استاد حسن عباسی با خانواده یاشار سلطانی مدیر مسئول پایگاه خبری معماری نیوز دیدار کرد

img_20161016_115940-173x300استاد حسن عباسی با خانواده یاشار سلطانی مدیر مسئول پایگاه خبری معماری نیوز که از تاریخ 1395/6/27 در بازداشت به سر می برد دیدار کرد.
وی در این دیدار ضمن همدردی با خانواده یاشار سلطانی نکات مهمی را متذکر شد که بخشهایی از آن به شرح زیر است:
وظیفه من بود که زودتر خدمت شما رسیده و همدردی نمایم؛ سلام من را به آقای سلطانی برسانید. در این مدت من از طریق آقایان جعفری نژاد و مهرارا که وکیل من نیز می باشند پیگیر پرونده آقای سلطانی بودم؛ هر کاری که از دستم برآید برای کمک به این پرونده انجام می دهم.
خدا می داند اگر فداکاری جوانان این سرزمین در دوره دفاع مقدس نبود معلوم نبود ما الان چه وضعیتی داشتیم. در مسائل فرهنگی هم روشنگری و پرده کنار زدن از فسادها ، نوعی مجاهدت است که البته هزینه دارد. هزینه دفاع از مرزها ریخته شدن خون است و هزینه روشنگری رفتن آبرو و ایجاد مشکل برای انسان و خانواده اش است.
با هوشمندی آقای سلطانی و خانواده ایشان و وکلا، این پرونده به خوراکی برای رسانه های بیگانه و مجامع حقوق بشری قرار نگرفته است. مطالبه عدالت، مطالبه رهبری است. تمام تلاش ما این است که هزینه احقاق حق مردم را خودمان بدهیم. این مردمی که عاشق امام حسین (ع) هستند، خودشان این جامعه را ساخته اند و برای مقابله با فساد نیاز به خارجی ندارد و خودشان می توانند مفاسد را بر ملا کنند و هزینه آن را تحمل کنند.
چهره آقای سلطانی به عنوان چهره یک انسان آزاده و حق طلب ثبت خواهد شد. این چهره، چهره یک قهرمان مردم است و مردم هم قدردان وی خواهند بود.

img_20161016_115945
کاری که آقای سلطانی انجام داد مصداق امر به معروف و نهی از منکر است و در جامعه ای که امر به معروف و نهی از منکر نباشد، فساد آن جامعه را در برمی گیرد و نابود می شود.
این یک امتحان برای آقای سلطانی است و امتحانات الهی سخت است. در قرآن امتحان حضرت ابراهیم (ع)،ذبح حضرت اسماعیل (ع) است و امتحان حضرت سیدالشهداء (ع) واقعه کربلاست. انسان ها هرچه به خدا مقرب تر باشند امتحان شان سخت تر است.
آدمهایی که از آزمایشات الهی با موفقیت خارج میشوند سربلند هستند. آقای سلطانی هم تا این زمان سربلند است و امیدواریم که هر چه زودتر آزاد شوند و به عنوان چهره ای ضدفساد و مستحکم تر از گذشته در صحنه کشور حضور داشته باشند.
انسانیت انسان حکم می کند که جلوی ظلم بایستد.آقای سلطانی هم از بدو فعالیت رسانه ایش شاهد برخی ویژه خواری ها بوده و انسانیت اش جریحه دار شده است و برای مبارزه با این معضل نظام و انقلاب قدم گذاشته. امثال ایشان وقتی که جلوی ظلم و فساد می ایستند وجدان شان آسوده می گردد.
جناح های سیاسی همه آلودگی دارند و باید خوشحال باشید که جناحهای سیاسی از آقای سلطانی عصبانی هستند. همین جناحهای سیاسی این مشکلات و مفاسد را در کشور به وجود آورده اند.
امیدواریم به حق آبروی حضرت اباعبدالله الحسین و حضرت زینب هرچه زودتر مشکل آقای سلطانی حل شود و به دامن خانواده بازگردند.

img_20161016_133411-768x445

درباره امیر (سردبیر پایگاه)

امیر؛ سردبیر پایگاه هستم و ماموریتم در این پایگاه انتشار فایل‌های جلسات استاد حسن عباسی است. هیچ دسترسی به استاد عباسی ندارم پس لطفا سوالات مهم خود که فقط استاد عباسی در توان پاسخ به آن است را برای ما ارسال نکنید و به سایت اندیشکده مراجعه نمایید و در آن پایگاه بپرسید.

15 دیدگاه

  1. ما هم نفهمیدیم جریان یاشار سلطانی چی بود. حداقل عکسش رو میگذاشتید ساید می شناختیمشون.

  2. سلام من هم سوال اقایان سرباز و امیر رو دارم.لطفا جواب رو برام ایمیل کنید.

