ماجرای فیلم تقطیع شده حسن عباسی چیست؟ / چه جریانی پشت پرده‌ی این اقدام است؟

افسادطلبان فتنه‌گر که در ماه‌های اخیر، شکست‌های سنگینی در انتخابات مجلس و خبرگان رهبری خورده‌اند و با به حاشیه رفتن جریان دوم خرداد از بدنه سیاسی و اجتماعی کشور، دست از عرصه واقعی سیاست کشیده‌اند و پا در شبکه‌های مجازی نهاده‌اند و در سوگ چنین عزیمت عظمایی لب به عقده‌گشایی باز کرده‌اند.

اخیراً در راستای اهداف غرض‌ورزانه خود با همان سبک و سیاق گذشته، اقدام به «بریدن یک دقیقه» از فیلم جلسه 230 کلبه کرامت -از سلسله‌ جلسات کرسی نظریه‌پردازی استاد عباسی- کرده‌اند. جالب آن‌که مدرنیست‌های فتنه‌گر که خود را دایه‌دار روشن‌فکری و نوگرایی می‌دانند در عرصه‌ی فتنه‌گری و تخریب، از روش‌های نخ‌نما شده‌ی ماقبل تاریخ استفاده می‌کنند. لذا پیشنهاد می‌کنیم در همان حالی که سخنان استاد عباسی را تکه تکه و سانسور می‌کنند، کمی در سخنان ایشان تعمق بیشتری کنند تا هم با دانش دکترینولوژی -که علم پایه‌ی جامعه‌سازی و حکومت‌داری است- آشنا شوند و هم‌چون تئوریسین‌های جریان خود، بر اثر ضعف تفکر استراتژیک به حاشیه‌نشینی دچار نشوند.

Artesh

دانلود تصویر برای انتشار در اینستاگرام و شبکه های اجتماعی

اما در جلسه 230 کلبه کرامت چه اسنادی رو شد که فتنه‌گران و حامیان دولت برآشفته شدند؟!

در این جلسه به بررسی اسناد دکترین نیروهای مسلح ایالات متحده پرداخته شده است؛ با این محوریت که اساساً سازمان‌ها و نهادهای بین المللی مانند سازمان ملل و نظیر آن در مسائل اقتصادی، سیاسی، پزشکی، اینترنت و… بر مبنای دکترین‌های جامع ارتش آمریکا تشکیل شده‌اند و برخلاف باور مردم، این سازمان‌ها عمومی نبوده و زیر نظر نیروهای نظامی ایالات متحده اداره می‌شوند.

در دوره‌ای که سران افسادات و دولت فعلی در پروژه‌ی نرمالیزاسیون رابطه با آمریکا در پسا برجام به سر می‌برند؛ از طرح چنین سخنان روشن‌گرایانه از جانب استاد عباسی وحشت دارند و می‌کوشند تا با برهم‌زدن فضا از ضریب نفوذ این سخنرانی‌ها در جامعه جلوگیری کنند.

در ادامه جلسه استاد عباسی با ذکر دستاوردهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تجهیز منابع و بسیج نیروهای خود در خدمت‌رسانی به مردم و رشد و سازندگی کشور در مسائل هسته‌ای، صنعتی، موشکی و عمرانی، از اقدامات آمریکا و رژیم صهیونیستی با هم‌کاری فتنه سبز در داخل در تحریم همه‌جانبه علیه ایران پرده برداشته است.

استاد عباسی در ادامه به اقدامات خراب‌کارانه‌ی فتنه سبز با همکاری آمریکا و رژیم صهیونیستی در سال 88 اشاره می‌کند و با بیان این‌که حضور سلحشورانه سپاه پاسداران و بسیجیان انقلاب در قائله فتنه 88 باعث شد، تا از طرح براندازی نهاد ولایت و انقلاب اسلامی جلوگیری شود؛ که این امر، موجب به وجود آمدن کینه‌ها و عقده‌‌گشایی‌هایی علیه سپاه و نیروهای انقلابی در بین فتنه‌گران داخلی و خارجی شده است.

آن چیزی که فتنه‌گران و حامیان دولت را در این چند روزه برآشفته کرده، امتداد حضور سپاه در صیانت از انقلاب اسلامی و افشاگری‌های استاد عباسی علیه آمریکا و جریانات داخلی است. ورود سپاه به ماجرای فساد مالی دولت و افشاشدن اعتدال‌گرایان، این دو جریان را برآن‌داشته تا با طرح پروژه اربابان انگلیسی خود –که «تفرقه بیانداز و حکومت کن»- فضای اذهان عمومی را از خیانت‌های سران افسادات و فسادهای مالی، به سمت و سوی دیگری سوق دهند.

از آن‌جایی که این جلسه‌ی سانسور شده توسط فتنه‌گران دارای نکات کلیدی و اسناد مهمی است، لذا مخاطبان و اندیشه‌جویان را به بازبینی جلسه 230 کلبه کرامت دعوت می‌کنیم.

