سخنرانی استاد حسن عباسی با موضوع من ریویزیونیستم، پس هستم!

استاد حسن عباسی کارشناس مسائل استراتژیک در دانشگاه تهران گفت: حقیقت ۳۵ساله انقلاب نشان داده آنچه نهضت را نگه داشته و جلو برده، حقوقدان‌ها نیستند بلکه سرهنگ‌ها هستند.
وی همچنین گفت: هیچ حقوقدانی حقانیت را با خون خود امضاء نکرده است و این سرهنگ‌ها بودند که چنین کردند. ازحقوقدانها جز مذاکرات بی‌خاصیت چیزی ندیده‌ایم.

حسن عباسی گفت: امروز امیدی به اینکه آبی از شیطان بزرگ گرم شود نیست.

وی همچنین با تأکید بر اینکه دولت باید مرزش را با لیبرالیسم غلیظی که در رسانه‌هایی همچون مهرنامه و شرق اشاعه داده می‌شود مشخص کند متذکر شد: دولت همچنین تکلیف را روشن کند که امثال سریع القلم که یک لیبرال کروات به گردن است و به گفته خودش مذاکراتی سه ساعته با کسینجر داشته و به داووس رفت و آمد می‌کنند در مجمع تشخیص چه می‌خواهد؟

وی با اشاره به اینکه ما از وجود ارتباطات شخصیت‌هایی همچون سریع‌القلم و حسین موسویان ضربه‌های زیادی خورده‌ایم اظهار داشت: ما از بی در و پیکری مناسبات سیاست خارجی این دولت و همچنین حضور امثال سریع‌القلم و موسویان در کنار این دولت نگرانیم.

عباسی در بخش دیگری از سخنانش جامعه آرمانی توحیدی را از ویژگی‌های نهضت انقلاب امام خمینی (ره) برشمرد و ابراز تأسف کرد متأسفانه افرادی با لباس دین آمدند و به جای جامعه توحیدی جامعه مدنی را مسئله اصلی مردم قرار دادند.

این کارشناس مسائل استراتژیک با اشاره به تخریب آثار باستانی عراق از سوی داعش گفت: آنچه امروز در الدوره و نمرود انجام می‎شود از بین رفتن تمدن و تاریخ سوزی از سوی داعش است.‬

وی با اشاره به اینکه آقای زاکانی در جشن دو سالگی دکتر سلام خاطره ای از دیدارشان با مقام معظم رهبری تعریف کردند که کامل آن را با من مطح کردند، بیان داشت: آقای زاکانی گفتند رهبری در دیدار با دانشجویان فرموده بودند که آنچه در روزهای دفاع مقدس پشت سرگذاشتیم اصغر بوده و در واقع حرکتی که امروز برای پیشبرد رو به جلوی نهضت صورت می‎گیرد جهاد اکبر است؛ طبق گفته آقای زاکانی رهبری همچنین فرموده بودند که من مطمئن هستم در این منازعه هم جوانان ما این نهضت را حفظ کرده و جلو خواهند برد.‬

عباسی ضمن متذکر شدن این مطلب که امروز با پدیده خطرناک تجدید نظر طلبی مواجه هستیم، عدم موضع گیری قوی مقابل زیاده خواهی غربی ها در روند مذاکرات را برگرفته از روحیه تجدید نظر طلبی دانست و افزود: امروز به جائی رسیده ایم که بعد از 4 هفته مذاکره برای اصلاح NPT آمریکا و انگلیس و کانادا زیر همه چیز زدند.‬

‫وی با بیان اینکه کسی که ایدئولوژی و عقیده خود را تغییر دهد تجزیه نظر طلب یا ریوزیونیست است، گفت: ایدئولوژی امام راحل این بود که خرمشهر را خدا آزاد کرده و این یعنی دین گرائی اما برخی دیگر نمی‎گویند خدا تورم را پائین آورد حتی تورمی که می‎گفتند نقطه به نقطه پائین آوردن در حالی که از سوی دیگر مبادرت به خلق پول کردند و چگونه است که که تورم با خلق پول کاهش یابد.‬

این کارشناس مسائل استراتژیک در ادامه با بیان اینکه نهضت خمینی و انقلاب ما صد مرحله‌ داشت که یک مرحله‌اش جمهوری اسلامی شد و 99 مرحله دیگرش مانده، اظهار داشت: جمهوری اسلامی کف خواسته‌های انقلاب اسلامی بود نه سقف خواسته‌هایش و حال آنکه دوستان در مجمع تشخیص مصلحت چه می‌نویسند؟ می‌نویسند می‌خواهیم انقلاب اسلامی باشیم یا جمهوری اسلامی بعد متنش این است که این در کنج ذهن نخبگان ما خلأ ایجاد می‌کند .

