سخنرانی استاد حسن عباسی با موضوع استراتژی انقلاب اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری

استاد حسن عباسی روز جمعه – ۱۵ اردیبهشت ۹۶ – در سلسله نشست‌های تحلیل سیاسی که توسط هیئت انقلابی حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان برگزار شد گفت: روحانی و جهانگیری به غیر از اینکه از ظرفیت صدا و سیما استفاده می‌کنند تمام ظرفیت voa و bbc فارسی و تلویزیون های ضد انقلاب نیز پشت سر آنها آمده اند و از طرفی رسانه هایی را که سرویس اطلاعاتی ترکیه به راه انداخته به تخریب جناح انقلابی می‌پردازند. در واقع امروز شاهد دوپینگ نظام سلطه برای بقای جریان حاکم هستیم.

وی با بیان اینکه سال گذشته هشت نفر از مراجع ۶۱ بار به ربوی بودن نظام بانکی کشورمان تاکید کرده اند، افزود:  یکباره یک مقام اقتصادی نظام بانکی آمد و گفت مراجع تحت تاثیر القائات عوام هستند اما روسای دو قوه مقننه و مجریه ما که یکی از آنها مجتهد است حتی یک عذرخواهی هم نکرد و کارگروهی هم تشکیل نداد تا به این موضوع رسیدگی شود در واقع کک او هم از این جریان نگزید. در واقع ضدیت رئیس جمهور با فقه شیعه، مرجع تقلید، احکام قرآن و ولایت فقیه همین است.

وی افزود: وقتی که یک رئیس جمهور مانند رئیس جمهور کشورمان که در لباس روحانیت است می‌بیند که رهبرش به عنوان یک عالم دینی می گوید مبنای علوم انسانی غربی و غیر توحیدی است اگر کارگروه ویژه در وزارت علوم و شورای عالی انقلاب تشکیل نمی دهد تا به این موضوع رسیدگی شود این همان روحانیت منهای اسلام است.

رئیس اندیشکده یقین با بیان اینکه رئیس جمهور در مقابل ۴.۵ میلیون دانشجو که تحت تاثیر تثلیث در متون آموزشی هستند مسئول است افزود: رئیس جمهور در مراسم تنفیذ توسط رهبری و در مجلس قسم می‌خورد که به اصل توحید قائل است. بحث این است که بعضی وقتها کسی نسبت به مساله ای آگاه  نیست اما وقتی مراجع ۶۱ بار می‌گویند سیستم بانکی ربوی است و اتفاقی نمی افتد قضیه فرق می‌کند.

عباسی بیان کرد: یک بار میرزای شیرازی علیه تنباکو فتوایی صادر کرد و زنان ناصرالدین شاه قلیان ها را شکستند ولی امروز ۸ نفر از مراجع ۶۱ بار در مورد ربوی بودن نظام بانکی اعتراض می کنند ولی وقتی اتفاقی نمی افتد معنیش این است که نهاد ریاست جمهوری ما نفوذ پذیری آن برای پیاده کردن شریعت اسلام از دربار ناصرالدین شاه ضعیف‌تر است و در واقع اگر امروز ناصرالدین شاه به جای رئیس جمهور  بود راحت‌تر حکم مراجع را در اسلامی کردن نظام بانکی اجرائی می کرد.

وی اضافه کرد: آقای لاریجانی رئیس مجلس خودش آیت الله زاده و داماد شهید مطهری است او پنج سال پیش خدمت آیت الله جوادی آملی رفت و ایشان در مورد ربوی بودن سیستم نظام بانکی تذکراتی به او دادند حرف ما این است که آقایان یا نزد مراجع نروند یا اگر هم رفتند مطلبی را که به آنها می گویند نسبت به آن تعهد داشته باشند. واقعیت این است که لاریجانی در ۲۰ دقیقه شاهکاری به نام برجام را در کنار روحانی به نام خود ثبت کرد که در تاریخ این مملکت اسمشان در کنار عهدنامه گلستان و ترکمنچای و سایر طرح‌های استعماری که به حیثیت و امنیت و منافع ملی ما ضربه وارد کرده خواهد آمد اما در برابر ربوی بودن نظام بانکی هیچ اقدامی نکردند.

رئیس اندیشکده یقین گفت: خدای محمد(ص) را شاهد می گیرم و آبروی علمی خود را به عنوان یک معلم استراتژیک گذاشته ام که روزی می‌رسد آقای ظریف، عراقچی، بعیدی نژاد، تخت روانچی، روحانی، لاریجانی و شمخانی به عنوان کسانی که یک مصیبت را بر سفره این ملت گذاشته اند از طرف همان طرفداران خودشان لعن و نفرین خواهند شد؛ بنابراین صبر کنید چند سال دیگر زمان این می رسد و مشخص می شود که برجام چه طرح خباثت آلودی بوده است.

