همان بهتر که ارتشیان در سیاست دخالت نکنند!

#فرهنگ_پرواز ?واقعا معلوم نیست که جامعه ی ما به کدام راه می رود! شکبه های اجتماعی محلی شده است که برخی از افراد چه جوان ها و چه حتی سن بالاتر ها جدید ترین فحش ها و ناسزا و تهمت های بروز خود را برای افراد مورد نظرشان به مرحله ی تست نهایی برسانند و مشتی چرندیات و تهمت ها و کلمات و تصاویر خلاف عفت و اخلاق را نثار آن بیچاره ای کنند که شایعه برای او ساخته می شود…!
واقعا داریم به کدام سو می رویم؟ ادب کجا رفت؟ تمدن چند هزار ساله و ده ها وصدها شاعر و دانشمند و پشتوانه دینی و علمی و فرهنگی مان کجا رفت ؟ کجا رفت غیرت به هم نوع و هم کیش وهم آیین مان ؟ صرف یک کلیپ یک دقیقه ایی که با هر بار نگاه کردنش انسان اصلا نمی تواند درک کند که این توهین است؟ راستش را بخواهید به یاد ماجرای مستند من روحانی هستم افتادم! زمانی که ریس مجلس! جناب علی لاریجانی صرف اظهار نظر اطرافیان و مشاوران خود شروع به تخریب و موضع گیری بر علیه سازندگان این مستند می کند و بعد از چند روز که خودش سعادت میابد که مستند را ببیند ! دهان باز می نماید که بله! این مستند توهین نبوده و…. آیا ارتشیان عزیز و غیور مند ایران نیز میتوانند اول یک هدفی را بزنند و نابود کنند و بعد بیایند بررسی کنند که این هدفی که با موشک و راکت به خاک سیاه نشانده اند،خودی بوده یا غیره خودی؟ آیا این با منطق جور در میاید؟?
?یاد مناظره ی تلفنی تلوزیونی استاد عباسی با دریادار شمخانی افتادم جایی که جناب شمخانی که آن زمان وزیر دفاع نبود و در کوران فتنه به برنامه دیروز امروز فردا آمده بود نتوانست جواب استاد را بدهد و  تلوزیون با قطع تماس تلنی استاد حسن عباسی خواست کمی آبرو برای شمخانی ارتشی نگه دارد!?
.
?واقعا می شود هدفی را بدون بررسی زد و بعد بررسی کرد؟ واقعا جامعه ی ما به کجا میرود؟ چرا امیر عزیزمان، امیر پوردستان یک موضع گیری ساده درباره ی اظهارات نابخردانه وزیر امور خارجه،جناب ظریف در مورد سیستم دفاعی نکردند که باعث آن عتاب شدید رهبری و راه اندازی تورهای نظامی برای مسئولان از جانب رهبری شدند؟ انروز کجا بودید جناب پوردستان ؟

?انسان از این همه نامردی و نامهربانی نسبت به استاد عزیزی که همیشه از ارتش و ارتشیان و نظامیان در برابر حملات بی امان فتنه گران داخلی و خارجی دفاع کرده و میکرده است، ناراحت می شود؟

چه شده است که رسانه های فتنه گران و سرباز کشان و وابستگانشان شده اند مدافع حریم ارتش و نظام؟ چه شده که اینان دوباره قرآن ها را بالای نی برده اند؟ اندک بصیرت و بینش سیاسی میداند که موضع گیری های آن سرگرد ارتشی که معلوم نیست با کدام مجوز،گوشی دوربین دار به داخل مسجد پادگان برده اند، ان اظهارات سراسر غلط و ناشی از کینه را به زبان میراند از کجا آمده است؟ اگر قرار باشد لیستی تهیه کرده و جواب آن کلیپ آن درجه دار ارتشی داده شود،باید لیستی از فعالیت های اقتصادی قرار گاه سازندگی…. و بانک… تهیه شود! هر چند اینان مجاز اند و صرف بی اطلاعی و کیینه جویی آن فرد بوده است!? ولی از حق نگذریم،ارتشیان عزیز و وفادار و مظلوم ما همان بهتر که در سپهر سیاست وارد نشوند و با حملات بی امان خود به نیروی های ارزشی،علم اتحاد بین سپاه و ارتش را به رسانه های فتنه گران و لیبرال ها نسپارند!✋ همین….

www.farhangeparvaz.blog.ir

درباره ?????? ??????

یکی از اندیشه‌جویان اندیشکده یقین؛ که افتخار همکاری در این پایگاه را دارد.