وی در همین راستا گفت: باید انقلاب اسلامی را صادر کنیم این برای ما هزینه دارد اما اگر جمهوری اسلامی می خواهیم باشیم به ثروت ملی توجه می‌کنیم نه به قدرت ملی؛ این را نشریه راهبرد مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌نویسد؛ حال آیا حضرت روح الله اینگونه بود؟

عباسی همچنین گفت: آنها که می‎گویند دیگر جمهوری اسلامی تمام شد پس چرا امام راحل فرمود جوانان بسیجی خود را برای ایجاد حکومت جهانی آماده کنند؛ مگر می‌شود جمهوری اسلامی راه بیاندازیم بعد محدود شویم و دنبال حرکت حکومت جهانی نباشیم؛ خب حکومت جهانی یعنی عین حکومت اسلامی در تک تک کشورها انجام شود از جمله در خود آمریکا و تک تک کشورهای اروپایی؛ اما وقتی این چشم انداز را نداریم و وقتی رسماً می‌نشینند و می‌نویسند که ما چنین اعتقادی نداریم چه اتفاقی می‌افتد؟

وی در ادامه بیان داشت: پاسخ این حرف‌های من را ندادند ؛ من در دانشگاه امیر کبیر گفتم چرا رفتید 27 سال پیش با اسرائیلی‌ها مذاکره کردید؛ سند این حرفم هم به زبان‎های فارسی، انگلیسی عربی، فرانسه و زبان‌های دیگر موجود است حتی چند کتاب هم در غرب برایش چاپ شده اما می‌دانید در مواجهه با آن چه کار کردند، از من شکایت کردند.

عباسی در همین رابطه با بیان اینکه آنچه در دانشگاه امیرکبیر گفتم صرفا یک مطلب از 100 مورد بوده است، متذکر شد: به دستگاه‌های رسانه‌ای و به تمام حوزه ها و تشکل‌های دانشجویی مختلف گفتم من می روم که به زندان بروم و شما 99 درصد دیگرش را منتشر کنید.

عباسی با بیان اینکه چون نمی‎توانند جواب من را بدهد از بنده شکایت کرده است، یادآور شد: باید پاسخ دهید که در سال 1365 در هتلی در تهران چه کسی با شما مذاکره کرد؛ در آن روز آقای وردی نژاد،کنگرلو و همه آقایانی که الآن اصلاح طلب هستند بودند و در آن قضایا طرف آمریکا سرتان کلاه گذاشت و بجای آنها طرف اسرائیلی آمد و ” آمیرام نیر” اسرائیلی در قلب تهران با شما مذاکره کرد؛ یعنی شما نمی‌دانستید با اسرائیلی‌ها داشتید مذاکره می‌کردید حال به جای اینکه پاسخ این قضایا را بدهید می‌روید شکایت می‌کنید؟

وی در پایان ضمن اشاره به نامه امام راحل به منتظری مطرح کرد: جوانان به این نکته که امام راحل فرمود دقت کنید؛ آقای منتظری وقتی توسط امام عزل شد، امام در نامه‌ای که برای ایشان نوشتند یک جمله تکان دهنده فرمودند که بعد از من کشور را به دست لیبرال‌ها می‎دهی و این جرم منتظری بود و با این کار حق خدا زیر پا گذاشته می‌شود.

منبع: خبرگزاری نسیم

حسن عباسی کارشناس مسائل استراتژیک عصر امروز به دعوت انجمن اسلامی دانشجویان مستقل و بسیج دانشجویی دانشگاه تهران به دانشکده حقوق و علوم سیاسی این دانشگاه رفت.

