وبسایت «صراط المتحجرین» پس از هفت سال به کشف جدیدی دست یافت!

 وبسایت «صراط المتحجرین» با تقطیع سی ثانیه‌ای یکی از سخنرانی‌های قدیمی استاد حسن عباسی بار دیگر به کشف جدیدی نائل آمد.

seratزنجیره تقطیع فیلم و صوت سخنرانی‌های استاد حسن عباسی در تلویزیون‌ها و وب سایت‌های ضد انقلاب مانند بی بی سی، من و تو و VOA… ،دنباله‌ای در داخل کشور پیدا کرده است که مربوط به گروه متحجرین است، البته دور نیست که گوی رقابت را از ضد انقلاب و اصلاح طلب جماعت بربایند.

از جمله این وبسایت‌ها «صراط المتحجرین» است که با تمرکز بر یک کلیپ  سی ثانیه‌ای که در واقع تقطیع یکی از سخنرانی‌های قدیمی ایشان است، سعی در تطهیر کسانی نمود که حتی در محرم امسال بر خود نام دیوانگان ذوالجناح را نهادند البته از نقل قول اشعار سخیف و موهنی که در مجالس عزاداری! خود می خوانند شرمنده ایم.

در این راستا، فایل تصویری کامل این سخنرانی تحت عنوان «خوب بد زشت در نبردی مشکوک» که در حوزه سیاست خارجی در اردیبهشت سال 85 در دانشگاه بوعلی سینا همدان ایراد شده بود را می‌توانید از لینک زیر دریافت کنید:

nabardi mashkok

مطالب مرتبط:

1-جریان شناسی فرافکنی های اخیر علیه استاد عباسی

2-گام شناسی تخریب استاد حسن عباسی

دانلود از سرور های dr-abbasi.ir  و ظهور 12 نیز امکان دارد.برای دانلود به مطلب هر یک از آنها در بخش نقل قول ها مراجعه نمایید.

نقل قول‌های دیگر افراد  و وبلاگ‌ها و وبسایت‌ها را  در پاسخ به این اقدام صراط به مرور  قرار داده خواهد شد.

حسین (وبلاگ مرصاد) : لینک دائمی به مطلب احمد ادریسی (وبلاگ اقتصاد اسلامی) : لینک دائمی به مطلب مسافر (وبلاگ قرن حضور) : لینک دائمی به مطلب مسافر (وبلاگ قرن حضور)2 : لینک دائمی به مطلب ، لینک در سایت باشگاه

حجت‌الاسلام علی اصغر سیاحت (وبلاگ هویدا) : لینک دائمی به مطلب

امیر(سایت دی‌آر-عباسی) : لینک دائمی به مطلب

امیر(سایت دی‌آر-عباسی)2 : لینک دائمی به مطلب

تالار گفتگو Anti666 : لینک دائمی به مطلب

محمد جواد خواجه وند(وبلاگ دی‌آر-عباسی ) : لینک دائمی به مطلب

خانم اسدی (وبلاگ به‌روز) : لینک دائمی به مطلب

رهرو(وبلاگ راه و بی‌راه) : لینک دائمی به مطلب

وبسایت ظهور 12: لینک دائمی به مطلب

پایگاه خبری و تحلیلی 598: لینک دائمی به مطلب ، لینک در سایت باشگاه

وحید(وبلاگ شیعیان منتظر): لینک دائمی به مطلب

وبسایت بچه های قلم: لینک دائمی به مطلب

وبسایت ساقی کوثر: لینک دائمی به مطلب

فراز صباحی (وبلاگ قلم) : لینک دائمی به مطلب

ساندیس ونی!: لینک دائمی به مطالب

پایگاه خبری 598:  لینک دائمی به مطلب

حسین(مدیر سایت باشگاه)

سایت‌های خبری عموما در بدو تاسیس با نوشتن مطالب زرد و جذاب که برای صاحبان وبسایت جذب مخاطب دارند آغاز به کار می کنند، در شرایط این چنینی عموما کسی از آنها انتظار رعایت شعار هایی مثل رسالت های رسانه یا تخصصی کار کردن ویا رعایت احترام دیگران را ندارند، اما پس از مدتی که وبسایت اسم و رسمی یافت رویه خود را عوض می کند و به سمت تولید محتوا در قالب کاری و شیوه مشخص می نمایند.

