سخنرانی استاد حسن عباسی با موضوع مهدویت و آخرالزمان

استاد حسن عباسی دوشنبه شب ـ ۲۱ تیر ۹۵ ـ در جمع مردم رفسنجان در مسجد امام‌‌ خمینی(ره) این شهر اظهار داشت: امروز روز سراسری بازگشت به خانواده و صیانت از خانواده بود و مردم رفسنجان نیز مسیر طولانی از میدان شهدا تا مسجد امام خمینی(ره) را پیمودند و در دفاع از حجاب حرکت بزرگی انجام دادند.

وی بیان داشت: این حرکت در سراسر کشور آغاز شده و زمینه‌ای ایجاد خواهد کرد که در مردان غیرت و در زنان عفت بجوشد و در عصری که به عصر بی‌عفتی، بی‌غیرتی و بی‌حیایی و عصر قتل‌عام اخلاق بشر نام گرفته، غیرت و عفت جاری شود.

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال ادامه داد: ایالات متحده آمریکا میلیون‌ها صفحه شامل تصاویر قبیح در فضای سایبر در قالب 30 میلیون وب‌سایت گذاشته و در گزارش مراکز آمریکایی آمده که 89 درصد کاربران این سایت‌ها آمریکایی‌ها هستند.

وی تصریح کرد: خطر بی‌حجابی هم در سطح جامعه و هم در رسانه‌ها و در فیلم‌های سینمایی، سریال‌ها، ماهواره‌ها و … بلایی سر جامعه می‌آورد که در قرآن از آن تعبیری عجیب به ‌کار رفته است.

عباسی افزود: روزی که ابلیس برای خدا خط و نشان می‌کشید، خداوند به او گفت برو در اموال و اولاد کسانی که ولایت تو را پذیرفته‌اند شریک شو، شیطان در نسلی که از زنای ذهنی ایجاد می‌شود شریک است و خلق و خوی او در آن نسل خواهد بود.

ایشان خاطرنشان کرد: مقوله حجاب نه تنها در زنان بلکه در مردان نیز واجب است، لباس‌های تنگ که پسران و مردان می‌پوشند، محرک و نوعی بدحجابی مردان است.

عباسی با بیان اینکه اگر قرار است نسل اصلاح شود، ذهنیت پدر و مادر نیز نیاز به حجاب و عفاف دارد، ادامه داد: کسی که حیا ندارد، حیات ندارد و مانند مرده است.

وی فرزندان فاطمه زهرا(س) را ثمره فؤاد ایشان دانست و گفت: آن حضرت نه نامحرمی را دیدند و نه نامحرمی ایشان را دید. فؤاد لایه چهارم وجود ماست که هسته مرکزی است، برخی افراد لایه مرکزی وجودشان کور است.

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال در بخش دیگری از سخنرانی خود به مسائل روز کشورمان اشاره کرد و اظهار داشت: کارکرد اسلام قسط است یعنی سهم هرکسی را بپردازیم.

وی ادامه داد: جنبش امروز انقلاب اسلامی مطالبه قسط است و هرکس هر چه بیشتر از حق برداشته، باید از حلقوم او بیرون کشید حتی اگر مهریه و کابین همسرش باشد.

این کارشناس مسائل سیاسی تأکید کرد: اگر می‌خواهیم جامعه آرمانی شکل دهیم، کارکرد دین در جامعه باید شکل داده شود.

وی اضافه کرد: جنبش مطالبه قسط باید در جامعه راه بیفتد و این مسأله سیاسی و یا جناحی نیست، مسأله قرآن است، ملتی که در گرمای بالای 50 درجه ماه رمضان و سرمای 22 بهمن، دفاع از حرم و … در صحنه حاضر می‌شوند، بالاترین لیاقت را دارند و اگر قرار است قسط اقامه شود همه مردم باید قیام کنند و خواص باید قوام به قسط باشند.

عباسی خاطرنشان کرد: یک مربی ورزشی ماهانه یک میلیارد تومان درآمد دارد و این حقوق از بیت‌المال به او پرداخته می‌شود، چرا یک بیگانه باید یک هزار برابر حقوق جوانان ما حقوق بگیرد که توپ زدن یاد دهد. آیا در این مملکت رئیس‌جمهور هم این همه حقوق می‌گیرد که یک بیگانه می‌گیرد.