وی در این برنامه گفت: اتفاقی که امروز در منطقه می افتد این است که یکی پس از دیگری تمدن ها توسط دشمن ویران شده و به بیداری اسلامی می انجامد اما با حمایت مالی عربستان و قطر جاهلیت مدرن نوعی تمدن صوری را رقم می زند.

این کارشناس مسائل استراتژیک تصریح کرد: آن روزها سرداران جنگ ما تنها ۲۳ سالشان بود که توانستند چنین پیروزی را رقم بزنند.

عباسی با اشاره به اینکه زاکانی در جشن دو سالگی دکتر سلام خاطره ای از دیدارشان با مقام معظم رهبری تعریف کردند گفت:رهبری در دیداری فرموده بودند که آنچه در روزهای دفاع مقدس پشت سر گذاشتیم تنها جهاد اصغر بود و در واقع هر کسی که امروز برای پیشبرد رو به جلوی نهضت اسلامی اقدامی می‌کند جهاد اکبر است طبق گفته وی رهبری همچنین فرموده بودند که من مطمئن هستم در این منازعه هم جوانان ما این نهضت را حفظ کرده و هم می توانند به جلو ببرند.

وی افزود: همان طور که در جنگ سرداران مان سن هایشان کم بود امروز همان سرداران توانستند در عراق و سوریه مقابل دشمنان ایستادگی کنند در واقع کسانی که نهضت را نگهداشته و توانستند به جلو ببرند افراد سرهنگ بودند چرا که از حقوقدانان جز مذاکرات بی خاصیت چیزی ندیده ایم.

عباسی با بیان اینکه حقیقت ۳۵ ساله انقلاب نشان داده آنچه نهضت را نگهداشته و جلو برده حقوقدان ها نبوده بلکه سرهنگ ها هستند تأکید کرد: هیچ حقوقدانی حقانیت خود را با خون خود امضاء نکرده است و این سرهنگ ها بوده اند که چنین کردند امروز امیدی به اینکه آبی از شیطان بزرگ گرم شود نیست.

وی با بیان اینکه دولت باید مرزش را با لیبرالیسم غلیظی که در مهرنامه و شرق اشاعه داده می شود مشخص کند ادامه داد: دولت همچنین تکلیف را روشن کند امثال سریع القلم که یک لیبرال کراوات به گردن است و به گفته خودش مذاکراتی سه ساعت با کسینجر داشته و به داووس رفت و آمد می کند در مجمع تشخیص چه می خواهد.

کارشناس مسائل استراتژیک با اشاره به اینکه ما از وجود ارتباطات شخصیت هایی همچون سریع القلم و حسین موسویان ضربه های زیادی خورده ایم گفت: ما از بی در و پیکری مناسبات سیاست خارجی این دولت و همچنین حضور امثال سریع القلم و موسویان در کنار این دولت نگرانیم.

وی ادامه داد: امروز جوانانمان نقش همان حسن باقری ها را ایفا می کنند. در دانشگاه امیرکبیر به ما ساعت های دیروقت اجازه برگزاری همایشی در دانشگاه می دهند که قشر جوان به دنبال آن هستند ولی از طرف دیگر شاهدیم که صداوسیما برای نشان دادن کمبود افراد در همان سالن مجبور است قاب دوربین را طوری ببند که افراد کمی برای حاج آقا خاطره و تعریف کار امام درباره فکت شیت؟ به آنجا آمده اند.

وی ادامه داد: جوانان ما پای آرمان ها می ایستند و برآوردی که رهبری معظم انقلاب کردند این بود که امروز جهاد مهم تری در پیش داریم که مطمئنیم جوانان از آن شانه خالی نمی کنند و شما جوانان می توانید این نظام را حفظ کنید.

عباسی با اشاره به مسئله تجدیدنظر طلبی ادامه داد: اینکه بسیاری از اتفاقاتی که شاهد آن هستیم و اینکه گفته می شود چرا ما به بسیاری از آرمان های انقلاب دست نیافتیم به خاطر این است که امروز با پدیده ای به نام تجدیدنظر طلبی مواجه هستیم.

