پویش مطالبه سوال حسن عباسی از وزیر اطلاعات توسط خانواده شهدا

? #پویش مطالبه سوال حسن عباسی از وزیر اطلاعات توسط خانواده شهدا

عرض سلام و احترام
به منظور حمایت از #معلم_انقلابی و استاد علوم استراتژیک در ایران اسلامی #استاد_حسن_عباسی پس از قرائت متن زیر برای خانواده شهدا و اعلام حمایت ایشان، نام و نام خانوادگی و شهر محل سکونت شهید را به آیدی @Mshnya313 در ایتا ارسال فرمایید.

با تشکر، اجرکم عندالله
جمعی از اندیشه جویان استاد حسن عباسی

?متن حمایت به شرح زیر است:

?بسم الله الرحمن الرحیم?

ما خانواده شهدا همانگونه که در عرصه جنگ سختِ دشمنان علیه کشور عزیزمان در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرمین شریفین، طلایه دار صحنه نبرد بودیم اکنون هم اگر ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای (حفظه الله) تکلیف نمایند ،باز هم وارد میدان نبرد خواهیم شد.
هیچ منّتی هم بر کسی نداریم چرا که با خداوند باریتعالی معامله کرده و آنرا مایه افتخارخود می دانیم.
اما سوالی که از وزیر محترم اطلاعات داریم آن است که مگر حفظ و صیانت از امنیّت مردم و کشور در حیطه وظایف آن وزارتخانه محترم نیست؟!

چرا در سال‌های ۹۵ و ۹۶ زمانی که ادمین کانال‌های ضدانقلاب و هتّاک که آزادانه در فضاهایی مانند تلگرام اقدام به نفرت‌ پراکنی علیه اسلام و انقلاب می‌کردند و خشونت و برادرکشی را آموزش می‌دادند دستگیر شدند، شما به صراحت به حمایت از ایشان پرداختید و بعد به سهولت آزاد شدند؟!
سوال این است که علت مماشات در برخورد با امثال کانال آمدنیوز چه بود؟!
کانالی که همزمان با هتاکی‌ها و دشنام‌های رکیک نسبت به شخص مقام معظم رهبری، سپاه پاسداران، قوه قضائیه، وزارت اطلاعات و …از هیچ جسارتی دریغ نمی کرد، اما به شما که می‌رسید برخوردی با تعریف و تمجید داشت؟ آیا این شائبه‌ برانگیز نیست؟
همین سوال را آقای حسن عباسی از شما پرسید لکن به جای پاسخگویی و مشخص کردن مواضع خود با شکایت ، ایشان را روانه زندان کردید!!
مگر طرح سئوال از مسئولین، مطابق روح و جسم قانون اساسی، از حقوق مسلّم و اولیه هر فرد از آحاد جامعه نمی باشد؟!
آیا این مساله سئوال برانگیز نیست که چگونه زمان و مدت محبوس شدن ایشان تا بعد از انتخابات در پیش و پس از آن، زمانی مناسب برای خاموش سازی صدای روشنگری ایشان طراحی شده است ؟!
تاکید میشود سوال نامبرده، سوال ما هم هست!
ما خواستار توضیح شفاف اقدامات، در صیانت از کیان نظام اسلامی در فضای رسانه‌ای و برخورد با امثال آمدنیوزها هستیم.
در پایان عرضه می داریم :
“ماحساب فرزندان مومن وانقلابی خود را که در کسوت سربازان گمنام حضرت صاحب الزمان (عج) که بدنه اصلی وزارت اطلاعات را تشکیل میدهند از حساب وزیر آن وزارتخانه متمایز میدانیم زیرا اعتقاد داریم این نیروهای خدوم و جان برکف با جابجایی دولتها وبه تبع آن با جابجایی وزیر، همچنان به وظیفه خطیر حفظ حریمِ امنیتی کشور عمل کرده و هیچگاه در انجام ماموریت از بذل جانِ خویش دریغ نورزیده اند و از این بابت قدر دان زحمات ایشان هستیم .”

?والسلام علی عبادالله الصالحین
??خانواده شهدا ??

 

✅ مادر شهیدان بارفروش، که چهار فرزندشان شهید شده است، به #پویش مطالبه‌ی پرسشِ حسن عباسی از وزیر اطلاعات پیوست.

? «خانمی بزرگوار و عظیم، انسان آرمانی قرآنی که بیش از هفتاد سال سن دارد؛ دوازده سالگی ازدواج می‌کند و دوازده بار فرزنددار می‌شد؛ چهار فرزند دلبند او یعنی یک سوم فرزندانش در کربلای خوزستان برای اسلام شهید شدند. ۵۷ سال با همسرش زیر یک سقف زندگی می‌کند و با وجودی که چهار فرزند رشیدش به شهادت رسیده است، با روحیاتی عالی و محکم و با طراوت، در این سن و سال همچون «رسول انقلاب» سخن می‌گوید. کسی که همه تئوری‌های مدیریت خانواده را باطل کند. این بانوی طراز، محصول اسلام است.»

?استاد حسن عباسی – ۲۲ اسفند ۹۶

————————

? خانواده پدر موشکی ایران، به #پویش مطالبه پرسش حسن عباسی از وزیر اطلاعات توسط خانواده شهدا پیوستند

?استاد حسن عباسی سه سال قبل درباره شهید والا مقام، حسن طهرانی‌مقدم گفت:

? «در میدان جنگ اراده‌ها، انسان‌های بی‌ادعایی چون شهید حسن طهرانی مقدم، مجاهد کبیر هستند. این جوان ۲۴ ساله در سال ۶۴ فهمیده بود که ایران اسلامی باید موشک داشته باشد؛ میثاقی با خدای خود بست و ۲۵ سال بعد بر سر عهد خود شهید شد. ما با موشک‌هایی که او ساخته بود، ماهواره به فضا پرتاب نمودیم؛ همچنین بُرد موشک‌های بالستیک‌مان به چهار هزار کیلومتر رسیده بود. زمانی که امام خامنه‌ای خطاب به اسرائیل می‌فرمایند: «اگر غلطی از آن‌ها سر بزند، تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهیم کرد.» به پشتوانه‌ی سلاح ایرانی – اسلامی که از فکر انسان‌های مجاهدی چون حسن طهرانی مقدم تراوش کرده است، چنین می‌فرمایند. ملتی را که روزی با سنگ به جنگ اسرائیل می‌رفتند، عزت به‌دستشان داد تا موشک بر سر رژیم صهیونیستی بکوبند.»

▫️۲۵ شهریور ۹۵

———————–

? خانواده سردار شهید علی‌محمد قربانی، به #پویش مطالبه‌ی پرسشِ حسن عباسی از وزیر اطلاعات توسط خانواده شهدا پیوستند.

? استاد حسن عباسی سخنرانِ بزرگداشت شهید مدافع حرم، سردار علی‌محمد قربانی بودند. و در رثای شهید گفتند:

? «شهید علی‌محمد قربانی، یکی از ثمرات اسلام و قرآن است. مادامی که اسلام عزیز قدرت تولید قربانی‌ها را دارد، و جمهوری اسلامی چنین فدائیانی، پس اسلام و جمهوری اسلامی هر دو کارآمد هستند. اسلام، بن‌بست ندارد و مؤمن به استیصال رسیده، باید به خودش شک کند. پیام خون مدیر انقلابی، شهید قربانی، پیام بن‌بست‌شکنی‌ست. مسأله‌ی امروزِ جمهوری اسلامی در جهان، زدودن «اصالت هوی» و اقامه «حاکمیت الله» است؛ حاصل این الگوی ساده، «مدیریت انقلابی»‌ست که اولین مشخصه آن، مبارزه با هوای درونی‌ست. خصلت بارز و عمده‌ی شهدا این بود که بیش از هر چیزی با خود و در درون خود می‌جنگیدند؛ نخست، شهر وجود خودشان را اداره می‌کردند تا بتوانند در بیرون، مدیریت موفقی ارائه کنند. حاکمیت الله در جمهوری اسلامی توسط مدیریت انقلابیِ ولایت فقیه پیش می‌رود و الگوی تاکتیکی مدیریت انقلابی، علی‌محمد قربانی‌هایند.»

——————-

http://dl-abbasi.ir/yekta/1398/Graphic/Shohada/Shakhes5.jpg

? خانواده سردار شهید محمد ناظری به #پویش مطالبه پرسشِ حسن عباسی از وزیر اطلاعات توسط خانواده شهدا پیوستند.

?استاد حسن عباسی درباره سردار شهید محمد ناظری گفت:

? «شهید محمد ناظری، پدر علم تاکتیک در دوران بعد از انقلاب بود. بیش از سی سال از ایشان شناخت دارم و در بسیاری از سطوح دانش استراتژیک، توفیق شاگردی او را داشتم. بخش اعظم دست‌نوشته‌ها و نظریات‌شان در دست من بود. بسیاری از دیدگاه‌هایی که در حوزه‌ی دانش تاکتیک نظامی نوشتم -که بعدها به متون تخصصی دانش تاکتیک تبدیل شد و امروز در بسیاری از دانشگاه‌ها تدریس می‌شود- حاصل تجاربی‌بود که از آقای ناظری دریافت کردم. به جرئت می‌توان ادعا کرد که رهبران انقلابی و مبارزان بیش از سی کشور دنیا توسط شهید ناظری تربیت شدند. از ارشدترین فرماندهان سپاه تا رهبران جنبش‌های انقلابی در سراسر جهان که وابسته به تفکر اسلام انقلابی هستند، عمدتاً از شاگردان او هستند. بزرگ‌مرد علم تاکتیک، شهید محمد ناظری، معلم حریت و آزادگی بود؛ انسانی رشید با قلبی قوی، مملو از ایمان، اعتقادات راسخ و عدم دنیاگرایی؛ که این‌ها، علم مبارزه‌ی اسلام است.»

پویش #سؤال_ما

————————-

http://dl-abbasi.ir/yekta/1398/Graphic/Shohada/Shakhes4.jpg

? خانواده شهید مجید قربانخانی به #پویش مطالبه پرسش حسن عباسی از وزیر اطلاعات توسط خانواده شهدا پیوستند.

?استاد حسن عباسی:

? «هنر اسلام، انسان‌سازی‌ست و محصول اسلام، مجید قربانخانی‌ست. هر زمان خواستید متر و میزانی برای سنجش ایدئولوژی‌ها داشته باشید، نگاه کنید ببینید چقدر توان انسان‌سازی دارد. انسان آرمانی مارکسیسم، چه‌گوارا بود؛ انسان آرمانی لیبرالیسم، سلبریتی‌هایی چون هنرپیشه‌ها و ورزشکاران تا شاخ‌های اینستاگرام و.. هستند. اما انسان آرمانی اسلام، در طراز عالی «بهجت» است. و در طراز عادی، شهدایند. موفقیت ایدئولوژی‌ها را در ساختن تانک و موشک و هواپیما و.. نسنجید. بلکه ارزیابی پیروزی یک ایدئولوژی در امکانِ ساختن انسان برای جامعه‌ی بشری‌ست. اینکه یک جوانی خانواده‌دوست و مهربان با والدین، که تا سال‌ها نماز نمی‌خواند، قهوه‌خانه می‌گرداند و از مچ دست تا زیر گردنش را تتو کرده اما با روضه‌ی حضرت زینب(س) و شنیدن خبر در خطر بودن بارگاه این بانو والا مقام، متحول می‌شود و عزم رفتن به سوریه می‌کند و تنها سه ماه بعد، به شهادت می‌رسد…»

—————–

http://dl-abbasi.ir/yekta/1398/Graphic/Shohada/Shakhes6.jpg

?خانواده سردار شهید سید محمد صنیع‌خانی به پویش مطالبه‌ی پرسشِ حسن عباسی از وزیر اطلاعات توسط خانواده شهدا پیوستند.

? سردار شهید سید محمد صنیع خانی بنیانگذار و فرمانده ترابری سپاه بود. بعد از پایان جنگ تحمیلی، او مدیری انقلابی برای مهار و کنترل هر بحرانی در سطح کشور بود. یادگار شهید صنیع‌خانی ضریح پیشین امام خمینی(ره) بود که طراحی و اجرای آن را برعهده داشت. شهید صنیع‌خانی، قائم مقام بنیاد تعاون سپاه، چهاردهم شهريور ماه سال ۱۳۷۴ در ۴۲ سالگی در اثر عارضه شیمیایی و تحمل رنج ها و مشقات جانبازی به شهادت رسید

⛔️۱۴شهریور ۹۸، مراسم بزرگداشت بیست و چهارمین سال‌روز شهادت این شهید والامقام برگزار می‌شود و قرار بود تا استاد حسن عباسی سخنران مراسم شهید صنیع‌خانی باشند که با شکایت سید محمود علوی وزیر اطلاعات، و به زندان رفتن استاد حسن عباسی، سخنرانی او در مراسم این شهید سعید منتفی شد.

