سخنرانی استاد حسن عباسی در یادواره شهدای استان همدان

استاد حسن عباسی شامگاه چهارشنبه – ۱۰ آذر ۹۵ – در یادواره شهدای همدان با بیان اینکه دفاع مقدس پنجره‌ای برای آخرت متعالی است، اظهار کرد: همواره برای نسل جدید این پرسش بود که این شرایط برای ما هم به وجود خواهد آمد، تا اینکه امروز شاهدیم اعلام می‌شود ما یک هزار شهید مدافع حرم را تقدیم اسلام کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه وقتی پیکر‌های بی سر شهدایی را امروز در راه دفاع از حرم آل‌الله می‌بینیم، بی‌شک ما را به یاد عاشورا و شهدای کربلا می‌اندازد، افزود: حسرت لیبرال‌ها این است که یک شهید یا یک آدم بزرگ ندارند که به آن افتخار کنند.

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال با تأکید بر اینکه رسانه‌های لیبرال‌ها وقتی خواستند خبر حادثه حله را اعلام کنند کلمه شهید را حذف و خبر را به گزارش خبرگزاری‌های دیگر زدند و شهدا را کشته نامیدند، اضافه کرد: همین رسانه‌های لیبرال زمان شهادت حاج حسین همدانی ایشان را نیز کشته نامیدند.

وی گفت: لیبرال‌ها کسانی هستند که دنیایشان برایشان مهم است، کسی که اسلام را برای دنیایش می‌خواهد انتظار ندارید آن قدر ایثار کنند که از آنها کسی به شهادت برسد، لذا اگر به شما برای برگزاری یادواره‌های شهدا فشار می‌آورند تنها از یک چیز می‌ترسند آن هم این است که شهید ندارند.

عباسی یادآور شد: رفرمیست‌ها و مدرنیست‌ها که نام اصلاحات و اعتدال را خراب کرده‌اند از همچون شهید همدانی‌ها می‌ترسند، زیرا حسین همدانی بود که در عرصه فتنه، هشت ماه تمام فتنه را در پایتخت خاموش کرد و توانست فتنه را مدیریت کند و نقشه هیلاری کلینتون و اوباما‌ها را در فتنه بر ملا کرد؛ با این توصیفات انتظار دارید از این شخصیت به عنوان شهید خطاب کنند.

وی با بیان این که در تمام پیکره لیبرال‌ها یک مرد مثل این شهدا نمی‌بینیم، اظهار کرد: ما این کشور را شهر به شهر گشتیم چنین شخصی در جمع اینها پیدا نکردیم.

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال با اشاره به اینکه اگر بخواهند جلوی دین ما بایستند جلوی دنیای آن‌ها می‌ایستیم همانطور که امروز در مقابل کدخدایشان ایستاده‌ایم، گفت: امروز به خاطر ایستادگی ما شورای امنیت سازمان ملل برای نجات تروریست‌ها جلسه برگزار کرده است. ما امروز در مقابل یک سری دله دزد داعشی نایستاده‌ایم بلکه مقابل ژنرال‌های ناتو در حال ایستادگی هستیم.

عباسی یادآور شد: تا به امروز مجموع آزاد سازی‌های عراق و سوریه به اندازه وسعت کشور سوریه بوده و منشأ همه این قدرت اسلام و قدرت ایمان در قلب رزمنده‌هاست.

وی تصریح کرد: حاصل هزار شهید مدافع حرم که تا امروز تقدیم اسلام شده، باعث تثبیت وضعیت لبنان، جمع شدن 70 تا 80 درصد تکفیری‌ها از عراق و سوریه، تشکیل دولت انقلابی یمن و چندین دستاورد مهم دیگر است.

رئیس اندیشکده یقین افزود: همدانی‌ها و سلیمانی‌ها اگر می‌خواستند خودشان را درگیر بنی صدر، خاتمی، بازرگان، منتظری‌ها و… بکنند که این پیشرفت‌ها رخ نمی داد.

وی در ادامه سخنان خود با تصریح اینکه ما در مجموع 114 روز در جنگ‌های 22، 33، 51 و… رژیم صهیونیستی را با موشک‌های 333 میلی متری فجر در هم کوبیدیم و شخم زدیم، گفت: مگر ما منتظر شما می‌ایستیم، شما حتی نمی‌توانید ارز را کنترل کنید تا امروز که دلار نزدیک به 4 هزار تومان رسیده است.

