استاد حسن عباسی: هدف فتنه گران تضعیف روحیه انقلابی مردم است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ استاد حسن عباسی در گفتگو با پایگاه تحلیلی خبری لنجانا، در خصوص رمز فتنه جدید در انتخابات آینده گفت: فتنه جدید، ماهیتی مانند فتنه سال ۸۸ نخواهد داشت که رمز آن پیش از انتخابات بخواهد مطرح شود.

رئیس اندیشکده یقین با بیان اینکه تکیه این فتنه بر کنار گذاشتن روحیه انقلابی گری مردم است خاطرنشان کرد: فتنه گران می خواهند همه مشکلات موجود در کشور را به گردن روحیه انقلابی مردم بیندازند.

عباسی با اشاره به ماهیت این فتنه تاکید کرد: فتنه جدید فتنه ای است که به شکل جدی شیطان بزرگ و غرب را برای مردم بزک می کند و می‌خواهد از این طریق بر انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اثر بگذارد.

وی استحاله از درون را رمز فتنه جدید دانست و عنوان کرد: فتنه جدید مبتنی بر مدلی است که  چوئن لای و بعد از آن دنگ ژیائوپینگ تحت عنوان” سیاست در های باز ”  در چین پیاده کردند و در نتیجه آن کشور کمونیستی چین تبدیل به یک کشور لیبرال شد.

رئیس اندیشکده یقین در خصوص این فتنه متذکر شد: استحاله از درون مدلی است که سعی دارند در ایران پیاده کنند و این فتنه ماهیت خود را از تجربه ۴۰ ساله‌ی نسبت آمریکا و چین می گیرد.

عباسی در پایان تاکید کرد: دشمنان به خوبی می دانند مدل هایی که قبلا در ایران امتحان شده جواب نخواهد داد و از طرفی بصیرت ملت ایران آن قدر بالاست که فریب چنین نقشه هایی را نخواهند خورد بنابراین احتمال اینکه در فتنه جدید از سناریو هایی همچون تقلب و… استفاده شود کم بوده و فتنه گران بر بزک کردن چهره آمریکا و استحاله از درون تاکید خواهند داشت.

منبع: شبکه اطلاع رسانی راه دانا

درباره یکتا (دبیر بخش خبری پایگاه)

یکتا ؛ دبیر بخش خبری پایگاه هستم و ماموریتم در این پایگاه انتشار اخبار مربوط به استاد حسن عباسی است.