من منتظرم، پس انقلابی‌ام؛ چراکه انتظار برای ظهور، به معنای حفظ روحیه‌ی انقلابی‌ست

✅ من منتظرم، پس انقلابی‌ام؛ چراکه انتظار برای ظهور، به معنای حفظ روحیه‌ی انقلابی‌ست.

?بستر تحقق انقلاب جهانی امام مهدی(عج) که جان‌های عالم همه عطشناک #ظهور ایشان است، انقلاب اسلامی‌ست؛ انقلابی که ریشه در #نهضت انبیا و ائمه(ع) دارد و استمرار سه حرکت عظیم است:
۱- حرکت انبیا (ص) از آدم تا خاتم (ص)
۲- حرکت ائمه (ع) از غدیر تا عصر غیبت.
۳- جریان وُلات شیعه تا عصر ظهور (۶۱ زعیم شیعه که ما امروز در زعامت نفر شصت و یکم هستیم)

?بر این اساس، انقلاب اسلامی در ۱۵ خرداد سال ۴۲ با امام(ره) علیه شاه شروع نشد؛ بلکه با علی(ع) در صدر اسلام و در عدم تحقق غدیر آغاز شد. و امروز ما در #زعامت نفر شصت و یکم (امام خامنه‌ای) هستیم. دغدغه‌ی #زعیم شصت و یکم، تثبیت وضع موجود و سپس تحقق تمدن نوین اسلامی‌ست.

?جریان امروز علمای دینی، این حضرت روح‌الله‌های تکثیر شده از سید حسن نصرالله در لبنان تا ابراهیم زکزاکی در آفریقا، جوانان انصارالله یمن، دلیران حیدریون عراق، زینبیون پاکستان و فاطمیون افغانستان و… که در صحنه‌ی امروز این‌گونه می‌ایستند، حاصل میراث هزار ساله‌ی زعمای شیعه است. حضرت حجت(عج) ۶۱ زعیم خود را از جایی که امکان حیات مادی‌ امام شیعه نبود (آغاز غیبت) در هزار سال گذشته تا به امروز به‌پیش ‌بُردند تا اسلام عزیز به اقتدار امروز در صحنه‌ی منطقه و بین‌الملل دست یابد.

?امام خامنه‌ای میراث‌دار نهضت همه‌ی شصت نفر قبلی هستند. اگر نهضت ۶۰ زعیم پیشین، علمی بود یا فرهنگی، سیاسی بود یا نظامی، مخفی بود یا آشکار؛ نهضت زعیم شصت و یکم یعنی امام خامنه‌ای هم علمی‌ست و هم سیاسی، هم فرهنگی است و هم نظامی به صورت مخفیانه و آشکارا. مسأله‌ی ایشان گام بعدی انقلاب ۵۷ و مرحله‌ی تمدن‌سازی نوین اسلامی‌ست.

??عید #نیمه_شعبان، میلاد امام عصر (عج) بر امام خامنه‌ای نایب شصت و یکم ایشان و بر تمامی منتظران حضرتش تبریک و تهنیت باد?

روند عهد در سنت حسنه دینی

روند عهد در سنت حسنه دینی

کانال رسمی استاد حسن عباسی
▶️ Eitaa.com/Hasanabbasi_ir
▶️ Wispi.me/hasanabbasi_ir
▶️ Igap.net/Hasanabbasi_ir
▶️ Sapp.ir/Hasanabbasi_ir
▶️ Gap.im/Hasanabbasi_ir
▶️ Bpn.im/Hasanabbasi_ir

درباره یکتا (دبیر بخش خبری پایگاه)

یکتا ؛ دبیر بخش خبری پایگاه هستم و ماموریتم در این پایگاه انتشار اخبار مربوط به استاد حسن عباسی است.