عباسی ادامه داد: خیلی‌ها روزگاری می‌خواستند کاری کنند که مزار حضرت علی(ع) و امام حسین(ع) نامعلوم بماند اما امروز می‌بینیم 20 میلیون زائر پای پیاده برای زیارت این دو امام عزیز می‌روند.

وی با بیان اینکه حرکت حضرت روح‌الله امروز توسط سیدعلی در دنیا و منطقه تکثیر شده است، یادآور شد: این یک هزار شهید، موقعیت تروریست و استکبار را در منطقه متزلزل کرده است.

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال ادامه داد: کماندوهای آمریکایی که ما در خلیج فارس دستگیر کردیم و آن‌ها را به زانو درآوردیم از نظر آمریکایی‌ها زبده‌ترین نیرو‌ها هستند، چفیه سرشان انداختیم و دوغ و کوبیده ایرانی مقابل‌شان گذاشتیم تا جایی که جان کری تلفن را برداشت و از وزیر امور خارجه خواست تا آن‌ها را رها کنیم.

وی سپس از آغاز جنگ مذهبی 30 ساله در سال 1393 سخن راند و گفت: سایه این جنگ بر بالای سر کشور ما و مسلمانان است، در حالی که دولتمردان مدعی برداشته شدن سایه جنگ از روی سر کشور هستند.

عباسی ادامه داد: این‌ها با استراتژی جنگ‌های مذهبی سی ساله خود پیش آمدند، اما رهبر انقلاب در شرایطی که آن روز‌ها کسالتی داشتند به محض اطلاع، به استراتژی آن‌ها حمله کردند و از بزرگان شیعه و اهل سنت خواستند که با این موضوع مقابله کنند و آن روز شیعه و اهل تسنن دست در دست هم مقابل این موضوع ایستادند. این حرکت و فعالیت و سیاست خارجی رهبری بود که سایه جنگ را از این کشور کنار زد نه سیاست خارجی دولت.

وی گفت: در نهایت آخرین اقدامات اهل تسنن در 4 شهریور 95 بود که اعلام کردند وهابیت نماینده اهل تسنن نیست و مقابل این تفکر ایستادند.

رئیس اندیشکده یقین با بیان اینکه شهدای مدافع حرم توانستند در عمل به همه اثبات کنند که تکفیری‌ها آب به آسیاب دشمنان می‌ریزند، ادامه داد: عده‌ای هم مدعی بودند مدافعان حرم به خاطر حقوق‌های آنچنانی رفتند، که البته باید بگویم در زمان 8 سال دفاع مقدس نیز از این حرف‌ها زیاد بود.

وی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از بزرگ‌ترین دستاورد‌های مدافعان حرم این بود که نگذاشتند تکفیری‌ها دستشان به حرم حضرت زینب(س) و حضرت رقیه(س) برسد.

عباسی با اشاره به اینکه در دوره ائمه و طول عمر اسلام نفوذی‌ها به بدنه اسلام نفوذ کردند، افزود: البته ابتدا مقابله کردند همچون ابوسفیان‌ها، سپس زوری مسلمان شدند تا نفوذ کنند؛ امروز هم نفوذی‌ها برای انجام فعالیت‌های خود وارد بدنه اسلام و انقلاب می‌شوند.

وی با بیان این که هر آنچه مشکلات از صدر اسلام تا به امروز وجود داشته است از بی‌بصیرتی اشخاص و خواص بوده، تصریح کرد: در جنگ صفین هم اگر این بی‌بصیرتی‌ها نبود امام(ع) به مالک دستور بازگشت نمی‌داد.

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال در ادامه از برجام سخن گفت و افزود: امروز می‌بینیم رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند «قرار بود برجام فشار‌ها را بردارد نه اینکه خودش تبدیل به اهرم فشار بشود».