صراط هم از این قاعده مستثنی نیست با این تفاوت که پس از گذشت حدود 3 سال از تاسیس این وبسایت کذایی هنوز هم دست از انتشار مطالب زرد و توهین و افترا به دیگران بر نداشته است و شعار “ما با کسی عقد اخوت نبسته ایم” را دست آویز توهینات و فحاشی های خود قرار داده است.

این سیاست کثیف که در آن جذب مخاطب به هر نحو اصالت دارد تا پیش از این بیشتر توسط وبسایت های اصلاح طلب دنبال می شد و دست اصولگرایان و عناصر حزب اللهی را باز می گذاشت تا این سیاست رسانه ای اصلاح طلبان را مورد نقد قرار دهند اما مدتی نگذشت که تعدادی از تازه به دوران رسیده ها با تمایلات جناح راستی با نام دفاع از ولایت به وجود آمدند و با الگو گیری از این وبسایت ها اقدام به تاسیس سایت هایی کردند که تا ابد نقطه ننگی در تاریخ اصولگرایی خواهند بود وقتی جذب مخاطب اصالت فعالیت‌های یک رسانه را به خود اختصاص داد طبیعی است که فحاشی و زردنویسی هم اصالت پیدا کند.

در این میان یکی از بهترین گزینه جهت تخریب و بالا بردن نام خود، استاد حسن عباسی است که مدت هاست با ادبیات خاص خود و بیان مطالبی که همیشه از چشم نخبگان جامعه هم دور مانده به یکی از شاخص‌ترین چهره‌های جامعه تبدیل شده است.

یکی از این وبسایت‌ها که سیر مذکور را به دقت! گذرانده وبسایت کوته اندیش و حقیر و بی رسالت صراط نیوز است که در زیر پوشش شعار های اصولگرایانه و نام پرطمطراق صراط که برای عناصر حزب الله یادآور رشادت‌های مردم این سرزمین برای مقابله با انحرافات بوده است کار هایی را انجام می‌دهد که علاوه بر تحریف حقیقت و دهن کجی به اخلاق باعث درگیری و ایجاد سوء تفاهم در میان عناصر حزب الله است. البته از همه‌ی این ها که بگذریم از تعرضات و خود درگیری های مسئولین این سایت نمی توان گذشت به نحوی که در یک مطلب به ستایش دانشجویان استاد عباسی پرداخته و در مطلب دیگر با فحاشی به ایشان، تناقضات و تعارض‌های روحی روانی خود را به رخ مخاطبانش می کشاند.

با یک جست و جوی ساده در این وبسایت می توان به این رویکرد تقلیدی پی برد. به هر حال این رویه نشان می دهد که دروغ گویی ،التقاط و توهین جوهره حرکت صراط نیوز است و مدت هاست که دیگر صراط در صراط مستقیم گام بر نمی دارد.البته جا دارد حسین شریعتمداری دقت بیشتری بر روی محتوای سایت های وابسته به خود داشته باشد.

ضمنا صراط نیوز و امثال آن باید بدانند که با افتتاح وبسایت باشگاه استراتژیست‌های جوان از این پس گستاخی ها و حماقت‌هایشان بی پاسخ نخواهد ماند.