وی ادامه داد: برخی از کشورها در مذاکرات هسته ای زیر میز مذاکره زده اند اما برخی دیپلمات های ما دچار واماندگی و درماندگی شدند آیا نمی شود روحیه سلحشوری را در همه جا حفظ کرد؟

کارشناس مسائل استراتژیک با بیان اینکه بعد از مدت ها تلاش تیم مذاکره کننده شاهد بهانه طرف مقابل بودیم بیان داشت: از طرفی نیز ما را با بمب اتم تهدید می کنند. آیا نمی توانستیم این مسئله را روی میز مذاکره بگذاریم و از آن استفاده کنیم. عده ای می گفتند دیوار ایران هراسی ترک برداشته اما تا به حال سابقه نداشته ایران را با بمب اتم تهدید کنند آیا این گونه دیوار ایران هراسی ترک برداشته است.

عباسی با بیان اینکه اعتقاد ما باید این باشد که هر کار مثبتی را انجام دادیم بگویم خدا آن را انجام داده گفت: این استراتژی امام بود که مطرح می کردند مانند آزاد شدن خرمشهر که امام فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد.

وی تصریح کرد: این استراتژی توسط برخی ها تغییر کرده است امروز نمی گویند که خدا تورم را پایین آورده بلکه مدعی اند خودشان نقطه به نقطه تورم را پایین آوردند.

عباسی با بیان اینکه عده ای خیال می کنند انقلاب و جنگ تمام شده است اظهار داشت: ولی ما علیه استکبار و کفر قیام کردیم اما چون برخی استراتژی خود را تغییر دادند می گویند آمریکا نماد کفر و استکبار نیست.

وی با اشاره به روند شکل گیری انقلاب اسلامی و همچنین دوران دفاع مقدس اظهار داشت: برای رزمندگان اسلام جنگ ادامه دارد. شهدایی که امروز از سوریه عراق و کشورهای مسلمان به عنوان شهدای حرم می شناسیم جزو رزمندگان آن دوران هستند و اگر چنین افرادی نبودند امروز شاهد جنگ در کف خیابان ها بودیم.

وی اضافه کرد: اعتقاد ما این است که تا زمانی که فتنه روی زمین وجود دارد باید جنگید تا فتنه را از بین برد اما آیا امروز چنین مسئله ای را شاهد هستیم متأسفانه آرمان های جوانان را می گیرند و آنان را با مسائلی مانند ازدواج سفید سرکار می گذارند.

وی با بیان اینکه وقتی از انسان ها آرمان ها را بگیرند چیزی برای آن باقی نخواهد ماند گفت: غرب را ببیند آرمان ها را گرفته و هر چه به مردم می دهند آنها سیر نمی شوند متأسفانه عده ای امروز برای دیگران آرمان تعریف می کنند به طوری که یک جوان ریش می گذارد و مشکی می پوشد و به اسم اسلام آدم می کشد.

وی با بیان اینکه در مملکت ما دیدید که چقدر برای جامعه مدنی برنامه گذاشتند و تبلیغ کردند اظهار داشت: در همین دانشگاه تهران چقدر برنامه برای جامعه مدنی برگزار شد ولی متأسفانه هیچ کسی برای جامعه آرمانی توحیدی برنامه ای برگزار نکرد. زمانی کسانی که لباس دین بر تن داشتند آمده و جامعه مدنی را مسئله مردم کردند و برخلاف امام راحل مسئله جامعه مدنی را مطرح می کنند.

عباسی با بیان اینکه اصلاح در قرآن روبه روی فساد قرار دارد افزود: برخی ها فساد را به اسم اصلاح به خورد جامعه می دادند و می گفتند ما جامعه را اصلاح میکنیم این افراد که ادعای اصلاح طلبی داشتند روزی در کف این تالارها درگیر بحث بوده و در دانشگاه های مختلف دپارتمان حقوق بشر را راه انداختند و امروز با چهره های مختلف در رسانه های ضدانقلاب فعالیت می کنند.

وی افزود: برای خدا حدودی وجود دارد و اگر این حدود را رعایت کنیم به خودمان کمک کرده ولی متأسفانه عده ای حدود خدا را فراموش کردند.

کارشناس مسائل استراتژیک با انتقاد از اساتید حقوق تصریح کرد: من انتظار ندارم استاد حقوق دانشگاه تهران در رابطه با حقوق خدا حرف بزند ما در دانشکده های مختلف بارها گفته ایم علوم انسانی که تدریس می شود غیرتوحیدی و غیرالهی است ولی صدایی از اساتید دانشگاه ها درنیامد چرا که حرفی برای گفتن نداشتند.