—————–

http://dl-abbasi.ir/yekta/1398/Graphic/Shohada/Shakhes7.jpg

?خانواده شهید هادی باغبانی به پویش مطالبه‌ی پرسشِ حسن عباسی از وزیر اطلاعات توسط خانواده شهدا پیوستند.

?شهید مدافع حرم هادی باغبانی، شاگرد و اندیشه‌جوی استاد حسن عباسی بود.

?استاد حسن عباسی در سخنرانی سالگرد شهید باغبانی گفت:

? «دشوار است که انسان در زندگی دنیوی و مادی خود پا در نفسانیات بماند و این جوانان رشید به این سرعت با قاعده «وَ السَّابِقُونَ السَّابِقُونَ. أُولئِكَ الْمُقَرَّبُونَ» سیر تقرب الهی را طی کنند و ما که ماندیم، مسئولیت و رسالت سنگین‌تری را عهده‌دار باشیم. راه هادی و همه‌ی شهدا، همان راه انبیاء و ائمه(ع) و راه مصلحین است. به تعبیر شهید علامه مطهری، در تاریخ عالِم و دانشمند زیاد داشتیم ولی مصلح اجتماعی کم داشتیم. مصلح اجتماعی کسی است که به فرموده قرآن کریم، در مقابل افسادگران قرار می‌گیرد و دست به اصلاح می‌زند. ویژگی شاخص شهدای ما این است که مصلح و اصلاح‌گر بودند»

————

http://dl-abbasi.ir/yekta/1398/Graphic/Shohada/Shakhes8.jpg

? خانواده سردار شهید حاج احمد مایلی، به پویش مطالبه‌ی پرسشِ حسن عباسی از وزیر اطلاعات توسط خانواده شهدا پیوستند.

? سردار شهید حاج احمد مایلی، فرمانده یگان ویژه هوایی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران و گردان هوایی یگان ویژه صابرین بود که در تاسوعای سال ۹۵ (۱۴۳۸ قمری) به شهادت رسید.

?استاد حسن عباسی سخنران نخستین مراسم سال‌گرد سردار شهید مایلی در ۹۶/۷/۷ بودند و درخصوص این شهید والامقام گفت:

? «شهید احمد مایلی از مدیران و انسان‌های بی‌ادعایی بود که از سی سال قبل به این سو در دستیابی ایران به دانش تخصصی و پیچیده‌ی نظامی در بارریزی هوایی تلاش نمود تا بتواند دردی از دردهای مسلمین را التیام بخشد. طی سه سال محاصره‌ی دو شهرک شیعه‌نشین فوعه و کفریا، و در دیگر شهرهای تحت محاصره در سوریه و عراق، برابر چشم آمریکایی‌ها و در مقابل تهدید جنگنده‌های آمریکایی و ترکیه‌ای و رژیم صهیونیستی، صدها تُن غذا، آب، دارو، سوخت، مهمات و دیگر ملزومات به مردم مظلوم این مناطق توسط هواپیماهای آنتونوف و ایلیوشین، بارریزی و رسانده می‌شد.»

——————

http://dl-abbasi.ir/yekta/1398/Graphic/Shohada/Shakhes9.jpg

? خانواده سردار شهید هادی کجباف به پویش #سوال_ما پیوستند.

▫️پویشی از جانب خانواده شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران برای مطالبه‌ی پرسش حسن عباسی از وزیر اطلاعات.

?حماسه عاشورایی خانواده سردار شهید هادی کجباف

پس از شهادات این سردار رشید اسلام، تکفیریان با کینه بسیار مانع از انتقال پیکر مطهر این شهید می‌شوند. تکفیریون در ازای تحویل پیکر شهید، دو گزینه‌ی مبادله با ۱۵۰ اسیر و یا دریافت مبلغ هنگفتی را پیشنهاد می‌کنند. وقتی همسر شهید کجباف از این پیشنهاد مطلع می‌شود، در اجتماع مردمی برای مراسم شهید کجباف، زینب‌گونه اعلام میکند:

❇️«شنیده‌ایم که برای تحویل شهید عزیزمان دشمن پیشنهاد هزینه‌ای گزاف داده است. اگر بناست پیکر شهید کجباف با گروگان‌های داعش عوض شود یا مبلغی ولو یک دلار از طرف دولت برای بازگشت پیکر شهید به تکفیری‌ها پرداخت شود تا تروریست‌ها با این پول علیه شیعه اقدام کنند به هچ وجه راضی نخواهم بود. ما پیکر عزیزمان را در راه خدا داده‌ایم و آنچه را در این راه دادیم، پس نمی‌گیریم.»

—————–

http://dl-abbasi.ir/yekta/1398/Graphic/Shohada/Shakhes10.jpg

? خانواده شهید محسن حججی به پویش #سوال_ما پیوستند

?استاد حسن عباسی درباره این شهید والا مقام که به تعبیر امام خامنه‌ای، «حجت خدا در مقابل چشم همگان شد»، در اغلب سخنرانی‌های دو سال اخیر، نکته‌ای را متذکر شدند که راز وصیت مهم شهید محسن حججی‌ست. در تصویر ملاحظه کنید..

————–

http://dl-abbasi.ir/yekta/1398/Graphic/Shohada/Shakhes11.jpg

? خانواده شهید مدافع حرم حاج سعید قارلقی به پویش #سوال_ما پیوستند

?استاد حسن عباسی در مراسم سالگرد شهید حاج سعید قارلقی گفت:

?«انسان طراز قرآنی، محصور به یک منطقه یا یک کشور نمی‌شود. «شهید» یک مفهوم جهانی‌ست.و شهید قارلقی، شخصیتی‌ست که طراز جهانی دارد. هر چه سطح علمی ما بالاتر رود، مسئولیت ما هم بیشتر می‌شود. هریک از احکام نورانی قرآن را که بشناسیم و عمل کنیم، خداوند یک پله سخت‌تر برای ما در نظر می‌گیرد. سعید قارلقی روزه می‌گرفت، زکات می‌داد، نماز اقامه می‌کرد، در زندگی مردم هم تجسس نمی‌کرد، ربا نمی‌خورد «لاتأکلوا الربا»، به زِنا و زشتی‌ها هم نزدیک نمی‌شد «لاتقربوا الفواحش»؛ همه این‌ها را انجام می‌داده است؛ اما آنجا که به «كُتِبَ عَلَيْكُمُ الْقِتَالُ» رسید، جایی که خدا گفته می‌روی با کافر حربی، از جبهة النصره و داعش تا آمریکایی‌ها و مشرکین و ملحدین قتال می‌کنی. رفت و عمل کرد و سطح بالاتری از اسلام‌شناسی را به همه‌ی ما نشان داد. مسلمانی‌ما صرفاً به سجده کردن و حج رفتن و.. نیست؛ آن مسلمانیِ پرهزینه‌تر این است که برای کشته‌شدن آماده باشی»

—————-

http://dl-abbasi.ir/yekta/1398/Graphic/Shohada/Shakhes12.jpg

? خانواده شهید جواد الله‌کرم به پویش #سوال_ما پیوستند.

❇️ پویشِ مطالبه‌ی پرسش حسن عباسی از وزیر اطلاعات توسط خانواده شهدا

?استاد حسن عباسی در سومین سالگرد عروج شهید جواد الله‌کرم، سخنران مراسم‌شان بود و در خصوص این شهید ارجمند، گفت:

? «دکترین» جواد الله‌کرم این بوده که «انقلاب را جهانی کند.» من «رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال» کشور هستم و تهیه دکترین‌های کشور، (قواعد بنیادی) در افق پنجاه سال به بالا وظیفه مرکز ما است. وقتی دیدم یک جوان انقلابی در عرصه نبرد، برای خودش دکترین داشته است؛ انتظار چنین حرفی از فرمانده سپاه، فرمانده ارتش، رئیس جمهور، دبیر شورای عالی امنیت ملی، دبیر شورای عالی‌انقلاب فرهنگی، مراجع عظام تقلید، در آن سطح پذیرفته است؛ اما شنیدنش از زبان کسی که از بسیج مسجد محل علاقمند شده و آموزش دیده و بعد هم سپاه او را برای دفاع از حرم اعزام کرده است، اهمیت بسیار بالایی دارد. یکی از رویش‌های انقلاب، همین جوانی است که وقتی به شهادت می‌رسد، روشن می‌شود برای خودش دکترین داشته که برای زمینه‌سازی ظهور باید «انقلاب اسلامی را جهانی‌سازی کرد»

———————-

http://dl-abbasi.ir/yekta/1398/Graphic/Shohada/Shakhes13.jpg

? برادر دانشمند شهید دکتر مجید شهریاری به جمع بیش از ششصد خانواده شهید پویش #سوال_ما پیوستند

?پویش مطالبه پرسشِ حسن عباسی از وزیر اطلاعات توسط خانواده شهدا

?استاد حسن عباسی بارها از ایمان شهید شهریاری و اهتمام و توجه وی به تفسیر تسنیم آیت‌الله جوادی آملی به عنوان الگوی دانشمند طراز انقلابی برای اندیشه‌جویان خود بیان می‌کرد. یعنی کسی که در میدان عمل چنین می‌درخشد، از سال‌ها قبل قلب خودش را به قرآن سپرده است و حتی در مسیر رفت و آمد به دانشگاه، گوش جانش را به تفسیر صوتی تسنیم می‌سپارد. استاد حسن عباسی شهریور ماه سال ۹۵ در جمع دانشجویان بسیجی درباره این شهید والامقام نکاتی را بیان کرد که می‌توانید در تصویر ملاحظه نمایید..

————————-

http://dl-abbasi.ir/yekta/1398/Graphic/Shohada/Shakhes14.jpg

? خانواده محترم شهید مدافع حرم لشکر فاطمیون، شهید مهدی صابری به پویش #سؤال_ما پیوستند

?پویش مطالبه‌ی پرسشِ حسن عباسی از وزیر اطلاعات توسط خانواده شهدا

? شهید مهدی صابری یکی از شهدای افغانستانی مدافع حرم است. جوانی برومند، و فرمانده توانای گروهان حضرت علی‌اکبر(ع) نیروی مخصوص تیپ فاطمیون، که در جریان بازپس‌گیری «تل قرین» به شهادت رسید. تل قرین، خط حائلی‌ بود که اسرائیل با کمک تکفیری‌ها برای حفظ امنیت خود به دور خودش تنیده بود. بازپس‌گیری این منطقه، اهمیت بسزایی داشت که با پایمردی شهدایی چون مهدی صابری به تصرف کامل درآمد؛ با این پیروزی کمر اسرائیل شکست. مهدی در ایام فاطمیه‌ی ۹۳ زهرایی شد. جوان برومندی که عاشق حضرت علی اکبر بود. با لب تشنه به آرزوی دیرینه‌اش رسید.

————————

http://dl-abbasi.ir/yekta/1398/Graphic/Shohada/Shakhes15.jpg

? خانواده محترم تکاور شهید، سرگرد «روح‌الله عالی» با ارسال پستی در حمایت از پویش در صفحه اینستاگرام شهید، به پویش #سوال_ما پیوستند

? تکاور شهید، سرگرد «روح‌الله عالی» فرمانده گردان ۴۰۹ حمزه سیدالشهدا تیپ نیروی مخصوص ۱۱۰ سلمان فارسی شهرستان زاهدان، فروردین ۹۶ مصادف با شب میلاد امام علی(ع) جهت حفظ امنیت و مأموریت در منطقه «قلعه بید کورین» از توابع شهرستان زاهدان توسط دو تن از اشرار معروف کوردل منطقه به ضرب دو گلوله از ناحیه گلو و پهلو به فیض شهادت نائل آمد و در روز وفات حضرت زینب(س) به خاک سپرده شد.

——————-

http://dl-abbasi.ir/yekta/1398/Graphic/Shohada/Shakhes16.jpg

? برادر شهید «محمودرضا بیضایی» به جمع بیش از ششصد خانواده شهید پویش #سوال_ما پیوستند.

? شهید محمودرضا بیضایی، از جمله اندیشه‌جویان استاد حسن عباسی بود.

?شهید مدافع حرم محمودرضا بیضایی در بیست و نهم دی ۹۲ همزمان با سالروز میلاد پیامبر(ص) در اثر اصابت ترکش به شهادت رسید. بنابر اذعان نزدیکان و اطرافیانش این شهید بزرگوار نگاهی ویژه به مسئله انتظار داشت چنان که در فرازی از وصیتنامه‌اش آمده است: «باید به خودمان بقبولانیم که در این زمان به دنیا آمده ایم و شیعه هم به دنیا آمده ایم که مؤثر در تحقق ظهور مولا باشیم و این همراه با تحمل مشکلات، مصائب، سختی‌ها، غربت‌ها و دوری‌هاست و جز با فدا شدن محقق نمی‌شود حقیقتاً.» شهید محمودرضا بیضایی به گفته برادرِ بزرگوارشان، جهت‌گیری فکری‌اش در خصوص نهضت جهانی مقاومت را از استاد حسن عباسی گرفته بود.

