کرسی نظریه‌پردازی کلبه کرامت

➖«اندیشکده» مرکز تولید و فراوری اندیشه است. کرسی نظریه‌پردازی اصلی‌ترین مؤلفه یک اندیشکده است تا وجه تسمیه آن صحیح باشد.

⚪ کرسی نظریه‌پردازی اندیشکده یقین به معلمی استاد حسن عباسی مرکز تولید فکر این اندیشکده است. این کرسی با عنوان عمومی «کلبه کرامت» دوره جدید خود را از ۵ بهمن ۱۳۸۵ آغاز کرد، و تا به امروز پس از ۱۱ سال به توفیق الهی بیش از ۷۵۰ جلسه برگزار شده است که در نوع خود بی‌نظیر و یک رکورد است.

✔ موضوع این کرسی، قاعده‌شناسی (قاعدة القواعد یا دکترینولوژی) است. خلق الهی و جعل‌های صورت گرفته در آن بر پایه قواعدی هستند که شناخت این قواعد و بازشناسی قواعد اساسی حاکم بر آن، جامعه‌سازی دینی را محقق می‌کند.

❇ محتوا و روش این کرسی در تقابل با هر آن چیزی است که بر پایه‌ی قواعد حاکم بر خلقت نباشد و کرامت انسانی را آماج خود کند. «کلبه کرامت» تلاشی است فکری و عملی برای نظریه‌پردازی و گفتمان‌سازی پیرامون «علم مبارزه در اسلام».

? نقشه راه مطالعاتی کلبه کرامت در ماتریس متقاطع سه حوزه دکترین غرب، دکترین شرق، و دکترین اسلام با سه حوزه تاریخ طرح‌ریزی استراتژیک، روی‌کردهای طرح‌ریزی استراتژیک، و طرح‌ریزی استراتژیک تعریف می‌شود. این نقشه از از این نشانی دریافت کنید:
http://kolbeh-keramat.ir/Documents/Single/2517

? برای مطالعه بیشتر نیز به جلسه ۵۰۰ مراجعه بفرمایید:
http://kolbeh-keramat.ir/Sessions/Single/346

? تمام جلسات این کرسی فیلم‌برداری شده و پس از تدوین حرفه‌ای و درج پلت‌ها و اسناد مربوطه در آن، در سایت بارگذاری شده که نسخه دی‌وی‌دی آن از طریق انتشارات اندیشکده یقین نیز در دسترس است.

? اندیشه‌جویان و علاقمندان می‌توانند با ارسال یک هارد اکسترنال به انتشارات اندیشکده، کل جلسات را به صورت یک‌جا دریافت کرده و سیر مطالعاتی کلبه کرامت را طی کنند.

 

? نقشه راه مطالعاتی دانش دکترینولوژی

نقشه راه مطالعاتی دانش دکترینولوژی
نقشه راه مطالعاتی دانش دکترینولوژی

? تدریس شده در جلسه ۵۰۰ در تاریخ ۲۸ فروردین ۱۳۹۳:

http://kolbeh-keramat.ir/Sessions/Single/346

? اگر می خواهید با ساختار مطالعاتی کلبه کرامت آشنا شوید این نقشه را مطالعه بفرمایید.

?? اندیشکده یقین، مرکز بررسی‌های دکترینال
? @andishkadehYaghin

درباره یکتا (دبیر بخش خبری پایگاه)

یکتا ؛ دبیر بخش خبری پایگاه هستم و ماموریتم در این پایگاه انتشار اخبار مربوط به استاد حسن عباسی است.

یک دیدگاه

  1. سلام عليكم
    به استحضار مي رسانم : خداوند متعال اين توفيق را به بنده عطا فرموده اند تا به شرح ذیل بتوانم.
    الف- فرمایشات مقام معظم رهبری (امام امت مسلمان ) حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای به صورت صوتی از سال 59 ، و بصورت تصویری (فیلم) از سال 78 تاکنون درمناسبت های مختلف .
    ب – فیلم جلسات درس استرانژی کودک (چگونه کودکان و نوجوانان را تصمیم گیر و تصمیم ساز تربیت کنیم ) که از مهر ماه سال 90 برگزارشده . ( با تدريس استاد دكتر حسن عباسي )
    ج – فیلم جلسات درس دكترين ملي زندگي (كلبه كرامت ) طرح ريزي استراتژيك در افق سال 1414 از سال 1385تا كنون( با تدريس استاد دكتر حسن عباسي )
    د – سخنرانی های استاد علی اکبر رائفی پورباموضوعات گوناگون ازسال 89 تاکنون .
    را با هزينه شخصي خودم جمع آوري نمایم،و تصمیم گرفته ام مطالب فوق رابصورت (صلواتی) ،وبدون دریافت هیچ هزینه ای ، فقط هزینه پست برای شهرستانها برای پژوهشگران ،دانشجویان ،محققين و علاقه مندان به علوم (انساني ،اجتماعي ، فرهنگي ، سياسي ،مدیریتی ،تربیتی ،اقتصادی و استراتژي اسلام ) و بطورکل عام مردم ، روي هارد هاي خارجي كامپيوتر ( كل جلسات ) ويا روي فلش مموري (بطور انتخابي و جزئي و به دفعات ) آنان كپي و واگذار نمايم..
    درصورت صلاح دید مدیر محترم سایت شماره بنده اعلام گردد
    ومن الله التوفیق
    استان گلستان – گرگان – 01732353486 یا 09358149466