آمار انستیتوی بروکینگز از زنازادگی در جهان

به نظر می‌رسد که آمریکایی‌ها، خوب رسانه‌های ایران را رصد می‌کنند و به سرعت، مطالب مرتبط با ادعاهای تخیلی رسانه‌ها و وب‌سایت‌های زنجیره‌ای داخلی را منتشر می‌کنند. اخیراً یکی دو تا از سایت‌های خبری وابسته و زنجیره‌ای، از انتشار عمومی آمار زنازادگان غرب، ناراحت شده بودند و به آنها بر خورده بود! حالا انستیتوی بروکینگز، زحمت کشیده است و این آمار را در قالب یکی دو نمودار و اینفوگرافی، مبتنی بر آمار کتاب ایزابل ساوهیل، منتشر کرده است تا باز هم سیه روی شوند آن کسانی که سرشان را در برف کرده و غرب را نه ستایش، که می‌پرستند:

آمار بارداری‌های ناخواسته و خواسته‌ی خارج از ازدواج (ولدالزناهای ناخواسته و خواسته)!

منیع : یکی از دوستان وبلاگ نویس ( قرن حضور )

درباره امیر (سردبیر پایگاه)

امیر؛ سردبیر پایگاه هستم و ماموریتم در این پایگاه انتشار فایل‌های جلسات استاد حسن عباسی است. هیچ دسترسی به استاد عباسی ندارم پس لطفا سوالات مهم خود که فقط استاد عباسی در توان پاسخ به آن است را برای ما ارسال نکنید و به سایت اندیشکده مراجعه نمایید و در آن پایگاه بپرسید.

16 دیدگاه

  1. تو کدوم کشورا آمارش بیشتر از بقیه اس؟؟؟

  2. سلام فکر میکنم این امار مصداق صریح ایه شریفه است که خدای متعا ل به انسا نها میفرما ید =فا ین تذهبون ای انسانها به کجا میروید -بیایید همه با هم دعا کنیم صاحب اصلی جهان بیاید تا انسانیت دوباره احیا شود و باب این ظلم به روی بشریت بسته شود امین

  3. به نظرم چنان لذتی نداره و یا حتی خوشحالی.
    وقتی میشنویم که انسانی به وسیله حرام زاده شده یعنی حق اینکه به وسیله حلال زاده بشه ازش گرفته شده و علاوه بر اون با حرام زاده شدن این بچه ها دشمنان علی بن ابی طالب در حال افزایش هستن و فکر نمی کنم این برای یک شیعه علی خبر خوش آیندی باشه!
    غیر از اون که شیعه باشیم، ما انسان هستیم و ناراحت باید بشیم که این طور انسان هایی وجود دارن که در فساد دارن زندگی می کنن
    و از دیدگاه شیعه باید ناراحت باشیم که این همه انسان (تقریبا دو سوم جمعیت کل قاره امریکا و اروپا، اسیا رو نمیدونم) از دین حقه اسلام و تشیع بیخبر هستن و اینکه اونها نمیتونن شیعه باشن.
    که همین یکی از عوامل مانع ظهور مهدی فاطمه هستش
    دعا کنیم این آمار کم بشه، چون حق پذیری انسان ها رابطه مستقیم با این موضوع داره.
    وپس از این که این آمار کم بشه ما خیلی راحت تر می تونیم تشیع رو تبلیغ کنیم و مردم رو به راه نجات دعوت کنیم
    و اونها هم راحت تر قبول می کنن
    و این دشمنی ای که الان امریکا و اروپا با ایران شیعی داره هم یکی از عواملش همین هستش

  4. سلام
    چشم دکتر روشن با اين دانشجوهاش چيزى نمونده خدا براى کره زمين بلا بفرسته يک سوم از بنى آدم از حق پاک به دنيا امدن محروم شدن وهزار مشکل غير قابل حل را به مشکلات خودشان وزمين ومردم اضافه ميکنند اقايان بشکن ميزنند که حرف استادمون ثابت شد چه ژرف نگرند دانشجويان مسلمان .سزاى شما رگبارهاى حرفهاى استاده