—————————-

http://dl-abbasi.ir/yekta/1398/Graphic/Shohada/Shakhes17.jpg

? خانم دکتر فرشته روح‌افزا، با ارسال پیامی به صفحه اندیشه‌جویان به جمع بیش از ششصد خانواده شهدا در پویش #سوال_ما پیوستند

?دانشمند شهید سید احمد حاتمی پژوهشگر و استاد برجسته، در حادثه تلخ سقوط جرثقیل در مسجدالحرام، به طرز مشکوکی به شهادت رسید؛ به گفته دانشمندان حوزه فضایی، شهادت ایشان ضربه‌‌ای بزرگ به جامعه علمی کشور بود. به بیان خانم دکتر روح‌افزا، «شهید حاتمی خدمات فراوان علمی داشت که «پروژه انسان مجازی» نمونه‌ای از آن بود. شهید حاتمی واقعا یک بسیجی بود؛ ایشان دنبال یک مذهب بی‌دردسر نبود که مثلا نمازش را بخواند، روزه بگیرد، قرآن هم بخواند و کاری با جامعه نداشته باشد؛ خب اگر بود که هیچ‌گاه وارد پژوهشگاه فضایی نمی‌شد. ایشان بیشترین ساعات زندگی خود را برای کسب تحصیل و مطالعه قرآن و معارف قرآنی گذاشت.»

—————-

http://dl-abbasi.ir/yekta/1398/Graphic/Shohada/Shakhes18.jpg

?خانواده محترم شهید «عقیل خلیلی‌زاده» به پویش #سوال_ما پیوستند

? شهید خلیلی‌زاده، از اولین شهدای جبهه مقاومت اسلامی و از پیش‌قراول مدافعان حرم بود که ۱۹ خرداد ۸۹ وارد حجله سرخ شهادت شد

? استاد حسن عباسی، سخنرانی نهمین سالگرد شهادت این شهید والامقام بودند. و بیاناتی در این خصوص داشتند که در تصویر ملاحظه می‌کنید.

? پدر شهید خلیلی‌زاده که معلم وی در دوره‌ی دبیرستان نیز بوده است، درخصوص این شهید عزیز بیان داشتند: پسرم در ۱۱ رشته ورزشی خودش را به حد قهرمانی رساند و توانست جزو نیروهای ویژه سپاه قدس قرار بگیرد. تلاش عقیل نه فقط از بعد جهاد فیزیکی و رزمی بود بلکه همیشه تلاش می‌کرد در علم و معرفت و کمال هم پرورش پیدا کند.

————–

http://dl-abbasi.ir/yekta/1398/Graphic/Shohada/Shakhes19.jpg

? خانواده محترم پاسدار شهید «سعید زارع» از شهدای مظلوم حمله تروریستی سی و یکم شهریور ماه در اهواز، به جمع بیش از هفتصد خانواده شهید پویش #سوال_ما پیوستند.

?شهید سعید زارع یکی از شهدای حمله تروریستی اهواز است.
شهیدی که مدافع حرم نیز بود و به گفته پدر بزرگوارش، آن‌قدر به سوریه رفت تا در اهواز به آرزویش رسید! ۱۰ تن از خانواده‌ی آقا سعید، قبلاً به شهادت رسیده بودند و با پیوستن شهید سعید به آن‌ها «تیم‌شان در بهشت تکمیل شد…»

—————–

http://dl-abbasi.ir/yekta/1398/Graphic/Shohada/Shakhes20.jpg

? خانواده پاسدار شهید «حیدر جلیلوند» با ارسال پیامی به پویش #سوال_ما، به جمع قریب به هفتصد خانواده شهید پویش پیوستند:

? رزمنده پاسدار حیدر جلیلوند، از نیروهای نخبه‌ی هوافضای سپاه بود که به عنوان مستشار نظامی موفق به گذارندن آخرین دوره‌های خلبانی پهپاد شد؛ سه بار به سوریه و یک بار به عراق رفت. حیدرِ شهید، در رشته‌های کشتی، شنا و جودو صاحب عناوین مختلف بود. حیدر، با لب تشنه در سالروز شهادت امام علی(ع) به دیدار معبود شتافت و هنگام شهادت، دو دختر پنج ساله و سه ماهه به یادگار داشت. روحش شاد?

———————

http://dl-abbasi.ir/yekta/1398/Graphic/Shohada/Shakhes21.jpg

? خانم «زهرا لطفی نیاسر»، خواهر شهید «محمد مهدی لطفی نیاسر» با ارسال پیامی به صفحه‌ی پویش، به جمع خانواده‌های شهدای پویش #سوال_ما پیوستند.

?پاسدار شهید، سرهنگ دوم «مهدی لطفی نیاسر» از نیروهای هوافضای سپاه بود که از سال‌های ابتدایی جنگ در سوریه و عراق فعال بود. این شهید والامقام از نخبگان نظامی بود و سردار حاجی‌زاده همواره او را از نیروهای خوب خودش می‌دانست. محمدمهدی شهید، با درایت خاص خود از حمله ناگهانی دشمن آگاه شد و همرزمانش که در آسایشگاه مستقر بودند را از تیررس دشمن نجات داد. این شهید مدافع حرم در حمله اسرائیل به پایگاه T4 سوریه به شهادت رسید. پدر شهید، از اساتید برجسته حوزه علمیه قم هستند.

———————

http://dl-abbasi.ir/yekta/1398/Graphic/Shohada/Shakhes22.jpg

? خواهر بزرگوار شهیدِ دفاع مقدس، «مهدی سلطانی قمبوانی» با ارسال پیام روبرو به صفحه پویش، به جمع خانواده‌های شهدا در پویش #سوال_ما پیوست.

? شهید مهدی سلطانی، از شهدای عملیات کربلای چهار در ام‌الرصاص است. که هنگام شهادت در سال ۶۵، ۲۷ سال سن داشت. در وصیت‌نامه‌ی این شهید عزیز از روستای قمبوان در اصفهان، بلوغ دینی بالایی دیده می‌شود. او بعد از مقدمه به همگان تأکید می‌کند که از ولایت فقیه تبعیت کنید که دلیلی بر قبولی عمل مسلمانان است.

——————

http://dl-abbasi.ir/yekta/1398/Graphic/Shohada/Shakhes23.jpg

? شهید مدافع حرم روح‌الله قربانی، همزمان با وفات امام روح‌الله، رهبر کبیر انقلاب در خرداد ۶۸ چشم بر جهان گشود و از همین رو نام او را «روح‌الله» نهادند. این «فرزند روح‌الله» که هیچگاه امام را ندیده بود، یوم‌الله ۱۳ آبان ماه ۹۴ در حلب سوریه به فیض شهادت نائل آمد. جمله‌ی بسیار زیبایی دارد که می‌گوید: «شهادت خوب است اما تقوا بهتر.. تقوایی که در قلب باشد و در رفتار بروز پیدا کند»

? خانم زینب عبد فروتن، همسر مکرم شهید، هم‌گام با قریب به هفتصد خانواده معظم شهید، به پویش #سوال_ما پیوستند. مادر و پدر معظم روح‌اللهِ شهید، در قید حیات نیستند؛ روح‌شان شاد?

—————-

http://dl-abbasi.ir/yekta/1398/Graphic/Shohada/Shakhes24.jpg

? فرزند شهید جعفر زوار با ارسال پیام بالا به صفحه پویش، به پویش «مطالبه‌ی پرسش حسن عباسی از وزیر اطلاعات توسط خانواده شهدا» پیوست

?شهید جعفر زوار قلعه لر، شهید شاخص بسیج کارگری استان آذربایجان شرقی‌ست. که در قیام ۲۹ بهمن ۱۳۵۶ مردم تبریز، راه‌پیمایی و تظاهرات کارگری را ساماندهی می‌کرد. با پیروزی انقلاب اسلامی و بعد از انقلاب فرهنگی به علت تعطیلی دانشگاه‌ها، در کارخانه کبریت‌سازی ممتاز تبریز به عنوان انباردار مشغول به فعالیت شد. در کار، مدیریت و جدیت از خود نشان می‌داد. و در امر تولید و پیشرفت و حفظ جایگاه کارگران تلاش‌های فراوانی داشت، بدین سبب از طرف کارگران به عنوان عضو شورای اسلامی کار انتخاب شد. شهید بزرگوار، در عملیات کربلای پنج، جانشین گردان امام حسین از لشکر عاشورا بود و با فرق شکافته به دیدار معبود شتافت.

? فرازی از مناجات‌نامه‌ی دلنشینِ شهید، به درگاه باری تعالی را از اینجا ملاحظه نمایید:
? yon.ir/oPvnb

—————–

http://dl-abbasi.ir/yekta/1398/Graphic/Shohada/Shakhes25.jpg

?دختر شهید سرافراز ارتش، سرتیپ داوود محرابی به پویش #سوال_ما پیوستند

?پویش مطالبه‌ی پرسش حسن عباسی از وزیر اطلاعات توسط خانواده شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران

? شهید سرافراز ارتش، سرتیپ داوود محرابی، فرماندهی آماد و پشتیبانی نزاجا در مرکز آموزش پشتیبانی تبریز را عهده‌دار بودند که خرداد ماه ۷۳ بعد از سال‌ها نبرد با عوارض بمب‌های شیمیایی، به فیض شهادت نائل آمد. روح‌شان شاد?

—————

http://dl-abbasi.ir/yekta/1398/Graphic/Shohada/Shakhes26.jpg

? خانواده دانشمند شهید، مصطفی احمدی روشن به پویش #سوال_ما پیوستند

? شهید مصطفی احمدی روشن به گفته‌ی استاد حسن عباسی «پیش از آنکه فارغ‌التحصیل دانشگاه صنعتی شریف باشد، فارغ‌التحصیل حریت و آزادمردی از دانشگاه خانواده‌ی خود بود.» مصطفیِ عزیز با وجود اینکه به عنوان معاون بازرگانی سایت نطنز فعالیت می‌کرد اما به گفته یکی از همکارانش، در تعبیر علمی، معاونت توسعه فناوری و تکنولوژی را بر عهده داشت. شهید مصطفی احمدی روشن یکی از پایه گذاران سایت هسته‌ای نطنز بود. تاثیر بسیار مطلوبی در بخش تامین کالاها و خرید تجهیزات هسته‌ای در حوزه غنی‌سازی در زمان تحریم‌ها داشت. مصطفیِ شهید همچنین یکی از قهرمانان کشف ویروس استاکس نت است که بسیاری دلیل ترور او را حضور اثرگذارش در خنثی کردن این توطئه صهیونیستی می‌دانند.

—————–

http://dl-abbasi.ir/yekta/1398/Graphic/Shohada/Shakhes27.jpg

? خانواده محترم پاسدار شهید «مهدی حسین‌پور» به پویش #سوال_ما پیوستند.

? شهید مهدی حسین‌پور از اساتید یگان هوایی صابرین بود که تبحر خاصی در رشته‌های کایت، چتر بازی، سقوط آزاد و فاراموتور داشت که سال ۹۲ در گرمسار بر اثر سانحه‌ای در حین آموزش یگان‌های هوایی رخ داد و به فیض عظیم شهادت نائل شد. روح‌شان شاد ?

—————–

http://dl-abbasi.ir/yekta/1398/Graphic/Shohada/Shakhes28.jpg

? همسر مکرم شهیدِ امنیت پایدار «عبدالحسین موسوی‌نژاد» به پویش #سوال_ما پیوستند.

?شهید عزیزی از نسل دفاع مقدس که عشق به شهادت را در قلبش و روحیات رزمندگی و بسیجی را در سبک زندگی‌اش حفظ کرد تا سال ۹۰ در نبرد با پژاک به آرزوی خود دست یافت. او به عنوان مدیر معاونت اطلاعات لشكر عملیاتی علی‌بن ابیطالب استان قم، به اتفاق همرزمانش در شمال‌غرب كشور ‌ برای مبارزه با گروهك پژاك حضور داشت که خودرویشان با مین، منفجر شد. به گفته همسر مکرم این شهید عزیز، «بند بند زندگی سید عبدالحسین چه آن زمان كه اهل زمین بود و چه اكنون كه در زمره عاشوراییان قرار گرفت، حركتی رو به اوج بود..»