 

دانلوددانلود فیلم کامل و با کیفیت جلسه 230 :

دانلود  :   Direct Link  |  Uploadbaz

 حجم: 452 مگابایت

دانلوددانلود از لینک آپارات : Aparat Link

 حجم: 89 مگابایت

دانلوددانلود فایل صوتی جلسه 230:

دانلود  :   Direct Link

 منبع : دکتر عباسی

درباره امیر (سردبیر پایگاه)

امیر؛ سردبیر پایگاه هستم و ماموریتم در این پایگاه انتشار فایل‌های جلسات استاد حسن عباسی است. هیچ دسترسی به استاد عباسی ندارم پس لطفا سوالات مهم خود که فقط استاد عباسی در توان پاسخ به آن است را برای ما ارسال نکنید و به سایت اندیشکده مراجعه نمایید و در آن پایگاه بپرسید.

65 دیدگاه

  1. انا لله و انا الیه راجعون

    ننگ بر عدالتی که در آن دزدان و دروغگویان و کلاهبرداران رسمی و غیر رسمیو فریبکارانِ مردم ساده و مستضعف آزادانه به غارت جان و مال و ایمان مردم مشغولند و هر که خق بگوید جایش در زندان است.
    ننگ بر عدالتِ فریدونی و فریدونیان

    کیست که نداند، حسن عباسی ها نه به جرم صحبت شش سال پیششان ، که به جرم افشای فریدون ها و به سفارش لیبرال مسلکان نفوذی باید در زندان بمانند.
    کسی که ادعای حکومت غیر سرهنک ها را میکرد، امروز تیمسار مآبانه به جان منتقدان و افشاگران چپاول گری های مالی و اعتقادی مردم افتاده.
    اینطور پیش برود بعید نیست ما را هم به جرم رای ندادن به سرهنگ فریدون روانه ی زندان کنند.
    شایسته بود ارتش وارد بازی کثیف حسن فریدون و لیبرال های خارج نشین و نوکران نفوذی داخلی شان نمیشد

  2. مرتضی شجاعی

    روزهای آخر ریویزیونیست هاست و میدونن که شرکت هم کنند کسی در انتخابات به انها رای نخواهد داد
    پس به دنبال جنجال افرینی و ایجاد اختشاش هستند تا در اب گل الود ماهی بگیرند آخه میدونید
    اینا از سال 88 به اینور یاد گرفتن که با رنگ اصلی نمیشه جلو اومد!

  3. هرچقدر موضوع رو کش بدیم یا بدن به ضرر کشورمونه
    یه جاهایی رو استاد عباسی درست گفتن و یه جاهایی رو هم ارتش
    ولی اون قسمتش که گفت شیر نر خیلی مسخره بود
    یعنی میخواد بگه ارتش شیر نره و قوی تر از سپاهه؟! اگر منظورش این بوده خیلی ——-
    هر دوشون هم ارتش و هم سپاه رو قبول دارم ولی چیزی که دارم میبینم اینه که سپاه فعال تر بوده
    امیدوارم ارتش هم عالی باشه تا به کشورمون آسیبی نرسه
    امیدوارم انقدر قوی باشیم تو زمینه نظامی و … تا نه به کشور و نه به اسلام آسیبی نرسه

  4. استاد این اواخر خیلی شدید داره به منافقین حمله میکنه ودستشونو رو میکنه,خوب معلومه که اونا بیکار نمیشینن و زهرشونو میریزن این تازه اولشه رفته رفته بدتر هم خواهد شد.خدا پشت وپناهتت استاد…

  5. اگر نگاهی به خدمات ارتش بعد از انقلاب بیندازیم قطعا عرق شرم بر روی پیشانی ما خواهد نشست ای کاش استاد تامل بیشتری بفرمایند چون من خودم در مصلی امام خمینی همدان شاهد طعنه زدن ایشان به ارتش بودم دوستان میتوانند فیلم را دانلود کنند حداقل از افرادی مثل صیاد شیرازی خجالت بکشیم و تهمت بی تفاوتی به ارتش نزنیم همین الان کلاه سبز های ارتش که بهترین های ارتش هستند در سوریه در دفاع از حرم سنگ تمام گذاشتند.

    • به نام یزدان بخشاینده مهربان
      حتی مقام معظم رهبری هم در سخنرانی اخیرشون فرمودند از من هم میتوانید انتقاد کنید حالا من نمیدونم چه مقامی بالاتر از ایشان داریم که انتقاد اینهمه باعث بر آشفتگی تون میشه
      مگه کسی منکر زحمات عزیزان ارتشی هست آن چیز که عیان است چه حاجت به بیان است
      همه آن چیزهای که میگویید میدانند
      اما مهم تلنگری بود که زده شد

  6. باید از این حضرات پرسید از 502 جلسه تدوین و منتشر شده کلبه کرامت
    چند جلسه را به طور کامل دیده اید؟
    دیروز مدعی توهین استاد به حضرت رقیه ایت الله جوادی املی و فلسفه بودند امروز ارتش فردا…!