  5. اولا حرف دکتر واسه ما سنده ولی همانطور که ” محمد ” گفت آدمی که خودشو به خواب زده نمیشه بیدار کرد البته من اینو واسه داخلیها میگم که به اسم کارشناس ولی در کیفیت یک غرب زده خواسته یا ناخواسته دارن جامعه را منحرف میکنن . حتی آمار رشد جمعیت کشورهای نظیر عربستان که وهابی هستند دو برابر ایرانه.به نظر من غربیها خوشحال هستند که آمار 42 درصد حرامزاده دارند . چون دنبال نیروی کار هستند نه آدم بی هویت

  6. خودت و اذیت نکن داداش ادمی که خودشو به خواب زده رو که نمیشه از خواب بیدار کرد(دروغ می گویند و عذاب دردناکی در انتظارشان است /آیه 10 سوره بقره/)

  7. خیلی لذت بردم هرکاری هم بکنند نمی تونند بر واقعیات سرپوش بگذارند باید مثل خودشون که برای هرکاری تحقیق بکنی آن موقع حرف هات میشه طلا…..

  8. سلام اکه میشه در مورد تصاویر توضیحات بیشتری بنویسید این آمار رو برای کدوم کشور مشخص کردند؟ لطفا اگه میشه لینک این مطلب رو در ادیشکده بروکینگز بذارید .

    • معاونت پایگاه

      علیکم السلام
      کلمه «کتاب ایزابل ساوهیل» به خبر مربوطه در اندیشکده بروکینز پیوند دارد.
      لطفا روی آن کلیک کنید

  9. با سلام
    اي ول! جيگرمون بيشتر حال اومد. دستت طلا. والله براي اين معاندين و ياران شيطان اگه همه زانيان و زنازادگان دنيا دونه دونه بيان خودشون بگن ما زنا كرديم و بچه زنا داريم بازم قبول نميكنن و در سايتهاي زنجيره اي خودشون همچنان بر طبل اباطيل مي كوبند!

    • معاونت پایگاه

      علیکم السلام
      اعوذبالله من الشیطان رجیم
      بسم‌الله الرحمن الرحیم
      قل یا ایها الکافرون ….

    • سلام
      آقای موحدی کاملاً درست فرمودن. چند وقت پیش در یک فوروم ، سخنرانی دکتر عباسی با عنوان سینمای فلسفه و فلسفهء سینما رو گذاشته بودن که توی اون سخنرانی ، استاد کتاب های خود غربی ها رو نشون میده که در اونها عنوان شده که پشت تمام فیلم هایی که هالیوود میسازه فلسفه وجود داره. نویسندگان و کارشناسان اون کتاب ها هم همه غربی هستن. اما باورتون نمیشه ، تعدادی از بچه های اون فوروم میگفتن: این عباسی توهم توطئه داره!!! اینا همش فکر و خیاله!!! و حرفهایی از این دست. یعنی اون حرفی که دوستمون آقای موحد بصورت مثالی فرمودن ، من به عینه دیدم

      • دم غربیها گرم که به هدف خودشون که اتفاقا توطئه گری و فساد هست پایبند هستن. ولی سینمای ما هم کمی از غرب نداره . در راستای هدف غربیها بیشتر از غرب زحمت نکشند مطمئنا کمتر نمیکشن

        • دم شون گرم نه.
          باید بگیم
          خدا لعنت شون کنه که با چنین وقاحتی علیه خدا فساد می کنن.

          باید انزجارمون رو نبست بهشون نشون بدیم. وقتی میگیم دمشون گرم، یعنی داریم کیف میکنیم که چقد کارشون درسته!
          در حالی که کارشون کاملا غلط هستش و ضد خدا دارن عمل می کنند.
          این نشون دادن انزجار هم امربه معروف و نهی از منکر و هم تولی و تبری هستش.
          چون با نشون دادن این که از این عمل دشمنان خدا منجزر و ناراحت هستیم اولا تبری از این دشمنان و تولی به خدا رو داریم ابراز می کنیم و همچنین باعث این میشیم که مردم یاد بگیرن که این در مقابل این اعمال شیطانی جبهه بگیرن و ناراحت بشن و منجزر که این هم نوعی امر به معروف و نهی از منکر هستش.

          امیدوارم نظرم درست و منطقی باشه.
          با تشکر.
          در پناه خدا

        • سلام علیکم . اندازه نظر دادن نیستم اما خیلی هم وضعیت رو سیاه نبینید یه خورده با انصاف صحبت کنین لطفا