سخنرانی استاد حسن عباسی با موضوع رسالت‌های دانشجوی انقلابی(2) اسلامی که می‌تواند بگوید نه … !

استاد حسن عباسی، رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال روز سه‌شنبه – ۱۴ آذر ۹۶ – در مراسم گرامی‌داشت روز دانشجو در جمع دانشجویان دانشگاه جامع هرمزگان، اظهار کرد: زمانی که صحبت از ارزش های کشور باشد مردم با وجود همه مشکلات روزمره ای که دارند، مقتدرانه در صحنه حاضر می شوند و از اهداف نظام دفاع می کنند.

عباسی با تاکید بر اینکه حمایت مردم از انقلاب نشانگر فهم قوی آنان از مبانی اسلام است، گفت: راز ماندگاری و شکوفایی هرچه بیشتر جمهوری اسلامی وجود مردمی است که در لحظه های سخت بیش از هر زمان دیگری پای نظام جمهوری اسلامی ایران می ایستند. معنویت در ایران، حسرت بسیاری از کشورها است چرا که معرفت اسلامی و پایبندی به انقلاب مانع از انحراف جامعه ما شده است.

وی با تاکید بر اینکه سیستم رباخواری یهودی در حال نفوذ به نظام بانک‌داری ما است، گفت: چاپ و تزریق پول به جامعه موجب افزایش نقدینگی و رشد تورم شده است و این مسئله تهدیدی برای جامعه تلقی می شود.

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال، گفت: کپیتالیسم یا نظام سرمایه داری که منطق یهودیان است همه پدیده‌های مادی و معنوی را با نگاه اقتصادی می سنجد و عزت و شرف آدمی را نیز کالا می داند.

وی با بیان اینکه این نگاه کالا گونه به انسانیت، در جامعه اسلامی جایی ندارد، اظهار کرد: کالایی شدن ارزش ها، قهرمان را پهلوان نمی کند و قیمت گذاشتن بر انسان ها با بها دادن به آن ها متفاوت است و تنها بها دادن موجب رشد شخصیت انسان ها می شود.

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال با اشاره به اینکه جنبش دانشجویی در کشور ما ضد استکباری و ضد دیکتاتوری است، تصریح کرد: پویایی دین را در انسان هایی می توان مشاهده کرد که در قتلگاه دشمن ارزشمندترین سرمایه آدمی را فدای اسلام کردند.

عباسی با اشاره به شخصیت والای شهید محسن حججی، تصریح کرد: بزرگترین کماندوهای آمریکایی در برابر نیروهای ایرانی زانو زدند و به گریه نشستند و در مقابل شهید حججی مصداق صلابت و استقامت یک انسان بهادار است که با نیروهای قیمتی آمریکا قابل قیاس نیست.

منبع: هرمز پرس

درباره یکتا (دبیر بخش خبری پایگاه)

یکتا ؛ دبیر بخش خبری پایگاه هستم و ماموریتم در این پایگاه انتشار اخبار مربوط به استاد حسن عباسی است.

4 دیدگاه

  1. سلام صوتش لطفا!!؟؟

  2. سلام خدا قوت

  3. یاران امام حسین (ع) بلد نیستند شکست بخورند

    شهید محسن حججی با شهادتش در دیاری غریب، همان شکوه مظلومیت عاشورا را به تصویر کشید، او در راه اسلام و برای خدا جنگید و شیعه امام حسین (ع) بود، یاران امام حسین (ع) هیچ گاه شکست نمی خورند، بلد نیستند چطوری باید شکست بخورند، کسی که برای خدا می جنگد، نه می ترسد و نه پریشان می شود، درست است که شکست ذلت و تحقیر به همراه دارد، ولی آیا وقتی که مولا سرور آزادگان جهان آقا امام حسین(ع) شکست خورد، آیا پیروز شد یا شکست خورد؟ او بلند شد، پیروز شد، عزیز شد، برای همین هم است که تئوری پردازان پنتاگون، هیچ نظریه ای برای ترساندن یاران انقلابی امام خمینی (رضوان اله تعالی علیه) ندارند.