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال تأکید کرد: اگر این همه پول به فوتبالیست بدهیم، به هنرپیشه بدهیم و … پس حکومت علوی چه می‌شود؟

وی در ادامه به موضوع مهدویت اشاره کرد و ابراز داشت: مهدویت برای ما در بستر موضوع موعودگرایی شناخته می‌شود و موعودگرایی سه شاخصه ایمان به آخرت، تغییر در نفس و ایمان به شخصی که حی و زنده است و حرکتش مخفی اما کارش را انجام می‌دهد، دارد.

وی عنوان کرد: متعلقات ایمان، ایمان به خدا، کتاب، ارسال ملائکه، ارسال انبیا، ایمان به آخرت و آیه‌های الهی هستند، اگر ایمان به آخرت نداشته باشیم در دنیا هرکار خواستیم انجام می‌دهیم.

عباسی خاطرنشان کرد: اختلاس، فیش‌های نجومی، سیاسی‌کاری، رشوه و … ناشی از عدم ایمان به آخرت است و اگر به آخرت و حساب و کتاب ایمان داشتند فیش‌های حقوقی نجومی ایجاد نمی‌شد.

وی بیان کرد: اگر ایمان به آخرت وجود داشت خودکنترلی می‌شد، بعضی مردم با 45 هزار تومان یارانه زندگی ‌می‌کنند، چگونه حقوق‌های 100 میلیون‌ تومانی از گلوی این افراد پایین می‌رود.

ایشان با اشاره به اینکه در مسیر آزمایش باید همراه امام باشیم، تصریح کرد: مسئله انتظار اشتباه جا افتاده است، امام زمان‌(عج) بین ما هستند و اگر انقلاب ‌اسلامی دوام آورده از حضور حضرت در صحنه است.

وی ادامه داد: ما منتظر ظهور هستیم و منتظر آمدن نیستیم، لذا باید در خودمان تغییر ایجاد کنیم و منتظر واقعی باشیم.

عباسی با بیان اینکه ما بعد از 37 سال از پیروزی انقلاب اسلامی در زعامت نفر شصت و یکم هستیم، تصریح کرد: در تمام تاریخ شیعه یک روز فاصله نبود.

کسانی که می‌گویند انقلاب تمام شده خلاف قانون عمل می‌کنند

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال ابراز داشت: خطر عظیمی که جریان مهدویت را تهدید می‌کند این است که جریانی در مجمع تشخیص مصلحت نظام گفتند که انقلاب هزینه دارد و بهتر است جمهوری اسلامی باشیم، چرا که تولید ثروت و رفاه دارد.

وی تصریح کرد: اینها انقلابیونی هستند که از انقلاب اسلامی خسته شده‌اند و کسانی که اطراف رهبری هستند و ادعای همراهی با امام راحل را دارند باید قصه انبیای الهی را مطالعه کنند و بدانند که این مسیر دشواری و سختی دارد و خستگی‌های خود را به حساب مردم نگذارند.

عباسی ادامه داد: مردم همان کسانی هستند که در سوریه می‌جنگند، در گرمای بالای 50 درجه روز قدس و … حضور دارند، از طرف مردمی که زن و بچه خود را می‌گذارند و در سوریه شهید می‌شوند، حرف نزنید.

ایشان اذعان کرد: زمانی که انقلابیون خسته شوند، مهدویت هم تغییر می‌کند، خیلی‌ها در صدر اسلام جایگاه داشتند اما با حکومت بعدی جایگاهشان چه شد، باید بدانید در کنار بزرگان بودن مسئولیت را سنگین‌تر می‌کند نه اینکه قداست می‌آورد.

وی در ادامه از تحولات دنیای اسلام و جنگی که به نام اسلام در کشورهای مسلمان راه افتاده یاد کرد و بیان داشت: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری اگر کسی به اهل تسنن توهین کند در قضایای فتنه و بازی کردن در زمین دشمن سهیم است.

عباسی تصریح کرد: ما یک میلیارد و 200 میلیون اهل تسنن داریم و چهار میلیون وهابی، اهل سنت مقابل ما نیستند، بلکه با وهابی‌ها طرف هستیم، جریانی که به اهل سنت توهین می‌کنند شیعه‌های انگلیسی هستند که در لندن پول می‌گیرند و علیه اهل تسنن حرف می‌زنند.

وی با بیان اینکه انقلاب ادامه دارد، خاطرنشان کرد: اینکه بگویند انقلاب یا جمهوری اسلامی، پشت پا زدن به حرکت تمام 61 زعیم در حرکت مهدویت است.