  7. حسن عاشق علی

    بسمه تعالی
    خداوند دشمنان اسلام و تشیع را از احمق ها آفرید . با این جنجالی که سر تقطیع درس دویست و سی کلبه کرامت حکیم فرزانه حسن عباسی توسط دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب و لیبرال های نادان و بازی خورده رقم خورد , هیچ نفع و بهره ای اگر برای این کوتوله های حقیر نداشت یک نفع بسیار بزرگ برای ارتش عزیز داشت که دوست و دشمن اش را شناخت و اینکه بدون تحقیق و بررسی در دام دشمن نیفتد و در زمین دشمن با قواعد و خواست و برنامه ی دشمن بازی نکند و قدر مسلم است که با توضیح و روشنگری حکیم عباسی و رفع فتنه های دست ساز دشمن , پیوند و همکاری و همدلی ارتش و حکیم عباسی محکم و ناگسستنی و چشم دشمن کور تر خواهد شد
    در ثانی با این حرکت مذبوحانه ی لیبرال های کدخداپرست و خائن و مزور , اگر تا دیروز حکیم عباسی فقط مخاطب خاص داشت ( دانشجویان و فرهیختگان جامعه ) حالا عموم مردم حساس شده اند ببینند که این عمّار انقلاب کیست و چه می گوید ؟
    لیبرال نادان ناخواسته و از روی خبث طینت خواستی آتش بیار معرکه باشی اما احمقانه مبلغ حکیم عباسی شده ای که جا دارد بگویم دستت درد نکنه لیبرال گاگول
    راستی از فیش های حقوقی نجومی , از نشان لیاقت بر سینه ی قهرمانان پوشالی برجام , از هتل پاریزین فرانسه و از . . . . . . چه

  8. البته فقط سپاه و بسیج نبودن که در ماجرای فتنه سال 1388 مبارزه کردن!!! وزارت اطلاعات و نهادهای دیگری هم بودن که اگه اون ها نبودن، سپاه و بسیج به تنهایی خیلی کاری ازشون برنمیومد.

  9. مرتضی شکوهنده بسیجی

    سلام:
    اینکه آقای سخنان جناب آقای دکتر عباسی تقطیع شده است و یا هر چیز دیگر …. حرفی نیست . امّا اینکه از این حرف ها بوی توطئه می آید شکی نیست . پاسخ آن هم یک بیانیه روشنگرانه است و نه طرفداری از ایشان یا ارتش و … قبول کنیم این حرف های تقطیع شده فتنه ایست که با درایت قابل خنثی شدن است . هر کس هم بخواهد با پافشاری بر تفرقه ایجاد تنش کند با دشمنان قسم خورده انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هم سلک است . همه ما در زبان محاوره و زمان گفتگو بعضاً حرفهای ناصواب می زنیم که با تقطیع آنها می شود آشوب به پا کرد. امّا با روشنگری و نه پا فشاری بر قسمتی از یک سخن موضوع را فیصله داد .

  10. این صحبت ها بسیار خنده دار است، ارتش مثل،سپاه،بی،بد و بار نیست که هرکسی هر کاری دلش بخواد بکنه،در سال 88 چرا به ارتش دستور،صادر،نشد؟
    اگر دستور صادر می شد بدون این همه کشته شدن هم وطن می شد جریان 88 رو جمع کرد..
    ارتش خود را حامی مردم و به دور از سیاست می دونه…

    جای تاسف،است برای افرادی که فقط به خاطر جلب توجه خادمان واقعی کشور ایران رو زیر سوال میبرند ..

  11. مردک بیشعور

    • شعورش این قدر هست که دولت پرحرفان بی عمل نتوانسته جواب سوالاتش را بده و متوسل شده به ترور شخصیت فداکار او

  12. بهزاد -سرباز ارتشی سابق و بسیجی فعلی

    ایشون در این فیلم به ارتش و سلسله مراتب فرماندهی نظامی ارتش که مقام معظم رهبری در راس کلیه نیروهای نظامی قرار دارد توهین کردند
    ایشان باید از مردم و از ارتشیان و مقام عظمی ولایت عذرخواهی کند
    تفرقه افکنی و فتنه بین ارتش و سپاه توسط این گونه افراد رده پایین شکل می گیرد وگرنه راس ارتش و سپاه با هم روابط صمیمانه و تقسیم کار مناسبی دارند

  13. مردک بیسواد کلاش

  14. سلام بر استاد عزیز و دلسوز جناب دکتر عباسی
    قابل توجه کسانی که میگن استاد بخاطر پول و پست و مقام حرف میزنه. اگه استاد دنبال پست و مقام بود دوتا بیانیه در حمایت از فتنه گران و خاتمی و دولت تزویر روحانی میداد الان بهترین وضعیت اقتصادی رو داشت و روز به روز رسانه ها واسش بشکن میزدن و بی بی سی و voaهم میشدن حامیانش. اما اینکار رو نکرد از اول اعتقادراسخ ب ولایت داشت تمام حرفهاش بر اساس حمایت از ولایت فقیه بوده و هست. حامی ولایت بودن هم جز فحش و بدبختی و سانسور خبری و جهانی کردن تصویر به عنوان یک عصر حجری چیز دیگه ای نداره. اما اندیشه دکتر فراتر ازین حرفهاست به وظیفه خودش عمل میکنه و هر روز هم طرفدارهاش در سرتاسر جهان داره بیشتر میشه. تا کور شود هر انکه نتواند دید.
    دکتر عاشقتونم. خسته نباشیییییییییییییی دکتررررررر