وی در ادامه با اشاره به اتفاقات اخیر منطقه گفت: غرب امروز عربستان خون خوار را به جان مردم مظلوم یمن انداخته و تمام نقاط را کنترل می کند که کمکی به مردم یمن نشود در این شرایط در زمین دشمن بازی کردن واقعا ننگ است.

وی اضافه کرد: خیانت هایی که به آرمان های امروزی شد این بودکه اول آمدند بحث جامعه مدنی را مطرح کرده و بعد از آن حقوق بشر را پیش کشیدند و بعد لیبرالیسم را به عنوان آزادی و سوسیالیسم را به عنوان عدالت پیش گرفتند.

وی با اشاره به خباثت های امریکا گفت: امریکا شیطان بزرگ بوده اما آیا می شود با شیطان بزرگ قدم زد آیا گرگ و میش می توانند با هم دوست باشند حال چه اتفاقی افتاد که امریکا شیطان بزرگ و دشمن نیست.

وی با بیان اینکه برخی ها احساس می کردند مردم وقتی در روند مذاکرات قرار بگیرند و تیم مذاکره کننده با آمریکا نشست و برخواست کند می تواند نسبت خود را نسبت به شیطان بزرگ از دست داده ولی خیال باطلی بود خاطرنشان کرد: برخی ها احساس می کنند تمام مردم فقط پورشه سوارانی هستندکه در خیابان های بالای تهران حرکت کرده و البته این از مشکلات بالای شهرنشینی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

استاد حسن عباسی کارشناس مسائل استراتژیک در مراسم «من ریویزیونیستم، پس هستم!» که در دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران به همت انجمن اسلامی دانشجویان مستقل و بسیج دانشجویی برگزار شد، با اشاره به رشادت‌های رزمندگان انقلاب اسلامی برای آزادی خرمشهر گفت: برخی‌ها ادعا می‌کنند حقوقدانان از سرهنگ‌ها بهتر هستند ولی تجربه چند ساله انقلاب نشان داده کسانی که انقلاب کرده و انقلاب را پیش بردند، حقوقدانان نیستند بلکه کسانی هستند که به سرهنگ بودن متهم شدند. از حقوقدانان و دیپلمات‌ها غیر از مذاکره بی‌خاصیت چیزی ندیدیم.

وی به استقبال پرشور جوانان از برنامه‌های انقلابی اشاره کرد و گفت: جوانان از این گونه برنامه‌ها استقبال خوبی می‌کنند اما از طرفی برخی از مقامات در دانشگاه امیرکبیر حضور پیدا می‌کنند ولی نصف سالن خالی می‌ماند. همان مقاماتی که خاطره تعریف می‌کنند و از گزاره برگ می‌گویند.

عباسی تاکید کرد:‌ امروز ما هیچ چشم امیدی به هیچ جا غیر از خدا نداریم. امیدی به اینکه از مذاکرات آبی برای مردم گرم شود نداشتیم و نخواهیم داشت اما افتخار می‌کنیم شریک غم مظلومان عالم باشیم حتی اگر آنها مو بلوند و چشم آبی نباشند.

وی با اشاره به مسئله تجدیدنظر طلبی گفت: اینکه بسیاری از اتفاقاتی که امروز شاهد آن هستیم و اینکه گفته می‌شود چرا ما به بسیاری از آرمان‌های انقلاب دست نیافته‌ایم به خاطر این است که امروز با پدیده‌ای به نام تجدیدنظر طلبی مواجه هستیم.

عباسی در ادامه تصریح کرد:‌ برخی از کشورها در مذاکرات هسته‌ای زیر میز مذاکره زده‌اند اما برخی دیپلمات های ما دچار واماندگی و درماندگی شده اند. آیا نمی‌شد روحیه سلحشوری را حفظ کرد؟

این کارشناس مسائل استراتژیک ادامه داد: بعد از مدت ها تلاش تیم مذاکره کننده شاهد بهانه طرف مقابل بودیم و از طرفی هم ما را با بمب اتم تهدید کردند. آیا نمی‌توانستیم این مسئله را روی میز مذاکره بگذاریم و از آن استفاده کنیم؟

عباسی اظهار داشت: عده‌ای می‌گفتند دیوار ایران هراسی ترک برداشته ولی تا به حال سابقه نداشته که جمهوری اسلامی ایران را با بمب اتم تهدید کنند آیا اینگونه دیوار ایران هراسی ترک برداشته است؟

وی خاطرنشان کرد: اعتقاد ما باید این باشد که هر کار مثبتی را انجام دادیم بگوییم خدا آن را انجام داد و این استراتژی بود که امام (ره) مطرح کرد. مانند آزاد شدن خرمشهر که امام (ره) فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد.