 


 

? فهرست خانواده‌ی شهدا که تاکنون به پویش پیوسته‌اند:

http://dl-abbasi.ir/yekta/1398/Graphic/Shohada/25.jpg http://dl-abbasi.ir/yekta/1398/Graphic/Shohada/26.jpg http://dl-abbasi.ir/yekta/1398/Graphic/Shohada/27.jpg
http://dl-abbasi.ir/yekta/1398/Graphic/Shohada/28.jpg http://dl-abbasi.ir/yekta/1398/Graphic/Shohada/29.jpg http://dl-abbasi.ir/yekta/1398/Graphic/Shohada/30.jpg
http://dl-abbasi.ir/yekta/1398/Graphic/Shohada/31.jpg http://dl-abbasi.ir/yekta/1398/Graphic/Shohada/32.jpg http://dl-abbasi.ir/yekta/1398/Graphic/Shohada/33.jpg
http://dl-abbasi.ir/yekta/1398/Graphic/Shohada/34.jpg

 

✅ #پویش مطالبه‌ی پرسش حسن عباسی از وزیر اطلاعات توسط خانواده شهدا

? #سوال_ما

? فهرست خانواده‌ی شهدا که تاکنون به پویش پیوسته‌اند:

۱- خانواده شهیدان محسن، جواد، علی اصغر و محمد رضا بارفروش – کاشان
۲- خانواده شهیدان داوود، رسول و علیرضا خالقی پور – تهران
۳- خانواده شهیدان محمدرضا و جواد تیموری- تهران
۴- خانواده شهید حسین غلام کبیری(شهید فتنه۸۸) – تهران
۵- خانواده شهید محمد حسین حدادیان (شهید فتنه ی دراویش در سال ۹۶ که کانالهای هتاکی چون آمد نیوز و ری استارت مسبب آن بودند) – تهران
۶- خانواده شهید حسن تهرانی مقدم – تهران
۷- خانواده شهید مدافع حرم ابراهیم خلیلی – تهران
۸ – خواهر شهیدان سید جمال، سیدعباس، سید محمد و سید علی اصغر قریشی – کرج
۹- خانواده شهید عمار میر انصاری(شهید منا)- تهران
۱۰- خانواده شهید سید محمدعلی رحیمی(سردار فرهنگی که در پاکستان بدست گروهک وهابی جهنگوی مظلومانه به شهادت رسید)- تهران
۱۱- خانواده شهید محمد رحیم آقایی پور(شهید منا) – تهران
۱۲- خانواده شهید مدافع حرم مسعود عسگری – تهران
۱۳- خانواده شهید مدافع حرم مصطفی نبی لو(دایی شهید مسعود عسگری)- تهران
۱۴- خانواده شهید صمد نصرتی – تهران
۱۵- خانواده شهید امیر سعید قاسمی – تهران
۱۶- خانواده شهید احمد جامه – تویسرکان
۱۷ – خواهر شهیدان مرتضی و مجتبی جعفری – تهران
۱۸- خانواده شهید مدافع حرم، عباس دانشگر (از شاگردان استاد) – سمنان
۱۹-خانواده شهید محمود خمار باغی- تهران
۲۰- خانواده شهید امیر طاهری یزدی – تهران
۲۱- خانواده شهید سید حسن سادات بویر – مسجد سلیمان
۲۲- برادر شهید مهران قائدی – خورموج
۲۳- خانواده شهید محمد طاهر بیات – خمین
۲۴- خانواده شهیده سمیّه بهرامی – اصفهان
۲۵- خانواده شهید رضا توکلی گارماسه – اصفهان
۲۶- خانواده شهید رجبی – فلاورجان
۲۷- خانواده شهید محسن صفری – فلاورجان
۲۸- خانواده شهید عبدالرسول جمالی – قهدریجان
۲۹- خانواده شهید مدافع حرم عبدالمهدی کاظمی- اصفهان
۳۰- خانواده شهیدان محمد و حاج جواد محمدی مفرد- مشهد
۳۱- برادر شهیدعباس ظهیری- شهر ری
۳۲- خانواده شهید مدافع حرم محمد حسین حمزه- سمنان
۳۳- خانواده شهید مدافع حرم محمد علی شریف الحسینی- گرگان
۳۴- خانواده شهید مهدی قیّومی
۳۵- خانواده شهیدجلیل گُزَلیان- تهران
۳۶- خانواده شهید خویشوند- همدان، نهاوند
۳۷- خانواده شهید رضا شُعَبجَره- زرند کرمان
۳۸- خانواده شهید رضا صفری- همدان
۳۹- خانواده شهید احمد جمشیدی- قم
۴۰- خانواده شهیدان حاجی اسماعیلی
۴۱- خانواده شهیدان سید محمد و سیدحسن جوادی
۴۲- خانواده شهیدان سردار کاظم، عردالله، تحمدرضا و نصرت الله محمودی- کرج
۴۳- خانواده شهید محمد سرلک- خمین
۴۴- خانواده شهید محسن بدیهی
۴۵- خانواده شهیدان حسین و هادی رجب نسب- بابل
۴۶- خانواده شهید نقوی- بابل
۴۷- خانواده شهیدان علی و محمد و ابراهیم بزرگ تبار- بابل
۴۸- شهیدان سید مصطفی و سید مجتبی میرکمالی- کرمان
۴۹- خانواده شهید داوود براتی- تهران
۵۰- خانواده جانباز شهید صفرعلی علیخانی
۵۱- خانواده شهید عبدالله جعفری اقدمی- خامنه، تبریز
۵۲- خانواده شهید مدافع حرم عمار بهمنی- تهران
۵۳- خانواده شهید بهزاد میردار موسی پور- مرزن آباد
۵۴- خانواده شهید مدافع حرم حجت الاسلام علی تمام زاده- کرج
۵۵- فرزند شهید تورج قیداری- تهران
۵۶- خانواده شهید مدافع حرم مصطفی صدر زاده- شهریار
۵۷- شهید محمود کمالوند- نهاوند
۵۸- خواهران شهیدان داوود، ابوطالب و محمدرضا شفیعی- کرج
۵۹- خانواده سردار جانباز شهید سید حسین آملی- ساری
۶۰- خانواده سردار شهید حسنعلی امامی- بابل
۶۱- خانواده سردار جانباز شهیدعلیجان ابراهیمی
۶۲- خانواده شهید مدافع حرم هادی باغبانی (از شاگردان استاد)- بابلسر
۶۳- خانواده شهید مدافع حرم حسن رجایی فر(از شهدای جاویدالاثر خان طومان)- بابل
۶۴- خانواده شهید مدافع حرم محمود رادمهر(از شهدای جاویدالاثر خان طومان)- ساری
۶۵- خانواده شهید مدافع حرم سید رضا طاهر(از شهدای جاویدالاثر خان طومان)
۶۶- خانواده شهیدسید حسن ایزدهی- بابل
۶۷- خانواده شهید کمیل صفری(از شهدای مدافع وطن در درگیری با پژاک)
۶۸- خانواده شهید صیدولی ملکی نمکی- خرم آباد
۶۹- خانواده شهید محمدرضا صالحی پور- رشت

۷۰- برادر شهید مجتبی کریمی- نیشابور
۷۱- خانواده شهید محسن هنرمندی- تهران
۷۲- خانواده شهیدمحمد حاتم خانی- تهران
۷۳- خانواده شهیدرضا نساجیان- کاشان
۷۴- خانواده شهید حیدر امینی- مازندران، سوادکوه
۷۵- خانواده شهید جمعلی اکبری- مازندران سوادکوه
۷۶- خانواده شهید نادر محمودی- مازندران، سوادکوه
۷۷- خانواده شهید مدافع حرم محمد بلباسی
۷۸- خانواده شهید غلامرضا ابوالقاسم- اسلامشهر، احمدآباد مستوفی
۷۹- خانواده شهید منوچهر شاپوری- تهران
۸۰- خانواده شهید ایرج بابازاده گرمی- اردبیل
۸۱- برادرِ شهید غلامرضا متولّی- گرمسار
۸۲- خانواده شهیدعلی اکبر شوشتری- مشهد مقدس
۸۳- خانواده شهیدسید حمید صادقی- تهران
۸۴- خانواده شهید عبدالحسین دینوی زاده(فرمانده عملیات والفجر۸)- دزفول
۸۵- خانواده شهید جلال محمدی- کبودرآهنگ، روستای طاهرلو
۸۶- خانواده شهیدمحمدحسن صالحی- تهران، دماوند
۸۷- خانواده شهیدان سردار محمد،حسن، احمد، باقر عباسعلی و علیرضا ساعدی- خمین
۸۸- خانواده شهیدان محمد، ابراهیم، احمد و محمدحسین محبّتی- خمین
۸۹- خانواده شهیدان حجت الله و محمد و علی نیکچه فراهانی- تهران.
۹۰- خانواده شهید مهیار مهرام- تهران
۹۱- خانواده شهید حسین عزیزیان غروی- رجایی شهرِکرج
۹۲- خانواده شهیدان اصغر و اسماعیل وصالی- تهران
۹۳- خواهرزاده شهید مهدی برقی- تهران
۹۴- دختر شهید مدافع حرم حاج شعبان نصیری- تهران
۹۵- خانواده شهید عبدالرسول اسماعیلی- بوشهر، کاکی
۹۶- خانواده شهید مهدی شنگی- تهران
۹۷- خانواده شهید یاسور علیپور- کلاچای گیلان
۹۸- خانواده شهید سید حیدر یحیوی- تهران
۹۹- خانواده شهید اباالقاسم عباسعلی پور- مشهد مقدس
۱۰۰- خانواده شهید حاج علی اکبر رنجبری- تربت حیدریه
۱۰۱- خانواده شهید محمدرضا ستاری- نجف آباد، اصفهان
۱۰۲- خانواده شهید مهدی نمازی- نجف آباد، اصفهان
۱۰۳- فرزند شهیدِ مداح حاج محمدتقی زنگی- قم
۱۰۴- خانواده شهید محمد امین ابوطالبی- تهران
۱۰۵- خانواده شهید علی علیپور- بجنورد
۱۰۶- فرزند جانبازِ شهید کوهزاد آذرباد- بافت کرمان
۱۰۷- برادرزاده شهید بیک مراد کوهزاد آذرباد- بافت کرمان
۱۰۸- خانواده شهید قادر مهدوی کیا- ازنا
۱۰۹- خانواده شهید قربانعلی دهنوی- اصفهان
۱۱۰- خانواده شهیدحافظیانفر- خراسان- تربت حیدریه

۱۱۱- خانواده شهید محمد خوانساری- تهران
۱۱۲- خانواده سرداران شهید مهدی و محمود صبوری- مشهد مقدس
۱۱۳- خانواده شهید سعید قارلقی (مدافع حرم) و حمید قارلقی (دفاع مقدس)- کرج
۱۱۴- خانواده شهید مقدم علی نظری- تهران
۱۱۵- خانواده شهید محمد دشتبانی- نیریز فارس
۱۱۶- خانواده شهید علی اکبر رجبی- خمینی شهر، اصفهان
۱۱۷- الهام سوگندی فرزند شهید علی اصغر سوگندی- تهران
۱۱۸- خانواده شهید محمدعلی بهروزی
۱۱۹- خانواده شهید محمد بابایی- نقده
۱۲۰- خانواده شهید قوچعلی اطلسی- نقده
۱۲۱- خانواده شهید جاویدالاثر اسفندیار اطلسی- نقده
۱۲۲- خانواده شهید محمدعلی عابدی شیرازی- نقده.
۱۲۳- خانواده شهید رسول احمدی- حسین آباد،یزد
۱۲۴- خانواده شهید قربانعلی بّروانلو- روستای مراغه، فریمان
۱۲۵- خانواده شهید کریم باقری- نورآباد،لرستان
۱۲۶- خانواده شهید سید عباس حسینی- کرمان
۱۲۷- خانواده شهید حسن صمدی- سبزوار
۱۲۸- خانواده شهید حسین غلام زاده.
۱۲۹- خانواده شهیدان رضا و جهانگیر جهازی- کرج
۱۳۰- برادر شهیدان سید محمد و سید جواد لیلایی- تبریز
۱۳۱- خانواده شهید محمد خالقی نژاد- رفسنجان
۱۳۲- خانواده شهید مرتضی محسن زاده- اراک
۱۳۳- خانواده شهید حسن مالمیر- تویسرکان، روستای باباکمال
۱۳۴- خانواده شهید علی حیدر کاروند
۱۳۵- خانواده شهید مصطفی خاک شهرستانی- رشت
۱۳۶- خانواده شهید ابراهیم حسین نژادِ مقدم- رشت، روستای پیشکنار
۱۳۷- خانواده شهید محرمعلی خوشگو- رشت، روستای آیینه ور
۱۳۸- خانواده شهید علی مداح- رشت، سنگر
۱۳۹- خانوادخ شهید حسن رضایی، فرزند مسلم، اسفراین
۱۴۰- خانواده شهید محمد خوانساری- تهران
۱۴۱- خانواده شهید روح الله قاسمی- شیراز
۱۴۲- خانواده شهید امرالله قاسمی- مرودشت
۱۴۳- خانواده شهید باقر محمدی قصر خلیل- مرودشت
۱۴۴- خانواده شهید مصطفی مغربی- تهران
۱۴۵- خانواده شهید محمد زینلی- ایلام
۱۴۶- خانواده شهید جواد زاده بلوری- مشهد مقدس
۱۴۷- خانواده شهید سعید خدامیان- کاشان
۱۴۸- خواهر شهید سید اسداله قریشی- اراک
۱۴۹- خانواده شهید محمدحسین بنی حسن- تبریز
۱۵۰- خانواده شهید موسی زاده- بابل
۱۵۱- خانواده شهید علیرضا اکبری- نهاوند
۱۵۲- خانواده شهید حسین ترابی- نهاوند.
۱۵۳- خانواده شهید محمدحسین خزایی- نهاوند
۱۵۴- خانواده شهید ولی اسدی- نهاوند
۱۵۵- خانواده شهید حسن نصرتی- نهاوند
۱۵۶- خانواده شهیدان احمد و حمید سیّدان- نهاوند.
۱۵۷- خانواده شهیدان عزیزالله و عین الله باشنا- نهاوند
۱۵۸- خانواده شهیدان فاطمه، زینب و غلامرضا نصرتی- نهاوند
۱۵۹- خانواده شهیدان عباس و مهرنوش حمیدی- نهاوند
۱۶۰- خانواده شهید محسن امیدی ۱۶۱- خانواده شهید حسین غلام زاده
۱۶۲- خانواده شهید سید مومنعلی حسینی- نورآباد، دلفان
۱۶۳- خانواده شهیدان رحمت الله و علی قرائت- اصفهان
۱۶۴- خانواده شهید سید عبدالله ابطحی- خمینی شهر، اصفهان
۱۶۵- خانواده شهید محسن حیدری (اولین شهید مدافع حرم خمینی شهر)- اصفهان
۱۶۶- خانواده شهید مدافع حرم علیرضا قلی پور- استان فارس، شهرستان قیر
۱۶۷- خانواده شهید محمد گیلانی- خمین
۱۶۸- خانواده شهید سید مهدی سیادت- دامغان
۱۶۹- خانواده شهید طیّب خان محمدی- شهرری، باقرشهر
۱۷۰- خانواده شهید حسن زینلی- استان سمنان، شاهرود، مجَن
۱۷۱- خواهر شهید ابراهیم هادی(از شهدای کانال کمیل) تهران
۱۷۲- برادر شهیدان محمدرضا و عباس حاجی زمانی- زرقان، فارس
۱۷۳- خانواده شهید سرلشکر خلبان عبدالرضا بختیاری- زاهدان
۱۷۴- خانواده شهید عبدالله جعفری- تهران
۱۷۵- خانواده شهید حسن معصومی- آبادان
۱۷۶- خانواده شهید امرالله زارع پور- ماهشهر
۱۷۷- خانواده شهیدان معلم بتول و محمود لچیانی- فریدون شهر
۱۷۸- فرزند شهید جاویدالاثر عبدالامیر ملکی- اصفهان
۱۷۹- دختر کوچک شهید محمدرضا مرجانی- تهران

