نامه‌ی تقدیر استاد حسن عباسی به جوانانِ انقلابی فعال در فضای سایبر در ماجرای بازداشتِ 13 مرداد 1395

هوالحکیم

جوانان عزیز مؤمن انقلابی؛

همّت ستودنی شما، مبیّن اراده نیروهای ولایی است. در این جنگ اراده‌ها، یک‌بار دیگر توانستید و باز هم ثابت کردید که می‌توانید؛ چه، این‌که در قاموس انقلابیون ناتوانی تعریف‌نشده است.
اقدام حق‌طلبانه‌ی شما در سراسر کشور، جلوه‌ی دیگری از قابلیت نیروهای انقلابی در مواجهه با توطئه‌ی دشمن در ایجاد انحراف در افکار عمومی از مسائل اساسی جامعه بود.
تلاش برای القاء انشقاق در صف متحد و بنیان‌المرصوص نیروهای مسلح با همّت شما و به خواست خدا به شکست انجامید. دشمن خارجی و لیبرال‌های داخلی تعادل روانی خود را در اثر واکنش حرفه‌ای شما ازدست‌داده‌اند.
شما نشان دادید که ارتش بخشی از ناموس ملی است؛ چون کلمه‌ی طیّبه است و به‌یقین، ارتش امروز انقلابی‌تر از هر زمان دیگری است.

آرایش کلاسیک جنگ حق و باطل، همواره می‌تواند مانند آرایش جنگ صفین باشد، که در آن علی (ع) به دلیل نبود عمار یاسر، مجبور به بازگرداندن مالک اشتر در واپسین لحظات پایانی منازعه شد.
اکنون در کارزارهای شبه صفین کنونی، «حضرت سیدعلی» مالک اشترهای خود را در ارتش و سپاه، پاک‌پور و پوردستان در زمین، شاه‌صفی و حاجی‌زاده و اسماعیلی در هوا، سیاری و فدوی در دریا، حاج قاسم در پهنه‌ی جهان اسلام را به‌عقب فراخوان نخواهد کرد؛ زیرا عمارهای او اجازه‌ی ایجاد انشقاق در عرصه‌ی عمومی را به دشمن نمی‌دهد.
جهاد هوشمند با تلفیق جهاد کبیر و جهاد صغیر، چهره‌ی نوین اقدام نامتقارن در عرصه‌ی دفاع همه‌جانبه و امنیت پایدار است که ترکیب عمل عمار و مالک محسوب می‌شود؛ و شما جوانان مؤمن انقلابی در فضای سایبر جلوه‌ای از این جهاد هوشمند را به نمایش گزاردید.

اکنون، که ترفند دشمن نافرجام ماند و طرح او خنثی شد، مجدداً به مسائل کشور بازمی‌گردیم:
جنبش نرم‌افزاری، زدودن علوم غیرتوحیدی، حذف ربا از نظام مالی کشور، پیگیری عملیاتی اقتصاد مقاومتی، مراقبت از عدم شکل‌گیری خط خیانت‌آمیز پیگیری برجام‌های دو، سه و چهار، ممانعت از فراموشی فیش‌های دریافتی نجومی، مبارزه با اشرافی‌گری و بورژوازی نقاب‌دار، پیگیری چندوچون مذاکرات مشکوک 1365 پاریس، چاره‌جویی برای اشتغال جوانان، رصد دولت‌سازی و ملت‌سازی در سوریه و عراق و یمن، پیگیری قسط شهروندی در سطح کشور و افشای خیانت و خباثت آمریکا در پسابرجام بخشی از مسائل اساسی است که در جهاد هوشمند باید به آن‌ها پرداخته شود.
همّت خود را در این خیزش انقلابی، به این مسائل اساسی معطوف کنید و روحیه‌ی توأمان عماری و مالکی را در خود تعمیق نمایید که راه روشن و البته درازی در پیش دارید؛ که «إِن تَنصُرُوا اللَّهَ يَنصُرْكُمْ وَيُثَبِّتْ أَقْدَامَكُمْ».

حسن عباسی
16 مرداد 1395

درباره ?????? ??????

یکی از اندیشه‌جویان اندیشکده یقین؛ که افتخار همکاری در این پایگاه را دارد.