این کارشناس مسائل استراتژیک تصریح کرد: این استراتژی توسط برخی‌ها تغییر کرده است. امروز نمی‌گویند خدا تورم را پایین آورد آنها ادعا دارند خودشان نقطه به نقطه تورم را پایین آوردند.

عباسی اضافه کرد: عده‌ای خیال می‌کنند انقلاب و جنگ تمام شده ولی ما علیه استکبار و کفر قیام کردیم، ولی چون برخی‌ استراتژی خود را تغییر دادند می‌گویند آمریکا نماد کفر و استکبار نیست.

وی به روند شکل‌گیری انقلاب اسلامی و همچنین دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: برای رزمندگان اسلام همچنان جنگ ادامه دارد. شهدایی که امروز از سوریه، عراق و کشورهای مسلمان به عنوان شهدای حرم می‌شناسیم جزو رزمندگان آن دوران هستند و اگر چنین افرادی نبودند ما امروز شاهد جنگ در کف خیابان‌های تهران بودیم.

این کارشناس مسائل استراتژیک اضافه کرد: اعتقاد ما این است که تا زمانی که فتنه در روی زمین وجود دارد باید جنگید تا فتنه را از بین برد اما آیا امروز ما چنین مسئله‌ای را شاهد هستیم؟ متاسفانه آرمان‌های بزرگ جوانان را می‌گیرند و آنها را با مباحثی مانند ازدواج سفید سر کار می‌گذارند.

عباسی ادامه داد: وقتی از انسان‌ها، آرمان‌ها را بگیرند چیزی برای این انسان باقی نخواهد ماند. غرب را ببینید آرمان‌ها را از مردم آنجا گرفته و هر چه به مردم می‌دهند آنها سیر نمی‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه عده‌ای امروز برای دیگران آرمان تعریف می‌کنند به طوری که یک جوان ریش می‌گذارد، لباس مشکی می‌پوشد و به اسم اسلام آدم می‌کشد.

این کارشناس مسائل استراتژیک اظهار داشت: در مملکت ما دیدید که چقدر برای جامعه مدنی برنامه گذاشتند و از جامعه مدنی گفتند. در همین دانشگاه تهران چقدر برنامه برای جامعه مدنی برگزار شد ولی متاسفانه هیچ کسی برای جامعه آرمانی، توحیدی برنامه‌ای برگزار نکرد.

عباسی ادامه داد: زمانی کسانی که لباس دین بر تن داشتند آمدند و جامعه مدنی را مسئله مردم کردند و برخلاف خواسته امام راحل مسئله جامعه مدنی را مطرح کردند.

وی افزود: اصلاح در قرآن روبروی فساد قرار دارد. برخی‌ها فساد را به اسم اصلاح به خورد جامعه می‌دادند و می‌گفتند ما جامعه را اصلاح می‌کنیم.

این کارشناس مسائل استراتژیک گفت: این افراد که ادعای اصلاح‌طلبی داشتند روزی در کف این تالارها درگیر بحث با ما بودند و در دانشگاه‌های مختلف دپارتمان حقوق بشر را راه انداختند و امروز با چهره‌های متفاوت در رسانه‌های ضدانقلاب فعالیت می‌کنند.

عباسی افزود: برای خدا حدودی وجود دارد و اگر این حدود را رعایت کنیم به خودمان کمک کرده‌ایم ولی متاسفانه عده‌ای حدود خدا را کنار گذاشته‌اند.

وی در ادامه با انتقاد از اساتید حقوق گفت: من انتظار ندارم استاد حقوق دانشگاه تهران در رابطه با حقوق خدا حرف بزند. ما در دانشکده‌های مختلف بارها گفته‌ایم علوم انسانی که تدریس می‌شود غیر توحیدی و غیرالهی است. ولی صدایی از اساتید حقوق دانشگاه‌ها درنیامد چون حرفی برای گفتن نداشتند.