31 دیدگاه

  1. متاسفانه جامعه کنونی ما شامل 3 دسته هست 1 لیبرالها 2 احمقها که هیچ وقت بیدار نخواند شد وپنبه اخرت درون گوشهایشان کرده اند وبویی از منطق عقل شعور فهم وانسان بودن نبرده اند مثل حیوان به دنیا امدن وحیوانی زندگی میکنن وحیوان بودن میمیرن 3 دسته سوم انقلابیون هستند کسانی که از نظر فهم وبصیرت به درجه ای رسیده اند که کوچکترین حرکتی در این کشور ودر این دنیا بشه میفهمن منظورم از حرکات افراد و حوادث دلیلش هم اینه که قلبشون روشنه به خدا وصله سیره ائمه رو میدونن و با دید باز مثبت وعقل کامل وقرانی بررسی میکنن واز همه مهمتر اینکه این عده انقلابی اهداف وارمان بلندی دارند وارمان ما ظهور خود حضرت هست ارمان ما زمینه سازی برای حکومت نوین جهانی هستش نه مثل شما لیبرالها وکور وکرها فقط مسائل ریز رو میبینیم .شما لیبرالها اصلتون وریشتون نفی قران انقلاب واسلامه هیچ طوری هم نمیتونید زیرش بزنید چون داریم از پدران لیبرالتون نقشه راهتون رو میبینیم شما جز حوچی گری هیچی بلد نیستید فقط فتنه وفتنه گری شب تا صبح شده این کارتون پناه ببرید بخدا و توبه کنید که دیر یا زود به فنا میرید وبخدا قسم اون دنیا یقتون رو میگیرم بخاطر اینهمه فرصت سوزی که میکنید بخاطر اینکه سنگ جلوی ظهور اغامون میندازید به مادرم فاطمه زهرا واگذارتون کردم .شاید این دنیا دستم بهتون نرسه ولی اون دنیا تلافیشو درمیارم شکایتمو به صاحب اصلی این حکومت میکنم خدا لعنتتون کنه که اینطور دارید مردم رو به راه کج میبرید . استاد عباسی مردی یه دونه ای قلب مردم مومن با شماست من مطمعنم شما سزباز امام زمانی شکی درش نیست میبوسمت از دور جانم فدایت به کوری چشم فتنه سبز این راه تا خود ظهور ادامه داره و تا ریشه لیبرالیسم رو تو این دنیا نخشکانیم از پای نخواهیم نشست . احمدی نزاد نامه نوشته به اوباما دولت لیبرال شما همه واجب تعویض تنبان شدن . به رای مردم احترام میزارید در ضمن من شک ندارم اون ارتشی که سخنرانی کرده از خودشونه چرا از رای مردم سخن میگه اینههههه

  2. نمیخوام به مخالفین استاد عباسی عزیز بی احترامی کنم.
    ولی کاملاً از این افراد ساده لوحی که میان اینجا کامنت میزارن. کاملاً معلومه که از همه چیز بی خبرن و کلاً خودشون رو به خواب زدن.
    پیشنهاد من به این افراد اینه که قبل اینکه مثل این ارتشی های عجول و مظلوم کشورمون که واقعاً آدم دلش برای این افراد میسوزه (البته من هم خانوادم ارتشیه) مانند اینها بیان و اینجا کامنت بزارن یه مقدار فضای وب بگردن و شرایط و سخنرانی ها و فعالیتهای استاد عباسی رو در مخصوصاً در طی 20 سال اخیر ببینند که چطور ایشون تمامی صحبتهاشون بی طرفانه بوده. و البته خیلی نهادها و ارگانها از مشاوره های ایشون استفاده کردن و نتایج بسیار عالی رو گرفتن. این افراد فعالیتهای استاد رو ببینن و بعد بیان پیام بزارن و توهین کنن.
    وگرنه منم بلدم دهنم رو باز کنم خیلی حرفهایی رو که نباید بزنم رو بگم.
    تفکر و تعقل شرط عمل دوستان. قبل از سخن گفتن. یه خورده فکر کنید تحلیل کنید. بعد گفته هاتون رو نشر بدین.
    من موندم شما با این نوع نگرش و صحبت کردنتون چطوری میخواین چند سال دیگه گلیم خودتون رو در زندگی از آب بیرون بکشین.
    یه خورده به هوش بیاین تا سرتون کلاه نرفته.
    والسلام

