همایش تجلیل از فعالان فرهنگی در اندیمشک با سخنرانی استاد حسن عباسی در تاریخ 24 اسفند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اندیمشک گفت: همایش تجلیل از فعالان فرهنگی این شهرستان به منظور ایجاد انگیزه ای برای فعالیت جدی تر در بخش فرهنگ برگزار می شود.

این همایش با حضور حسن عباسی رئیس اندیشکده یقین و یکی از اعضای شورای پروانه نمایش با هدف تبیین سخنان اخیر مقام معظم رهبری و پاسخ به نگرانی های معظم له در خصوص مسائل فرهنگی کشور و به جهت تشویق نیروهای جوان در عرصه فرهنگ باهمکاری اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اندیمشک، موسسه قرآنی نغمه های آسمانی و هیئت فرهنگی مذهبی مهدی موعود(عج) در روز شنبه ۲۴ اسفندماه سال جاری ساعت ۱۶ در تالار فرهنگ برگزار می شود.

منبع : خبرگزاری مهر

درباره امیر (سردبیر پایگاه)

امیر؛ سردبیر پایگاه هستم و ماموریتم در این پایگاه انتشار فایل‌های جلسات استاد حسن عباسی است. هیچ دسترسی به استاد عباسی ندارم پس لطفا سوالات مهم خود که فقط استاد عباسی در توان پاسخ به آن است را برای ما ارسال نکنید و به سایت اندیشکده مراجعه نمایید و در آن پایگاه بپرسید.

2 دیدگاه

  1. بسمه تعالی
    با سپاس از زحمات همه شما، اقای دکتر عباسی از فعالان جبهه فرهنگی اسلام بر علیه ظلم و جور است خدا حفظشان نماید

  2. اسلام علیک یا زهرای مرضیه س ای مادر شهیده تو خود شاهد وگواه ما در روز محشر باش که ما دلباختگان وشیفتگان وعاشقان ندای هل من ناصرنی حسین ع شهیدت میباشیم وهیچ مقامی بجز شهادت نمیتواند ما را اقناع کند چرا که درخت تنومند اسلام نیازمند خونهای مومنین است وما تمامی وجودمان ونیتهامان گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستیم تا ندای حق را لبیک گوییم ومن الله التوفیق صلوات