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال ابراز داشت: رهبر انقلاب پس از آن سخنان در مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع اقشار مختلف فرمودند سپاه، حوزه، دانشگاه، قوه قضائیه و …همه باید انقلابی باشند و خود نیز فرمودند من انقلابی‌ام.

عباسی بیان کرد: رهبری سقف خواستن انقلاب را ظهور دانستند، لذا نباید روحیه انقلابی از جامعه گرفته شود، چراکه سر اسلام بلاهایی خواهد آمد.

ایشان با اشاره به اینکه آمریکا به شیوه‌های مختلف از جمله جنگ سخت، جنگ نرم، جنگ اقتصادی و … نتوانست به خواسته‌هایش برسد، افزود: لذا جنگ مسلمانان را به نام اسلام به‌ راه انداخت و به جنگ اصل اسلام از دل اسلام برخاست.

عباسی بیان داشت: کسانی که می‌گویند انقلاب‌اسلامی تمام شده خلاف قانون اساسی عمل می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه به بهانه تولید ثروت، مدل چین را در ایران می‌خواهند پیاده کنند، تصریح کرد: چین کشوری کمونیستی و پوسته حکومتش مانند شوروی و مدل اقتصادی‌اش مانند آمریکاست و رهبری این خطر را احساس کردند.

عباسی گفت: دشمن با اینکه یک عمامه به‌ سر، بالای سر مملکت باشد مشکل ندارد، بلکه با سیرت جمهوری‌اسلامی مشکل دارد و این را رهبر معظم انقلاب گوشزد کردند.

وی با یادآوری نامه امام ‌خمینی(ره) به منتظری در سال 68 و گوشزد کردن به وزیری که حرف از لیبرالیسم می‌زند، خاطرنشان کرد: وزیری که دغدغه‌اش هواپیمای آمریکا و مسئله‌اش لیبرالیسم است نه اسلام، اشتباهی سرجایش نشسته است. در جمهوری‌اسلامی نباید وزیری وجود داشته باشد که به قرآن معتقد نباشد. قرآن مسئله فایده و منفعت را قبول دارد اما مهمتر از آن خسارت را مطرح می‌کند و می‌فرماید ضرر و زیان دنیوی اما خسارت اخروی است.

عباسی اذعان کرد: ممکن است اشخاص با ربا، قرارداد نفتی، فیش‌های حقوقی و … دنیایشان را بسازند اما جبران خسارت آخرت ممکن نیست.

وی تاکید کرد: باید با بصیرت نسبت به آنچه امام فرمودند که به حرکت عظیم انقلاب ‌اسلامی خدشه وارد نشود عمل و سختی‌ها را تحمل کنیم، آدم انقلابی دنبال راحت‌طلبی نیست.

عباسی گفت: همه جهان، انقلاب اسلامی را الگوی خود قرار دادند و مظلومان عالم از جمله سیاهپوستان چشمشان به انقلاب‌اسلامی است.

حرکت انقلابی برای مبارزه با فساد درون سیستم ایجاد شود

وی ادامه داد: اگر عادت کردیم شریک غم مظلومان باشیم باید مظلومان جامعه خود را دریابیم، یک گروه از انقلابیون اول انقلاب با صدام می‌جنگیدند و یک گروه به اسم جهاد سازندگی به مردم محروم و مستضعف رسیدگی می‌کردند، امروز مردم فقیر زیادی هستند که صورت خود را با سیلی سرخ نگه داشته‌اند.

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال در ادامه بر داشتن حرکت انقلابی برای مواجه فسادهای درون سیستم و رفع ظلم از سر مردم مظلوم در شهرها و روستاها تأکید کرد و فقرزدایی را امری ضروری دانست.

وی گفت: اینکه هر روز فیش حقوقی افراد با آن ارقام اعلام می‌شود وضعیت روانی جامعه مختل می‌شود، لذا اگر در بین حکومت با چهار نفر برخورد جدی شود مردم خوشحال می‌شوند و این معضل را نباید گردن این و آن و این جناح و آن جناح انداخت.

منبع: خبرگزاری فارس

استاد حسن عباسی در جمع مردم رفسنجان در مسجد امام خمینی(ره) این شهر با اشاره به گرامیداشت روز عفاف و حجاب و برگزاری راهپیمایی بانوان سراسر کشور با شعار بازگشت به ارزشهای خانواده اظهار داشت: اینچنین برنامه هایی می تواند زمینه ساز غیرت در مردان و عفت در زنان باشد در عصری که عصر بی غیرتی و بی عفتی  وعصر قتل عام اخلاق بشر است .