  3. راستش زیاد تو جریان آقای یاشار سلطانی نیستم !!! ولی حقیر آدمی هستم که شدیدا دنبال حقیقت ام . یکی از بدیهی ترین مسائل کشور عزیزمون مسئله اقتصاد و به تبع آن اختلاس ها و رانت ها و زمین خواری هاست که توسط قارون های انقلاب اسلامی ( از هرجناحی هستند !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ) عین سرطان افتاده به پیکره انقلاب اسلامی که اگه جلوش گرفته نشه بسیار بسیار خطرناکتر از بمب اتم خواهد بود . تا جاییکه طبق فرمایش قرآن یکی از بزرگترین عوامل شکست انقلاب اسلامی حضرت موسی ع همین قارون بود … ( العاقل بالاشاره ) بنده با شناختی که از حکیم عباسی دارم مطمئن هستم که حق با آقای یاشارسلطانی هست . والعاقبه للمتقین …

  4. آخرش نفهمیدیم که آقای قالیباف مقصره یا سلطانی؟ کسی هست چواب بدهد؟

  5. ایشون با در و دیوار خونه آقای سلطانی دیدار داشتند یا خانواده :))) چرا عکسی از خونواده ایشون نیست. این استاد شما فک میکنند اگه یه بازداشتی داشته باشند و بعدم با امثال آقای سلطانی دیدار کنند از نظر مردم کوچه و خیابون که 37 سال حقشون پایمال شده میشند یکی مثل نوریزاد و ملکی و ستوده ؟؟

  6. بسم الله الرحمن الرحیم
    بله استاد عزیز اگر نبودند جاویدی ها وباکری ها وسیصد هزار شهید وهزاران رزمنده وجانباز معلوم نبود الان کجا بودیم استاد بنده شاگرد شما هستم حدود 8سال است که به صورت مداوم دارم کلبه کرامت را دنبال می کنم سنت حسنه وسایر جلسات را هم پیگیری می کنم اما بنده درس پس می دهم به خون شهیدان این مملکت که دختران بسیجی ما نتوانستند مادر فرزندان شهادت طلب شوند چون اصلا ازدواج نکردند تا این عزیزان بتوانند فرزندان شهادت طلب تحویل انقلاب بدهند همه سن دوستان به بالای 30 رسیده از دورترین روستاهای فارس وبوشهر وکرمان تا قم وتهران متاسفانه این مسئله در بین دختران ما رایج است باید کاری کرد وواقعا مسئولین شیعه ومخصوصا انقلاب اسلامی باید بدانند در این مورد دیگر نباید خفت !شما که دلسوز انقلاب هستید با آقایان دیگر کاری کنید آقای قرائتی راهکار های قرآنی خوبی ارائه کردند که قابل استفاده است واستاد این را به عنوان یک استراتژیست جوان وشاگرد شما عرض می کنم که پسران ما دیگر عاشق نمی شوند این برای پسران می شود بحران .وقتی ماجراهای ازدواج امام حسن عسکری وسایر ائمه وپیامبر اکرم را می بینیم متوجه این مسئله خواهیم شداسوه حسنه به دست فراموشی سپرده شده وگرنه ازدواج با دخرانی که سن آنها بیش از پسران است در رفتار پیامبر اسلام می تواند راه برون رفت از این مشکل را به ما نشان دهد .شما را به خون شهیدان به مداحان بگویید چه قدر یک جوان در هیئت ها می ماند ورسوب می کند وهیچ کس به این فکر نمی کند جوان مجرد تمام سینه زنی ها واشک های خود را در لحظه خروج از مجلس از دست می دهد چون با زنان مواجه می شود ودختران با جوانان مجرد .بیایید بسیجی وار به فکر بحران ازدواج جوانان مذهبی وانقلابی باشید .بسیج وموسساتی که تحت اشراف نهاد خانواده باشند می توانند این مشکل را حل کنند .از جمله این افراد بنده بودم که به دلیل آشنایی با مباحث استراتژیک خیلی موقعیت ها را از دست دادم ونمونه های فراوان دیگر….
    دیگر توان تایپ ندارم
    دعای رهبر را بخواهیدد وبه فکر باشد واقدام اقدام واقدام کنید.

  7. اولش باید یه توضیح راجع به آقای سلطانی وعلت بازداشتش میدادی بعدراجع به پیگیری دکتر عباسی درمورد ایشون گزارش میدادی

  8. سلام خدا همه دلسوزان نظام وانقلاب رو کمک کند و یبر انقلابی دهد.
    آن شالله مشکل ایشان هم هر چه زودتر رفع شود و پوزه بد خواهان انقلاب به خاک مالیده شود.

  9. شما که میگی همه جناح های سیاسی آلودگی دارند از پاکی خودت مطمئنی؟ کی به شما حق داده این حرف رو بزنی؟ شما که از دین و امام حسین دم میزنی میدونی با این حرفت به چند نفر تهمت زدی؟

  10. راسته اقای چمران و قالیبافت ازشون شکایت کردن؟
    به چه دلیلی؟!

  11. سلام چی بوده قضیه ی آقای سلطانی؟؟

    • سلام

      منم این سوال رو دارم

      لطفا جواب رو برام ایمیل کنید

    • حسام طاهریان

      از طرف شهرداری یک سری خونه های مردم تو بالای شهر تهران با 50درصد تخفیف و بقیشم بصورت اقساط 60 ماهه بصورت رشوه داده شده به یه سری نماینده های مجلس و شورای شهر و بقیه دوستان و اشناهای اقایان قالیباف و چمران.دزدی تو روز روشن از بیت المال.اونوقت اقای سلطانی که روزنامه نگار هستن تو روزنامشون این قضیه رو افشا کردن و بخاطر افشای دزدی الان بازداشتن!!!