عباسی در ادامه با اشاره به اتفاقات اخیر منطقه گفت: غرب، امروز عربستان خونخوار را به جان مردم مظلوم یمن انداخته و همه نقاط را کنترل می‌کند که کمکی به مردم یمن نشود. در این شرایط در زمین دشمن بازی کردن واقعا خفت دارد.

عباسی خاطرنشان کرد: خیانت‌هایی که به آرمان‌های امام (ره) شد این بود که اول آمدند و بحث جامعه مدنی را مطرح کردند و بعد از آن بحث حقوق بشر را پیش کشیدند و بعد لیبرالیزم را به عنوان آزادی و سوسیالیزم را به عنوان عدالت گرفتند.

وی در ادامه با اشاره به خباثت‌های آمریکا در منطقه گفت: آمریکا شیطان بزرگ است ولی آیا می‌شود با شیطان بزرگ قدم زد؟ آیا گرگ و میش می‌توانند با هم دوست باشند. حال چه اتفاقی افتاده که آمریکا دیگر شیطان بزرگ و دشمن آشکار نیست؟

این کارشناس مسائل استراتژیک تصریح کرد: برخی‌ها احساس می‌کردند مردم وقتی در روند مذاکرات قرار بگیرند و تیم مذاکره کننده با آمریکا نشست و برخاست کند نفرت خود را نسبت به شیطان بزرگ از دست می‌دهند ولی این خیال باطلی بود.

عباسی در خاتمه تاکید کرد: برخی‌ها احساس می‌کنند تمام مردم فقط پورشه‌سوارانی هستند که در خیابان‌های بالای شهر تهران حرکت می‌کنند و البته این از مشکلات بالای شهرنشینی است.

منبع: خبرگزاری فارس

درباره یکتا (دبیر بخش خبری پایگاه)

یکتا ؛ دبیر بخش خبری پایگاه هستم و ماموریتم در این پایگاه انتشار اخبار مربوط به استاد حسن عباسی است.

36 دیدگاه

  1. سلام
    واقعا حیف است که فیلم سخنرانی استاد را برای بارگیری قرار نمی دهید
    من تقریبا سخنرانی ایشان را چند بار میبنم و استفاده میکنم
    هر سخنرانی ایشان واقعا چکیده 10 کتاب قطور است که خواندنشان یک بحث است و فهمیدنش بحثی دیگر
    نمی دونم میتونم قانعتون کنم یا نه ولی این موضوع را پیگیری کنید
    برای سلامتی استاد و همه عزیزان خدوم دعا میکنم
    خداوند نگهدار شما باشد

  2. سلام
    میخواستم بپرسم سخنرانی سوم خرداد سال 93 هم توسط اندیشکده تدوین شده یا خیر .
    ممنون

  3. سلام
    بعد از این همه سال صوت جلسه هارو نمی خواهین درست ضبط بکنین همش صدای نا مفهون خراب … چند بار اعلام آمادگی کردم به عنوان یک متخصص با تجهیزات خودم بدون هزینه صدا جلسات ضبط کنم و حداقل تو این قضیه مشکل نباشه چه سخنرانی های اساتید دیگر دکتر عباسی.استاد رائفی پور چه بقیه حتی یه جواب کوتاه به ایمیل و ارسال فرم اعلام آمادگی ندادید باتشکر

    • سلام علیکم
      دوست عزیز کسانی که همراه با استاد به سخنرانی ها می روند سخنرانی ها را ضبط نمی کنند و ما هم نمی توانیم همیشه همراه استاد برویم به شهرهای مختلف و سخنرانی ها را ضبط کنیم ؛ چون اصلا وقت این کار را نداریم

      این سخنرانی استاد هم در دانشگاه تهران هم بصورت صوتی هم به صورت تصویری توسط اندیشکده یقین ضبط شده و بزودی تصویری تدوین می شود و در سایت منتشر می شود
      یا علی

  4. لینک دانلودسخنرانی سه خردادو نداشتین؟

  5. سلام خداقوت.باخبر کنید دوست مارو از برنامه های دکتر.