    • معاونت پایگاه

      جهت رفع سوء تفاهم: اینجا پایگاه اندیشه‌جویان استاد است نه پایگاه خودشان لذا سلام شما را ما جواب می‌دهیم: علیکم‌السلام

  15. برو کلیپ رو ببین بعد مطالب رو کپی پیست کن

  16. ارتش خودش با واکنش دیر هنگام ان هم بعد گذشت 6 سال از یه سخنرانی این جمله را تایید کرده که: مملکت و اب ببره ارتش خبر دار نمیشه. واکنش بعد 6 سال!!! ان هم از طریق تقطیع یک سخنرانی دو و نیم ساعته!!! و بدتر از همه باخبر شدن ارتش از طریق جریانات سیاسی!!! که معلومه این جریانات دنبال ماهی خودشان از اب گل الود هستند. در زمان رو شدن فیشهای حقوقی!!! همه اینها در حالی است که وقتی اقای ظریف در دانشگاه تهران در پاسخ به دانشجویان اعلام میکنه که: (غربی‌ها از چهار تا تانک و موشک ما نمی‌ترسند!! آیا شما فکر کردید امریکا که با یک بمبش می‌تواند تمام سیستم دفاعی ما را از کار بیندازد از سیستم دفاعی ما می‌ترسد؟ آیا واقعاً به خاطر قدرت نظامی ماست که امریکا جلو نمی‌آید؟) هیچ واکنشی از ارتش نمیبینیم!!! نکنه به اظهارات اقای ظریف هم بعد 6 سال میخواهید واکنش نشان بدهید!!! لازم به ذکره که ارتش هم جزو سیستم دفاعی کشور ما محسوب میشود. که اقای ظریف ضعیف توصیف ش کرده!!! ممکنه در جواب بگوئید ارتش اجازه وارد شدن به مسائل سیاسی را ندارد. در اینصورت باید گفت که آیا سیاسیون اجازه وارد شدن به مسائل نظامی و دفاعی را دارند!!؟؟ و اینکه الان واکنش ارتش به سخنان اقای عباسی که توسط جریانات سیاسی برجسته شده سیاسی نیست!!؟؟ در پایان باز تکرار میکنم ارتش با واکنش دیر هنگام ان هم بعد 6 سال، این سخن اقای عباسی را نا خواسته تایید کرد که: مملکت و آب ببرد ارتش خبردار نمیشه.

    • تو هم خيلي بيشعوري كه ميگي ارتش ٦سال اب برده،ديگه وقتي شما رو داريم ديگه چه نيازي به معاويه هست

    • دقیقا تفسیر دقیق هست و کاملا درست
      یا مثلا زمانی که در برجام زدن همه چیز رو ترکوندن و بازرسی گسترده رو پذیرفتن حتی از تاسیسات نظامی تا مقام معظم رهبری وارد گود نشد و فرمان کسی ماذون نیست نداد ، صدای کسی در نیومد

  17. آقای عباسی اینقدر نمک به زخم ارتشیان نپاشید شاید روزی دامنتان رابگیرد.

  18. با سلام. درود بر دکتر حسن عباسی.ارتش داره بازی میخوره و در آینده معلوم میشه که ارتش بازی خورده…. و خنده داره صحبت های همان ارتشی جز خیلی خنده دار حرف میزنه مخصوصا قسمت راز بقاش.

    • سیاوش جان یعنی شما دوست آقای دکتر عباسی هستید ؟ شک ندارم که دشمن هستید …

      • عزیزم معلومه ارتش بازی خورده بعد از 6 سال تازه یادشون اومده به دکتر عباسی گیر بدن؟؟؟؟ در ضمن واقعا اگه کسایی توی ارتش خدمت کنن میفهمن که فعالیت ارتش در چه حد است… دوست و دشمن مهم نیست مهم واقع بینی است. مهم اینه که شرایط رو با هم بسنجی و بعد قضاوت کنی. همین که شما دوست استاد هستید واسه همه کافیه.

