تجاوز به ذهن 5 نیوایندیوژوالیزاسیون / جلسه ی 279 کلبه کرامت

تجاوز به ذهن 5 نیوایندیوژوالیزاسیون مجموعه جلسات کلبه کرامت | جلسه 279

تجاوز به ذهن 5 نیوایندیوژوالیزاسیون / جلسه ی 279 کلبه کرامت

مدت زمان: ۳ ساعت و 20 دقیقه

تاریخ : 16 تیر ۱۳۹۰

موضوع : تجاوز به ذهن 5 نیوایندیوژوالیزاسیون

فرمت: mp4

کیفیت: عالی

دانلود فایل تصویری: 

دانلودDirectLink   |  Rodfile

 حجم:623 مگابایت

پسورد فایل (در صورت نیاز) : www.dr-abbasi.ir

 منبع فایل : دکتر عباسی

درباره امیر (سردبیر پایگاه)

امیر؛ سردبیر پایگاه هستم و ماموریتم در این پایگاه انتشار فایل‌های جلسات استاد حسن عباسی است. هیچ دسترسی به استاد عباسی ندارم پس لطفا سوالات مهم خود که فقط استاد عباسی در توان پاسخ به آن است را برای ما ارسال نکنید و به سایت اندیشکده مراجعه نمایید و در آن پایگاه بپرسید.

15 دیدگاه

  1. فایل صوتی هم بگذارید لطفا با کیفیت کم و حجم کم

    • یکتا (دبیر بخش خبری پایگاه)

      پرونده های صوتی کلبه کرامت در پایگاه قرار نمی‌گیرد ، و دلیل آن این است که استاد حسن عباسی همیشه تاکید دارند که جلسات کلبه ی کرامت یک سخنرانی صرف نیست که بشود با گوش دادن به فهم مطلب رسید و باید حتما نمودار‌ها و فیلم‌های مربوط به هرجلسه که در بین جلسه پخش می‌شود دیده شود تا مطلب به صورت کامل فهم شود و هیچ ابهامی‌باقی نماند .

  2. يادم رفت بگويم که نمونه ايشان دانشجويان دانشگاه علامه به عنوان تاپ ترين دانشگاه ماست.که اميدوارم باملاحظه اينکه اين کاربقول استاد تجاوز به ذهن تاپ ترين وباهوشترين دانشجويان است .ملاحضات بيشترى صورت گيرد .

  3. سلام
    عنوان پايان نامه يکى از خانم هاى جلف همکلاس هاى ما طرحواره هاى جنسى در دانشجويان هست ايشون که کارشناسى را در دانشگاه علامه در رشته فلسفه گذرندند بطور مداوم از کار اساتيد ايراد مى گيرند وعنوان مى کنند که شما ها در دانشگاه آزاد با سهل گيرى در علم وامتحان وعدم توجه به کارهاى عملى به جامعه خيانت مى کنيد.ديروز بعد از جلسه امتحان که مشغول غر زدن بودند فرصتى شد ومن هم کارهاى استاد رو بهش معرفى کردم ونظر استاد را در مورد علوم دانشگاه گفتم جالب بود بدون ديدن ياحتى شناختن استاد به ايشون توهين کرد.واز اعتبار نظريه ودانشگاه سوربون وسروش دم زد متاسفانه چون هميشه مجبور به خود دارى بودم خيلى طول کشيد ومتقاعدش کردم که نبايد بدون شنيدن صحبت هاى استاد قضاوت ى در با ه خودشان کرد.دست آخر گفت ببين همکلاسى ديدگاه من وشما يکى نيست کسى بايد علم دينى را تبليغ کنه که حد اقل ظاهر زيبايى داشته باشه( منظور چادر من بود)شما اصول را رعايت نمى کنيد.حرفى براى زدن نبود .فقط دلم پر از درد بود از تمام مطالبى که استاد مى گفت و واقعيت دارد از علوم تثليثى که دين را از مردم گرفته واز اينکه هر چه دانشجو ها سطح علوم دانشگاهى بالاترى دارند انديشه سخت ودگم ترى دارند .اينها واقعيت است اما يک طرف ماجراست طرف ديگر تصويب پرو پزالهايى است که اطلاعاتى را جمع آورى واثبات مى کند که امکان سوءاستفاده از آنها بسيار بالاست.گاهى فکر مى کنم روانشناسى مى خواهد با جامعه ما چه کند. کاش کسى صداى عباسى را مى شنيد.به خودم مى گم زمان همان زمان است که مردم مى گويند ايا واقعا امام زمان مى آيد.وباز
    و اليس الصبح بقريب.را تکرار مى کنم.