۱۸۰- خواهر شهید عادل حداد- ارومیه
۱۸۱- خانواده شهید ناصر فاضلی شیرازی(معاونت طرح لشکر۵۷ ابوالفضل)- لرستان
۱۸۲- خانواده سردار شهیدجانعلی رشیدیان ذهابی- خرم آباد
۱۸۳- خانواده سردار پاسدار شهید عزیز رشیدیان ذهابی- خرم آباد
۱۸۴- خانواده شهید مدافع حرم محمد کیهانی- اندیمشک
۱۸۵- خانواده شهید شهاب حسینی خانلی- تهران
۱۸۶- خانواده شهید سرهنگ پاسدار رضا مصری- ملایر
۱۸۷- خانواده شهید سید علی اصغر حسینی- رفسنجان
۱۸۸- خانواده شهید پیر علی شرفی- اقلید فارس
۱۸۹- خانواده شهید قاسم شاهدی- استان البرز
۱۹۰- خانواده شهید رحیم صمدی
۱۹۱- خانواده شهیدسید سعید انوری- فریدونشهر اصفهان
۱۹۲- خانواده شهید سید محمد مسیح ساجدی- استهبان فارس
۱۹۳- خانواده شهید محسن خلیلی – استهبان فارس
۱۹۴- خانواده شهید یدالله جباری- ارومیه
۱۹۵- خانواده شهید انوشیروان نیرومند- رودبار گیلان
۱۹۶- خانواده شهید الله مراد پیکری- بوانات سوریان
۱۹۷- برادر شهید سید ابوالقاسم احمد نیّری- کرج
۱۹۸- خانواده شهید علی عسکری- رفسنجان
۱۹۹- خانواده شهید حسین طیّبی- تهران
۲۰۰- فرزند شهید حسینعلی طیّبی- تهران
۲۰۱- خانواده شهید نورالله فرجی- بابلسر.
۲۰۲- خانواده شهیدمحمدرضا بورقی_ گرمدره کرج
۲۰۳- فرزند شهید مرتضی پیله وری- کاشان
۲۰۴- برادر شهیدان محمد حسن و محمود ذنوبی- گلپایگان
۲۰۵- خانواده شهیدان مجید و امیرحسین دلجو- قم
۲۰۶- خانواده شهید رسول جعفری- قم
۲۰۷- خانواده شهید جاویدالاثر ابراهیم مددی- زرین شهر اصفهان
۲۰۸- خانواده شهید غلامرضا اکبری(از شهدای عملیات مرصاد)- تویسرکان
۲۰۹- خانواده شهید غلامرضا علی عسکری- قم
۲۱۰- خانواده شهید محمدحسین احمدی- نورآباد لرستان
۲۱۱- خانواده شهید محمد دارابی مطلق- خرم آباد
۲۱۲- خانواده شهید ابوالفضل هادی- دامغان
۲۱۳- خانواده شهیدان عبدالله، قدرت الله، محمد و حسین هراتی- دامغان
۲۱۴- خانواده شهید مصطفی کرمی- نورآباد لرستان
۲۱۵- خانواده شهید جهانگیر جاوید- بلداجی اصفهان
۲۱۶- خانواده شهید منوچهر صفیان- بلداجی اصفهان
۲۱۷- خانواده شهید محمدرضا سیفی- تهران
۲۱۸- خانواده شهید محمد شاهلو- کرج
۲۱۹- فرزند و عروس شهید محسن شیخ الاسلامی- مشهد مقدس
۲۲۰- خانواده شهید رسول نباتی مقدم- اردبیل
۲۲۱- خواهر شهید بابک داداشی- تهران
۲۲۲- خانواده شهید محمدجواد فرهنگی (شهید فتنه کوی دانشگاه تبریز در تاریخ ۲۰ تیر ۷۸)
۲۲۳- خانواده سردار شهید سید جلال نجومی- کرمانشاه
۲۲۴- خانواده شهیدان محمد رضا و مرتضی کارور- ورامین
۲۲۵- خانواده شهید حسن سالاری- سبزوار
۲۲۶- خانواده شهید نصرت اکبری- اهر
۲۲۷- خانواده سردار شهید سید احمد شوقی- مشهد مقدس
۲۲۸- خانواده شهید مهدی زاده – مشهد مقدس
۲۲۹- خانواده شهید رفعتی- مشهد مقدس
۲۳۰- خانواده شهید پاسدار ولی خسروی- داراب فارس
۲۳۱- خانواده شهید محمد صابری- کشکوئیه رفسنجان
۲۳۲- خانواده شهید اسدالله ابراهیمی- تهران
۲۳۳- خانواده شهید احسان خواجوی- گرگان.
۲۳۴- خانواده شهید محتشم حاجیان- مشهد مقدس
۲۳۵- خانواده شهید علیرضا دوخانی- بروجرد
۲۳۶- خانواده شهید علیرضا و علی اصغر حسن آبادی- نیشابور.
۲۳۷- خانواده شهید حسینعلی ایزدی- اصفهان
۲۳۸- خانواده شهید افشین سلیمانی- اصفهان
۲۳۹- خانواده شهید اروجعلی سلیمی- قم.
۲۴۰- خانواده شهید لازم علیزاده- دهلران
۲۴۱- خانواده شهید قاسمعلی رستمی
۲۴۲- خانوده شهید رحمت الله پهلوانی- روستای کندر، کرج
۲۴۳- خانواده شهیدان محسن و یوسف سجودی- بابل
۲۴۴- خانواده شهید رضا طاهری- چهارمحال و بختیاری، روستای سرتشیز
۲۴۵- خانواده شهید سید کمال فاضل- چهار محال و بختیاری، شهرکرد
۲۴۶- خانواده شهید سعید طاهری- چهارمحال و بختیاری، روستای سرتشیز
۲۴۷- خانواده شهید علی جلالی- کرمان
۲۴۸- خانواده شهید حاج رحمت غلامی(شهید واقعه منا)- استان گیلان، کلاچای
۲۴۹- خانواده شهید محمد حسین انصاری زاده- اهواز
۲۵۰- خانواده شهید محمد جواد معبودی موخّر- شهرستان بهار، همدان
۲۵۱- خانواده شهید امیر جعفری- شهرستان بهار، همدان
۲۵۲- خانواده شهید مصطفی قاسمی- شهرستان بهار، همدان
۲۵۳- خانواده پاسدار شهید اسدالله میرزایی- اراک
۲۵۴- خانواده شهید محمد شاهلو- کرج
۲۵۵- خواهر شهید شعبانعلی امیدی- اراک
۲۵۶- خانواده ی شهید غلامحسین محمدی- اراک
۲۵۷- خانواده شهید حسن طاهری- کازرون
۲۵۸- خواهر و خواهرزاده های شهید نادر مهدوی شنبه بازاری- فومن، روستای شنبه بازار
۲۵۹- خانواده ی شهید حسین هویداکاشی- اصفهان
۲۶۰- فرزند شهید محمد شرکتی- سنندج

۲۶۱- خانواده ی شهید محمد نقوی مقدم- گناباد، خراسان رضوی
۲۶۲- خانواده ی شهید محمدرضا منصوری- قوچان، روستای کلوخی
۲۶۳- خانواده ی شهید عباس مرادی- قم
۲۶۴- خانواده ی شهید حسین سورانی- قم
۲۶۵- خواهر شهید سید محمود قاضی مرعشی- اهواز
۲۶۶- خانواده شهیدان علیرضا و رجبعلی کهنسال- جاجرم، خراسان شمالی
۲۶۷- فرزند شهید محمد صدیق جماران- سنندج
۲۶۸- فرزند شهید محمد محمدزَکی- تهران
۲۶۹- خانواده شهید اسماعیل پناهی- دُرچه اصفهان
۲۷۰- خانوده شهیدان سید منصور، سید جواد، سید اشرف و سید عباس حسینی- کرمان
۲۷۱- خانواده شهید بهزاد چشمی- سبزوار
۲۷۲- خانواده شهید رسول احمدی- حسین آباد، یزد
۲۷۳- خانواده شهیدان علیمحمد و موسی زارع- دزفول
۲۷۴- خانواده شهیدان محمود و مجید زارع- دزفول
۲۷۵- خانواده شهید احمد زارع- دزفول
۲۷۶- خانواده شهید عظیم زارع- دزفول
۲۷۷- خانواده شهید محمد زارع- دزفول
۲۷۸- خانواده شهید علی زارع- دزفول
۲۷۹- خانواده شهید حمزه زارع- دزفول
۲۸۰- خانواده شهید سعید زارع (مدافع حرمی که در حادثه تروریستی۳۱ شهریوراهواز به شهادت رسید)- دزفول
۲۸۱- خانواده شهید یوسف زارع- دزفول
۲۸۲- خانواده شهید مجید محمدزاده- دزفول
۲۸۳- خانواده شهید محمد زاهدی حق- تبریز
۲۸۴- خانواده شهید مرتضی صمدیه لباف- اصفهان
۲۸۵- جانباز آزاده شهید یوسف قویدل- مشهد مقدس.
۲۸۶- خانواده شهید حاج ابراهیم پور قاسمی- رودسر، گیلان.
۲۸۷- خواهرزاده شهید ابوالقاسم رضایی- ازنا
۲۸۸- دختر عمه شهید احمد رضایی- ازنا
۲۸۹- فرزند شهید علی اصغر امینی بیات
۲۹۰- خانواده شهیدان محسن و مرتضی جعفری مجد- قم
۲۹۱- خانواده شهید بهادر درویشی- فیروزآباد، فارس
۲۹۲- خانواده شهید غلامرضا ریگزنان طوسی- تهران.
۲۹۳- خانواده شهید علی اصغر طاهری- همدان
۲۹۴- خانواده شهید جاویدالاثر امیر سالمی- کرمانشاه
۲۹۵- خانواده شهید علی اکبر صداقتی- دامغان، روستای بق
۲۹۶- خانواده شهید جواد سیادت- تهران.
۲۹۷- خانواده شهیدان علی و رضا انصاری- تهران.
۲۹۸- خانواده شهید حسین رضایی- اصفهان
۲۹۹- خانواده شهید علی اکبر حسینی بیگی (شهید ترور توسط منافقین)- تهران.
۳۰۰- خانواده شهید جاویدالاثر عبدالحمید رمضان نیا (عملیات نصر۴)- تهران
۳۰۱- خانواده شهید آیت الله محمدی- یاسوج.
۳۰۲- خواهر شهید امیر دردمه- خراسان شمالی
۳۰۳- خانواده شهید کریم انجم شعاع- روستای رباط کریم، کرمان
۳۰۴- خانواده شهید حسن اللهیاری- قزوین
۳۰۵- خانواده شهید محمد مهدوی- کشکوییه رفسنجان
۳۰۶- خانواده شهیدان رضا، حبیب و مجید دباغ زاده- شهریار، تهران
۳۰۷- خانواده شهید محمد لطفی- ابهر
۳۰۸- خانواده شهید علی پاجانی- تهران.
۳۰۹- خانواده شهید سید مهدی غلامی- تهران.
۳۱۰- خانواده شهید کمال اسدی- تهران
۳۱۱- خانواده شهید علی محمدزاده- تهران
۳۱۲- خانواده شهید محمد کاظم شهروی- تهران
۳۱۳- (اسماعیل شاهین) برادر شهید محمدباقر شاهین- رشت.
۳۱۴- خانواده شهید جلیل ابوالقاسمی- روستای توچال، پاکدشت، تهران.
۳۱۵- برادر شهید محمدجواد گلفشان- قم
۳۱۶- خانواده شهید خلیل فاتحی- تبریز
۳۱۷- (محمداسماعیل حسینخانی) فرزند شهید علی حسینخانی- تهران
۳۱۸- خانواده شهید سید رضا میر حسینی مروست- یزد
۳۱۹- خانواده شهید سید حسین حسینی مروست- یزد
۳۲۰- خانواده شهید نعمت الله صرامی- خمینی شهر، اصفهان
۳۲۱- خواهر شهید عبدالواحد مردانی- مرودشت.
۳۲۲- خانواده شهید علی اکبر سلیمی- کرمانشاه
۳۲۳- خانواده شهید غلامحسین طوقانی پور- اصفهان.
۳۲۴- خواهر شهید علی توکلی (تاریخ شهادت:۷ بهمن ۵۷)- الیگودرز، لرستان
۳۲۵- خانواده شهید حسن خطیبی- تهران
۳۲۶- خانواده شهید ابراهیم فیاضی- نور، مازندران
۳۲۷-خانواده شهید اکبر مصطفوی- زنجان، روستای اسفجین
۳۲۸- خانواده شهید هاشم زرقانی- مشهد مقدس
۳۲۹- خواهر شهید نصرت الله هاشمپور- تبریز، شبستر
۳۳۰- همسر شهید مسلم احمدی پناه(شهید مبارزه با گروهک تروریستی پژاک،سال۹۰)- چهارمحال و بختیاری
۳۳۱- خانواده شهید حسن شاهسون- ورامین
۳۳۲- خانواده سردار شهید محمدمهدی بابامحمدی- شاهرود
۳۳۳- خواهر شهید علی باقری
۳۳۴- برادر شهید ابراهیم شیرانی
۳۳۵- خانواده شهید شاه حیدری پور- روستای بیدخوان، بردسیر کرمان
۳۳۶- خانواده شهیدان قاسم و احمد عباسیان- بناب
۳۳۷- خواهر شهید عیوض عبدی- تهران
۳۳۸- خانواده شهید مسعود سروش- تهران
۳۳۹- خانواده شهید علیرضا پاینده- ارومیه
۳۴۰- خانواده شهید علیرضا نوروزی(در عملیات الی بیت المقدس، آزادسازی خرمشهر به فیض شهادت رسید)- اراک

