سخنرانی استاد حسن عباسی با موضوع انقلاب در انقلاب

استاد حسن عباسی، رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال، سه‌شنبه‌شب – ۲۶ تیر ۹۷ – در مسجد محمدیه تهران، با اشاره به گذشت 40 سال از عمر انقلاب اظهار داشت: اکنون که در آستانه چهل سالگی عمر انقلاب اسلامی قرار داریم در هیچ دوره از تاریخ و حکومت اسلامی، چهل سال حکومت محقق نشده است و این اتفاق برای اولین بار در تاریخ بشر در انقلاب اسلامی ایران رخ داده است حتی در زمان حضرت سلیمان علیه السلام که امکانات و امدادهای غیبی در حد کمال در اختیار ایشان بود، چهل سال حکومت مومنان محقق نشد. در واقع در مورد هیچ امام معصوم و حتی حکومت حضرت علی علیه السلام نیز چهل سال حکومت صالحان را شاهد نبودیم. انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در عمر ۴۰ ساله خود شاهد رهبری دو عبد صالح خداوند یعنی امام خمینی رحمت الله علیه و مقام معظم رهبری است.

وی افزود: دلیل پایداری و ماندگاری انقلاب اسلامی ایران حضور مردم در آن است به گونه ای که امام خمینی رحمت الله علیه  فرمودند چنین مردمی را پیامبران و ائمه معصومین در زمان خود نیز نداشتند. امروز ابلیس و ایادی آن تمام هم و غم خود را به کار گرفته اند تا این انقلاب به ۴۰ سالگی خود نرسد اما خداوند اراده کرده که این اتفاق رخ دهد. مردم کشورمان در عمر ۴۰ ساله انقلاب پیچیده‌ترین تحریم ها و جنگ ها را تحمل کردند همانطور که در طول تاریخ شیاطین و ایادی آنها، اهل بیت و اهل حق را تحریم کرده‌اند، امروز نیز شیطان بزرگ آمریکا، کشور ما را تحریم کرده است.

عباسی گفت: انقلاب ۴۰ ساله جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه مردمی دلگرم است که میراث ائمه را به دنبال دارند و حرف امام جامعه خود را جدی گرفته اند بر فرض محال اگر روزی جمهوری اسلامی سقوط کند ملت ایران در تاریخ ثبت کرد که ۴۰ سال پای همه چیز دین ایستاده است.

از رویش انقلاب، شهادت 2200 شهید مدافع حرم  است/110 بار مراجع تقلید فریاد زدند بانک ها ربوی است

وی تصریح کرد: از رویش های این انقلاب حضور میلیونی جوانان در راهپیمایی اربعین، شهادت ۲۲۰۰ نفر از جوانان و دلیرمردان در دفاع از حرم اهل بیت در سوریه و عراق است. اگر امروز کشور دچار تلاطم های ارزی، خشکسالی، گرانی، نابسامانی‌های اقتصادی است دلیل بر ناکارآمدی اسلام نیست. ثمره و کارکرد اسلام در کشور ما رویش حججی‌ها، شهریاری‌ها، تهرانی‌مقدم‌ها است.

عباسی عنوان کرد: البته اگر مسئولین کشور ما سخنان مراجع تقلید و علمای دین را سرلوحه کار خود قرار می‌دادند مسائل اقتصادی و خشکسالی نیز حل می‌شد. بر همین اساس هشت نفر از مراجع تقلید ۱۱۰ بار اعلام کردند که بانکداری ما ربوی است اما هیچ کدام از مسئولین به این سخنان اعتنایی نکردند. در جامعه اسلامی نمی شود کسانی در مسند کار بنشینند که برخلاف اسلام عمل کنند و اگر مواضع و سخنان امام و رهبری شنیده می شد امروز شاهد آن نبودیم که دلار به قیمت ۸ هزار تومان برسد.

