دانلود سخنرانی استاد حسن عباسی با موضوع مهدویت و آخرالزمان

دانلود سخنرانی استاد حسن عباسی در مسجد امام‌‌ خمینی(ره) رفسنجان با موضوع مهدویت و آخرالزمان –21 تیر ۹۵

استاد حسن عباسی

تاریخ :  21 تیر ۹۵

موضوع : مهدویت و آخرالزمان

مدت زمان:  ۱ ساعت و 31 دقیقه

دانلوددانلود فایل صوتی با کیفیت بالا(۱۲۸kbps):

دانلود  :   Direct Link  |  Uploadbaz

 حجم: 83 مگابایت

دانلوددانلود فایل صوتی با کیفیت پایین(۳۲kbps):

دانلود  :   Direct Link  |  Uploadbaz

 حجم: 21 مگابایت

 منبع : دکتر عباسی

درباره امیر (سردبیر پایگاه)

امیر؛ سردبیر پایگاه هستم و ماموریتم در این پایگاه انتشار فایل‌های جلسات استاد حسن عباسی است. هیچ دسترسی به استاد عباسی ندارم پس لطفا سوالات مهم خود که فقط استاد عباسی در توان پاسخ به آن است را برای ما ارسال نکنید و به سایت اندیشکده مراجعه نمایید و در آن پایگاه بپرسید.

3 دیدگاه

  1. با سلام
    اخر فایل صوتی

    وقی استاد داره دعا میکنه اخرین دعاش رو بگین دیگه انجام نده و بگین بقیه امین نگن چون دعا برای کم شدن عمر فکر نکنم درست باشه

  2. با سلام
    چرا معمولاً كيفيت صدا مناسب نيست؟ انگار وظيفه ضبط صدا به عهده كسى است كه در صندلى آخر سالن نشسته است و صدا را از دورترين نقطه از جناب دكتر و از محيط ضبط مى كند!! زيرا صدا عموماً پژواك داشته و همراه با سروصداى حضار است.
    با توجه به اينكه آهنگ كلام استاد سريع است و نيز مباحث ايشان از نظر علمى سنگين هستند، ضرورى است مستمع كلمه كلمه استاد را بشنود ؛ اما كيفيت نامطلوب ضبط صدا، قطع شدن گاه و بى گاه صدا و ايجاد وقفه در روند مبحث، فاصله داشتن ضبط كننده صدا با استاد كه سبب ضبط شدن صداى محيط از جمله صداى دست زدن حضار، صحبت كردن ها و …. مي شود، همگى باعث مى گردد حتى علاقمندان به پيگيري مباحث نيز گاهى از شنيدن صوت اجتناب كنند.
    لذا خواهشمند است:
    ١-از چندين دستگاه ضبط صدا (ريكوردر) به طور هم زمان استفاده شود تا اگر به هر دليلى اشكال در ضبط يكى به وجود آمد، مباحث از دست نروند.
    ٢- ميكروفون به كت استاد نصب شود تا حتى الامكان صدا مستقيم ضبط شود و صداى محيط و بلندگوهاى سالن در صوت نباشد.
    ٣- به دليل اينكه جناب دكتر در شهرهاى مختلف سخنرانى دارند و شايد امكان حضور شخصي ثابت براى انجام اين امور نبائد، لذا از خود استاد خواسته شود تا نسبت به نصب ميكروفون به لباس خويش و روشن كردن چند دستگاه ضبط صدا رأساً اقدام نمايند.
    با تشكر