۳۴۱- خانواده شهید چراغعلی نوروزی- اراک
۳۴۲- خانواده پاسدار شهید حسین نوروزی- اراک
۳۴۳- خانواده شهید محمد عباسی- بشاگرد، روستای گروغ
۳۴۴- خانواده شهید حبیب روشنی- بشاگرد، روستای اهون
۳۴۵- خانواده شهید محمد حسین فلاح زاده- تهران
۳۴۶- فرزند شهید رضاعلی قاسمی- تهران
۳۴۷- خانواده شهیدان مقدم، نورمحمد و همت احمدی- اردبیل
۳۴۸- خانواده شهید ناصر تقی نژاد- فیروزآباد، میمند، روستای گنک.
۳۴۹- خانواده طلبه شهید علی اصلانی- آذربایجان شرقی، اهر، روستای کوسه لَر
۳۵۰- خانواده شهید هاشم بانشی- روستای بانش، سپیدان
۳۵۱- خانواده شهید سیف الله زارع مدیری- روستای بانش، سپیدان
۳۵۲- خانواده شهید محمد سلیمانی- قم، نیروگاه
۳۵۳- برادر شهید اسدالله حسین پور- تهران.
۳۵۴- خانواده شهید مهدی حصنی- لنگرود
۳۵۵- برادر شهید محسن قباخلو- گرمسار
۳۵۶- فرزند روحانی شهید سید عباس موسوی قوچانی- مشهد مقدس
۳۵۷- خانواده شهید قدرت الله کرمی عارفی- کاشمر، روستای فرح آباد
۳۵۸- خواهر شهید حمید نوربخش- داراب، استان فارس
۳۵۹- خانواده برادر شهید علیرضا علیزاده- داراب، استان فارس
۳۶۰- خانواده شهید علی اکبر حاتم آبادی- فراهان، استان مرکزی
۳۶۱- خانواده شهید محمد رضایی- نیشابور
۳۶۲- خانواده شهید محمد کاظمی پور- رشت، سنگر، روستای دهبنه
۳۶۳- خانواده شهید علی اکبر مقصودی- تهران
۳۶۴- فرزند و خواهر شهیدان علی و جواد رحیمی- تهران
۳۶۵- برادر شهید اصغر محمدحسن- شهر ری
۳۶۶- خانواده شهید حسن ساکت- قم
۳۶۷- خانواده شهید محمدرضا اسماعیلی- قم
۳۶۸- خانواده شهید حسن بصیری- قم
۳۶۹- برادرزاده شهید علی اکبر جوادی- بابل
۳۷۰- خانواده شهید ترازالله آزاد- قزوین، زیباشهر(محمدیه)
۳۷۱- خانواده شهیدان حاج محمدعلی، کاظم و صالح خانعلی- اصفهان
۳۷۲- خانواده شهید عباس نساج- تهران
۳۷۳- همسر شهید عباس چراغی- تهران
۳۷۴- خواهرزاده شهید مصطفی آگاه- لامرد
۳۷۵- خانواده شهید آیت الله بهرامی- همدان
۳۷۶- فرزند شهید علیرضا یاوری- بردسیر، کرمان
۳۷۷- خانواده شهید غلامرضا رازقی- خراسان جنوبی، قائن، روستای اندریک
۳۷۸- خانواده شهید ابراهیم رازقی- خراسان جنوبی، قائن، روستای اندریک
۳۷۹- خانواده شهید پاسدار جمال طهماسبی- اقلید فارس، روستای، شهرمیان
۳۸۰- خانواده شهید سید عباس حسینی- مشهد مقدس
۳۸۱- خانواده شهید علی حسن برنا- تویسرکان
۳۸۲- خانواده شهیدان علیمحمد و منصور صدوقی- تویسرکان
۳۸۳- خانواده شهید محمدرضا رسولی
۳۸۴- خانواده شهید شاهرخ عطایی- کرمانشاه
۳۸۵- خانواده شهید احمد دریس- خوزستان
۳۸۶- خانواده شهید مدافع حرم میثم نجفی
۳۸۷- خانواده شهید علی شاکری سیدآبادی- ساری
۳۸۸- خانواده شهید حجت الله فرزانه- تهران
۳۸۹- خانواده شهید غلامرضا قائینی- تهران
۳۹۰- خانواده شهید مدافع حرم حسین بواس- چالوس
۳۹۱- خانواده شهید محمدرضا متقیان سلماسی- تهران
۳۹۲- خانواده شهید حاج حسین دوقیاسی- بوشهر
۳۹۳- خانواده شهیدان مسعود و محمود مافی- قزوین
۳۹۴- خانواده شهید حسینعلی دهباشی- زاهدان
۳۹۵- خانواده شهید صمدی- باروق
۳۹۶- خانواده شهید علی برزگر- بابل
۳۹۷- خانواده شهید حیدر آرام جو- مشهد مقدس
۳۹۸- فرزند شهید عباس گلدوی- مشهد مقدس.
۳۹۹-خانواده شهید حمیدرضا شالی- تهران
۴۰۰-خانواده معلم شهید عبدالرسول محمودی(شهید دفاع مقدس) و سردار شهید مدافع حرم ستار محمودی.
۴۰۱- خانواده شهید مصطفی خازنی- تهران، نازی آباد
۴۰۲- خواهر شهیدان پورقاسمی- شهریار
۴۰۳- روح الله بهاری فرزند شهید محمد بهاری(فرمانده تخریب ویژه شهدا)
۴۰۴- فرزند شهید سید احمد موسوی- قزوین
۴۰۵- خانواده شهید عروجعلی سلیمی- قم
۴۰۶- فرزند شهید ملک حسین اسلامی- ازنا
۴۰۷- خانواده شهید علی اکبر اسلامی- ازنا
۴۰۸- خانواده شهید عبدالحسین اخلی- گرگان
۴۰۹- خانواده شهید اسماعیل عزیزی پور- چهارمحال و بختیاری، فارسان
۴۱۰- خانواده شهیدان مصطفی و محمد افشاری- همدان
۴۱۱- خانواده خواهرِ شهیدِ جاویدالاثر علی پورمند- تهران
۴۱۲- خانواده شهید تاروریردی عسگرلو- آذربایجان غربی، خوی
۴۱۳- خانواده شهید حسین بوستانی نژاد- سیستان و بلوچستان، زابل
۴۱۴- خانواده شهید حسینعلی خانی- استان فارس
۴۱۵- خانواده شهید قدرت الله برزنونی- خراسان رزوی
۴۱۶- خانواده شهید محمدحسین اسلامخواه- خراسان رضوی
۴۱۷- خانواده شهید رجبعلی برزنونی- خراسان رضوی
۴۱۸- خانواده شهید علی برزنونی- خراسان رضوی
۴۱۹- خانواده شهیدان پورسعادت- خراسان رضوی