وی افزود: جای سوال اینجاست که چرا سخنان و توصیه های مقام معظم رهبری از سوی مسئولین شنیده نمی‌شود. البته در این میان متاسفانه برخی از مسئولین خودشان نمی خواهند حرف‌های رهبری شنیده شود اما خداوند روزی آبروی آنها را خواهد ریخت و آنها را رسوا می کند چون اراده خداوند بر امتحان مومنان است و کسی که در مسند حکومت اسلامی قرار می گیرد قطعاً دچار امتحانات سخت خواهد شد.

ساخت ماشین بنز و راه خوب، کارکرد انقلاب نیست

وی تصریح کرد: همانطور که می دانید چهل سال از عمر انقلاب اسلامی ایران گذشت و در این دوران شاهد ریزش ها و رویش های بسیاری بودیم البته رویش های انقلاب ده ها برابر بیشتر از ریزش‌های آن بود. اگر امروز می شنوید که، چرا در مملکت جمهوری اسلامی، ماشین با کیفیت تولید نمی شود و یا آسفالت خوب نداریم، باید گفت که کارکرد اسلام در این نیست که  چیزی که کفار آن را می‌سازند ما مومنان نیز همان را بسازیم.

عباسی گفت: کارکرد اسلام ساختن چیزهایی است که کفار هیچ‌گاه نمی‌توانند آنها را بسازند. کارکرد اسلام ساختن انسان هایی همچون شهید حججی، شهید شهریاری و … است. در واقع ساختن جاده‌ی خوب خودروهای لوکس و غیره کارکرد دین نیست. کارکرد دین و جمهوری اسلامی تقدیم ۲۲۰۰ شهید مدافع حرم است. تا زمانی که در جمهوری اسلامی جوانانی حضور دارند که از جانشان برای اهل بیت می گذرند و افرادی هستند که به مسجد میروند و مادرانی در آن وجود دارند که چهار فرزند خود را تقدیم انقلاب کرده‌اند، جمهوری اسلامی به کارکرد خود و نتیجه رسیده است.

 دنیای غرب درگیر هرج و مرج جنسی است/ آخرین تیر شیطان، ربا است/ بدون ولایتفقیه نسخه نظام پیچیده می شد

وی عنوان کرد: غرب هیچگاه نمی‌تواند چنین انسانهای وارسته‌ای بسازد. آنها به جایی رسیده اند که مسئله زنازادگی برایشان یک مسئله بغرنج شده است. امروز طبق آمارهای رسمی خود غربگرایان ۸۴ درصد مردم در کلمبیا حرام زاده هستند و یا کشور فرانسه که ما آنها را به شرکت‌های موفق پژو و شرکت هواپیماسازی ایرباس می‌شناسیم که در جام جهانی نیز به قهرمانی دست یافتند ۵۷ درصد مردم شان حرام زاده هستند. اگر جمهوری اسلامی ایران به حول قوه الهی چهل سال ایستادگی کرده است به پشتوانه مردمی است که دچار هرج و مرج جنسی نشده‌اند؛ مردمی که فرزندانشان حلال و پاک بزرگ شده‌اند.

عباسی تصریح کرد: اگر در طول عمر انقلاب اسلامی در بعضی از حوزه ها همچون بخش قضایی رسانه ها موضوع ریزگردها بانک‌ها خودروسازی  و… با مشکل مواجه هستیم دلیل آن اراده کسانی است که نمی خواهند زندگی مردم در مسیر حق و درست پیش برود. همواره شیاطین می‌خواهند زندگی مردم را آلوده کنند و آخرین حربه و مکر شیطان نفوذ در قلوب مومنان از طریق ربا است و ما باید در جمهوری اسلامی، غده سرطانی بانک ربوی را نابود کنیم.

