مجاهدان جهاد کبیر

کسی که آماده است تا عرق ذهنی بریزد و ملتش را از دست کفار مستقل کند، هم مجاهدِ جهاد اصغر است و هم مجاهدِ جهاد کبیر. جهاد کبیر یعنی وقتی می‌گوییم «مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل» کالای تولید آن‌ها را نیز استفاده نکنیم؛ کالای جایگزین داشته باشیم.

چرا امروز در صنعت، دستمان را جلوی دشمن دراز کردیم؟ ما حتی افتخار می‌کنیم که کره، ژاپن، آلمان و فرانسه و… بیایند برای ما کارخانه‌ی اتومبیل سازی تأسیس کنند؟ زیرا کسانی که پشت این سیاست‌ها هستند، انقلابی نیستند؛ به شرایط امروزشان تن در دادند.

چرا شهید احمدی روشن ترور می‌شود ولی دشمن، بسیاری از فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های آمریکا در حوزه‌ی اتمی که به ایران بازگشتند را ترور نمی‌کند؟! دشمن نه تنها کاری با آن‌ها نداشته که حتی برای پروژه‌های CERN و ITER و دیگر پروژه‌ها در حوزه‌ی فیزیک پیشرفته دعوت‌شان می‌کنند؛ چون این افراد در تبعیت از قواعد کفار، مغزهایی هستند که در راستای او کار کرده و خطری برای او ندارند. اما یک فیزیک‌دان ممتاز ایرانی بنام مجید شهریاری را دشمن شهید می‌کند؛ زیرا به جای تبعیت از کفار، قلبش را به قرآن سپرده است. درست است که احمدی روشن فارغ‌التحصیل دانشگاه شریف بود، اما فارغ‌التحصیل حُریت و آزادگی نیز بود. اگر دشمن برای شهید کردن شما تلاشی نمی‌کند، به این معناست که هنوز آن انسان انقلابی نیستید که برای دشمن خطر محسوب بشوید.

استاد حسن عباسی
قم – 27 شهریور 95

درباره یکتا (دبیر بخش خبری پایگاه)

یکتا ؛ دبیر بخش خبری پایگاه هستم و ماموریتم در این پایگاه انتشار اخبار مربوط به استاد حسن عباسی است.