  19. سلام
    ممنون از روشنگری شما
    همونطور که برای استاد رحیم پور ازغدی اینکار رو کردند و از دو جلسه استاد یک دقیقه فیلم رو جدا کردند برای استاد عباسی و پیش اوردند و خدا لعنتشون کنه وقتی حقایق گفته میشه و پرونده ها رو میشه ، جوابی ندارن و دست به چنین کارهایی میزنن
    و تا دلتون بخواد کانال هست و افراد ناآگاه که برای بازدید بیشتر یا همسویی با منافقان و دشمنان انقلاب ، اقدام به نشر میکنن

  20. سلام نظرات آقای دکتر عباسی رادرخصوص ارتش دررسانه ها مطالعه کردم آقای عباسی برادرمن ارتشی بود دراولین روزهای جنگ در جاده آبادان ماهشهر شهید شد باسه فرزند که درحال حاضر یکی ازآنها بامدرک تحصیلی لیسانس بیکار میباشد.واین بیکاری ناشی ازتئوری های جنابعالی واستاد ورهبرشما احمدی نژاد میباشد اری انان بی عرضه بودن که شهید شدن تادزدانی مثل بانداحمدی نژاد وامثال شما که تمام حرف های انگلیس ازگلوی شما بیرون بیاد حاکم بشین اقای دکتر الان شرایط شهادت درعراق وسوریه مهیاست به جای شعار تشریف ببرین بجنگین

  21. با سلام معترضين به سخنان شما افساد طلبان فتنه گر نيستند بلكه مدافعان نظام هستند

    • معاونت پایگاه

      علیکم‌السلام
      نگفتیم همه معترضین افساد طلب‌اند. عرض کردیم این بازی را آن‌ها شروع کردند. و مردم را درون بازی انداختند.

  22. خدا حفظت کنه امیر جان

  23. سلام دکتر
    1-توان ارتش جمهوری برای ضد انقلاب و کسانی که اصلا انقلاب اسلامی قبول ندارند روشن واضح و روشن است، مقام معظم رهبری که یک مقام عالی و سکان دار ونگهبان انقلاب اسلامی بر این قضیه همواره تاکید داشته
    2- اهانت به یک تفکر که میگوید در انتخابات 88 تقلب شده ربطی به اسرایل و آمریکا ندارد من حرفم زدم شما هر چی از دهانت می‌اید به خادمان ملت می‌اید می‌گویید
    3-من بسیاری از سخنان شما رو تحصین میکنم اما قضیه 88 و دولت روحانی و … نگاه شما رو قبول ندارم
    4-مولایم علی فرمود مومنان را دعوت به گفتن صدافت و دوری از تهمت بکن …
    آیا سال 88 حاکمیت اشتباه نکرد؟؟ آیا جریان اقتدار گرا تندروی نکرد ؟؟؟آیا شما هنوز شما به رای مردم اهانت می‌کنید
    5- توضیه برای شما به جای تندرویدی و تهمت مسقیم به دلسوزان نظام کسانی که واقع گرا هستند از تریبون خود استفاده بکنید همه را دعوت به اتحاد و نماز جماعت و همدلی و هم زبانی و همراهی با فقط ولایت کنید
    6- جنبش سبز یک تفکر است …شما ها باعث شدید امثال من به نظام مقدس پاک جمهوری اسلامی بشوید
    7-باید کمی در لسان خود دقت کنید کمی …پ
    8-خود شما برای انقلاب اسلامی چه کردید >>>>>؟؟؟؟؟
    9-دعوت بله وحدت و هم زبانی در شرایط که …
    10- در پایان خون شهدا انقلاب و شهدا ارتش و بیسیجیان بی ادعا و مظلوم و مظلمولنان گرامی میدارم

    • معاونت پایگاه

      1. اینجا سایت اندیشه جویان است و با رنگ قرمز زیر لگوسایت نیز تصریح شده.
      2. کسی که هنوز نفهمیده سال 88 فتنه بود و جمله امام خامنه‌ای را قبول ندارد که می‌فرماید: «چه کنم که نمی‌بینند این دندان‌های بهم فشرده را…» حسابش با بقیه معترضین به بحث استاد (ارتش) جداست.

  24. سلام
    لطفا در موردکلیپی که از طرف دکتر پخش شده در مورد ارتش ایران و جوابی که ارتش داده توضیح بدین. ممنون
    یا علی

  25. خاک بر سر سایت زرد عصر ایران و فرارو و پارسینه و انتخاب و بقیه نخاله ها که از روی بد بختیشون کلیپ کات میکنن اصلاح طلبا جمیعا خاک بر سرشون که کارتون به مونتاژ فیلم و تقطیع رسید خاک

  26. بنده وقتی اینو دیدم ..تحقیق کردم و فیلم اصلی را دیدم
    خطاب به فرمانده نیروی زمینی و ارتشیان می گویم ..جای تاسف دارد که ..فریب یک کلیپ کانالهای تلگرامی را می خورید .و از روی یک دقیقه سخنرانی نزدیک سه ساعت استاد عباسی قضاوت می کنید
    البته الان فکرش می کنم حق با استاد بود شما 6 سال خواب بودید !!!.. زمانی استاد این سخنان را داشت که البته به شما توهینی هم نکرد …کجا بودید!!/حالا با کانالهای تلگرامی اصلاح طلبان بیدار شدید جای تاسف دارد؟
    ایا این عملکرد شما مثل ..همان مملکت اب برده !!! شما در خواب بودید نیست؟؟
    بنده هدا ها 6 سال خواب بودند!!!!