احمد ادریسی(نویسنده سایت و مدیر وبلاگ اقتصاد اسلامی)

حسن عباسی استراتژیست ارشد جهموری اسلامی ایران نزدیک به دو دهه است که در زمینه مسائل استراتژیک به صورت تخصصی فعالیت می کند. وی از سال 1385 یک دوره کرسی نظریه پردازی در سطح کشور با نزدیک به 7000 دانشجو در طول 7 سال ، برگزار نموده است. حسن عباسی، تا کنون یکی از اصلی ترین چهره های فرهنگی کشور بوده که علاوه بر داشتن تنها کرسی مستمر نظریه پردازی در زمینه دکترین ملی زندگی در افق 1404 ، رکورددار تعداد سخنرانی ها و روشنگری در مجامع دانشگاهی نیز بوده است.

حسن عباسی جزء محدود نفراتیست که به اَین عمار رهبری در زمینه تولید علم لبیک گفته است و سال های متمادی با تربیت شماری از دانشجویان در این زمینه ، دکترین های تخصصی جمهوری اسلامی را از مسائل نظامی و امنیتی تا دکترین سلامت، سینما و اقتصاد و … را تبیین نموده است.

 وی با وجود این همه تلاش و روشنگری در عرصه جنگ نرم و تولید علم دینی با بیش از 450 جلسه کرسی نظریه پردازی مورد هجمه رسانه های ضد انقلاب و برخی رسانه های معلوم الحال داخلی قرار گرفته است، تا انقلاب اسلامی بوده و هست افرادی سعی در تخریب چهره دلسوزان و عماران امام جامعه را داشته اند . امروز عده ای که سال ها از قبال انقلاب برای خود نام و نانی دست و پا کرده اند ، تیشه برداشتند و می خواهند ریشه ی ولایت مدارانی همچون حسن عباسی را با فرافکنی و دروغ پردازی و بی تقوایی رسانه هایشان بزنند.

خبرگزاری مغرض صراط نیوز وابسته به “حسین شریعتمداری” بارها در تلاش است که با بی تقوایی ژورنالیستی و فرافکنی ، چهره محبوب حسن عباسی را در میان مخاطبان رسانه ای خودش تخریب کند. اما به شکر خدا هربار دست از پا دراز تر در این کار ناموفق میشود و تنها با این کار بی تقوایی خودشان را به رخ مخاطبان شان می کشند.

جدیدا صراط فیلمی 30 ثانیه ای ! منتشر کرده است از سخنرانی دکتر حسن عباسی در نشست خوب،بد،زشت در نبردی مشکوک که مربوط به اردیبهشت سال 85 در همدان می باشد. و این جای تعجب دارد که چطور صراط قسمت 30 ثانیه ای از یک سخنرانی 3 ساعته ! آن هم مربوط به 7 سال پیش را یکباره منتشر می کند ! و اینطور می نویسد که ” به تازگی ! بخشی از کلیپ تصویری سخنرانی حسن عباسی، رئیس مرکز بررسی‏های دکترینال امنیت بدون مرز در حال دست به دست شدن است !!” و در جای دیگر صراط می نویسد ” هنوز مشخص نیست این فایل تصویری که حسن عباسی در آن پیرامون مسئله موعود اینگونه وقیحانه اظهار نظر می کند مربوط به چه سالی و در چه محلی ضبط شده است !!”

آیا واقعا این بی تقوایی ژورنالیستی و فرافکنی و دروغ گویی رسانه ای نیست که صراط نه می داند این سخنرانی موضوع اش چه بوده و کجا برگزار شده و نه می داند زمان این سخنرانی کی بوده است !!! و لذا این شبهه را در میان مخاطبان ایجاد میکنیم که آیا واقعا صراط از اینها خبر نداشته و یا اینکه با انتشار 30 ثانیه از سخنرانی 3 ساعته مربوط به 7 سال پیش به دنبال تخریب حسن عباسی و حب و بغض‌های سیاسی بوده ؟؟؟

و اما توضیحی در مورد فیلم کوتاه منتشر شده :

متاسفانه صراط با زدن قسمت قبل و بعد این فیلم به دنبال القا و توجیه متن خودش برآمده است

در قسمتی از سخنرانی که توسط صراط حذف شده استاد عباسی به مبحث مهدویت و انجمن حجتیه و همچنین نقد مقوله آراماگدونیزم در نگاه صهیونیسم و شیعه می پردازد و در آنجا به این نکته اشاره میکند که نگاه منفعلانه به مقوله مهدویت یک نگاه باطل و ضد شیعی است .

