شود.

درباره امیر (سردبیر پایگاه)

امیر؛ سردبیر پایگاه هستم و ماموریتم در این پایگاه انتشار فایل‌های جلسات استاد حسن عباسی است. هیچ دسترسی به استاد عباسی ندارم پس لطفا سوالات مهم خود که فقط استاد عباسی در توان پاسخ به آن است را برای ما ارسال نکنید و به سایت اندیشکده مراجعه نمایید و در آن پایگاه بپرسید.

6 دیدگاه

  1. امین رضا کیانی

    ه نام حضرت دوست که به مهر بر خاک دمید.
    خدمت برادر حسن عباسی
    الف: این حقیر اگر خدا یاری کند شاید بتوانم سر نخه یه راهکاره صلح ومنشوری بسیار برتر از
    حقوق بشر و قابل قبول برای جنگ طلبان ومظلومین به جهان هدیه کنم. اما توسط شما د دیگر دولت مردان و نه سیاست مداران.
    ب . این حقیر تنها راهکار رفع مورد 1- کم آبی و خوشکسالی 2- بالا آمدنه سفرهای آب زیر زمینی 3- رفع کمبود آب کشاورزی و جلوگیری از انقراضات جانوری که در اثر کم ابی و پیدایش بیابانها به وجود آمده دارم .
    این مورد نیز جدا از میلیونها فرست شغلی وپر بازده برای دولت و ملت از طریق ایران معرفی و پزیرشی جهانی خواهد داشت.
    برادر عباسی مشتاق دیدارم اما شاید عمرم کفاف ندهد.ساکنه جنوبم ودسترسی به internet ندارم شماره تماسم ************
    بزرگی که به یک نظر از خاک طلا میسازه حضرت حقه وهنرش کیمیاگریست پس اگر به یتیمی لطف کند انتظاریست که از حضرتش میرود و نه جای تعجب .واگر ریالی از این دو راهکار حاصل شود تماما” به ایتام و بیوه زنانی خواهد رسید که در خوزستان ولرستان و کردستان و بوشهر بار امانت آسمان را به دوش کشیده و میکشند.

    • معاونت پایگاه

      ای کاش پیش از ارسال مطلب بخش درباره پایگاه و درباره نویسنده ذیل هر پست را مطالعه می‌کردید:

      این پایگاه به صورت شخصی اداره شده و صرفا جهت دریافت سخنرانی‌ها و جلسات استاد عباسی می‌باشد و هیچ ارتباطی با استاد و انتشارات اندیشکده‌ی یقین ندارد و مدیریت این پایگاه هم توسط یکی از علاقه‌مندان به استاد (امیر) صورت می‌گیرد و بنده هم هیچ ارتباطی با استاد ندارم که بتوانم سوالات عزیزانی که از استاد سوال دارن رو بپرسم و پاسخ بدهم.

      ضمنا این پایگاه، پایگاه رسمی نیست و پایگها‌های رسمی‌مرکز بررسی‌های دکترینال دو پایگاه زیر می‌باشد:

      http://www.andishkadeh.ir و http://www.kolbekeramat.ir

  2. لینک هارو بازم چک کنید نمیشه دان کرد

  3. سلام و درود بیکران
    با اجازه بی اجازه گی از بساط سایتتون استفاده بهینه کردم و ازتون تشکر میکنم و…
    مجددا با اجازه ی بی اجازه گی آدرس سایتتون رو لینک میکنم..
    اگه لوگو برای سایتتون دارین ممنون میشم برای من پیام کنید
    سعادتمند و موفق و موید باشید
    حق نگه دارتون

  4. صفحه دانلود برنامه ی دیروز امروز فردا با موضوع زنای ذهنی

    لینک دوم خرابه