    • ببین وقتی دل خانواده های ارتشی که با خون دل دارن زندگی خودشونو میچرخونن با حرف دکتر عباسی میشکنه و از مسئولین رده بالای ارتش تقاضای پاسخ به این بی حرمتی (که البته با این حرفتون شامل شما هم میشه) رو دارن باید سکوت کرد؟ اصلا فیلم متعلق به بیست سال پیشه شما بگو یک جای فیلم دوساعت و نیمه ایشون این توهینشونو تصحیح‌ کرده ؟ متاسفانه از شخصیت انقلابی مثل دکتر عباسی هیچ انتظاری نمیرفت همچین صحبتی کنه هر چند که اهداف پنهان سیاسی پشت این قضیه باشه اما ایشون در صحبت کردنشون باید بیشتر از اینا دقت کنن و بابت این صحبت اشتباه لفظی شون رو پذیرفته و از خانواده ی شهید پرور ارتش عذر خواهی کنن تا دشمنان ایشون که همانا دشمنان نظام اند بیشتر از این از آب گل آلود ماهی نگیرند

  27. سلام
    فرض کنید من یک ادم از همه جا بیخبر وارد این سایت شدم واین پست را باز کردهام ومطالعه میکنم.
    اصلا منظور شما از فیلم تقطیع شده وموضوع آن معلوم نیست.
    لطفا اول یک سابقه از موضوع بیان کنید که اصلا چی رو به چه شکلی ودر چه موضوعی تقطیع کردن که من متوجه بشم.
    الان من اومدم این سایت در مورد توضیحات سایت برای توهین ادعا شده توسط افساد طلبان به ارتش.
    این مطلب شما مربوط به این قضیه است یا چیز دیگریست؟

  28. سلام دوست عزیز. لازم نیست موضوع رو ماست مالی کنید. حتی شما هم نتونستم علیرغم سرسپرده بدون قید و شرط به جناب عباسی دفاعیه ی مناسبی داشته باشید. کاملا مشخصه ایشون چی گفتن و فرمانده ی عزیز ما هم از شکایت نیروی زمینی دلاور ارتش از این آقا پرده برداری کرد.
    البته ایشون می توانستند با یه عذرخواهی سر و ته قضیه رو هم بیارند. ولی اینقدر به خودشون غره هستند که حتی به این هم راضی نمی شوند.
    شاید هم به استفاده از رانت ها اعتماد کامل دارند.!!
    مثل همفکرشون که به اسم ماه مبارک رمضان در دادگاه حاضر نمی شوند.

    • معاونت پایگاه

      و علیکم‌السلام
      مطلب گفتنی گفته شد.

    • برادر ارتشی

      کسی منکر دلاور مردیهای ارتش نیست…تمام ارتش های جهان از مملکت خود دفاع می کنند..این وظیفه ارتش است
      اما شما برو ببین استاد چه جوری صحبت می کنه..استاد می گه ماهیت ارتش و تعریف وظایف ان در قالب جمهوری اسلامی است و سپاه در قالب انقلاب اسلامی و به خوبی اینو توضیح میده ..منتها تعصب بی جای شما ..باعث قضاوت زود هنگام شما و بدون تعقل شما گردید..استاد میخواد این جمهوری و انقلاب را را مقایسه کند .و می گوید امریکا میخواهد سپاه انقلاب اسلامی هم بشود مانند ارتش که به گفته خود همان اقایی که به نام فروزش گفت وظیفه ما دفاع از مرزهاست ..و بدون اذن رهبر دخالت نمی کنیم …اینو که همان سرگرد فروزش شما گفته نه استاد عباسی!! ..استاد می خواد بگه سپاه را هم میخوان مثل این تفکر ارتش ببار بیارند .شما صحبتهای استاد در مورد صیاد شیرازی شنیدی!!!؟ استاد صیاد را مورد تمجید قرار می دهد..خب نشنیدی اگه شنیده بودی رگ گردنت بیرون نمی زد ……………….و نکته دیگر اینکه عباسی یک استاد انقلابی متفکر و با دانش است ..و دشمن به خوبی توانست امرای شما را بر علیه استاد عباسی بشوراند ..متاسفانه نفاق در جبهه مبارزه با لیبرال و غرب نفوذ کرده ..و نیروهای خودی ..از خودی انتقام می گیرند..جناب ارتشی!! شما مگر واحد عقیدتی سیاسی ندارید!! عقیدتی سیاسی شما در زمان فتنه 88 که کودتا بر علیه نظام انجام دادند چرا سکوت کرد؟؟؟ امرای شما چرا سکوت کردند؟ مگر رهبر نگفت انتخابات صحیح است ..پس چرا امرای شما هیچ سخنی در مورد حمایت از انتخابات انجام نداند؟؟.. مگر ولایت پذیر نبودند؟؟ ..مگر ارتش جمهوری اسلامی نیست..پس چرا از ریاست جمهوری قانونی حمایت نکردند..حمایت منظورم استفاده از اسلحه نیست …جبهه گیری های شما ..و سخنان شما کجا بود در سال 88!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      و نکته مهم تر اگر شما می گوید ما در سیاست دخالت نمی کنیم ..پس چرا در زمان پهلوی کار سیاسی کردید ..و علیه حاکمیت ملعون ان زمان بپا خواستید ..الان هم واقعا زشته واسه سازمان بزرگی مثل ارتش که امرای مقتدر ان علیه یک استاد دانشگاه بپا خواسته اند …………..مگر عباسی در کلاسهای درس چه چیزی اموزش میدهد؟ ایا حق عباسی این است که به خاطر فتنه دشمن و توهمات بعضی ها ناجوانمردانه علیه ایشان قیام کنید؟؟