 متن قسمت حذف شده توسط صراط:

حسن عباسی : دوستان عزیز این خطر رو در مورد ظهور به شما میدهم. یک تفکر آرماگدونی وجود دارد که در آرماگدونیزم می گوید بمانید تا آرماگدون (جنگ آخرالزمان بین حق باطل در صحرای آرماگدون در فلسطین اشغالی) رخ بدهد تا مهدی شما ظهور کند ، این تفکر غلطه ؛

یک تفکر هم در ایران هست که می گوید که ما دم در خونمون رو آب و جارو کنیم و بگیم آقا ما نوکرتیم شما حتما میایید ،، اگر این تفکر درست بود چرا نیامد؟؟ چرا برای ما بیاید؟؟ چرا برای نسل های گذشته نیامد؟؟ اگر با آب و جارو آمدنی بود اصلا چرا رفت ؟؟؟ “مهدی نمی آید مهدی جایست ما باید برویم این پارادایم باید تغییر کند”انتظار یعنی مهدی جایی هست یک سری کارها رو باید انجام بدیم انقلاب انفسی رو باید ایجاد کنیم شیطان رو عینی کنیم و نابودش کنیم بعد برویم تا بشویم، مهدی منتظر ماست…کی گفته ما منتظر مهدی هستیم؟”دیدید یک کودکی می شود ، چی؟ نوجوان ، می شود جوان ، می شود بزرگسال آیا میشه جلوش را گرفت نشه ! به این حرکت می گن سیرورت ما باید بشویم در رسیدن به آرمانی که مهدی داره و الا عاشق چشم و ابروی ما که نیست بیاید. انتظار معنیش این نیست که ما دمه در خونمون بمونیم ، مثلا عصر جمعه دیدید تلوزیون دعا و سرود پخش میکنه که “من منتظرم آقا زیره سایتون بشینم / شما سروی و مولا منه بنده خاک نشینم” آقا این حرفا چیه ما خیلی هم بزرگیم خیلی هم بالاییم راه میوفتیم می رویم تا بشویم مهدی آدم لایق می خواد آدم ذلیل و ضعیف که نمی خواد.

و اما تکه ای صراط منتشر کرده :

اینهایی که هیئت عزاداری راه می اندازند دیوانگاه علی اکبر (س) خب اینها دیوانه اند بروند تیمارستان و میکفرون رو میگیرند و میکوبند به سر و میگویند رقیه (س) رقیه (س) ،رقیه کی هست؟ ،حسین (ع) پدر اونا با همه عظمتی که داشت گفت اگر دین جدم جز با کشته شدن من پابرجا نمی ماند ای شمشیرها مرا دریابید ،حسین(ع) معصوم بود حالا بچه هاش که دیگر معصوم نبودند ، اینها میشوند دیوانه رقیه (س) و دیوانه علی اکبر (س) رو عباس (س) و …

و باز تکه ای که صراط منتشر نکرده:

اینها پوستر هایی می کشند با چشم های درشت صورت چاک خورده ، این پوستر ها از کاریکاتور دانمارکی ها که بدتره ؛ مهدی آدم لایق میخواد و این نسل لایق است و این مردم لایق هستند

برای دانلود فیلم کامل سخنرانی هم ابتدای این پست مراجعه کنید.