وی با تأکید بر اینکه با وجود قانون‌هایی همچون «داماتو» و وجود «یوترن» برجام هیچ‌کاری نمی‌تواند انجام دهد، گفت: قانون داماتو از سال 75 زمان آقای هاشمی امضا شد و شرایطی را وضع می‌کند تا سرمایه‌گذاران خارجی نتوانند بیش از 20 میلیون دلار در ایران سرمایه‌گذاری کنند.

عباسی ادامه داد: عده‌ای تصور دارند تحریم‌های ایران از چند سال گذشته آغاز شده اما چنین تحریم‌هایی در دولت آقای هاشمی و با قانون داماتو وضع شد، اما آن موقع برخی به دنبال مادام‌العمر کردن دوره ریاست جمهوری خود بودند و وقتی برای پیگیری این مسائل نداشتند.

وی افزود: پس از آن هم رئیس دولت اصلاحات 8 سال مجیز غرب را گفت و امروز می‌بینیم طی روزهای آینده در سنای آمریکا قرار است 10 سال دیگر قانون داماتو تمدید شود تا آیا اوباما آن را امضا کند یا وتو!

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال با اشاره به این که برخی هنوز چشم امیدشان به غرب است، گفت: اقتصاد غرب؛ اروپا و آمریکا خود بدهکار است، نمی‌دانیم چطور قرار است اقتصاد ما را نجات دهد و اگر این قدر قدرت دارد اول اقتصاد «دیترویت» را نجات دهد.

وی با اشاره به اینکه تا به امروز رئیس جمهور 49 فحش نثار ما کرده است، گفت: تنها یک فحش دیگر نثار کند چوب خط ما پر می‌شود.

عباسی با بیان این که تکبر بعضی در برجام امروز امنیت ملی را به خطر انداخته است، خاطرنشان کرد: تا قبل از برجام تحریم فقط برای کشور ما بود اما امروز با موضوع تحریم یوترن برای 190 کشور دنیا نیز هست.

وی اظهار کرد: اگر قانون داماتو توسط اوباما وتو نشود دیگر خبری از به اصطلاح سرمایه‌گذاری انبوه در کشور نخواهد بود.

رئیس اندیشکده یقین در ادامه با بیان اینکه دوره زعامت امام خامنه‌ای دوره صدور انقلاب و اسلام به دنیا و بین‌المللی شدن این تفکر است، گفت: امروز وهابیت ادامه همان امویان، عباسیان و عثمانیان هستند و هر کسی که امروز در جبهه مقابل این‌ها می‌جنگد و شهید می‌شود در واقع در همان جنگ صفین و عاشورا به شهادت رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: قدرت سیاست خارجی در این نیست که آنچه در آستین داری بر سر میز مذاکره ببری و به زور از دست تو بگیرند، بلکه قدرت در سیاست خارجه یعنی بدانید عربستان و امثالهم قابل اعتماد نیستند نه اینکه جلوی آن‌ها زانو بزنید.

عباسی ادامه داد: عمر شش خاندان وهابیت به لطف خداوند تا 10 سال آینده به پایان می‌رسد و ایالات آمریکا نیز با 20 تریلیون دلار بدهی و هزار و یک دلیل دیگر نیز زودتر از اسرائیل از هم فرو خواهد پاشید.

وی با تصریح اینکه روزی امام خمینی(ره) دستور شکستن حصر شهر‌های محاصره شده را دادند و امروز امام خامنه‌ای دستور شکستن سروری و آقایی دلار را داده و فرموده‌اند «آقایی و سروری دلار و جادوی پولی و مالی دشمن را بشکنید» و این یعنی حکم حکومتی که باید شما جوانان وسط میدان بیایید.

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال در پایان با بیان اینکه دو پدیده زنازادگی و ربا، آمریکا را زودتر از اسرائیل از پای خواهد انداخت، گفت: در آینده نزدیک خواهید دید الگو‌های دانشجو‌های ایرانی در بحث‌های ارزی و علوم انسانی چنان تحولی در این حوزه‌ها به پا خواهد داد که حتی لیبرال‌های حاضر در دولت هم حرفی برای زدن نخواهند داشت.

منبع: خبرگزاری فارس

استاد حسن عباسی رییس مرکز بررسی‌های دکترینال، در یادواره شهدای همدان گفت: با گزارش ارائه شده از بنیاد شهید، ایران اسلامی 1000 شهید مدافع حرم تقدیم اسلام کرده است و گل سر سبد این شهدا حاج حسین همدانی همشهری شما مومنین بود که در راستای اهداف ایران اسلامی رشادت های فراوانی از خود به جای گذاشته است.