وی افزود: امروز ثبات سیاسی جمهوری اسلامی ایران توجه تمام کارشناسان غربی را به خود جلب کرده است و آنها برای آشنایی و شناخت محدوده ولایت فقیه تحقیقات گسترده ای می کنند تا بتوانند این مدل را در جوامع خود اجرا کنند. اگر مدل ولایت فقیه در جمهوری اسلامی ایران نبود با هر انتخابات ریاست جمهوری این نظام بارها تا مرز نابودی رفته بود. حضور افرادی مانند قاسم سلیمانی به عنوان ژنرال های رده اول جهان، از رویش های انقلاب و کارکرد سیاسی نظام جمهوری اسلامی ایران است به گونه ای که خواب را از چشمان سران کفر گرفته است.

عباسی گفت: کارکرد نظام سیاسی حکومت اسلامی یعنی نابودی داعشی که در سوریه و عراق ۳۲۰۰ نفر انسان بی گناه را کشتند و یا ۱۵ کشور دنیا در پشت بندر حدیبیه جمع شدند تا یمن و مردم گرسنه شان را از پای در بیاورند اما موفق نشده اند. آمریکا مردم ما را از جنگی می ترساند که خودشان می دانند که جبهه مقاومت چه قدرتی دارد. این آمریکایی که ما را از سایه جنگ می ترساند سربازانشان توسط سپاه جمهوری اسلامی ایران در خلیج فارس به زانو درآمدند کاری که هیچ یک از سپاه های قدرتمند جهان نتوانست با سربازان آمریکایی انجام دهد.

انقلاب دوم انقلاب اقتصادی است / دلار را نابود و ریال را جهانی می کنیم

وی افزود: اکنون که انقلاب اسلامی ایران ۴۰ سال از عمر خود را پشت سر گذاشته است باید در دهه آغازین بعد از این چند سال در انقلاب خود انقلاب دیگری صورت دهد و آن انقلاب، انقلاب اقتصادی است. انقلابی که از دل جنگ اقتصادی با دشمنان در خواهد آمد. همواره مقام معظم رهبری به مسئولان گوشزد کردند که کشور را از جادوی پولی دشمنان خلاص کنید تا کشور و همه جهان و کشورهای منطقه از دست دلار خلاص شوند؛ کیسینجر تئوریسین غربی عقیده دارد که کسی که پول را کنترل کند می‌تواند بر تمام کشورهای دنیا سیطره داشته باشد از این رو است که انقلاب در درون انقلاب اسلامی باید در حوزه اقتصادی و با هدف نابودی دلار صورت گیرد.

 نفوذی های علم ربوی به کیروش 7 میلیارد تومان دادند

عباسی گفت: امروز نباید پول کار کند و این از نظر اسلام مشروع نیست به جای پول باید انسان کار کند. پول بدون پشتوانه حرام است. دولت با چاپ کردن پول های بدون پشتوانه باعث شد که امروز ریال، یک هشتم قیمت دلار شود.

وی افزود: نفوذی های علم ربوی کسانی هستند که با بانک‌های کذا ۷ میلیارد تومان به کی‌روش می دهند تا با یک ژست عکس بگیرد؛ تا مردم پولهایشان را در آن بانک بگذارند؛ رئیس این بانک کسی است که به مراجع تقلید می گوید شما تحت تأثیر عوام هستید، اما دوره این افراد به پایان رسیده است و ما در برابر آنها کوتاه نمی آییم. امروز درمان اقتصاد کشور توسط فارغ التحصیلان اقتصاد در دانشگاه های آمریکا محقق نمی‌شود بلکه نجات اقتصاد نیازمند انسان های آزاده با افکار و اندیشه های آزاد است.

جریان لیبرال به انحطاط کشیده شد/دستاورد برجام بی اعتمادی به دشمن بود

وی افزود: به هر حال تا چند ماه آینده تحریم های پیش از برجام بر خواهد گشت و در آبان ماه امسال نیز تحریم‌های جدیدی محقق می‌شود ؛اگر برجام هیچ دستاوردی نداشت اما امید خیلی ها به دشمن را ناامید کرد و قطعاً تا ۱۵ سال آینده کسی نمی‌تواند بگوید که باید به سراغ آمریکا برویم و به آن اطمینان کنیم. امروز جریان سکولار در کشور به انحطاط کشیده شده است و آنها نیز در درون خود اختلافات شدیدی پیدا کرده اند.