انگار آقایان صراط در نوع سانسور کردن و تخریب و دروغ گویی هم تخصص ندارند نکته ای که وجود دارد و باید به آن دقت کرد این دست که صراط 30 ثانیه از فیلم را منتشر میکند و جالب است متنی از فیلم می نویسد که در 30 ثانیه وجود ندارد:

” در ادامه این ویدئو کلیپ، در قیاس مع الفارق احساسات پاک عزاداران اباعبدالله(ع) با بازیگری هالیوودی همچون “بروس لی” می گوید: «… حسین [ع] معصوم بود، بچه هایش که دیگر معصوم نبودند. اینها [عزاداران] می شوند دیوانه رقیه [س] و دیوانه علی اکبر [ع] و دیوانه عباس [ع] و…، یک پوسترهایی می کشند، مثل بروس لی در فیلم اژدها وارد می شود که چنگ می زد بر سینه اش؛ همچون قمه کش های میدان شوش تهران با صورتی چاک خورده و چشمانی درشت، اینها چه کسانی هستند”

اگر شما فقط 30 ثانیه از فیلم 3 ساعته را در اختیار دارید پس این تکیه پایانی که باز هم سانسور کردید را از کجا آوردید؟؟! و اگر تمام قبل و بعد آن را در اختیار دارید پس چرا کامل منتشر نمی کنید که مخاطب خودش برداشت کند و نه اینکه با انتشار 30 ثانیه از فیلم به صورت مقرضانه برداشت سخیفانه خودتان رو به مخاطب القا کنید!!!

آن طور که به وضوح در متن و صوت سخنرانی قابل درک و استنباط است این است که حسن عباسی به موضوع مهدویت می پردازد و میخواهد این را بگوید که مهدی انسان لایق می خواد و نه دیوانه و فردی منفعل. آنچه که در کلام بزرگان دینی و همچنین روایات برداشت می شود این است که باید شیعیان خود را برای ظهور آماده کنند و در جهت اصلاح خود و دین بکشوند و نه اینکه فقط از حسین (ع) دَم بزنند و کار غیر حسینی انجام دهند. امام موسی صدر در کتاب سفر شهادت خود اینطور می نویسد:

“ما در برابر مکتب کربلا هستیم؛ مکتبی که پدران و نیاکان ما آن را پاس داشته‌‌اند؛ مکتبی که دیگر امامان‌ع نیز با آن همساز و همسو بوده‌‌اند و آن را با اشک و آه و ناله و احساسات همراه کرده‌‌اند تا با دل‌هایمان پیوند بخورد و عقل‌‌هایمان را به اندیشه درآورد و بدن‌‌هایمان را به تلاش در راه خداوند سبحان وادارد، وگرنه گریه چه سودی برای امام حسین دارد؟ گریه به تنهایی و به دور از کار و حرکت، از نظر خود امام حسین نیز مردود است.

امام حسین خود را قربانی دین خود و رسالت جد خود و حقوق ثابت امت او کرد. جان او در راه این هدف کم‌‌ارزش است. دین حسین گرانبهاتر از خود اوست و، از این رو، حسین جان خود را فدای دینش می‌‌کند. بنابراین، کسی که گریه می‌‌کند، اما در عین حال، برای پایمال کردن اهداف امام حسین تلاش می‌‌کند، همانند عمربن‌سعد است که گریه می‌‌کرد، ولی دستور کشتن امام حسین را هم داد. کسی که گریه می‌‌کند، ولی در برابر پایمال شدن حق و جولان دادن باطل خاموش می‌‌نشیند نیز همین وضع را دارد و «کسی که از گفتن حق دم فرو می‌‌بندد شیطانی لال است.” (کتاب سفر شهادت)

3

واقعا جای سوال سوال که باوجود این همه ربا در بانکهای مملکت اسلامی که مراجع اعزام تقلید همچون آیت الله جوادی آملی می فرمایند 80 % اقتصاد ما ربوی است آیا هیئت های مذهبی به این گونه مسائل پرداخته اند؟؟ آیا کوششی در راه اصلاح دین پیامبر کرده اند؟؟ مبحث بیان شده توسط حسن عباسی این است که ما باید به سمت تحقق ظهور حضرت برویم نه اینکه منفعلانه به دین و امام حسین نگاه کنیم

