سخنرانی استاد حسن عباسی با موضوع فصل روشنگری

استاد حسن عباسی در روز یکشنبه – ۴ مهر ۹۵ – در نشست فصل روشنگری در جمع نمازگزاران مسجد امام حسن مجتبی(ع) شهرستان ساوه افزود: در سایه فرهنگ ایثار و شهادت است که امروز رزمندگان جبهه حق در کشورهای لبنان، یمن، عراق، سوریه و بحرین و نیجریه در برابر دشمن می جنگند و فراتر از مرزهای جغرافیایی از ارزش های دینی و اعتقادی خود حراست می کنند.

وی ادامه داد: نفس اسلام و انقلاب اسلامی ارتباط تنگاتنگی با مقوله جهاد کبیر دارد و بدین معنا که تبعیت نکردن از کفار و دشمنان مصداق واقعی جهاد کبیر است.

این تحلیلگر مسائل سیاسی افزود: باید سنگر اصلی و کلیدی نبرد را در شرایط کنونی کشور شناخت و تفکر والای بسیجی را به عنوان سرمایه نرم نظام ترویج داد.

عباسی ادامه داد: از مصادیق مجاهد راه اسلام این است که از دوستداران نظام و انقلاب باشد و با هوشیاری در برابر تهدید در تمامی جبهه ها بایستد.

این تحلیگر مسائل سیاسی افزود: حضور مقتدرانه در سنگر اقتصاد مقاومتی نیاز امروز جامعه اسلامی است و جنبش مردمی و نیروهای انقلابی باید با جدیت در آن حضور یابند.

منبع: ایرنا

استاد حسن عباسی تحلیلگر مسایل سیاسی در جمع ساوجی ها گفت: عصر مذاکره با کدخدا تمام شده و عصر اجرای طرح تحول بیان شده از سوی رهبر معظم انقلاب در 10 سال پیش، باید آغاز شود.

وی در نشست فصل روشنگری افزود: جهاد در ایران دیگر جهاد اصغر نیست بلکه بر طبق بیان رهبری باید به جهادکبیر یعنی عدم پیروی از دشمن عمل کرد، اگر قرار شود بخاطر نیازمندی به سمت کفار برویم و آنها از ما با شرط و شروط تبعیت بخواهند این پاشنه آشیل ما می شود و این خط قرمز است. نظام در سال های آینده باید زایمان دردناکی کند و آن عبور از هر چه که کشور را وابسته به کفار می کند، است.

وی ادامه داد: جنگ مذهبی منطقه به بیان خود کارشناسان غربی طرحی برای جنگ 30ساله شیعه و سنی است تا همانند مسیحیت، نسل های جوان، اسلام را قبول نکنند و سکولاریسم شروع شود، اگر این بازی به قم، ساوه و تهران رسید تعجب نکنید خطر بیخ گوش است.

این تحلیلگر مسایل سیاسی اظهار کرد: سیاست مورد نظر امام مسلمین، تحول است و این تحول در قوه ها و زمینه های مختلف فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و … است. کارکرد دین قسط است زیرا زیبنده حکومت اسلامی فقر، فساد، فیش های نجومی و … نیست. 38 سال از انقلاب گذشته است، هیچ پیامبر و امامی این مدت فرصت نداشت پس همه باید پاسخگو شویم و برای برپایی قسط کار کنیم.

عباسی با اشاره به برجام گفت: آمریکا برجام را گروگان گرفته و برای اجرای آن شرایط می گذارد، خوب بود دولتمردان هم به راحتی کماندوهای آمریکا را آزاد نمی کردند و به بهانه رعایت سلسله مراتب، پول های  بلوکه شده را به نوبت آزاد می کردند زیرا در دیپلماسی و مذاکرات باید چیزی برای معامله داشت.

این تحلیلگر مسایل سیاسی با اشاره به زیاده خواهی آمریکا در پسابرجام بیان کرد: آنها با توافق FATF می خواهند پولی را که در مجلس تصویب می شود و به ایران می آید را نظارت کنند تا چقدر بودجه دفاعی می شود که عربستان سعودی با سابقه حمایت از 70 گروه تروریستی بر ما نظارت کند.

وی با انتقاد از دولت افزود: اولویت خرید 118 هواپیما کجاست، خروج هر میلیارد دلار، 100 شغل به قول خود اتحادیه اروپا از ما می گیرد در صورتی که خود ما در اصفهان شروع به تولید هواپیما کرده بودیم ولی پس از سقوط یک فروند کل خط تولید را تعطیل کردند در حالیکه همان سال ایرباس در مالزی با سرنوشت نامعلومی سقوط کرد ولی کارخانه ایرباس تعطیل نشد.

عباسی اظهار کرد: در سایه فرهنگ ایثار و شهادت است که امروز رزمندگان جبهه حق در کشورهای لبنان، یمن، عراق، سوریه و بحرین و نیجریه در برابر دشمن می جنگند و فراتر از مرزهای جغرافیایی از ارزش های دینی و اعتقادی خود حراست می کنند.

وی ادامه داد: نفس اسلام و انقلاب اسلامی ارتباط تنگاتنگی با مقوله جهاد کبیر دارد و بدین معنا که تبعیت نکردن از کفار و دشمنان مصداق واقعی جهاد کبیر است.

منبع: نارخبر

درباره یکتا (دبیر بخش خبری پایگاه)

یکتا ؛ دبیر بخش خبری پایگاه هستم و ماموریتم در این پایگاه انتشار اخبار مربوط به استاد حسن عباسی است.

یک دیدگاه

  1. لطفا کار بی کیفیت یا کم کیفیت انجام ندهید. صدمه اش به اصل سخنرانی بیش از عدم انتشار آن است.