عباسی گفت: ما باید کاری کنیم که ریال در بین پولهای رایج جهان ارزش پیدا کند و این کار شدنی است چون که ما توانستیم از هیچ در زمان جنگ موشک بسازیم و در انقلاب جدیدی که قرار است در انقلاب اسلامی رخ دهد هدف گذاری نابودی دلار و به قدرت رساندن ریال است.

 مفسدان اقتصادی را اعدام کنید/ هشدار به وزیر اطلاعات و قوه قضائیه

وی افزود: همچنین در این انقلاب اقتصادی باید نقش مفسدان اقتصادی مشخص شود و با آنها به صورت جدی مبارزه کرد. من به قوه قضاییه هشدار می‌دهم؛ به وزیر اطلاعات هشدار می‌دهم که با سخنان خود برای مفسدان اقتصادی حاشیه امنیت ایجاد می‌کند و از سوی مقام‌معظم‌رهبری به وی تذکر داده می شود. امام خمینی فرمودند نگذارید انقلاب به دست نااهلان بیفتد و اگر مفسدین به راحتی در جامعه ما راه می روند و زندگی می کنند و دستگاه قضا مفسدان اقتصادی را اعدام نمی کند یعنی اینکه ما هنوز به کارکرد دین که همان اجرای قسط است؛ نرسیده ایم.

وی افزود: امروز کار به جایی رسیده است که مومنان جامعه عقیده دارند که دستگاه قضایی و اطلاعاتی کشور اراده برای مبارزه با فساد اقتصادی و مفسدان اقتصادی ندارد قطعا بدانید جوان انقلابی منتظر شما نمی ماند و این زنگ خطری برای قوه قضاییه و دستگاه اطلاعاتی کشور است.

وی خاطرنشان کرد: تا کی باید در جمهوری اسلامی میلیاردها برای مربی فوتبال پول بدهیم و یا شاهد کاخ نشینی برخی از مسئولین و هر از چند گاهی شاهد فیش های نجومی باشیم. چرا در کشوری که در فشار اقتصادی و تحریم قرار دارد برای یک سال به یک مربی اجنبی چندین میلیارد تومان دستمزد می دهند و ما را با فوتبال سرگرم کرده اند. به هر حال انقلاب اسلامی ایران ۴۰ سال از عمر خود را پشت سر گذاشت و در انقلاب دوم باید شاهد برپایی قسط و ظلم زدایی و فریاد بر سر مسئولین بی لیاقت باشیم.

منبع: خبرگزاری بسیج

درباره یکتا (دبیر بخش خبری پایگاه)

یکتا ؛ دبیر بخش خبری پایگاه هستم و ماموریتم در این پایگاه انتشار اخبار مربوط به استاد حسن عباسی است.

5 دیدگاه

  1. واقعاً تیم شما ضعیفه … در این شرایط .. همیشه که همراه دکتر هستن ، چرا مثل حاج سعید لایو کار نمی کنند تو اینستا ..

  2. باسلام
    بسیار سپاسگزاریم
    خدا محافظ مدافع ولایت فقیه دکترعباسی شجاع باشد

  3. سلام خسته نباشید
    لطفا فایل های صوتی و تصویری موجود از سخنرانی هارو یکم نظم بدید!
    الان یه سخنرانی تو مطالب ویژس
    خود بخش سخنرانی ها جدا شده
    تو گوگل میزنیم یه لیست دیگه میاد
    لطفا یه بخش سایت رو اختصاص بدید به کل سخنرانی ها و مصاحبه ها و جوابیه ها و در کل هر صحبتی که ایشون داشتن و مطالب رو به ترتیب زمانش قرار بدید تا ما انقدر سردرگم نشیم

  4. فیلمش کو
    صوتش کو
    همش گزارش تصویری عکس به چه درد میخوره
    متن کی میخونه