و اما در کمال ناباوری صراط می نویسد:

“وی با اظهار این جمله که: «رقیه [س] دیگر کیست؟!»؛ در ماهیت وجودی حضرتش ابراز ابهام و تشکیک می کند”

باید از صراط پرسید آیا واقعا متن اصلی سخنرانی که شما آن را سانسور کردید همچین برداشتی را می رساند ؟؟! باید تاسف خورد برحال صراطی که بر صراط مستقیم نیست و ای کاش این آقایان کمی تقوا داشتند و دَم از نام مبارک اباعبدالله نمی زدند . امثال رسانه هایی مثل شما کاری جز فریبکاری و دروغ گویی ندارند شما اگر شعور و تقوا ندارید لااقل به شعور مخاطبتان احترام بگذارید کاملا واضح و مبرهم است که شما با این حرکت قصدی جز تخریب و دروغ گویی ندارید ، شماها که دین ندارید پس لااقل آزاده باشید… .

شماها دارید همان کاری با حسن عباسی می کنید که با آیت الله خوشوقت کردید، در اواخر عمر این عالم وارسته و پرهیزکار رسانه ها باز هم این سیاست کثیف سانسور را در پیش گرفتند و قسمتی کوتاه از جلسه درس اخلاق این بزرگوار را بریدند و گفتند ایشان حضرت رقیه (س) دردانه اباعبدالله را انکار کرده است و در وجود ایشان تشکیک وارد کرده اند . بعدها آیت الله خوشوقت آن رسانه ها لعنت کردند و گفتند من از آنهایی که مطلب درس اخلاق مرا تکته تکته کرده اند نمی گذرم.

khoshvaght

برای شما ها فرقی ندارد حسن عباسی باشد یا آیت الله خوشوقت شما سیاست کثیفتان نان خوردن از راه دروغ پراکنی است ،و آنجا بود که حسین (ع) در صحرای کربلا فریاد زد “هل من ناصر ینصرنی” اما جوابی نشنید و آن حضرت به سپاهیان اموی فرمود: شكم هايتان از حرام پر شده و قلب هايتان از پذيرش حق گريزان شده است.

در این سالها سیاست کثیف ژورنالیستی برخی رسانه های معلوم الحال داخلی تکه تکه کردن مباحث و سخنرانی های علمی دکتر عباسی بوده است و با این کار سعی در تخریب وجوه علمی ایشان را دارند ، برای اصحاب رسانه و فرهنگ و همچین شاگردان و علاقه مندان به حسن عباسی جای بسی سوال است که این رسانه های معلوم الحال با تخریب چهره کسی که سالها برای انقلاب اسلامی و رهبری جان فشانی کرده ، چه در زمان 8 دفاع مقدس در عرصه جنگ سخت و چه این سالها در در عرصه جنگ نرم و تولید علم و جنبش نرم افزاری ؛ چه چیزی را به دست می آورند؟؟!!!

والسلام

قرن حضور

چند روزی است که جریان خاصی، به قصد تخریب جریان انقلاب اسلامی و ایجاد تفرقه در میان نیروهای اصلی انقلاب اسلامی، کلیپی را از استاد عباسی در فضای سایبر منتشر کرده است که در آن بخش مقطوعی از صحبت های ایشان را که در نقد بدعت های عزاداری و به حاشیه رفتن اصل حرکت حسین علیه السلام و محوریت شخصیت امام حسین علیه السلام، آن هم در سال 1385 ایراد شده است، برداشته اند و عَلَم کرده اند به اسم توهین به حضرت رقیه (س). برای شناخت ریشه ی این جریان و جلوگیری از ایجاد تفرقه و افشای این جریان ها، کافی است فقط عقبه ی آقای یثربی را در کاشان بشناسید. در اینجا فقط چند عکس:

این تصویر، مربوط به همان آقای یثربی است که در کلیپ مذکور، صحبت می کند:

و حالا باز هم همان شخص در این تصویر:

درباره حسین