وی افزود: در ایالات متحده آمریکا بیش از ۴۰۰ میلیون پیج با تصاویر قبیح در قالب ۳۰ میلیون وب سایت قبیح در فضای سایبری فعالیت می کنند که ۸۹ درصد کاربران آنها خود آمریکاییها هستند و با این آمار فرضیه اینکه بی حجابی باعث کاهش اشتهای جنسی می شود رد و منتهی می شود.

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال تصریح کرد: خطربدحجابی و بی حجابی در سطح جامعه  و هم در رسانه ها، فیلم های سینمایی و ماهواره بلایی را بر سر بشر می اورد که در قرآن از آن به مشارکت ابلیس در تشکیل اولاد تعبیر شده است.

پیام بزرگداشت حجاب و عفاف اصلاح نسل است

وی بیان داشت: مقوله حجاب تنهابه بانوان اختصاص ندارد پوشش برخی مردان مصداق بدحجابی است که محرک است و خطرات گوناگونی دارد.

تحلیل‌گر علوم استراتژیک خاطر نشان کرد: اگر قرار است نسل اصلاح شود و حلال زادگی کامل باشد نیاز به مساله حجاب و عفاف است، خروجی غیرت و عفت در حیاست. انسان مسلمانی که بی حیاست اصلا زنده نیست.

وی با بیان اینکه عفت به درون ما برمیگردد که ما قلبمان را از تصاویر قبیح نجات دهیم تصریح کرد: بر اساس گزارش سازمان ملل در نقشه خانواده ۲۰۱۴ ، بیش از نیمی از جمعیت جهان غرب زنازاده هستند که کشور آمریکای لاتین بدترین وضعیت را دارد و عمده کشورهای اسلامی در این نقشه از این حیث وضعیتی نزدیک به صفر است و این افتخار ماست که مردمانمان حلال زاده هستند.

عباسی اضافه کرد: پیام حجاب و عفافی که امروز در سراسر کشور بزرگداشت گرفته شد اصلاح نسل است ،عاقبت به خیری برای انسانهایی که در وضعیت جنینی قرار دارند.

وی در ادامه به مساله مهدویت پرداخت و گفت: اساس موعود گرایی در فلسفه امید است و امید در ادیان ابراهیمی وجوه مختلف دارد.

دکتر حسن عباسی آخرت گرایی، تغییر نفوس و ایمان به شخصیت زنده ای که نهضت را در جامعه بسط می دهد سه شاخصه اصلی موعودگرایی در اسلام برشمرد و گفت: کسانی که دزدی می کنند، فیش حقوقی آنچنانی دارند، بی حجابند و شرب خمر می کنند ایمان به آخرت ندارند و بسیاری از فسق و فجور ها از اینجا ناشی می شود.

وی افزود: ایمان به آخرت موجب خود کنترلی می شود، آنکس که فیش حقوقی انچنانی برای خود صادر می کند فکر نمی کند که مردمی هستند که زندگی خود را با ۴۵ هزار تومان هدفمندی یارانه می گذارانند.

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال اظهار داشت: امام زمان(عج) در بین ماست و از جایی نمی آید اینکه انقلاب اسلامی ۳۷ سال دوام آورده، پیروزی حزب الله لبنان در جنگ ۳۳ روزه، پیروزی های سوریه با وجود پول عظیم عربستان و قطر و حمایت کشورهای ناتو به خاطر این است که خود حضرت در بین ما حضور دارند، ما منتظر آمدن نیستیم منتظر ظهور هستیم.

وی تصریح کرد: کسی که مدعی مهدویت است باید بیشتر از دیگران برای اصلاح جامعه قدم بردارد و باید امیدوارتر از دیگران زمینه ساز ظهور باشد. این تفکر که نباید حکومت دینی تشکیل داد تا امام ظهور کند، غلط است.

تحلیل‌گر علوم استراتژیک گفت: نهضت شیعه چندین سال جابه جا شده و سنگ بنای آن نهاده شد تا به انقلاب اسلامی رسید، مهدویت یعنی بدانیم که نهضت از شیخ مفید ، سید طاووس، علامه رضی تا امام راحل دست به دست شده و امروز به رهبر فرزانه انقلاب رسیده است.

