کلیپ جنگ تمام عیار

کلیپ جنگ تمام عیار (Total War) نامش را وام‌دار سخن امام خامنه‌ای است که فرموده تحریم‌ها به جنگ تمام عیار اقتصادی تبدیل شده‌اند. این کلیپ قطعاتی از برنامه تلویزیونی راز مورخ 26 تیرماه 1393 است که مستندات بدان پیوست شده و در کیفیت عالی و زیر نویس انگلیسی ( برای انتشار در یوتیوب و در جهان) موجود است.

نمایش آنلاین :

[jwplayer player=”0″ playlistid=”7507″]

دانلود فایل تصویری: (فرمت Mp4)

دانلودDirectLink   |  Uploadbaz

 حجم:26 مگابایت

 منبع : دکتر عباسی

نمایش آنلاین در آپارات : لینک آپارات

برنامه تلوزیونی راز با موضوع بزرگترین کلاهبرداری تاریخ

دانلود مستند رازهای پنهان پول

درباره امیر (سردبیر پایگاه)

امیر؛ سردبیر پایگاه هستم و ماموریتم در این پایگاه انتشار فایل‌های جلسات استاد حسن عباسی است. هیچ دسترسی به استاد عباسی ندارم پس لطفا سوالات مهم خود که فقط استاد عباسی در توان پاسخ به آن است را برای ما ارسال نکنید و به سایت اندیشکده مراجعه نمایید و در آن پایگاه بپرسید.

12 دیدگاه

  1. سلام وبلاک خوبی دارید ان شالله موفق بشید
    لطفا از وبلاک بنده هم دیدن بفرمایید هرچند نوپاست و نیاز به تکمیل شدن داره نقاط ضعف و پیشنهادت رو جهت بهتر شدن بیان بیان بفرمایید ممنون

  2. با سلام و عرض خسته نباشید خدمت مدیریت محترم سایت
    این کلیپ هم چون دیگر کلیپ ها زیبا بود
    این کلیپ در سایت اجتماعی-خبری-سیاسی افسران جنگ نرم قرار گرفت http://www.afsaran.ir/link/674433 در 24 ساعت اول بعد از قرار گرفتن بیش از 300 بازدید و 100 دانلود داشته است و بیش از 80 لایک داشته است و این کلیپ جز اولین فیلم برگزیده هفته انتخاب شد و تا یک هفته در صفحه اصلی سایت به عنوان فیلم برگزیده هفته قرار گرفته است .
    متشکر از زحمات شما.

  3. سلام مجدد این کلیپ هم مثل کارهای دیگه تون فوق العاده ست
    با کلیپ بالا بروزیم
    http://montaseroon.blog.ir
    اللهم احفظ امامنا الخامنه ای و انصر من نصره و اخذل من خذله

  4. سلام خدمت استاد وهمه دوستانشون . من توی یک دو راهی قرار گرفتم منه بچه شیعه که می خواد درست زندگی کنه و توی اقتصاد (بل بشو -هر دمبیل=اسمش همینه دیگه)این کشور هم هست با سرمایه کم و فشار های زیاد اگه پولمو توی بانک نریزم چه کار باید بکنم مثال میزنم خدمتتون : 11 ماه پیش یه مقدار سرمایه (غیر پولی) داشتم نقد کردم تا یک کارگاه کوچیک راه اندازی کنم و برای 20-30 نفر شغل ایجاد کنم 2 ماه از این موضوع گذشت ادارات محترم دولتی شروع کردن به سنگ اندازی و من مجبور شدم سرمایه رو بریزم توی شکم متعفن بانکها در صورتی که اراده قلبی و هیئتیم این نبود و اگه این کار رو نمی کردم الان می بایست کارم رو بگزارم کنار چون با وجود این که سود به پول اضافه شده باز هم چند درصدی قدرت پولم اومده پایین و باید سرمایه رو بیشتر کنم تا بتونم کارم رو تموم کنم و در ضمن هنوز از ادارات دولتی نتونستم مجوز های لازه رو بگیرم (میگن : 2ماه دیگه کار داره. بعد از 11 ماه). این اولین باره که پول توی بانک میگذارم ولی توی همین چند ماه فکرم و بهتره بگم قلبم اروم و قرار نداره از استاد بپرسید و بگید یه نسخه برام بپیچه(چون حرفای گذشته استاد رو کم وبیش دنبال کردم) یه چیزی که راه حل کار من باشه. سپاس بی پایان از شما و استاد

    • معاونت پایگاه

      علیکم السلام
      همانطور که در چندین قسمت پایگاه نوشتیم باید خودتان با مراجعه به پایگاه اندیشکده سوالتان را مطرح کنید و سوالاتی که اینجا از استاد پرسیده می‌شوند به استاد نخواهند رسید.

  5. تشکر از زحماتتون