۴۲۰- خانواده شهید آقا بزرگ برزنونی- خراسان رضوی
۴۲۱- خانواده شهید محمدتقی برزنونی- خراسان رضوی
۴۲۲- خانواده شهید امیر برزنونی- خراسان رضوی
۴۲۳- خانواده شهید عزیزالله پیرمرادی- میانه
۴۲۴- خانواده های شهدای پایگاه مقاومت بسیج مسجد عباسیه- تبریز
۴۲۵- خانواده های شهدای پایگاه مقاومت بسیج مسجد رضوی- تبریز
۴۲۶- خانواده شهید هروی نژاد- مشهد مقدس
۴۲۷- خانواده شهید محمدتقی مبلغ الاسلام- بابل
۴۲۸- خانواده شهید حمدالله امام قلی- نظرآباد، استان البرز
۴۲۹- خانواده شهید محمدعلی نمکی- استان آذربایجان شرقی
۴۳۰- همسر شهید سید احمد حسینی زواره ای- تهران
۴۳۱- خانواده شهید مصطفی جعفر پوریان- تهران
۴۳۲- خانواده شهید حسین پناهی- دُرچه، اصفهان
۴۳۳- خانواده شهید حسن پناهی- دُرچه، اصفهان
۴۳۴- خانواده شهید عباسعلی پناهی- دُرچه، اصفهان
۴۳۵- خانواده شهید رمضان پناهی- دُرچه، اصفهان
۴۳۶- خانواده شهیدان کیومرث و تیمور جعفری- کرمانشاه
۴۳۷- خانواده شهید عبدالکریم امیدی- شوشتر
۴۳۸- خانواده شهید حسین غلام زاده- تهران
۴۳۹- خانواده شهید مهدی پوراسفندیاری- تهران
۴۴۰- خانواده شهید محمدنبی محمدی(کربلای۵)- تهران
۴۴۱- خانواده شهید محمدحسین فارسیان(شهید ترور)- تهران
۴۴۲- خانواده شهید سید سعید طاهری- فرخشهر
۴۴۳- شهرام افتخاری برادر شهیدان فرخ و محمد افتخاری- شیراز(شهرک سعدی)
۴۴۴- خانواده شهید سردار محمد ناظری(فرمانده و بنیانگذار یگان ویژه تکاوری نیروی دریایی سپاه پاسداران)- تهران
۴۴۵- خانواده شهید تیمور ناظری (برادر سردار شهید ناظری) و شهیده پروین کوثری(مادر سردار شهید ناظری)
۴۴۶- خانواده شهید مراد پاپی- اندیمشک
۴۴۷- خانواده شهید حمید توسلی پاپی- اندیمشک
۴۴۸- خانواده شهید ناصر صالحی- ابریشم، اصفهان
۴۴۹- خانواده شهیدان محسن و مرتضی جعفری مجد- قم
۴۵۰- خانواده شهید احمد کاظم زاده- زازران، استان اصفهان
۴۵۱- خانواده شهید مسعود سروش- تهران
۴۵۲- برادرزاده شهید علی اصغر قربانی- اراک
۴۵۳- خانواده شهید علی غفوری(لشکر ۱۰ نیرو مخصوص سیدالشهداء)- کرج
۴۵۴- خانواده شهید سید قاسم معصومی لاری- کرمان
۴۵۵- خانواده شهید شهامت نخلستانی- اردبیل
۴۵۶- خانواده شهید مدافع حرم محمد اینانلو
۴۵۷- خانواده شهید سید تقی نصراللهی زاده- قم
۴۵۸- خانواده شهید حمدالله امام قلی- نظرآباد کرج
۴۵۹- خانواده شهید عیدان لویمی (از شهدای عرب خوزستان)
۴۶۰- خانواده شهید جعفر امیدوار- لارستان فارس
۴۶۱- خانواده شهید غلامرضا سحابی منتصر
۴۶۲- خانواده شهیده پرستار طوبی پورعابد- دزفول، خوزستان
۴۶۳- برادر شهید مدافع حرم حسن قاسمی دانا- مشهد مقدس
۴۶۴- خانواده شهید مدافع حرم سردار حاج علی محمد قربانی- خوزستان
۴۶۵- خانواده شهید علی فرج کاظمی- کرمانشاه
۴۶۶- خانواده شهید شهریار اسکندری- چهارمحال و بختیاری، بروجن
۴۶۷- خانواده شهیدان هادی و اکبر بدیعی- اصفهان، محله گورت
۴۶۸- خانواده شهید محمدمهدی فرجی- شهرستان گرمه
۴۶۹- خانواده شهید عباس شریعتمداری- تهران
۴۷۰- خانواده شهید محمدعلی کلهر- تهران
۴۷۱- خانواده شهید محمد برهمن- تهران
۴۷۲- خانواده شهید خلیل زرین کلاه- اقلید فارس
۴۷۳- خانواده شهید محمود نیکویی- اقلید فارس
۴۷۴- خانواده شهید پاسدار رضا پور عابد- دزفول، خوزستان
۴۷۵- خانواده شهید رمضانعلی پیروزنام- همدان
۴۷۶- خانواده شهید محمود ایزدی گارماسه- اصفهان
۴۷۷- خانواده شهید قاسم قاسمی ( شهید مدافع وطن در مبارزه با گروهک تروریستی پژاک)
۴۷۸- خانواده شهید علی محمد پورافشار- جهرم، فارس
۴۷۹- خانواده شهید محمدتقی کندری برادر شهیدان محمدعلی و محمدرضا کندری- خمینی شهر
۴۸۰- خانواده شهید علی اکبر محمدی- نجف آباد، اصفهان
۴۸۱- خانواده شهید دکتر خلیل فخرایی- بوشهر، شهرستان دیّر
۴۸۲- خانواده سردار شهید داراب هوشیار- مرودشت
۴۸۳- خانواده شهیدان حمید، جمال و بهمن شبانپور- مرودشت
۴۸۴- خانواده شهید علی حسین فرّخی- اسلام آباد غرب، روستای ونایی
۴۸۵- خانواده شهید وطن منصور امیرمحمدی(مرز زاهدان، سال ۶۵)
۴۸۶- خواهرزاده شهید یعقوب پرناک- آستانه اشرفیه
۴۸۷- علی امینی، فرزند شهید محمدرضا امینی- فولادشهر اصفهان
۴۸۸- خواهرزاده شهید غلامرضا سحابی منتصر
۴۸۹- خانواده شهید داریوش سعدی- تهران
۴۹۰- خانواده شهید اکبر پور روشن_ بابل
۴۹۱- خانواده شهید رحیم نجفی- اراک
۴۹۲- خانواده شهید حسینعلی مختاری- تهران
۴۹۳- خانواده شهید محمد حسن بنایی- تهران
۴۹۴- خانواده شهید علی اسدی- قم
۴۹۵- خانواده شهیدان سید احمد و سید یدالله انوشه

۴۹۶- خانواده شهید سید حسن عباسی- فریدونکنار، مازندران
۴۹۷- خانواده شهید علی شکری- بابلسر
۴۹۸- خانواده شهیدان محمد و محمود علیان- نیکنامنده، لواسان
۴۹۹- خانواده پاسدار شهید نادعلی اکبری- شهرستان بن
۵۰۰- خانواده شهید مدافع حرم سردار شهید حاج محمد شالیکار
۵۰۱- خانواده شهید جواد هاشمی- استهبان، فارس
۵۰۲- خانواده شهید نادر رئیسی- فسا
۵۰۳- (خانواده ۹ شهید) شهیدان سید کریم، سید ابوالقاسم، سید رضا، سید اسدالله، سید غلامرضا، سید علی، سید رشید، سید محمدرضا و سید جعفر حسینیان- شاهرود
۵۰۴- خانواده شهیدان محمدحسین و محمد مصطفی درخشان راد- تهران
۵۰۵- خانواده شهید حسین فرّخی- خراسان جنوبی
۵۰۶- فرزند شهید احمد حیدری- نکا
۵۰۷- خانواده شهید ابوالقاسم رضایی- ازنا
۵۰۸- خانواده شهید احمد رضایی- ازنا
۵۰۹- خانواده شهید حسین منصوری منفرد- تهران
۵۱۱- فرزند شهید غلام عباس کاظمی- تهران
۵۱۲- خانواده شهید مهدی نوروزی- استان قم
۵۱۳- خانواده شهید احمدعلی ملا نوری شمسی- یزد
۵۱۴- خانواده شهید سید محمود موسوی- تهران
۵۱۵- خانواده شهید مدافع حرم حاج محمدرضا زارع الوانی- همدان
۵۱۶- خانواده شهید اسماعیل حسینی- استان بوشهر
۵۱۷- خانواده شهیدان ناصر و اکبر قضاوی- اصفهان، محله خواجو
۵۱۸- خانواده شهید نصرالله فاتحی- اصفهان، جرقویه
۵۱۹- خانواده شهید عباس مهدوی ظفرقندی- اردستان، اصفهان
۵۲۰- خانواده شهید داوود حیدری (فرمانده گردان زهیر)- تهران
۵۲۱- روح الله مهدوی(خواهرزاده) و خانواده شهید جانعلی حسینی- مشهد مقدس
۵۲۲- خانواده شهید حسین رحمتی- قم
۵۲۳- امیرعلی زینی نژاد برادرزاده شهید صمد زینی نژاد- قرچک، ورامین
۵۲۴- خانواده شهید احمد جلالی نسب- قم
۵۲۵- خانواده شهیدان مهدی و محمود صبوری (فرمانده محور لشکر۵ نصر خراسان)
۵۲۶- خانواده شهید خلیل رشونه- گنبد کاووس، استان گلستان
۵۲۷- خانواده شهید محمد جاوید- استان قم
۵۲۸- برادر شهید حبیب یوسف زاده- استان اردبیل، شهرستان گرمی
۵۲۹- خانواده شهید ناصر صادقی (همرزم شهید چمران که در پاوه سر بریده شد)- شمیران، تهران
۵۳۰- خانواده شهید سیف الله معافی- ساری
۵۳۱- خانواده شهید غلامعلی فاضلی- ساری
۵۳۲- خانواده شهید حسینعلی طریقی- ساری
۵۳۳- خانواده شهید محمدتقی معافی- ساری
۵۳۴- خانواده شهید اسحاق فضلی
۵۳۵- خانواده شهید محمد زاده ارشاد- کرج
۵۳۶- خانواده شهید عین الله اسلامی- مازندران، ساری، فریم شهر، روستای شلدره
۵۳۷- خانواده شهید مدافع حرم رسول خلیلی- تهران
۵۳۸- خانواده شهید مدافع حرم محمدجلال ملک محمدی-
۵۳۹- خانواده شهید رسول کوچکی- خمینی شهر، اصفهان
۵۴۰- خانواده شهید علی گلستانی- نائین، اصفهان
۵۴۱- خانواده شهید فضل الله شفیعی جزن آبادی- اصفهان، نائین، روستای گزن آباد
۵۴۲- خانواده شهید محمدحسین مردانیان- تهران
۵۴۳- خانواده شهید امیرهوشنگ عبداللهی- تهران
۵۴۴- خانواده شهید محمد پودینه- بهشهر، روستای زاغمرز
۵۴۵- خانواده شهید طاهری (شهید دفاع مقدس)
۵۴۶- خانواده شهید حسین اسدی- مشکین شهر
۵۴۷- خانواده شهید محرّم شکاری- تهران
۵۴۸- خانواده شهید سید جواد حسینی- آذربایجان شرقی، سراب، روستای دیزج عظیم
۵۴۹- خانواده شهیدان داوود و غلامرضا کنعانی
۵۵۰- خانواده شهید محمدرضا متّقیان
۵۵۱- خانواده شهید علی واعظی فرد
۵۵۲- خانواده شهید وحید الویری
۵۵۳- خانواده شهید رمضانی ثانی
۵۵۴- خانواده شهید حاجتمند

