دانلود سخنرانی استاد حسن عباسی در نخستین اجلاس استانی قافله عشق

دانلود سخنرانی استاد حسن عباسی در نخستین اجلاس استانی قافله عشق در کرج _ 26 فروردین ۹۵

استاد حسن عباسی

تاریخ :  26 فروردین ۹۵

موضوع : نخستین اجلاس استانی قافله عشق

مدت زمان: 1 ساعت و 15 دقیقه

دانلوددانلود فایل صوتی با کیفیت بالا(۱۲۸kbps):

دانلود  :   Direct Link  |  Uploadbaz

 حجم: 68 مگابایت

دانلوددانلود فایل صوتی با کیفیت بالا(۳۲kbps):

دانلود  :   Direct Link  |  Uploadbaz

 حجم: 17 مگابایت

 منبع : دکتر عباسی

درباره امیر (سردبیر پایگاه)

امیر؛ سردبیر پایگاه هستم و ماموریتم در این پایگاه انتشار فایل‌های جلسات استاد حسن عباسی است. هیچ دسترسی به استاد عباسی ندارم پس لطفا سوالات مهم خود که فقط استاد عباسی در توان پاسخ به آن است را برای ما ارسال نکنید و به سایت اندیشکده مراجعه نمایید و در آن پایگاه بپرسید.

14 دیدگاه

  1. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت همسنگری های با بصیرت که عمار گونه دفع فتنه و تبیین حقایق می فرماید،
    بنده از استفاده کننده گان پر و پا قرص مباحث استاد حسن عباسی هستم خصوصا مباحث هفتگی کلبه ی کرامت که استاد طی این جلسات قصد تبیین نظام تمدن نوین اسلامی دارد البته طرح کلبه در اندیشه ی هجری هر مومنی با قید کرامت تکمیل می شود بله تمدن و کلبه سازی یا همان مدینه فاضله سازی برای شکوفایی استعدادهای حقیقی و تحقق آرمانها و اهداف حقیقی انسان است که تحقق آن همین کرامت انسان نزد خدا است.
    استاد لازم دیدند نظام تئوریک این تمدن را با زدودن اندیشه های منحط صادراتی و ترجمه ی غرب که لابلای مباحث و مسائل علوم انسانی عمار گونه رصد کرده و تبیین کنند نظام منحطی که وارد اندیشه ما شده طوری است که منجر به دیدگاه های سطحی در ما چه در مورد سطح توسعه و پیشرفت، و چه تبیین هویت انسان شده ؛ زیرا طبق مبانی معرفت توحیدی انسانی که موجودی دو بعدی است بعد جسمانی آن ابزاری برای شکوفایی استعدادهای حقیقی او است اسلام برای انسانها تمدنی که استعدادهای حقیقی انسان را شکوفا کند و البته متفاوت تر و متعالی تر از تمدن های لیبرالیسم و نهله های منحط آن که از دل مکاتب غیر توحیدی و بشر ی آمده ، می خواهد؛
    تمدنی که رسالت انبیاء تحقق این تمدن بود البته نظام معرفتی این تمدن در هر عصری که بوده برای مردم آن زمان تعالی بخش و حیات بخش بوده ولی بهترین زمانی که اقتضائات لازم برای طرح ریزی تئوریک این نظام معرفتی توحیدی دارد زمان فعلی ماست که به الحمدالله امام خامنه ی با تیز بینی خویش مطالبه ی اصلی که از نخبگان دارد همین نظام سازی کلان معرفتی است. تا با تبیین و تشریح این نظام معرفتی ذائقه ی ملت ها را که چون در مقابل تمدن منحط لیبرالیسم و ورژنهای متفاوت آن طرحی ندارند را نسبت به نظام معرفت توحیدی آشنا فرماید؛
    زیرا شیاطین در مفابل رسالت انبیاء و ولایت اولیاء حربه و نیرنگ اصلی آنها سطحی کردن و تحریف امیال فطری انسان است مثلا علم و معرفت خواهی یا قدرت ، هیجان ، انس و محبت خواهی انسان که همه ی این امیال فطری را انسان در سطح نامحدود می خواهد و دنبال وصال به منبع بی نهایت آن (یعنی خداوند) هست پس این انسان در طلب بی نهایت از اینهاست ولی علوم انسانی که انسان را در تمام شاخه های آن هم سطح حیوان لحاظ کرده این امیال فطری را هم برای انسان سطحی لحاظ کرده در نهایت در تمدن سازی برای انسان با آرمان ها و اهداف سطحی که رفاه سطحی و حیوانی ، تکامل سطحی و حیوانی و … مطلوب و شعار خواهد بود .
    در نهایت برادر عزیز ، بنده طلبه ی از طلاب قم ، الان حدودا دو هفته است وب نظام تمدن نوین – ntne.ir را در پهنه ی سایبر راه انداخته در این وب سعی خواهد شد با تبیین و تحقیق وسیع و دوباره معرفت توحیدی دین اسلام ، نظام معرفتی و کلانی را با مبنای اسلام ارائه داد تا انشاء الله قدمی زمینه ساز در تبیین و تشریح نظام معرفتی تمدن نوین اسلامی باشد.
    محتوای کل سایت تحقیقی و پژوهشی خواهد بود البته الان 30 مطلب در سه دوره ی که 7 جلسه ی اول مباحث مقدماتی و 17 جلسه در تبیین معرفت توحیدی و 6 جلسه در تبیین نظام تمدن نوین اسلامی در سایت قرار داده شده است و متن تحقیقی همراه پوسترش می باشد والبته در روند پژوهش کلیپ ها و مستنداتی ارائه خواهد شد تا مدعی – که تنها تمدنی که می تواند بخلاف تمدن لیبرالیسم انسان و زندگی او را تعالی بخشد تمدن نوین اسلامی است – مدلل و برهانی شود»
    همانطور که می دانید مطالبات دیگر رهبری مثل وحدت حوزه و دانشگاه یا کرسی های آزاد اندیشی هم برای ما طلاب و دانشجویان لازم الاجراء است دوست دارم ابتدا با ملاحظه ی سایت حقییر اگر ، محتوای سایت حقیر را در راستای آرمان و اهداف سایت خویش دید وب نظام تمدن نوین اسلامی را در بین سایت های گروهی شما قرار دهید تا با همکاری هم و انتقادات و پیشنهادات شما دوستان همسنگر بتوانیم مطالبات رهبری را در حد توان خود (البته جهادی) اجرایی کنیم انشاء الله.
    با تشکر ، منتظر استقبال شما در قبال این دعوت و اتحاد هستیم.

