توضیحی بر جلسات کلبه کرامت

دوره­ ی کلبه­ ی کرامت، که طرح ­ریزی استراتژیک و جامعه­ سازی در افق 1414 با محور «زندگی» را دربردارد، از زمستان 1385 آغاز شده است و با گذشت صدها جلسه، هم­چنان ادامه دارد.

 

کلاس­های این دوره که با استقبال بیش از 2000 نفر از دانشجویان مواجه شد، 200 نفر دانشجوی ثابت دارد که تنها کلاس در حوزه­ی نظریه­پردازی در علوم استراتژیک در این سطح در کشور محسوب می­شود.

در دوره­ ی کلبه­ ی کرامت، آشنایی با روی­کردهای گوناگون در طرح­ریزی استراتژیک، آشنایی با مکاتب متعدد دانش استراتژی، آشنایی با اسناد استراتژیک، تبیین دکترین نهادهای گوناگون، طرح­ریزی استراتژیک حوزه­ های متنوع کشوری در سرفصل­های امنیت، سیاست، سلامت، تعلیم و تربیت، علم، هنر، اقتصاد، و … به­صورت تطبیقی ارائه شده و می­شود. سطح این دوره برای دانشجویان فوق­ لیسانس تنظیم شده است و دانشجویان مزبور، با هماهنگی اندیشکده­ ی یقین و دانشگاه متبوع خود، پایان­نامه­ ی فوق­ لیسانس یا دکتری خود را در موضوعات تدریس شده در کلبه­ ی کرامت می­گذرانند، که تاکنون بیش از 60 مورد رساله در این خصوص به تناوب از مرحله­ ی انتخاب موضوع و تهیه پروپوزال تا مرحله­ ی دفاع را گذرانیده­ اند.

انشاالله هرروز یا هر دو روز یکبار حداقل یکی از این جلسات بر روی سایت برای دانلود قرار می گیرد… 

درباره امیر (سردبیر پایگاه)

امیر؛ سردبیر پایگاه هستم و ماموریتم در این پایگاه انتشار فایل‌های جلسات استاد حسن عباسی است. هیچ دسترسی به استاد عباسی ندارم پس لطفا سوالات مهم خود که فقط استاد عباسی در توان پاسخ به آن است را برای ما ارسال نکنید و به سایت اندیشکده مراجعه نمایید و در آن پایگاه بپرسید.

2 دیدگاه

  1. انشاالله هرروز یا هر دو روز یکبار حداقل یکی از این جلسات بر روی سایت برای دانلود قرار می‌گیرد…

    ensha allah!!!!

    • سلام
      وضعیت حقوقی این جلسات چیست؟ اینکه به دانلود گذاشته شود، و رایگان در دسترس باشد. صاحبان اثر و غیره…