وی افزود: اینکه رهبری می فرمایند اقتصاد مقاومتی  و روی تولید کار کردن نه واردات، اینکه می فرمایند مگر چند درصد جامعه هواپیما سوار می شوند یا اینکه ازفکر بیگانه استفاده نکنید؛ هرکس که این سخنان را جدی گرفت برای ظهور زمینه سازی می کند.

عباسی خاطر نشان کرد: مهدویت از دید شیعه مبتنی به تغییر نفوس، آخرت گرایی و ایمان به وجود کسی است که نهضت را در جامعه ترویج می کند و بسط می دهد.

سقف انقلاب اسلامی ظهور است

وی ادامه داد: کسانی که دور ولی امر را میگیرند و ادعای همراهی او را دارند باید قصه انبیاء را مطالعه کنند تا فوادشان تثبیت گردد.

دکتر عباسی خاطر نشان کرد: خیلی ها در صدر اسلام در کنار پیامبر(ص) جایگاه داشتند و امروز قضاوت در مورد آنها چگونه است؟ بودن در کنار بزرگان موجب مسئولیت می شود نه قداست بسیاری از فرزاندان پیامبران و همسرانشان گمراه بودند و خیانت کردند، همراهی امام راحل مسئولیت بالاتری می آورد نه ابهت و مقام بالاتر.

وی بیان داشت: کسی که بگوید انقلاب اسلامی تمام شده و نباید به گذشته رجعت کنیم و ما به جمهوری اسلامی رسیده ایم چطور دیگران را متهم به غیر انقلابی بودن می کند.

این کارشناس مسائل سیاسی اضافه کرد: رهبر فرزانه انقلاب فرموده اند من انقلابی ام و انقلاب اسلامی پابرجاست؛ سقف انقلاب اسلامی ظهور است، تا ظهور محقق شود ما در انقلابیم، اگر روحیه انقلابی را از ما بگیرند خدا می داند چه بلایی بر سر انقلاب می آید.

حربه امروز دشمن این است که اسلام جعلی را به جان اسلام ناب بیندازد

وی افزود: آمریکا به این نتیجه رسیده است که با جنگ نظامی، ارزی و پولی نمی تواند منطقه را به دست گیرد. توطئه جدید جنگ مذهبی ۳۰ ساله است، در ۳۰ سال آینده داعش و القاعده و این اقدامات خشونت بار وجود دارد و تمام نخواهد شد.

عباسی گفت: به گفته رئیس شورای روابط خارجی امریکا جنگ شیعه و سنی آغاز شده است  و در مدت ۳۰ سال تمام ظرفیت اسلام گرفته می شود و مسلمانان به جان هم می افتند.

وی تصریح کرد: داعش به این خاطر سر مسلمانان را میبرد و فیلم آن را متشر می کند تا دنیا از اسلام نفرت پیدا کند، شخصی که به اسم شیعه به مقدسات سنی توهین می کند آب به آسیاب دشمن می ریزد، او با لباس جعلی شیعه به اهل سنت توهین میکند و این همان تشیع انگلیسی و عمامه انگلیسی است.

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال خاطر نشان کرد: امروز دشمن از دل اسلام به جنگ اسلام آمده است به این دلیل که نهضت ائمه به سمت ظهور در حال حرکت است و استمرار آن زمینه ساز ظهور است.

وی افزود: حربه امروز دشمن این است که اسلام جعلی را به جان اسلام ناب بیندازد و از طرفی چهره اسلام ناب را به بدی ارائه کند.

وزیری که دغدغه مساله لیبرالیزم به جای اسلام داشته باشد اشتباهی سر جای خودش است

تحلیل‌گر علوم استراتژیک خاطر نشان کرد: اگر بپذیریم انقلاب تمام شده است  و در جهوری اسلامی هستیم یعنی ما رهبر انقلاب اسلامی نمی خواهیم و رئیس جمهور اسلامی کافی است یعنی ما سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نمی خواهیم و ارتش جمهوری اسلامی کافی است کسانی که اینگونه سخنانی می گویند بر خلاف قانون اساسی حرف می زنند و به بهانه تولید ثروت در داخل کشور مدل چینی را در ایران پیاده می کنند.

وی ادامه داد: مدل اقتصاد کشور چین همچون امریکا و اروپا است و پوسته حکومت آن مانند شوروری است.