وی خاطر نشان کرد: در دوران انقلاب اسلامی وقتی اوضاع کشور آرام بود، بعضی ها که از فیض شهادت جا مانده بودند در حسرت مجاهدت در راه خدا بودند تا باب جهاد به واسطه جنگ تحمیلی برای آنها باز شد و بعد از جنگ برای جوانان امروز نیز باب شهادت باز شده است که 1000 شهید مدافع حرم نامشان در این وادی می درخشد.

عباسی گفت: عدد، عدد بزرگی است، 1000 خانواده داغ دار شدند که ما را یاد شهدای کربلا می اندازد، و لیبرال ها از این می ترسند، از شهادت و روحیه شهادت طلبی می ترسند لیبرال ها دین را برای دنیا می خواهند ولی امام خمینی(ره) گفت من دنیا را برای دین می خواهم.

وی افزود: جریان فتنه گر از این مساله ناراحت می شود، از حسین همدانی ها و مدافعان حرم، در زمان کودتای سبز که نقشه اش را اوباما و هیلاری کلینتون کشیده بود حسین همدانی‌ها  ایستادگی کردند، آری این جماعت از نیروهای انقلابی بدش می آید، امام گفت در مقابل دین ما بایستید در مقابل دنیایتان می ایستیم، در مقابل رانت و حقوق نجومی و اختلاس شما می ایستیم. ما تا به حال جلوی آمریکا ایستادیم جلوی شما هم می ایستیم.

رییس مرکز بررسی‌های دکترینال تصریح کرد: امروز که نیروهای کفار محاصره شده اند، امریکا مستقیما وارد عمل شده و مانند دفاع مقدس به کفار سلاح شیمیایی داده است. سرهنگ فرانکونای امریکایی گفت وظیفه من در جنگ ایران با عراق این بود که  مطمئن شوم عراق از سلاح شیمیایی در ایران استفاده کرده است.

وی با اشاره به موقعیت ما در منطقه افزود: ایران در جنگ تحمیلی با عراق مستقیما با امریکا و تعداد زیادی از کشورها جنگید. در حال حاضر نیز با ژنرال های ناتو، ترکیه، اسرائیل، عربستان، امریکا در حال جنگ هستیم.

عباسی گفت: امروز شهر حلب آزاد شده و موصل نیز نزدیک به آزاد شدن است، آری 1000 شهید دادیم تا سوریه را آزاد کنیم، عراق را آزاد کنیم و در کنار همه اینها نیروهایی چون فاطمیون افغانستان، حیدریون عراق، حزب الله لبنان و خود مردم سوریه را داریم. امروز ما بسیج دیگری در منطقه مشاهده می کنیم، در عراق، سوریه، لبنان و کشورهای دیگر منطقه، فرماندهان ما چند ملیتی شدند، دنباله‌روهای استعمار باید از این قدرت بترسند، باید جلوی مراسم شهید را بگیرند و جلوی تبلیغات آن را بگیرند.

رییس مرکز بررسی‌های دکترینال گفت: وقتی معاون صدام، معاون ابوبکر بغدادی شد و با بیشتر ارتشی های عراق رابطه داشت بغداد تا حد سقوط پیش رفت تا اینکه ایران اسلامی به کمک آنها شتافت. حیدرالعبادی گفته اگر ایران دیر می رسید بغداد از دست رفته بود.

وی در ادامه با اشاره به مسائل و مشکلات داخلی کشور افزود: ما سرگرم بازرگان و بنی صدر و منتظری ها نشدیم، راه راپیش بردیم، حال نیز منتظر دولتی که نمی تواند ارز را کنترل کند نمی شویم، راه خودمان را ادامه می دهیم.

عباسی گفت: شیخ زکزاکی نسیم امام و انقلاب به او خورد، شیعه می شود، هزاران نفر را شیعه می کند، پسرانش را شهید می کنند و خود و همسرش را زندانی می کنند و انقلاب ما اینگونه صادر شده است، حال طبیعی است دنباله‌رو های استعمار و فتنه گران داخلی باید از این صادر شدن انقلاب بترسند.

