کلیپ ؛ آن مرد که می گفت “صنعت هولوکاست” آمد

نورمن فینکلشتاین استاد یهودی‌زاده علوم سیاسی دانشگاه‌های آمریکاست که به دلیل مواضع ضدصهیونیستی خود از دانشگاه اخراج‌ شده است. این استاد علوم سیاسی با اینکه چندین سال طرفدار و موافق رژیم آمریکا بوده، اما چند وقتی است که به ماهیت واقعی سیاست‌های آمریکایی و صهیونیستی پی برده و با عقاید ضدصهیونیستی و روشنگری درباره عواقب سیاست‌های آمریکایی – صهیونیستی و قلم زدن در این زمینه هزینه‌های بسیاری را متحمل شده است.

فینکلشتاین که به ایران سفرکرده، در روزهای گذشته در برنامه «راز» نادر طالب‌زاده حضور پیدا کرد و به گفت‌وگو با او و فؤاد ایزدی، از اساتید دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران و از کارشناسان فعال در زمینه آمریکاشناسی با موضوع «صنعت هولوکاست و آزادی بیان در غرب» نشست. وی سفری به مشهد مقدس هم داشت.

کلیپ ؛ آن مرد که می گفت

فینکلشتاین معتقد است که اسرائیل روی خاکستر هولوکاست بنا شده است. او می‌گوید اسرائیل در حال ارتکاب یک هولوکاست در غزه و در حق فلسطینیان است. به عقیده فینکلشتاین رژیم صهیونیستی یک دولت تروریستی است که به‌وسیله تطهیر و پاک‌سازی قومی در منطقه به وجود آمده است. پدر و مادر فینکلشتاین در جنگ جهانی دوم از دست نازی‌ها جان سالم به در برده‌اند و به ایالات متحده پناهنده شده‌اند. او در کتاب خودش با نام (صنعت هولوکاست) بسیاری از رهبران برجسته یهودی را متهم به سوء استفاده از قربانیان هولوکاست کرده است.

او در برنامه «راز» یک موضوع جدی دیگر هم درباره آمریکا مطرح کرد و آن انحصارطلبی هسته‌ای بود. فینکلشتاین تصریح کرد کشورهایی که خود قوانین بین‌المللی را نقض کرده و با وجود امضای ام‌پی‌تی، تسلیحات هسته‌ای دارند، چگونه می‌توانند ایران را به خاطر بهره‌برداری از انرژی هسته‌ای، آن هم برای استفاده‌های صلح‌آمیز مؤاخذه کنند؟ امروز هیچ مدرکی مبنی بر تلاش ایران برای دستیابی به تسلیحات هسته‌ای وجود ندارد و ناقضان قوانین بین‌المللی، همانهایی هستند که با وجود امضای معاهده تسلیحات هسته‌ای دارند و برای خود حق انحصاری قائل شده‌اند.

یکی از دوستان برای حضور نورمن فینکلشتاین در ایران کلیپی با نام  “آن مرد که می گفت صنعت هولوکاست آمد ” ساخته و برای ما فرستاده که می توانید در زیر دانلود کنید یا بصورت آنلاین ببینید.

دانلود فایل تصویری: (فرمت Mp4)

دانلودDirectLink   |  Rodfile

 حجم:6.68 مگابایت

پسورد فایل (در صورت نیاز) : www.dr-abbasi.ir

 منبع : دکتر عباسی

نمایش آنلاین :

[jwplayer player=”0″ playlistid=”6793″]

درباره امیر (سردبیر پایگاه)

امیر؛ سردبیر پایگاه هستم و ماموریتم در این پایگاه انتشار فایل‌های جلسات استاد حسن عباسی است. هیچ دسترسی به استاد عباسی ندارم پس لطفا سوالات مهم خود که فقط استاد عباسی در توان پاسخ به آن است را برای ما ارسال نکنید و به سایت اندیشکده مراجعه نمایید و در آن پایگاه بپرسید.

6 دیدگاه

  1. سایت شما واقعا محشره.من هر روز به سایت سر میزنم و از مطالب جدیدش استفاده میکنم.به خاطر همین لازمه یه تشکر ویژه داشته باشم از این همه زحماتتون.

  2. با سلام خواهش میکنم فایل صوتی همه کلیپ های تصویری را نیز در این سایت عالی بزارید

  3. فاطمه‏ ‏موسوی

    سلام‏ ‏لطفا‏ ‏فایل‏ ‏صوتی‏ ‏کلیه‏ ‏فایل‏ ‏های‏ ‏تصویری‏ ‏را‏ ‏هم‏ ‏قرار‏ ‏دهید‏ ‏حجم‏ ‏فایل‏ ‏های‏ ‏تصویری‏ ‏بسیار‏ ‏زیاد‏ ‏است‏ ‏و‏‏ ‏امکان‏ ‏دانلود‏ ‏و‏ ‏بهره‏ ‏بردن‏ ‏از‏ ‏سخنرانی‏ ‏وجود‏‏ ‏ندارد‏ ‏با‏ ‏تشک

  4. ان پی تی درسته لطفا تصحیح کنید

  5. mikhastam beorsam film in jalase ro key mizarid to sait?

  6. بسمه تعالی
    سلام
    فرهیخته گرامی
    پایگاه سبک زندگی ولایی، از نظرات و مطالب شما جهت افزایش غنای محتوایی خود استقبال می نماید. در صورت تمایل به همکاری می توانید مطالب خود را به آدرس ایمیل فوق ارسال فرمایید.
    http://www.vaheh.ir
    vaheh.tamas@gmail.com
    اللهم عجل لولیک الفرج