عباسی اظهار داشت: وزیری که گفت اگر بخواهیم توسعه پیدا کنیم باید لیبرالیزم را در کشور فراهم کنیم باید بداند که امام راحل در سال ۶۸ به منتظری گفتند که بعد از من تو کشور را به دست لیبرال ها می دهی، آقای وزیر اینجا جمهوری اسلامی است.

وی گفت: وزیری که دغدغه هواپیما از آمریکا را داشته باشد، دغدغه مساله لیبرالیزم به جای اسلام داشته باشد اشتباهی سر جای خودش است، دشمن می خواهد مغز جمهوری اسلامی تهی شود و این همان لیبرال است..

دکتر حسن عباسی تصریح کرد: مساله فایده و ضرر در قران آمده است اما بالاتر از اینها خسارت و فلاح است  ممکن است در دنیا ربا خواری سود ببرد اما در اخرت خسارت می بیند کسی نمی تواند خسارت را جبران کند، ممکن است کسی فیش حقوقی بالا داشته باشد اما در آخرت خسارت می بیند.

وی با بیان اینکه زمینه سازی برای ظهور این است که همچنان انقلابی بمانیم و بصیرت ما نسبت به آنچه رهبری فرمودند خدشه نداشته باشد خاطر نشان کرد: لازمه انقلابی بودن تحمل سختی هاست آدم انقلابی دنبال راحت طلبی نیست.

عباسی بیان داشت: جوانی که کل دنیا را برای دنیاگراها می گذارد و با رشادت در سوریه شهید می شود نهضت امام راحل را فهمیده است.

وی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی به حول و قوه الهی ادامه دارد و صرفا در کانون آن ایران نیست بلکه در یمن، سوریه، عراق، عربستان انقلابیون کار را جلو می برند و جمهوری اسلامی برای آنان الهام بخش است.

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال ادامه داد: اگر ما عادت کردیم که شریک مظلومان باشیم باید به مظلومان داخل جامعه هم توجه کنیم بسیاری از مردم با سیلی صورتشان را سرخ نگه می دارند، بخشی از هسته های انقلابی برای ظهور در فقر زدایی است.

وی گفت: در جایی که هر روز از یک فیش حقوق نجومی رونمایی می شود وضعیت روانی جامعه به هم می ریزد. مساله فیش های حقوقی سیاسی نیست که گردن این جناح و آن جناح انداخته می شود.

تحلیل‌گر علوم استراتژیک بیان داشت: کارکرد اسلام قسط است سهم هرکس هر اندازه که هست باید پرداخت شود. عوام قیام به قسط هستند و خواص قوام به قسط، جنبش امروز انقلاب اسلامی مطالبه قسط است. هرکس بیش از قسط برده حتی اگر مهر زنانشان هم شده باشد باید از حلقومشان بیرون کشیده شود.

وی تصریح کرد: اگر می خواهیم جامعه آرمانی که قرآن می گوید نشان دهیم باید کارکرد دین را نشان دهیم اگر مردم ببینند که اسلام قسط را برپا نمی کند دین را کنار میگذارند و ما مقصر هستیم.

حسن عباسی با بیان اینکه جنبش مطالبه قسط در کشور راه افتاده است تصریح کرد: این مساله جناحی نیست بلکه مساله قرآن است، باید برای ملتی که در گرمای ۵۰ درجه در راهپیمایی دفاع از مظلوم شرکت می کنند و جان خود را در سوریه در کف دست قرار می دهند زمینه قسط فراهم کنیم. نگویید این حرف سیاسی است، مشکل اینجاست که خواص ما قوام به قسط نیستند.

وی گفت: اگر فیش حقوقی باید اصلاح شود روزش و هنر ما نیز باید اصلاح شود چرا سرمربی خارجی تیم ملی کشور برای آموزش توپ زدن باید ماهانه یک میلیارد تومان از پول بیت المال را بگیرد، آن وقت یک جوان  زندگی خود را با حقوق ۸۰۰ هزار تومان بگذراند.

منبع: خانه خشتی

 

درباره یکتا (دبیر بخش خبری پایگاه)

یکتا ؛ دبیر بخش خبری پایگاه هستم و ماموریتم در این پایگاه انتشار اخبار مربوط به استاد حسن عباسی است.

2 دیدگاه

  1. کی صوتی یا تصویر سخنرانی را می گذارید

    • یکتا (دبیر بخش خبری پایگاه)

      اگر صوت سخنرانی بدستمان برسد، حتما بر روی سایت قرار خواهد گرفت