    • مرسی دوست عزیز ای کاش تمام مردم کشور مثل شما بودن وفکر میکردن ولی حیف اکثر مردم یکطرفه راهو میرن و خیلی کج .عملکرد مسولین در طی 27 سال گذشته باعث شده که مردم دیگه تقریبا هیچی رو باور نکنن وافساد طلبها از این فرصت استفاده کردن ودروغهای بزرگ وباطل رو معروف کردن وبه خورد ملت دادن چون کسی نبوده شفاف سازی کنه کسی نبوده بیاد وسط کاسه کوزه اینا رو جمع کنه ومتاسفانه مقامات عالی کشور اکثرشون باهاشون بودن .خیلی چیزها هست که نمیشه گفت چون هنوز مردم به اون درجه اگاهی نرسیدن تا میخای بیای ازشون دفاع کنی وحرف حق روبگی خود مردم به نوعی چپت میکنن چون نمیدونن ندانستن وخواب بودن بد دردیه واقعا بد دردیه دلم برای مردم میسوزه که با تفکرات اشتباهشون تا مرگ میرن

  3. دکترعباسی واقعا یه نابغه ست ،ولی من فقط یه چیز رو واقعا نمیفهمم ،این که با این سمت وبرشی که داره وازکوچترین وپیچیده ترین چیزها خبرداره …پس چراکمکی درجهت اصلاح انجام نمیده.؟؟؟چرا؟؟ چرامثلاوقتی نقطه ضعف واشکالات فلان ارگان رومیدونه درجهت اصلاح اوناکاری نمیکنه.؟؟من دکتر روخیلی قبول دارم ولی فقط لین یه قلم رونمیدونم.

  4. خوشم میاد شاگرد یک آدم سابقه دارید.

  5. عباسی کی هست که الان شده استاد؟؟؟؟
    متاسفم واسه مملکتی که یه آدمی مثل عباسی بیاد توهین بکنه به سازمانی مثل ارتش که فقط درجهت منافع مردمش گام برمیداره!!

  6. شما تو متناتون احترام هیچکیو نگه نمیدارید چه برسه به ارتش.با چنان کینه ای از اون سرگرد عزیز حرف میزنید که حتی دشمن هم اینجوری حرف نمیزنه.جالب اینجاست که حرفای منطقی رو هم منتشر نمیکنید.ما کل کلیپو دیدیم و چیزی به جز توهین توش نبود حتی به طلبه ها هم توهین میکنه.

    • اقا میلاد دوستان ارتشی ای کاش میرفتن سراغ اقای ظریف که همه جا جار زد امریکا یه بمب بزنه کل سیستمهای دفاعی کشور از بین میره !!!!!
      چرا ارتش سکوت کرد؟
      در ضمن انچه مضحک و خنده داره اینه که مگه میشه که مبحث 6 ساله پیش دکتر رو اقایون ندیده باشند!
      چرا الان یادشون افتاده!
      حفاظت اطلاعات 6 سال بیخبر بوده تاالان رسانه های اصلاح طلب براشون فیلم سانسور کنن؟
      در ضمن لحن صریح دکتر عباسی مرا یاد معلمانی میندازه که سر کلاس هر چی از بچه ها خواهش و تمنا میکردند که ارام باشند و به درس توجه کنند … اما همه خواب بودند
      گاها معلم دادی میزد تا همه به گوش باشند که چه میگوید..

    • حرف ظریف اصلا توهین نبود دیگه فقط حرفای ما توهینه فقط شما اصلاح طلبا خوبو با ادبید

  7. تخم نفاق را امثال شما میان ارتش و سپاه میکارد دکتر وگرنه اصلا به شما چه که یک ارگان بزرگ و مردمی مثل ارتش از حرف های ادمی سبک مغز مجنون بی بصیرت و نادان و تفرقه افکن پیروی کند؟
    از بنده به شما نصیحت از ارتش و تهمت ها و نیش و کنایه به ان خودداری و پرهیز کنید که اغوش خودتان را به اتش نکشد.

