سخنرانی استاد حسن عباسی با موضوع ریزش‌ها و رویش‌های انقلاب اسلامی

استاد حسن عباسی روز سه‌شنبه – ۳ اسفند ۹۵ – در همایش ریزش‌ها و رویش‌های انقلاب اسلامی که در مسجد امام خمینی(ره) رامهرمز برگزار شد، اظهار کرد: برای خروج از بن‌بست‌هایی که در کشور بوجود آمده هیچ راهی غیر از تأسی به سیره ائمه اطهار(ع) وجود ندارد و اگر از سیره ی حسینی الگو بگیریم به بن بست نخواهیم رسید.

وی ادامه داد: برای اولین بار است که یک حکومتی به نام دین تشکیل شده و به مدت 38 سال استقرار داشته است. این پایداری و فرصت طولانی برای هیچ یک از پیامبران و ائمه تابه حال بوجود نیامده است و امام‌خمینی(ره) فرمود پیامبر هم همچنین مردمی نداشته اند.

وی افزود: ولایت فقیه و مردم، دوعامل اصلی تداوم این حکومت اسلامی است و پایگاه اصلی ظهور حضرت حجت(عج) نیز همین مردم خواهند بود که 38 سال حکومت اسلامی را پا برجا نگه‌ داشته‌اند.

عباسی با بیان اینکه فتنه‌ها در تمام دوران وجود داشته و آزمون‌های الهی هستند خاطرنشان کرد: ملت ایران در معرض انواع فتنه‌ها قرار دارد. جنگ، تحریم‌های اقتصادی، فتنه سال 60 و عزل بنی‌صدر، فتنه 78 و فتنه 88 همه از جنس این فتنه‌ها و آزمون‌های الهی است. خوشبختانه ایران اسلامی علاوه بر پشت سرگذاشتن موفق این فتنه‌ها برای نجات دیگر ملت‌ها نیز تلاش کرده و به فکر مظلومان عالم بوده است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از لیدرهای سیاسی جریان فتنه توئیت زده که” اگر برای حفظ اسد تلاش نمی کردیم امروز شاهد ریزگردهای خوزستان نبودیم”. بدانید که به اقرار خودشان نیت اصلی داعش تهران و همدان است، بعد در چنین شرایطی تئوریسین‌ بی‌سوادی همچون تاج‌زاده دلیل حضور مدافعان حرم را دفاع از شخصی به نام اسد عنوان می‌کند.

وی افزود: از دیروز تا به الان منتظر هستیم که یکی از دولتی‌ها پاسخ این یاوه‌گویی‌ها را بدهد اما تا به این لحظه چنین اتفاقی نیفتاده است. دولت ناکارآمدی که نتوانسته مسائلی همچون ریزگردهای خوزستان را حل کند حداقل جلوی این تئوریسین‌های خودفروخته خود را بگیرد که نمک به زخم خانواده شهدای مدافع حرم نپاشند.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: من تمام قد به دلیل لجن پراکنی‌های تئوریسین‌های خودفروخته جریان اصلاح‌طلب مثل مصطفی تاج‌زاده از خانواده شهدای مدافع حرم عذرخواهی می‌کنم و اعلام می کنم ما حاضر هستیم که سردار سلیمانی و یارانش تمام امکانات و مدیریت کشور را بدست بگیرد و شما به جای آنها مدیریت سوریه و عراق را بدست بگیرید. مطمئن باشید با مدیریت انقلابی مشکلات کشور حل خواهد شد اما شما خودفروخته ها تا مرز هم جرأت ندارید بروید.

عباسی متذکر شد: فتنه ی مهم، فتنه داخلی است. برخی اعتقاد دارند لیبرالیسم باید جایگزین حکومت اسلامی شود. جریان لبیرال مقابل دوربین می‌ایستد و می‌گوید سلول سلول بدن ما لیبرال است. اینها همان کسانی هستند که بعد از دولت خاتمی کارشناسان شبکه های bbc و voa شدند که مردان آنها در حال فحش دادن به نظام  و زنان آنان هم روسری از  سر در آورده و مقابل دوربین ظاهر شدند.

وی با بیان اینکه فتنه درونی امروز کشور، لیبرالیسم است، افزود: لیبرالیسم مسأله‌ای است که امام راحل با قاطعیت با آن برخورد کرد. جریان لیبرال بداند که با جوانان انقلابی این کشور مواجه خواهد شد و هرگز به آرزوی شوم خود نخواهد رسید.

وی در ادامه عدم تقوای مسئولین، غرب گرایی و عدم نظارت کافی مردم بر مسئولین را سه مورد از دلایل اصلی ریزش‌های مسئولین نظام اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: مشکل ریزش از خود افراد است نه قوانین و نظام و بدانید هرچه جلوتر برویم امتحان ها سخت تر می شود.

عباسی با اشاره به اینکه فرزندان حدود 300 تن از مسئولان خارج از کشور در حال تحصیل می باشند گفت: آنهایی که شعار مرگ بر آمریکا سر می دهند اما فرزندانشان در آمریکا هستند دروغ می گویند و اعتقادی به مبارزه با آمریکا ندارند.

وی خطاب به وزیر اطلاعات که سرویس های جاسوسی غرب فرزندان مسئولان را زیرنظر می گیرد و آنها را تحت برنامه خود قرار می دهد گفت: این ولنگاری امنیتی چه معنایی دارد؟ آیا از نظر امنیتی صحیح است که فرزندان مسئولین ما در خارج از کشور باشند؟ آیا باید مسئولان عالی رتبه دو تابعیتی و گذرنامه به دست باشند ، تا اینکه اتفاقی افتاد مثل آقای خاوری فرار کنند و به ریش مردم و نظام بخندند.

وی درپایان تصریح کرد: هر نقطه‌ی برجسته ای که در کشور از جمله هسته‌ای و موشکی حاصل شد خروجی سعی و تلاش تحصیل کردگان دانشگاه های داخل کشور و متخصصانی همچون شهیدطهرانی مقدم و احمدی روشن می باشد و بدانید فرزندان مسئولانی که به خارج از کشور می روند هیچ سودی برای کشور ندارند و به دنبال عیش و نوش خود هستند.

منبع: رامهرمز نیوز

درباره یکتا (دبیر بخش خبری پایگاه)

یکتا ؛ دبیر بخش خبری پایگاه هستم و ماموریتم در این پایگاه انتشار اخبار مربوط به استاد حسن عباسی است.