۵۵۵- خانواده شهید امرالله یوسفی باصری- شیراز
۵۵۶- محمد ترامشلو پدر شهیدان محمدرضا و مهدی ترامشلو- شهرری
۵۵۷- خانواده شهید محمود وکیلی- اصفهان روستای سهر و فیروزان
۵۵۸- خانواده شهید امین کازرونی- شیراز
۵۵۹- خانواده شهید محمد مشعل- تهران
۵۶۰- خانواده شهید هادی مذهب جعفری- تهران
۵۶۱- مجید پیریایی برادر شهید محمد پیریایی( مهندس نخبه دانشگاه صنعتی شریف که در سانحه کشتی سانچی به شهادت رسید)
۵۶۲- آسیه شیرودی، خواهر شهید علی اکبر شیرودی- تهران
۵۶۳- خانواده شهید مدافع حرم مجید قربانخوانی- تهران
۵۶۴- خانواده شهید مدافع حرم سجاد زبرجدی- تهران
۵۶۵- برادر شهید مدافع حرم محمود رضا بیضایی
۵۶۶- خانواده شهید مجید باقری حسن آبادی- تهران
۵۶۷- خواهر شهید حسینعلی نیاورانی- تهران
۵۶۸- خانواده شهید اسماعیلغلامی شهری- مازندران، بهشهر
۵۶۹- خانواده شهید حسین مامن پوش
۵۷۰ -خانواده شهید غلامحسین حاج حسینی(دفاع مقدس)- بندر عباس، روستای تازیان پایین
۵۷۱- خانواده شهید علی نظر شفیعی (کربلای ۴)- کازرون
۵۷۲- خانواده شهید حسن خیرآبادی- تهران
۵۷۳-خانواده شهید علی جباری (کربلای۵)- سریش آباد، قروه، سنندج
۵۷۴- خانواده شهید اسماعیل شهیدی- تهران
۵۷۵- خانواده شهید مدافع حرم روح الله قربانی- تهران
۵۷۶- خانواده شهید مرتضی چوپانی- یزدل، آران بیدگل
۵۷۷- برادر شهید محمد لیریایی- لرستان، درود
۵۷۸- خانواده شهید محمدرضا صادقی- اصفهان
۵۷۹- خانواده برادرِ شهید عیسی دانشگر- استان کرمان
۵۸۰- خانواده شهید اسدزاده- سراب
۵۸۱- برادر فرمانده شهید محمد کریمی مبیّن(دفاع مقدس)، کازرون
۵۸۲- خانواده شهید حسنعلی امینی- زازران، اصفهان
۵۸۳- خانواده شهید فرهاد زاهد نخجیری
۵۸۴- خانواده شهید سید حسن میرافضلی (سال ۹۱ در مبارزه با گروه تروریستی پژاک)- زازران اصفهان
۵۸۵- خانواده شهید سردار حاج احمد مایلی
۵۸۶- خانواده خلبان شهید بهمن مصائبی (از شاگردان سردار شهید حاج احمد مایلی) در سانحه هوایی حین عزیمت به ماموریت در استان سیستان بلوچستان به شهادت رسید- زنجان
۵۸۷- خانواده شهید قلیچ خانی(دفاع مقدس، عضو گردان شهید چمران)- تهران
۵۸۸- خواهر شهید جاویدالاثر علی ارشدی- شمیران
۵۸۹- خانواده شهید صفی الله پارسایی (کربلای۴)- اراک
۵۹۰- خانواده شهیدان جواد و مهدی خدامردی(جواد، در دفاع مقدس سال۶۲) و (مهدی در سقز سال۶۴ توسط گروه تروریستی کوموله)
۵۹۱- حیدررضا مختارزاده فرزند شهید حمیدرضا مختارزاده (دفاع مقدس)- مشهد مقدس
۵۹۲- خانواده شهید مدافع حرم سردار حاج شعبان نصیری، تهران
۵۹۳- خانواده شهید سردار حاج سید محمد صنیع خانی(پایه گذار ترابری سپاه)- تهران
۵۹۴- خانواده شهید محمود دهقان منشادی- یزد
۵۹۵- خانواده شهید احمد غلامی (شهید انقلاب)- خراسان رضوی، تربت حیدریه
۵۹۶- برادرزاده شهیدِ ورزشکار علیرضا زمانی(عملیات مرصاد)- اسلام آباد غرب
۵۹۷- برادر شهیدان مجتبی و مصطفی علی داد ابهری- تهران
۵۹۸- خانواده شهید عقیل خلیل زاده سال ۸۹ (بقول سردار سلیمانی پیش قراول مدافعین حرم)- لاهیجان
۵۹۹- برادر شهیددانش آموز بسیجی محمدحسین نبی زاده (کربلای۵)- تفت، یزد
۶۰۰- خانواده شهید فداعلی جواهری فلاح- همدان، محله حاج عنایت
– خانواده شهید مدافع حرم جواد محمدی- درچه اصفهان
۶۰۲- خانواده شهید مدافع حرم محسن حججی- نجف آباد، اصفهان
۶۰۳- خانواده شهید طلبه فرهنگی بدون مرز محمد پورهنگ (ایشان توسط یکی از عناصر نفوذی در سوریه ترور بیولوژیک شدند)
۶۰۴- خانواده شهید مدافع حرم سردار محمد جنتی (فرمانده تیپ زینبیون در جبهه مقاومت)
۶۰۵- برادر شهید مجید شهریاری (دانشمند هسته ای که توسط عناصر مزدور صهیونیسم به شهادت رسید)- تهران
۶۰۶- خانواده شهید مصطفی احمدی روشن(دانشمند هسته ای که توسط عناصر مزدور صهیونیسم به شهادت رسید)- تهران
۶۰۷- خانواده شهید مدافع حرم عباس آبیاری- شهریار
۶۰۸- خانواده شهید مدافع حرم تیپ فاطمیون مهدی صابری- قم
۶۰۹- خانواده شهید مدافع حرم حسین هریری- مشهد مقدّس
۶۱۰- خانواده شهید طلبه حسین فیاضی- گناباد
۶۱۱- خانواده شهیدان محمد و صادق محمدخانی- مهرشهر، کرج
۶۱۲- خانواده شهید ناصر ایزد – امیدیه، خوزستان
۶۱۳- خانواده شهید مدافع حرم حامد کوچک زاده – رشت
۶۱۴- خانواده شهید مدافع حرم(پاسدار نخبه نظامی) حیدر جلیلوند – استان البرز، فردیس
۶۱۵- خانواده شهید مرتضی کیانی – بابل
۶۱۶- خانواده شهید حسن_سالاری – سبزوار
۶۱۷- خانواده شهید مدافع حرم سردار حاج هادی کجباف – خوزستان، اهواز
۶۱۸- خانواده شهید ناصر زریباف- تهران
۶۱۹- خانواده شهیدان محمد و محمد مهدی محمد- شیراز
۶۲۰- خانواده شهید یزدان حداد – آمل، مازندران
۶۲۱- علی اصغر و عبدالرحمن نظری اعضای خانواده شهید علی اکبر نظری – فارس، استهبان
۶۲۲- خانواده شهید ابراهیم رنجبر- فارس، استهبان
۶۲۳- خانواده شهیدان علی و حسین حسین_پور
۶۲۴- خانواده شهید تقی آقاحسینی- بهارستان، نسیم شهر
۶۲۵- خانواده شهید مدافع حرم مهدی لطفی نیاسر- قم
۶۲۶- خانواده شهید سیدکاظم فخرایی – مشهد مقدس
۶۲۷- خانواده شهید رمضان وکیلی- اصفهان، روستای سهر و فیروزان
۶۲۸- خانواده شهیدان علیرضا و محمدرضا نیازمند- قم
۶۲۹- خانواده شهید محسن جبلّی- تهران
۶۳۰- خانواده شهیدان محمد و بهمن مسافر محمدآبادی(محمد سال ۶۰ در درگیری با منافقین و بهمن در کربلای پنج)- اراک
۶۳۱- خانواده شهید ذبیح الله قمی- اراک
۶۳۲- خانواده شهید ابوالفضل هزاوه ای- اراک
۶۳۳- خانواده شهید حسن کریمی- اراک
۶۳۴- خانواده شهید ابوالفضل_عابدی- اراک
۶۳۵- همسر سردار شهید رحیم الهی و خواهر سردار شهید امیرحسین یارمحمدی- قم
۶۳۶- خواهر شهید هوشنگ دلیرمشهدی کندی- تهران
۶۳۷- خانواده برادرِ شهید علیِ اکبر- تهران، چهاردانگه
۶۳۸- خانواده شهید محمدحسن زارع بنادکوکی- شیراز
۶۳۹- خانواده شهید ابوالفضل خدایار-کاشان
۶۴۰- خانواده شهیدان محمدنبی، محمود و ابوالقاسم باقری- ازنا
۶۴۱- خانواده شهیدان اکبر و سردار فرج الله رضازاده- اصفهان
۶۴۲- خانواده شهید حشمت الله باقری- شهرکرد
۶۴۳- بتول افضل مقدس، خواهر شهید محمدباقر مقدس- مشهد مقدس
۶۴۴- خانواده تکاور شهید ارتش جمهوری اسلامی غلامرضا تاجیک- بوشهر
۶۴۵- خانواده شهید سیدمرتضی عظیمی- ازنا
۶۴۶- خانواده برادر شهید مجتبی سالارطایفه- تهران
۶۴۷- خانواده شهید محمد اسداللهی(فرزند باقر)- ازنا
۶۴۸- خانواده شهید محمدحسین آسترکی- ازنا
۶۴۹- خانواده شهید قاسم خنجری- ازنا
۶۵۰- خانواده سردار شهید مهرعلی سالاروند(جانشین گردان محرّم)- شهرستان درود
۶۵۱- خانواده شهید ستوان دوم پاسدار مهدی حسین پور( از اساتید یگان ویژه هوایی صابرین در سانحه هوایی حین آموزش در گرمسار)- قرچک، ورامین
۶۵۲- خانواده شهید محمد صفاری- گناباد
۶۵۳- خانواده برادر شهید موسی شعبانی- تهران
۶۵۴- خانواده شهید سید عطاءالله حسینی- تهران
۶۵۵- خانواده شهید مدافع حرم (تیپ فاطمیون) سیدپیمان موسوی- قم
۶۵۶- برادر شهید مدافع حرم(تیپ فاطمیون) ابراهیم رضایی- قم
۶۵۷- خانواده شهید مدافع حرم (تیپ فاطمیون) سید شیرآقا حسینی- قم
۶۵۸- خانواده شهید مدافع حرم (تیپ فاطمیون) طلبه شهید محمدصادق صادقی زاده- قم
۶۵۹- خانواده شهید مدافع حرم (تیپ فاطمیون) یونس ابراهیمی- قم
۶۶۰- خانواده شهید مدافع حرم (تیپ فاطمیون) ضیاء حسینی- قم
۶۶۱- خانواده شهید مدافع حرم (تیپ فاطمیون) سید محمد حسینی- قم
۶۶۲- خانواده شهید مدافع حرم (تیپ فاطمیون) محمدرضا جوادی- قم
۶۶۳- خانواده شهید مدافع حرم (تیپ فاطمیون) نورالله عطایی- قم
۶۶۴- خانواده شهید محمد نوروزی- شهرک ارسک
۶۶۵- خانواده شهید مجتبی قیصری- اصفهان
۶۶۶- خانواده شهید علی رضوانی- شهر ری
۶۶۷- خانواده شهید نوازالله امینی
۶۶۸- همسر شهید ولی الله عرب- اراک
۶۶۹- خانواده شهیدان عباس و رمضان کریمی- یزد، شهرستان ابرکوه، روستای مریم آباد
۶۷۰- خانواده شهید علیِ رضایی- بوشهر
۶۷۱- خواهر شهید رضا عزیزی- بوکان
۶۷۲- خانواده سردار شهید بهزاد رعنای رئوف- گیلان، آستانه اشرفیه
۶۷۳- خانواده شهید محمداسماعیل پاسدار- گرمه، خراسان شمالی
۶۷۴- خانواده شهید دکتر حاج احمد حاتمی (شهید مسجدالحرام) همسر سرکار خانم دکتر فرشته روح افزا – تهران
۶۷۵- خانواده شهید جواد آقازاده
۶۷۶- خانواده شهید غلامرضا باوی
۶۷۷- خانواده شهید بسیجی حسین عارفی- بافت، کرمان
۶۷۸- خانواده شهید نژاد_فلاح
۶۷۹- خانواده شهید ماشاءالله فریدونی
۶۸۰- خانواده شهیدان محمدتقی و محمد صابری- اصفهان، روستای سهر و فیروزان
۶۸۱- خانواده شهیدان حسین، علی اکبر و داوود تاجیک ایجدان- ورامین
۶۸۲- خانواده شهیدان مدافع حرم مصطفی و مجتبی بختی- مشهد مقدس
۶۸۳- خانواده شهید بیک مراد آذرباد- استان کرمان، بافت
۶۸۴- خانواده شهید حسین فتحی (شهید نیروی انتظامی در مبارزه با قاچاق مواد مخدر)- تهران
۶۸۵- خواهر شهیدان محمد، علی و حسن اعتمادی عیدگاهی- مشهد مقدس
۶۸۶- خانواده شهید یدالله حاجیان- کردستان، قروه
۶۸۷- خانواده شهید ابوالقاسم کندی- تهران
۶۸۸- فرزند جانبازِ شهید محمدرضا زینلی پور- بندر عباس
۶۸۹- خواهر شهید جاویدالاثر مهدی سلطانی
۶۹۰- خانواده شهید علی اکبر غیاثی- سنقر و کلیایی
۶۹۱- خانواده شهید عباس خدری- بندر عباس
۶۹۲- خانواده شهید مجید صادقی- بندر عباس
۶۹۳- خانواده شهید محمد عبداللهی- استان اردبیل، مشکین شهر
۶۹۴- خانواده شهیدان اکبر و اصغر صابری- اصفهان، روستای سهر و فیروزان
۶۹۵- خانواده شهیدان محمدباقر و مرتضی توکلی- اصفهان، گلپایگان
۶۹۶- خانواده شهید مجتبی قیصری- اصفهان، لنجان
۶۹۷- خانواده شهیدان محمدباقر و احمدرضا محسنی- اصفهان، لنجان
۶۹۸- خانواده شهیده فاطمه فرد حسینی(شهید دوران انقلاب)- تهران
۶۹۹- خانواده شهید سیدجواد سیادت- دامغان
۷۰۰- خانواده شهید مدافع حرم حمیدرضا اسداللهی- تهران

۷۰۱- خانواده شهید رضا طاهری- روستای سرتشنیز، شهرستان کیار

۷۰۲- خانم سیده زهرا حسینی (شیرزن قهرمان رمان دفاع مقدس “دا”) بعنوان فرزند شهید حسین حسینی و خواهر شهید علی حسینی و هم بعنوان جانباز و ایثارگر دفاع مقدس.

۷۰۳- خانواده شهید سید عبدالحسین موسوی نژاد(از شهدای اطلاعات عملیات لشکر۲۷ علی بن ابیطالب که در سال ۹۰ توسط گروهک تروریستی پژاک به شهادت رسید)- قم

۷۰۴- برادر شهید عبدالکریم آزادی

۷۰۵- خانواده شهید مدافع حرم محمد آژند(یکی از سه شهید قهرمان مستند “عابدان کهنز”)- شهریار

۷۰۶- فاطمه خاتمی عقدا خواهر شهید حمیدرضا خاتمی عقدا- تهران

 

? فهرست در حال تکمیل است..

? به پویش #سوال_ما بپیوندید:
soalema.ir/shahid

?پویش #سوال_ما را در اینستاگرام همراهی کنید:
? instagram.com/soalema.ir

درباره یکتا (دبیر بخش خبری پایگاه)

یکتا ؛ دبیر بخش خبری پایگاه هستم و ماموریتم در این پایگاه انتشار اخبار مربوط به استاد حسن عباسی است.

3 دیدگاه

  1. وزیر اطلاعات باید به سوال بحق آقای حسن عباسی پاسخ دهد من نیز همین سوال را از آقایان علوی و روحانی دارم

  2. اینجانب با تایید مطالب فوق در سوال از وزیر اطلاعات بعنوان یکی از کوچکترین بسیجیان رزمنده دوره دفاع مقدس و جانباز جنگ تحمیلی خواهان توضیح وزیر در باره سوالات مطروحه هستم . الی الله تصیر
    الامور

  3. با سلام
    تایید میشود خواسته و سئوال بجا و بحق شما خانواده شهدای عزیز
    لطفا برای جمع آوری امضای عمومی هم نشر بدید تا مردم مومن و
    انقلابی و شهید پرور ایران از اقصی نقاط ایران عزیز اسلامی و حتی
    مومنین خارج کشور هم به پویش به حق شما بپیوندند.