19 دیدگاه

  1. استاد والله عاشقتم

  2. حسن عباسی عزیزکاش میتوانستم کمی از غبار شانه ات را با اشک هایم پاک کنم ولی افسوس که چشمه چشممان از گناه خشک شده است کاری جز دعا از این گناه کار بر نمیاید از خودمان خجالت میکشیم که نظاره گر غم های شما هستیم کاش ایمان ما هم مثل شما اسمانی بود مرد خدا برای ما دعا کن هرچند تا گلو در گناهیم ولی به جان محمد(ص)قسم .عاشق علی (ع)وفاطمه(ع) واولاد اوییم شاگرد مردودت محمد(کانون مهدویت مسجد عمار یاسر)

  3. سلام
    آقا ما ی متن نوشتیم، از همون چند روز نوشته نظر شما در صف بررسی مدیر است، حالا ک اینجوریه منم دوباره مینویسم:
    باریک الله مرد با خدا باریک الله
    باریک الله استاد عباسی باریک الله ?
    (با لهجه نقی بخونید?)
    یا علی

  4. مهدی از اندیشه

    من جونمو به خاطرت میدم دیگه این حرف ها رو نداریم عزیز دل …
    به خدا وقتی ناراحت میشم نسبت به برخی مسائل با سخنان ایشون دلگرم میشم ….
    یعنی یه دونه ای امید وارم با قدرت بیشتر ادامه بدید مسیر رو

  5. پاینده باشی دکتر عباسی

  6. استاد خوش حالم که ازاد شدید

    از همون اول معلوم بود این کار توئطه دشمن علیه شما بود لطفا تو راهتون همیشه ثابت قدم بمونید چرا که ما نوجوانان و جوانان انقلابی هیچ موقع عمارانقلاب را تنها نخواهیم گذاشت…………

  7. زنده باد دکتر عباسی

  8. با عرض سلام و خدا قوت خدمت عمار انقلاب و اما بعد
    خدا را شکر که شما آزاد شدید اما همین بازداشت چند روزه برای حرفی که چند سال پیش زده شده و برای آن در هیچ کجای دنیا جرمی بهش تعلق نمیگیرد، متاسفانه دادسرای ارتش را زیر سوال می‌برد و باعث بی اعتمادی به این دستگاه شد که بماند، اما بدتر از این حرف را صادق زیبا کلام بکار برده و سوال اینجاست که چرا از ایشان شکایت نشده؟ چرا ارتش جرات شکایت از ایشان ندارد؟
    میدانید چرا؟ چون اینها و هوادارانشان در غوغاسالاری و هجمه توهین و افترا به کلیت ارتش دست باز و همه جانبه ای دارند و قطعاً بازداشت شما جنبه سیاسی داشته و اگر شما درست گفته باشید که دشمنان در کشور توطئه میکنند پس حساب باید دستمان بیاید که دشمن تا کجاها پیش آمده، و دوباره برگشتیم به زمان طاغوت و سرکوب انقلابیون توسط ارتش و مقامات دولتی که هر کدامشان یه اشرافی و دیکتاتور تبدیل شدند، پس وارد دوره جدیدی شدیم که حالا باید انقلاب و کشور را از………… و اشرافیون پاکسازی کنیم یا به عبارتی خانه تکانی که برای اولین بار اتفاق افتاده و شما استارت آنرا زدید و این خیلی عجیب است که…………
    بنده ناچیز به شما پیشنهاد میکنیم که جهت مبارزه را کمی تغییر داده و ضمن آگاهی سازی در بین عموم مردم که حتماً باید انجام شود چون وقتی میگوییم مردم یعنی فقط قشر دانشگاهیان نه مردم کوچه و بازار، بعضافه اینکه روی شورای نگهبان و خبرگان کار شود و این جماعت در مورد مسائلی مورد پیگیری قرار بگیرند که شما منظورتان چیست و چرا این جمله گفتید و تکلیف خود را با قانون اساسی و نظام مشخص کنند که آگه این غرب‌زده ها با این روش پیش بروند روزی خواهد آمد که علناً نیروهای انقلابی را سرکوب کنند و کشور را به ناکجا آباد بکشانند
    این واقعیت است که بارها اتفاق افتاده و اینبار بصورت شفاف و اعلان موضع انجام میشود مثل روحانی که دین را انعطاف پذیر میداند و رییس‌جمهور آمریکا را معدب و باهوش، امیدوارم موفق باشید متشکرم. والسلام.

