رزق لایحتسب

رزق لایحتسب
رزق لایحتسب

? زندگی مؤمنانه، درک محدودیت‌ها و عجزهاست. جایی که رزق و روزی‌مان تنگ می‌شود؛ کارها گره می‌خورد و در هم می‌پیچد؛ هر چه نگاه می‌کنیم، راه خلاصی از این تنگنا نمی‌بینیم… اما؛ «إِنَّ اللَّهَ بَالِغُ أَمْرِهِ»

❇️ بیشتر به معجزه می‌ماند
کسی فکرش را هم می‌کرد؟ نیروی هواییِ ارتش، با آن فرماندهی وابسته، همانی که به توصیه ژنرال هایزر، به خیال خودش می‌خواست با یک کودتا ششصد تن از اصلی‌ترین انقلابیون را بگیرد و ببندد و یک شبه بساط انقلاب را جمع کند.

?اما گاهی، مددی، کمکی، نفسی تازه که در مخیره‌مان هم نمی‌گنجید، می‌رسد ز ره..
? از این بم‌بست، راهی می‌گشاید؛ از جایی که باورمان نمی‌شود…

❇️ همافران نیروی هوایی، با آن شکوه حیرت‌انگیز، در آن عکس بیادماندنی، با امام خود دست بیعت بستند؛ و از آن پس، ارتشیان فوج فوج به مردم پیوستند.

✅ خود فرموده اگر مردم تقوا بورزند، راه خروج از مصیبت‌ها را برایشان می‌گشاییم: «وَمَنْ يَتَّقِ اللَّهَ يَجْعَلْ لَهُ مَخْرَجًا وَيَرْزُقْهُ مِنْ حَيْثُ لا يَحْتَسِبُ»
رزقی لایحتسب؛ برای تقواپیشگانی که روی غیرخدا حساب نمی‌کنند و امید به #کدخدا نمی‌بندند؛ که: «وَمَنْ يَتَوَكَّلْ عَلَى اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ»

✴️ نوزدهم بهمن ماه، سال‌روز حماسه بیاد ماندنی بیعت همافران ارتش با امامِ انقلاب، که امام خامنه‌ای چه زیبا و بجا آن را رزق لایحتسب خواندند، گرامی‌باد.

درباره یکتا (دبیر بخش خبری پایگاه)

یکتا ؛ دبیر بخش خبری پایگاه هستم و ماموریتم در این پایگاه انتشار اخبار مربوط به استاد حسن عباسی است.