    • نفاق چیه گل پسر برو فیلم کامل رو ببین و بعد نظر بزار هر جا نقد بشه دلیل بر رد و نفاق نیست

    • قران کریم در قسمتی از یک ایه می فرماید” لا تقربوالصلاه ” شما الان چه نتیجه ای میگیری ازش صد تا از این کلیپای یه دیقه ای بی بی سی و صدای امریکا از امام خمینی بقیه ی مقامات درست کردن شما از اونا چه نتیجه ای میگیری الان

  8. باشه جناب عباسی خوب شد گفتید ارتش در سیاست دخالت نمیکنه بجاش شما سپاه و…… دخالت کنید>>>>>این همه سال در حکومت دخالت کردید وضع مردم این است گرانی بیکاری وضعیت مسکن و و و به نظر بنده شما اگه نظری ندهید مشکلی پیش نمی اید بهتون قول میدم

    • این همه سال اگه از استراتژی های دکتر استفاده میکردند نه اینکه ایران بهشت میشد نه هرگز اما خیلی مسائلم قابل کنترل تر میبود

    • داداش شما اگه گشایش های هر روزه برجامو نمیبینی افتاب تابانشو که میتونی ببینی نترس چشماتو وا کن ////////بسه دیگه خجالت بکشید یه ذره از خودتون انقد گند کاری خودتونو گردن حزب اللهی ها نندازین/ ضمنا یه نگاه به ونزوئلا بکن هیچ تحریمی نبود با همه دنیا هم رابطه داشت فقط به خاطر سقوط قیمت نفت دولتش ورشکست شد

  9. ایشون ی بی سواد به تمام معناست. اما. جایی که. علما و فلسفه دانان ما. گوشه نشینن خوب معلوم. ایشون. استاد میشن

    • معاونت پایگاه

      نشانی ایمیلتان هیتلر***** در سرورهای یاهوست.
      مخاطب خود قضاوت می‌کند….

    • محمد کراقلی

      چقد آسمون ریسمون میبافی! علما و فلاسفه و … همش بهانه است صادقانه بگو با محدودیت های دین مخالفی عباسی هم چون خلاف میل تو میگه بی سواد هست

    • اصلا دکتر عباسی لبو فروش اصلا راننده تاکسی اصلا بی سواد!!!!!!!
      کدام یک از باسوادان شما جرات مناظره داره بیاد.
      کدام یک از کاخ نشینان شما همچین کلاس های گسترده و سنگینی داره{ کلبه ی کرامت}
      نه داداش استاد ما دنبال حقوق های نجومی نرفته و دنبال منصبت نبوده
      و اشکالش از نظر یه عده اینه که چرا به نقد میکنی

    • شما چقدر سواد داری؟؟

    • باشه قبول عباسی بیسواده تو چی بلدی فقط نفی دیگران ؟

  10. درود خوب نوشتی

    • من کاری ندارم عباسی دکنر یا پرفسوریا علامه هستن فقط یهعلامت سۍوال بزرگ دارم آن اینکه اینجناب در دوران طلایی احمدی نڙادبسم کجاتشریف داشتن یاسرشون کجاگرمبود که آنهمه دزدی واختلاس ورفتاردوربریها وجریان انحراف وجبهه گیری درمقابل رهبری رو ندیدن یا اونموقع کور بودن

      • معاونت پایگاه

        جلسات کلبه کرامت در بازه این سال‌ها موید بی‌طرفی استاد هستند که بسیار به احمدی‌نژادیسم هم خدشه وارد کردند. کلیپ‌های این موضوع نیز در فضای سایبر منتشر شده

        • احسنت به شما
          امیدوارم عباس آقا هم بره چند جلسه از کلبه کرامت اون سالها رو ببینه
          بلکه روشن بشه

      • اون موقع به لطف دوستانتون دکتر زندان اوین تشریف داشتن!

    • فکر کنم نویسنده مطلب بالا دارای ذهنی کوتاه و خیلی از خود متشکر باشه چرا که ماموریت ارتش به صراحت در قانون اساسی آمده است . امیدوارم کسانی که اداعای استادی دارند کمی فقط کمی مطالعه کنند .ضمنا توجه نویسنده بالا را به برنامه مناظره دکتر عباسی و یکی از امیران ارتش در مورد نتیجه جنگ امریکا و عراق جلب مبکنم که به طور مستقیم از شبکه 6 پخش شد. تمامی پیش بینی هایی که اقای دکتر فرمودند و با اصرار بر صحت آن پافشاری می کردند غلط ار آب درآمد ولی پیش بینی های امیر ارتش در مورد حتی کاهش مدت زمان اشغال عراق توسط امریکا از 24 ساعت به 19 ساعت چنان درست از آب دراومد که مفسران شبکه های بیگانه تفسیر طرح های جنگی این امیر ارتش ایران تحسین کردند. خلاصه مطلب هر گردی گردو نیست و هر استادی دکتر بهتر است تغییر از خودمان شروع کنیم