    • معاونت پایگاه

      علیکم‌السلام
      البته برای موضوع به این گستردگی بهتر بود به‌جای راه‌اندازی پایگاه کارگروهی راه‌اندازی می‌شد. الان بزرگانی مانند آیت‌الله اراکی و آیت‌الله میرباقری داعیه دار فقه حکومتی هستند و ما به این جسارت نباید شروع کنیم. اگر تمایل دارید پایگاه iran1444.ir و سری جلسات تراز انقلاب اسلامی کلبه کرامت را مشاهده بفرمایید.

  2. فکر کنم 10 تا سخنرانی عقب افتادید هیچ کدوم از جدیدا رو نزاشتید

  3. باسلام وخسته نباشید لینک دانلود سخنرانی خراب میباشد لطفا رسیدگی کنید باتشکر *

  4. با سلام و تشکر از استاد حسن عباسی و همۀ کسانیکه در اطلاع رسانی تلاش میکنند .

  5. سلام دوست قدیمی
    خیلی وقته سخنرانیهای تصویری غیر کلبه کرامت نمیذارید. محدودیتی داردید؟

  6. سلام
    من که از گوش دادن مطالب استاد واقعا زجر کشیدم
    یعنی مزخرف تر از این نمی شد صدای استاد رو ضبط کرد .من که از گوش کردن به مطالب استاد با این صدای بی کیفیت واقعا سیر شدم و اینکه شک کردم مدیر این سایت با پخش صوت استاد با این کیفیت خائنه یا غافل
    این همه می گیم کار فرهنگی اخه ، اینطوری
    کیفیت ضبط دو تا فایل اخر سخنرانی استاد واقعا بی کیفیت بود

    • معاونت پایگاه

      علیکم‌السلام
      ان‌شاالله در روند ارائه سخنرانی‌های استاد تحول مناسبی شکل خواهد گرفت.

  7. ما همه دست بدست میدهیم و از نفوذ دشمنان قسم خورده جلوگیری میکنیم بهای آن‏ را هم میپردازیم حتی با خون، دادگاه و حتی زندان که زنگ تفریح ماست. ان الله مع الصابرین.

  8. با سلام علت احضار جناب دکتر به دادگاه چه بوده است؟
    نتیجه و اطلاعات مربوط به این رویداد را از کجا پیگیر باشیم؟

    • معاونت پایگاه

      علیکم‌السلام
      خود استاد در جلسات سخنرانی‌های آتی آن‌مقدار که لازم است را اعلام می‌کنند.

  9. خیلی ممنون
    استاد که زحمت مطالعه و سخنرانی رو میکشند
    اگر امثال شما نبودید و منتشر نمیکردید
    انسان های طالب بهره ی کمتری از استاد میبردند و زحماتشون نتیجه ی کمی میداد
    خسته نباشید