  4. تمام لینک ها خراب هستند لطفا رسیدگی کنید.

  5. سلام لینک سوم مشکل داره

  6. سلام
    خسته نباشی دلاور کارت حرف نداره
    با کمال افتخار لینک شدی
    خداوند شما و دلاور مرد عرصه سیاست دکتر عباسی رو
    در پناه خودش حفظ کنه.
    یه چایی تلخ در خدمت باشیم
    یا حق

  7. سلام
    واقعا خسته نباشید
    مثل اینکه لینک فایل های صوتی ایراد دارند
    کل لینکای قدیمی مشکل داشتند
    قربونت اونار رابنداز که تازه این سایت و پیداکردم دوس دارم همشو بشینم دونه دونه گوش کونم (اینتر نتم ام نفتی نمی تونم تصویری دانلود کنم) اجروکم عند الله
    امید وارم همیشه تفکرت اینجوری باشه

  8. با سلام و تشكر
    مثل اينكه لينك فايل صوتي مشكل داره
    (فكر كنم سري تجاوز به ذهن 2و3و4و5 لينك صوتيشون مشكل داره)

  9. امروز بیکار بودم گفتم یه سری به سایت بزنم!
    امیر آقا دیگه سایت مثل قیلا(تابستون) زود به زود به روز نمیشه؟؟؟؟؟

  10. آقا یه دونه ای!

  11. سلام دوست عزیز
    خواهش میکنم جلساتی که دوستان دیگر در سایت های خودشان اپلود کردند را شما مجددا اپ نفرمایید این جلسه رو من دو ماه پیش دانلود کردم و یک ماه پیش نگاه کردم. وبدینگونه تلاش شما به نتیجه مطلوب نمیرسد.
    اگر به سراغ جلسات دیگر بروید بهتر است. با تشکر از اینکه انتقاد پذیر هستید!این شعر تقدیم به شما و تمام دوستان حزب الله سایبری!
    ساقی بده جامی از ان قدح لبریز…

    • سلام آقا صادق
      من اون موقع که قرار بود این جلسات تجاوز به ذهن رو در سایت بذارم هنوز هیچ کدام از دوستان نذاشته بودن اما به دلیل مشکلاتی که برای سایت پیش اومد کارها به وقفه افتاد و خب دوستان قرار داده بودن برای همین چون من تجاوز به ذهن 1 و 2 رو گذاشته بودم دیگه نمی تونستم 3و4و5 رو نذارم البته چون دوستان با کیفیت بالا و حجم بالا گذاشته بودن من با حجم کمتر گذاشتم تا کسانی که با اون حجم رو نتوسته بودن دانلود کنن با این حجم کم رو بتونن دانلود کنن
      شما ناراحت نباشین جلسات جدید در راهه ………..

      • راستی اینو هم یادم رفت بگم اگه همه تونستن اون فایل های با حجم بالا رو دانلود کنن
        پس چرا وقتی من تو سایت تجاوز به ذهن ۴ رو گذاشتم تا الان 487 تا بازدید داشته ؟؟؟!!!
        خب این یعنی اینکه یا اون فایل های با حجم بالا و غیرمستقیم رو نتوستن دانلود کنن یا اصلا به اون سایت ها برنخوردن که بخوان دانلود کنن !!!

  12. مرسی ممنون از شما واقعا کارت عالی من هر روز سایت شما رو چک میکنم به بینم چی جدید گذاشتی. عالی فوق العاده