واکنش جواد شمقدری

بسم الله الرحمن الرحیم

چه کار باید کرد، وقتی عاملان ولنگاری فرهنگی در بستر بی خیالی غنوده اند، و نفوذی ها در تاروپود ها رخنه کرده اند، واشرافیگری سکه روز شده است، و چپاولگران حقوقهای نجومی ، ذخایر انقلاب می شوند؟

چه باید کرد وقتی وعده تو خالی و خبر دروغین عبور از رکود مضحکه هر کوی و برزن است، یا این که گفته می شود اوضاع اقتصاد به سامان است! در حالی که محرومان این سرزمینِ پر از منابع روزمینی و زیرزمینی ، سر گرسنه بر بالین شب می گذارند؟ چه باید کرد وقتی شعار حیات بخش و دشمن شکن “مرگ بر آمریکا” تنها بعد از سه دهه از انقلاب استکبارستیز اسلامی، توسط برخی برجستگان! شعار توخالی قلمداد می شود، و عبارت قدرتهای جهانی جای استکبار را می گیرد و ترس از آنان نشانه عقل و تدبیر می شود، و ناکامی ها و شکست های مذاکره با آنان (برجام) عزت و پیروزی و برد محاسبه می گردد؟

چه باید کرد وقتی تکرار واژه مبارک “مقام معظم رهبری” لقلقه زبان قرار می گیرد، در عین حال که کلام و رهنمودهای مستدل و منطقی و مدبرانه او هر صبح و شام مورد بی حرمتی و بی اعتنایی واقع میشود؟ چه باید کرد وقتی دلسوزان دلواپس وادادگی ها، خار در چشم و استخوان در گلو ، محکوم به سکوت می شوند و در این میدان کم “رجال” اشباه الرجال عاشق فراگ دم دار عموسام،
میدان دار رسانه ها، شده اند؟ چه باید کرد؟!

و اما… از سوی دیگر،  در جبهه مخالف و معاند که نفوذشان در لایه های مختلف معلوم و مبرهن است، خوش خیالی موج می زند. آنان که صدای خود را در حمام شنیده و از آن لذت برده اند گمان می کنند جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی رفتار سراسر نفاق و دشمنی کینه توزانه آنان را رصد نمی کند، بی تردید بنیان مرصوص جبهه انقلاب خواب را از چشم خواب زدگان خواهد زدود، این را همه مردم می دانند که فریادهای دلواپسی دیروز حق طلبان انقلابی، امروز چون حقیقت خورشید تابان است!

از نگاه معاندان، باید بتوان در جبهه فرهنگی انقلاب رخنه ایجاد کرد! چون تا وقتی ارتش و سپاه گوش به فرمان امام خویش اند، برهم زننده اقتدار دشمن در شام و عراقند.

و وقتی استاد استراتژیست مانع نفوذ خوش نشینان است، باید بتوان یکی را به دام انداخت، تا شاید وسوسه ی خناسان نابکار در دلهای لزران کاری از پیش ببرد! از نگاه آنان باید بتوان یکی را گیر انداخت، تا نتیجه هر چه باشد، برد برد باشد!! و ضمن این که حواس های جمع مردم از صحنه اصلی ناکارامدی مسوولان پرمدعا پرتاب می شود، تیغ تیز جبهه انقلاب هم کند شود و از این طریق دل ارباب کدخدا را هم خوشنود سازند؛ چه بهتر از این برای آنان؟!!!

پس چه بهتر که به سراغ یکی از موثرترین عمارهای انقلاب بروند! و از میان هزاران جملات مفید و درست و نیک گفته ی او، یک جمله دوپهلویی را که در بدترین حالتش می تواند سهو لسان باشد، در تقطیع تصویری ، عمدی  جلوه دهند! پس، در این بازی منافقانه، حسن عباسی (رزمنده، جانباز، استاد دانشگاه، استراتژیست، و معلم فداکار) باید گرفتار شود و می شود!!!

تا سرپناه او ، چند صباحی زندان باشد.

او که همیشه اجاره نشین است، پس بگذار چند صباحی در خانه اجاره ای زندان شب را به صبح برساند، تا ذخیرگان حرامخوار دولت در کاخ های عاریت گرفته شاهنشاهی، آروغهای سیریشان را با صدای بلندتر فریاد کنند، و در عوض شاگردان و دوستان او و دیگر آزادگان این سرزمین در حول و ولا بیفتند، که چه باید کرد؟!

به یمن ایمانهای صادق، امت راه امام خویش را خوب می شناسد و فریب  دشمن نمی تواند چشم بصیرت او را کور کند. کینه دشمن در جنگ نرم با امت و امام، تفنگ بی گلوله است، یعنی اسباب بازی کودکانه ای در دست کودکی کر و لال! دیری نمی پاید که نسل انقلابی امروز درسی سخت به آمریکا و صهیونیست و اذنابش بدهد  و دستهای پلیدش را در این دیار، از هر آستینی که بیرون آید، رسوا کند و به وقتش، با اذن امام خود با شمشیر حیدر کرار قطع نماید.

ان شا الله.

#معلم_انقلابی
#حسن_عباسی_را_آزاد_کنید

کانال رسمی اندیشه‌جویان استاد حسن عباسی

 

حسن عباسی شمقدری? https://telegram.me/joinchat/BwTDRTwrhbsvaCvMHwNBrg

درباره ?????? ??????

یکی از اندیشه‌جویان اندیشکده یقین؛ که افتخار همکاری در این پایگاه را دارد.