      • درسته همه ارتشیان دنیا از کشورشون دفاع میکنن..ولی اینم میدونی ک تو تمام کشورا بالاترین حقوق و مزایا واسه ارتشیاشونه..تو قانون اکثر کشورا اومده ک ارتش چند درصد از بقیه حقوقش باشه..حالا برو ببین تو مملکت ما از ارتشی کسی هست ک کمتر حقوق بگیره..؟؟

  29. این عباسی چرا از پرسنل ارتش عذر خواهی نمیکنه؟

  30. اولا برای کشور عزیزمان متاسفیم که شخصی چون تو در اتاق فکر ایران صاحب کرسی هستی.!!!
    ?اگر ما در جهان در حال درجا زدن هستیم و روز به روز از هر طرفی لگدمال میشویم به برکت وجود بیسوادهای عصر حجری مثل توست.

    ?ما نمیدانیم در ان جلسه چه مقدار از سرمایه های مملکت را به تو وعده داده اند که اینطور سنگ سپاه و بسیج را به سینه میزنی.??!!!!!
    ?ولی خطابه ات می ارزد به سواحل انتالیا و جزایر قناری و هزاران محفل گرم دیگر که بزودی دستت رو میشود.!!!
    ?خیلی ها مثل تو بودند که از تعصبات کور و بیهوده موقع حرف زدن رگهای گردنشان متورم میشد والان در شبکه های ……….پای ثابت بحثها هستند
    ?از خدا بترس….بترس از روزی که همین ارتشیان بی الایش به روزگارت قهقهه بزنند و به روسیاهی ات بخندند.

    • سلام دوست عزیز.اون کسانی که توشبکه های………….پای ثابت بحثها هست.تمامشون برخلاف تفکرآقای عباسی داشتن.ومخالف تمام قدرشان بودن..دکترعباسی سنگ ملت ایران به سینه میزنه نه سپاه ونه بسیج…شمامیگیدبه خاطرتفکر دکترعباسی وهمفکرانش هست که مادرجا میزنیم…خلاف تفکرات دکتر عباسی الان قدرت دستشونه توی این چهار سال چکار کردن و……………….بهترهست یکم بیشتر فکر کنیدممنون.یاحق

  31. سلام
    درخصوص این اظهارات که در سال ۸۹ ایراد شده سوال من این است که دکتر عباسی به چه حقی به خود اجازه توهین به ارتش داده است. چرا حرمت نگه نداشته ؟ آیا دکتر عباسی از ماموریت و وظایف ذاتی ارتش خبر ندارد ؟ آیا سواد او در این اندازه نیست که این جور مسایل را بفهمد واقعا جای تاسف و شرمندگی دارد امید است که این آقای به اصطلاح دکتر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!! جوابی برای جامعه ارتش داشته باشد

    • معاونت پایگاه

      علیکم‌السلام
      بقیه پاسخ‌ها را که گذاشتیم مطالعه بفرمایید. ان‌شاالله جواب مناسبی برایتان باشد

  32. دکتر باید در رابطه با این موضوع اقدام متقابل رو انجام بدن ، متاسفانه این موضوع داره کش دار می شه . در ضمن یه پیشنهاد لطفا کانال تلگرام رو طوری کنید که بشه باهاتون ارتباط بر قرار کرد

    • معاونت پایگاه

      اینجا سایت اندیشه‌جویان ایشان است. و رسمی نیست. برای ارتباط رسمی سوالات متداول را ببینید

  33. من این جلسه رو دیدم ولی این حرف از طرف آقای عباسی زده شده !!!!
    بنظر من ایشون باید توضیحات لازم در این خصوص بدن !!! بدنه ارتش از خود این مردم هستش در طول عمر نظام هم خدمات فراوان ی انجام داده مورد بی مهری هم واقع شده!!
    امیدوارم آقای عباسی سریعتر در این خصوص توضیح بدن!!

  34. در فیلمی که پخش شده آقای عباسی به بی خیال بودن ارتش اشاره دارد که تقطیعی هم صورت نگرفته است بنابراین ماست مالی های شما جواب نمیدهد وایشان به یک چهره منفور تبدیل شده است

  35. این بی شرف کی هست که اسم خودشو گذاشته استاد
    استاد بی شرفی است فقط
    مرگ بر عباسی بی شرف

    • معاونت پایگاه

      اگر ایشان آن چیزی است که شما می‌گویید خدا ایشان را ببخشد و همچنین شما را که در عصبانیتی که ناشی از عدم تحقیق است شروع به فحاشی کردید.

    • بی شرف و بی مقدار و پست و حقیر، کسیه که بی خبر از همه جا میاد فحش میده.