وی با بیان اینکه امروز شاهدیم که ظریف وزیر امور خارجه کشورمان حرف دلواپسان را می زند و می گوید آمریکا نه به روح برجام و نه به متن آن پایبند نبوده، افزود: چرا امروز حرف دلواپسان را می زنید؟ آنچه که امروز به عنوان تبعات برجام شاهدیم شاهکار دیپلماسی تربیت شدگان غرب و شرق است. امام خمینی (ره) نیز گفتند که ما از دست رضا شاه و پسرش نجات پیدا کردیم اما بعید است از دست تربیت شدگان غرب و شرق نجات پیدا کنیم.

رئیس اندیشکده یقین با تاکید بر اینکه نباید به جماعتی که در دانشگاههای آمریکا و انگلیس درس خوانده اند اعتماد شود و باید نسبت به آنها حساس بود، گفت: امروز آمریکا مدعی است که اگر ایران می خواهد از نتایج اقتصادی برجام بهره مند شود باید سند آموزشی 2030 را که یک کاپیتولاسیون فرهنگی و اجتماعی است بپذیرد، صنعت موشکی را روی میز بگذارد و به ما بدهد و قاسم سلیمانی و یارانش از سوریه خارج شوند تا اینکه چهار چرخ هواپیما به ما بدهند.

عباسی با اشاره به اینکه سند 2030 به عنوان یک سند خیانت بار و خباثت آلود الان در صحن شورای عالی انقلاب فرهنگی است، اضافه کرد: تشکل های دانشجویی حتما نسبت به این سند حساس شوند و من نیز به موقع آن را در دانشگاهها آنالیز می کنم و می گویم اگر امام بر روی کاپیتولاسیون سیاسی آمریکا فریاد زد سند 2030 یک کاپیتولاسیون فرهنگی و اجتماعی است و اگر بخواهند در مورد آن به جمع بندی برسند خیانت است.

وی تصریح کرد: جریان انقلابی همچون رحیم پور ازغدی در شورای عالی انقلاب فرهنگی در اقلیت هستند؛ بنابراین بچه های انقلابی باید پشت سر آنها باشند و اجازه ندهند که سند 2030 به عنوان یک فاجعه رخ دهد.
رئیس اندیشکده یقین با اشاره به اینکه کرباسچی ماموریت دارد تا مدافعان حرم را بزند، افزود: خون شهدای مدافع حرم گردن ماست و اگر جریان اصلاحات بخواهد در مورد خط قرمزهای نظام همچون مدافعان حرم بازی دربیاورد امنیتی که در کشور برایشان رقم خورد بر خود و خانواده هایشان حرام می شود.

عباسی از اعدام های سال 67 منافقین به عنوان یکی از نقاط قوت نظام یاد کرد و افزود: اینکه اصلاح طلبان در خصوص اعدام های سال 67 با منافقین همصدا شده اند این تف سربالا برای خودشان بوده چون در آن زمان کسانی در راس قوه قضائیه بوده اند که جزو جریان اصلاحات هستند.

وی با بیان اینکه کرباسچی به عنوان غارت گر اموال بیت المال را به دانشگاهها می فرستند تا در مورد مدافعین حرم حرف بزند ما را مجبور می کنند که به جامعه یادآوری کنیم اصلاح طلبان هیچ شهید مدافع حرمی ندارند، تصریح کرد: الان تک تک دانشجویان اصلاح طلب می گویند که ما یک شهید داریم و آن ندا آقا سلطان است که من در پاسخ به این بچه های زبان بسته می گویم آخر بندگان خدا خانواده های شهدای مدافع حرم پس از شهادت عزیزانشان به زیارت حرم حضرت معصومه (س) و امام رضا(ع) می روند اما نامزد ندا آقا سلطان که به دست بوس شیمون پرز و بنیامین نتانیاهو در تلاویو رفت آخر این چه شهیدی است.

رئیس اندیشکده یقین با اشاره به شهادت 10 نفر از مرزبانان نیروی انتظامی کشورمان در یک حمله تروریستی، تصریح کرد: هر گروهک تروریستی اعم از سازمان مجاهدین، چریک های خلق و یا هر گروه دیگری همچون جندالشیطان که علیه مردم کشورمان دست به اسلحه ببرند و به دنبال براندازی گرم باشند باید از سوی سرویس های اطلاعاتی اقدامات لازم انجام و پس از شناسایی و دستگیری اعدام شوند. ملت ایران امروز پای اقتدار نظام ایستاده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درباره یکتا (دبیر بخش خبری پایگاه)

یکتا ؛ دبیر بخش خبری پایگاه هستم و ماموریتم در این پایگاه انتشار اخبار مربوط به استاد حسن عباسی است.