سخنرانی استاد حسن عباسی با موضوع سلسله نشست‌های بصیرت انقلاب

استاد حسن عباسی کارشناس مسائل استراتژیک در جمع نمازگزاران و مردم مسجد امام حسن مجتبی(ع) ساوه – ۲۱ بهمن ۹۶ – با اشاره به طراحی دشمنان غربی برای دین زدایی از جامعه ایرانی گفت: برداشتن روسری پایان نفس پرستی نبوده و بی‌شک تا برهنگی کامل و درخواست قانونی شدن همجنس گرایی ادامه می‌یابد که نتیجه آن هم چیزی جز از هم پاشیدگی خانواده ها و افزایش آمار زنازادگی مانند آنچه که در جوامع غربی شاهدیم نخواهد بود.

وی افزود: کارشناسان غربی نقشه خانواده کشورها ترسیم کردند و مشخص شد پس از گذشت ۷۰ سال از عمر آزادی جنسی، درصد زنازدگی در کلمبیا ۸۴، فرانسه ۵۸، آمریکا و انگلیس حدود ۴۹ ولی در جمهوری اسلامی ایران یک درصد هم شاهد این آمار نیستیم.

همجنسگرایی برخلاف ادیان الهی،عقل و طبیعت است

عباسی همجنس‌گرایی را خلاف ادیان الهی، عقل و طبیعت دانست و گفت: با همه این اوصاف همجنس‌گرایی در ۲۴ کشور قانونی شده است، همجنس‌گرایی که به قوم لوط در ۴ هزار سال پیش باز می‌گردد ارتجاع نیست ولی اسلام ۱۴۰۰ ساله ارتجاع است؟ اگر وزیر خارجه دولت اسلامی داشتیم باید آنها را بازخواست می‌کرد، نه اینکه آنها ما را به خاطر حقوق بشر فمینیستی بازخواست کنند.

سیستم بانکی ربوی از مشکلات کشور است

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال اظهار کرد: سیستم بانکی ربوی یکی دیگر از مشکلات کشور است و چون به قول رهبر معظم انقلاب نتوانسته ایم به مرحله دولت اسلامی برسیم باوجود 61 بار اعلام ربوی بودن عملیات بانکی توسط مراجع، هنوز بانک مرکزی تن به اسلامی شدن نمی دهد.
وی افزود: بانک مرکزی، تشکیلاتی به نام شورای فقهی راه انداخته است تا مسئله شرعی را حل کند و رئیس این سیستم آنقدر متشرع است که امام جماعت وزرای دولت می شود، دین فقط نماز نیست باید ربا که دشمنی با خدا است را هم برچید.

در اوج ناامیدی‌های روزهای نخست انقلاب اسلامی بر مشکلات غلبه کردیم

عباسی به مشکلات و توطئه‌های موجود در روزها و ماه‌های نخست پس از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: انواع جریان های جدایی طلب، نفاق و ترور کشور را فرا گرفته بود و ساختار نظامی کشور با کودتا متزلزل شده بود ولی در همان اوج ناامیدی‌ها توانستیم بر همه مشکلات چیره شویم.

ایران امروزه در قدرت دفاعی و نظامی حرف برای گفتن دارد

وی ادامه داد: در آن زمان آمریکا در اوج قدرت بود و جمهوری اسلامی ایران حتی توان ساخت یک فشنگ را نداشت اما امروزه از نظر قدرت دفاعی و نظامی به جایی رسیده‌ایم که می‌توانیم موشک های بالستیک بسازیم و در جنگ های نیابتی، آمریکا را شکست می‌دهیم؛ و در مدت ۱۱۴ روز طی چهار جنگ، جبهه مقاومت توانست اسرائیل غاصب را شکست دهد.

مسئولان خود را با انقلاب اسلامی تطبیق دهند

عباسی با اشاره به دشمنی های عربستان اظهار کرد: در برابر خباثتهای آل سعود کوتاه نمی آییم ، سازمان ملل سازمان مدافع حقوق بشر نیست وگرنه به جای اینکه پیگیر اثبات ایرانی بودن موشک یمنی ها باشد به دنبال نجات جان یمنی ها از موشک های آمریکایی آل سعود بود.

منبع: نارخبر

درباره یکتا (دبیر بخش خبری پایگاه)

یکتا ؛ دبیر بخش خبری پایگاه هستم و ماموریتم در این پایگاه انتشار اخبار مربوط به استاد حسن عباسی است.

2 دیدگاه

  1. چرا این سخنرانی دانلود نمیشه؟

  2. استاد فرمودند که دوران ایمیج برای همه هست اما خودشون گویا امکان دانلود تصویری سخنرانی ها رو به عموم نمیدن یا برای مسائل قضایی به اینصورت هست که فقط صوتی و چند شات باشه از سخنرانی ها که با کسانی که در ارتباطم تمایل داره کم میشه حتی برای میکس هم به مشکل میخوره ادم….خواهشن….خواهشن….خواهشن…..امکان دانلود تصویری رو فراهم کنید که بشه دید چند ساعت صوتی بسیار و بسیار خسته کننده هست که به مانیتور زل زد خیلی اذیت میشیم توی حس و حال سخنرانی هم ادم نمیره و دوستان شکایت دارند از این موضوع مشکل رو پیگیری کنید خواهش میکنم