  9. در جریان بازداشت استاد عباسی تازه متوجه شدم که چقدر بعضی ها از حسن عباسی و حسن عباسی ها ترس و واهمه دارند!!ا و مثل کسانی که رقیبشان را به خیال خود لب پرتگاه می دیدند با جو سازی های شدید سعی داشتند این رقیب سر سخت را به پایین پرتاب کنند!! جایی که خبر گزاری اصلاح طلب آفتاب به حالت تمسخر عکس جوانی با پلاکارد که به صورت نمادین طالب آزادی استاد عباسی و زندانی شدن ظریف هست را قرار می دهد و سربازان ایرانی همیشه در صحنه ی انگلاساکسون ها!! در کامنت ها جوان معترض را مزدور خوانده، به استاد عباسی توهین می کنند و استاد عباسی را بی سواد خطاب کرده و ظریف را نخبه ی ایرانی میخوانند که همه ی کشور های دنیا آرزوی داشتن او را دارند!! هه آخر الزمان که کی می گویند همین هست!!! یا جایی که عصر ایران با یک مقاله، در عین اینکه می خواهد خود را بی طرف جلوه دهد و با بازداشت استاد مخالفت می کند ولی باز نمی تواند ماهیت رفسنجانیسمی خود را پنهان کند و در مقاله به زیر سوال بردن جایگاه استاد و تخریب ایشان و همچنین دامن زدن به موج رسانه های بیگانه مبنی بر تخریب ارتش توسط استاد عباسی می پردازد. لیبرال ها و دشمنان این چنینی و همچنین پیاده نظام های ساده لوح وبعضا مغرضشان بیکار ننشسته اند و آنجا که در کارزار منطق و مباحثه پاسخی ندارند تخریب و توهین و دهن کجی تنها راه باقیمانده برایشان هست و این سختی کار حسن عباسی و حسن عباسی ها را میرساند. با آزوی توفیق روز افزون برای استاد عباسی و همه ی کسانی که برای اصلاح و پیشرفت ایران اسلامی گام بر می دارند.

  10. چشم استاد
    ما دنباله روی استادان و مومنان انقلابی همچون شما هستیم و خواهیم بود انساالله

  11. باریک الله مرد با خِدا باریک الله
    باریک الله استاد عباسی باریک الله?
    وظیفمون بود استاد
    خدا حفظتون کنه
    یا علی

  12. درود خداوند بر محمد آل او و یاران و پیروان راستین شان
    نصر من الله و فتح قریب…
    استاد عزیز! سلام علیکم ورحمه الله و برکاته
    ای سرور ما ای شاه بیت تپنده ی قلب ما
    کنون که زین جهاد اکبر سرافراز برون آمدی و نزد خداوند بزرگ قهار سربلند زین آزمایش سخت و ناجوانمردانه و خبیث دشمنان و منافقان و سبزاندیشان کافر و مشرک و ملحد و کوردل به سلامت عبور کردی و مهر تایید خداوند شامل حالتان گشت و بدخواهان و دشمنان بسی احمق و ابله شما چنین خوار و ذلیل گشتند؛ هرچند بر ما به اندازه یک قرن وحتی بیشتر گذشت ولیکن همان صحبت همیشگی خودتان جامه عمل پوشید که عدو شود سبب خیر…
    و خدا را هزاران بار شاکریم برای آزادی ات که به میهن و جایگاه ابدی خویش یعنی قلب میلیونها انسان عاشق و دلباخته ات بازگشتی و باز هزاران بار شاکریم که دشمنان عبوس بدخیم و بدسرشت و ابتر ات را رسوا کرد و چهره عفریت و شیطانی و ملعونشان را برملا ساخت و این همان خیری بود که هزینه ای داشت که شما پرداختی و خداوند هم جواب این هزینه را اینگونه داد…
    و راست گفت خداوند که: ان تنصروالله ینصرکم و یثبت اقدامکم.
    خوش آمدی سرورما
    تو را دوست میداریم و همیشه حامی تان خواهیم بود .شکر لله
    سلامتی استاد سه صلوات بفرستید لطفا.

  13. استاد عباسی ، از صمیم قلب دوستت داریم ، شما صدای رسای همه ی ما جوانان هستید به خصوص من که دارم زیر سایه ی لیبیرال های داخلی له می شوم.

  14. خوب خداروشکر استاد هم آزاد شد.
    اما من آخرش نفهمیدم منظور استاد از این جمله که آب این کشورو ببره اونا صداشون در نیاد یعنی چی؟

  15. نامه دکتر عباسی بعد از آزادی از زندان جهت اطلاع به جوانان در صفحه شخصی در شبکه اجتماعی قرار داده شد.

  16. خدا یا راشکر که کوچکترین شاگرد حسن عباسی هستم که از این حکیم بسیار درس و علم اموختم و وجودش برایم قوت قلب است . خداوند حافظ و نگهدارت باشداستاد , ان شاء الله.

  17. احسنت بر استاد عجب بیانیه ای دادند… روحیه ی همه رو عوض کردند با این بیانیه… لیبرال ها منتظر باشند که داریم میاییم…

  18. سردار جبهه فرهنگی ..خوش امدی

    افتخار دارم در جبهه فرهنگی سرباز شما باشم…..زنده باشی و پاینده

  19. جیگرتو بخورم استاد