وی افرود: امویان و عباسیان نیز خواستند قبر امام علی(ع) و امام حسین(ع) را از بین ببرند اما چه شد؟ امروز بیش از بیست میلیون جمعیت در مراسم  اربعین شرکت می کنند آری فتنه گران راهی را از پیش نخواهند برد.

عباسی خاطر نشان کرد: 400 سال پیش جنگ مذهبی 30 ساله بین مسیحیان افتاد و دین به حاشیه رفت، حال غرب همین نسخه را با شیعه‌گری تکفیری و وهابی‌گری برای مسلمانان پیچیده است و در عین حال رهبری با عملکرد به جای خود جلوی این مساله را گرفت.

وی در ادامه افزود: دولت فعلی می گوید با برجام سایه جنگ از روی ایران برداشته شد، آیا سایه جنگ مذهبی 30 ساله برداشته شد؟ آیا سیاست خارجی دولت جلوی برنامه جنگ مذهبی را گرفت؟ نه؛ بلکه اقتدار رهبری بود که دعوت از سران اهل تسنن و علمای شیعه و درخواستی که مبنی بر جلوگیری این مساله بود را کردند. شیعیان در قم با برگزاری جلسه‌ای از شیعه‌گری تکفیری و هم اهل‌تسنن در روسیه جلسه‌ای برگزار کردند و جریان وهابی‌گری را از اهل‌تسنن جدا دانستند.

دکتر عباسی در رابطه با تحریم ها گفت: تحریم از زمان دولت هاشمی تا به حال بوده و هر ده سال تمدید شده و با تحقیقاتی که ما و تعداد زیادی از دانشجویان این مملکت و به قول رئیس جمهور، دلواپسان انجام دادیم تحریم ها 5 درصد روی اقتصاد این مملکت نقش دارد و با این حال دولت چقدر در مذاکرات با امریکا و دشمن کنار آمد برای تحریم و دوباره در همین روزها تحریم ده سال دیگر تمدید خواهد شد.

وی با اشاره به سیاست اقتصادی درهای باز چین گفت: هدف اصلی دولت عملی کردن سیاست درهای باز چین است و این سیاست دارای چهار ویژگی است نخست جذب سرمایه خارجی، دوم بدست آوردن تکنولوژی ساده، سوم تولید انبوه تکنولوژِی ساده، چهارم صادرات انبوه آن، که از اول رهبر معظم انقلاب با این طرح مخالف بود. وقتی تحریم هایی که امریکایی ها بیست سال است که انجام دادند آن هم این است که هیچ کشوری حق سرمایه گذاری در ایران را ندارد چطور در ایران فعالیت اقتصادی با خارج صورت می پذیرد؟

دکتر عباسی گفت: دشمن می خواهد کشور ما را از داخل عوض کند، دین را به انزوا ببرد آنها با ظاهر اسلامی و اندیشه لیبرال موافق اند همانطور که رهبر معظم انقلاب در سخنرانی خود گفتند آنها با صورت نظام کار ندارد با سیرت نظام کار دارد و لو یک عمامه به سر در راس باشد.

وی گفت: ماییم و جنگ ناتمام، ابوسفیان سال ها با پیامبر جنگید و در آخر از روی اجبار مسلمان شد و شجره ملعونه را بوجود آورد، کربلا را بوجود آورد، به داخل نظام اسلام نفوذ کرد و از داخل خراب کرد، در حال حاضر ما ماندیم ابوسفیان ها و اشعث بن قیس ها که باید با آنها مقابله کنیم.

عباسی در پایان خاطر نشان کرد: تک‌روی و تکبر برخی افراد در باره برجام امروز امنیت ملی کشور را تهدید کرده و به مخاطره انداخته است و این درحالی است که باید برای این مساله چاره جویی کرد.

منبع: خبرگزاری رسا

درباره یکتا (دبیر بخش خبری پایگاه)

یکتا ؛ دبیر بخش خبری پایگاه هستم و ماموریتم در این پایگاه انتشار اخبار مربوط به استاد حسن عباسی است.

یک دیدگاه

  1. عالیه فقط اگه فایل صوتی باشه بهتره!!!