کلیپ شهید آبشناسان

کلیپ شهید آبشناسان

[jwplayer mediaid=”11813″]

دانلود فایل تصویری با کیفیت بالا : (فرمت Mp4)

دانلودDirectLink    |   Uploadbaz

 حجم:21 مگابایت

نمایش آنلاین : لینک آپارات ، لینک یوتیوب

 منبع : دکتر عباسی

درباره امیر (سردبیر پایگاه)

امیر؛ سردبیر پایگاه هستم و ماموریتم در این پایگاه انتشار فایل‌های جلسات استاد حسن عباسی است. هیچ دسترسی به استاد عباسی ندارم پس لطفا سوالات مهم خود که فقط استاد عباسی در توان پاسخ به آن است را برای ما ارسال نکنید و به سایت اندیشکده مراجعه نمایید و در آن پایگاه بپرسید.

2 دیدگاه

  1. سلام وخسته نباشید بابت این کلیپی که درست کردید حتما خیلی زحمت کشیدید ممنونتون هستم میشه لطفا بگین این کلیپ برگرفته از کدام سخنرانی هست چون دوست دارم تمام سخنرانی را گوش بدم . ممنونتون خدا نگهدار انشا الله استاد ازاد میشه ممنونتون هستم من با پدرم در مورد استاد صحبت کردم گفته که تو دادگاه سر استاد خیلی دعوا هست که چرا اینقدر براش وصقه صادر کردن مثل اینکه دست هایی پشت پرده هست .

  2. سلام بنده حقیر این کلیپ را که دیدم خیلی ترسیدم و هم خیلی به وجد آمدم از یه طرف ترسیدم چون گفتم اگر دکتر عباسی شهید شوند چه خاکی به سرم بریزم درسته ایشان لباس پیامبر به تن نداشتند ولی با توجه به علومی که به ما آموختند مصداق حرف امام موسی کاظم هستند که فرمودند با کشته شدندشان شکافی در اسلام ایجاد میشود که هیچی پرش نمیکند و از یه طرف به وجد آمدم که اگر شهید شوند به دیدار خدا و دوستانشان میروند و از شر اینهمه انسان های ظالم و غافل مثل ما خلاص میشوند