    • تو وقتی نمیدونی ایشون کی هستن چطور بهش میگی بی شرف!

  36. درود بر شما و بر استاد شجاع و رسواکننده چهره کریه و پست و دروغین فتنه گران و دروغ گویان بی همه چیز و نسب
    از اطلاع رسانی شما دوستان عزیز انقلابی بسیار ممنونم و امیدوارم استاد عزیز با تمام وجود فتنه های این فتنه گران را برملا کنند و ملت خواب زده و گول خورده این دشمنان بدتر از بیگانگان را بیدار کنند و ملت فهیم ما با قیامی دیگر تمامی این مفسدین و ملحدین بی شرف را به درک واصل کنند و امید که این روز فرا رسد و مملکت مان را از هر چه آدم پست و ضدانقلاب و غرب زده و بی غیرت و وطن فروش هست پاک کنیم و همگی آنان را بدست خود به جهنم بفرستیم آمین
    فدای وجود استاد عزیز و گرانقدر که همچون ابوذر غفاری بی مهابا و شجاعانه بر سر کعب ها و شیث ها و عثمان ها می کوبد و آنان را رسوا میکند… خداوند عمر طویل و باعزت به ایشان عطا بفرمایند.
    اللهم عجل الولیک الفرج

  37. وان جندنا لهم الغالبون درود بر ارواح طیبه 48000شهید گلگون کفن ارتش مظلوم جمهوری اسلامی ایران. بصیرت قطب نمای حرکت ملت ایران می باسد.و پیوستن کارکنان ارتش به خیل عظیم مردم در اواید اتقلاب را می توان از اویل اقدامات بصیرت در بین آحاد مردم نام برد .اولین شید ترور شهید سرلشگر فلاحی بود که نی توان ایشان را از با بصیرت ترین شخصیت های اوایل انقلاب برشمرد .شهید بزرگوار علی صیاد شیرازی، شهید بزرگوار بابایی و عیره همه و همه از جانفدایان انقلاب و نظام بوده اند که در حال حضر هم چنین شخصیت هایی در سطح ارتش جمهوری اسلامی ایران به وفور یافت می شود.
    در تحولات اخیر منطه مشاهده نمودید که چگونگی ارتش ترکه خون نردم بی دفاع را بر کف خیابان ها و حاده های شهرهای ترکیه حاری نمود.ایا تا کنون ارتش جر در راه دفاع از آرمان های امام راحل ، حرکت دیگری انجام داده است آیا ارتش جز در راه دفاع از خاک و مهین عزیزمان کاری دیگر انجام داده است .
    ایا جز این نبوده است که با کمترین حقوق در بدترین مناطق عملیاتی خدمت نموده اند بدون حتی کوچکترین ادعا و حق از انقلاب .
    با شرایط سیاسی موجود در مملکت ..هیچ کسی حق ندارد حتی کوچک ترین حرفی هم که باعث اختلاف افکنی ما بین نیروهای مسلح بر زبان بیاورد.زمانی جامعه را آب می بردد که انسان ها خود را در پادگان ذهن های خودشام محصور کنند و دفاع از همنوعانشان برایشان کمترین ارزش را نداشته باشد .دلخوشی همه کسانی که در حال دفاع از کشور و نظام دارند این است که حداقل حرفی در راستای تخریب آنان زده نشود.دلچرکیننم ز کسانی می بینند همه زحمات انجام پدیرفته شده را ولی بازهم در جهت منافع سیاسی و حزبی قدم بر می دارن .ای کاش بصیرت

  38. هر زمان که این اتفاق می افتد، منتظر نوید و بشارتی در آینده باشید چرا که دشمن در چنین زمانی ضعیف بودن خود را نشان خواهد داد و در این زمان است که دشمن آلت دست دوست گردد. همانگونه که موسی از خانه فرعون بر فرعون شورید. عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد.

    با خدا باشید و ایستادگی کنید تا پیروز باشید دلاوران و همسنگران

  39. کاشکی فیلم تقطیع شده رو هم بزارید

  40. قابل توجه جناب سردبیر :
    این پست هر لحظه داره بروز میشه . اگه فقط اشتباه خودتون رو قبول کنید، اتفاق خاصی نمیفته!!!!
    http://himler.net/%d8%a7%d8%b8%d9%87%d8%a7%d8%b1%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d9%86%d9%81%db%8c-%d8%ad%d8%b3%d9%86-%d8%b9%d8%a8%d8%a7%d8%b3%db%8c-%d8%af%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d8%b4/
    دمش گرم

  41. با سلام و احترام
    دم شما گرم که اطلاع رسانی به موقع میکنید و ما رو در جریان کارهای پشت پرده بعضی ها قرار میدید. من میبینم چند وقت هست استاد نیست و سخنرانی ها کم شده پس بگو یه خبری هست. دم بچه های سپاه هم گرم که میدونن کجا باید وارد بشن و حال بعضی ها رو بگیرن تا فکر نکن مملکت بی صاحبه.
    با تشکر و سپاس از سردبیر سایت