  6. سلام دوست.سخن رانی ها کامل نیستند. خوشحا ل میشم باخبر کنید مارو در باره سخن رانی های جدید دکتر .

  7. صوت این سخنرانی توی این وبلاگ هست http://ammaranclip.blog.ir/

  8. این سخنرانی رو گوش داد، خیلی توپ بود… از همین الان اعلام حمایت میکنم از استاد عزیزم دکتر عباسی…
    سلامتیش صلوات

  9. سخنرانی رو کی روی سایت قرار میدید

  10. سخنرانی رو کی روی سایت قرار میدید توی پیج اینستاگرام ایشون گفته شده بود که این سخنرانی منتشر شده

  11. با سلام
    دست گل همگي عزيزان اين سايت درد نكنه. الحق خسته نباشين.

  12. سلام علیکم و رحمه الله
    اینهم لینک صوتش
    ببینیم چقدر طول میکشه تا شما همین صوت آماده رو منتشر کنید.
    قربانت
    بوس بوس

    • سلام علیکم
      این برنامه سخنرانی توسط تیم فیلمبردای اندیشکده یقین ضبط شد و به زودی تدوین می‌شود و به محض انتشار در سایت قرار خواهد گرفت
      بنابر نظر استاد این سخنرانی باید تصویری و تدوین شده منتشر گردد و ما از قرار دادن فایل صوتی معذوریم
      یا علی

  13. برای سلامتی ایشون وهمه پیشتازان تمدن سازی اسلام دعای خیرمیکنم .یکی ازدوستان نظریه ی استراتژیک مهمی دارن ومایلند با آقای دکتر درمیون بذارند شما چه راهی راپیشنهاد میکنید؟ متشکرم.اگه ممکنه پاسخ را به ایمیلم محبت کنید

  14. کیا ازش شکایت کردند؟

  15. سلام و خداقوت ضمن تشکر گله داشتم ازتون : این سخنرانی که دانشگاه تهران بوده دیگه، دارقوز آباد سفلی که برگزار نشده. می تونستین یه نفر بفرستین ضبط کنه. شاید همینجوری نشستین تا یکی بیاد صوت برنامه رو در اختیار شما قرار بده؟؟؟؟ اطلاع رسانی رو که خود سایت اندیشکده هم داره؛ پس شما واسه چی وبلاگ زدین؟؟؟ اگه وقت ونیروی جمع آوری سخنرانی ها رو ندارین فلسفه ی وجودی این وبلاگ چیه پس؟ چار تا تکست کپی پیست کردن که نشد کار !! کلا دلتون به چی خوشه با این طرز وبلاگداری؟

    • سلام علیکم
      این برنامه سخنرانی توسط تیم فیلمبردای اندیشکده یقین ضبط شد و به زودی تدوین می شود و به محض انتشار در سایت قرار خواهد گرفت
      یا علی

      • ان شاء الله (امیدوارم تدوین اندیشکده بدون سانسور باشه)
        البته به محض انتشار ما میدونیم از کجا بریم دانلود کنیم، نیازی به وبلاگ شما نداریم داداش. مهم اطلاع رسانی سریعه که فایل صوتیش باید همون شب روی سایت قرار می گرفت.
        علی یارت

  16. با سلام
    ممنون از مطالب خوبتون خیلی عالی بود.
    ببخشید چطوری میشه تو سایتتون ثبت نام کنم.

    • معاونت پایگاه

      علیکم السلام
      بخش عضویت اصولا موجود نیست، مطالب بدون عضویت در دسترس‌اند

  17. بازم که متن
    آقا فایل صوتی شو حداقل بذارید واسه دانلود
    کی دیگه حوصله داره متن به این طولانیی رو بخونه

    • معاونت پایگاه

      از اینکه با ادب و صبر ما را تا رسیدن فایل صوتی همراهی می‌کنید و همواره رحماء بینهم را نصب العین قرار می‌دهید از شما ممنونیم.

    • باسلام وتشکر .اتفاقا درخواست من اینه که متن کامل سخنرانی ها ونظریات را بذارین چون خیلی ها هم حوصله وامکان اینهمه دانلود را ندارن.ممنون

  18. سلام
    چرا فیلم کامل سخنرانی های استاد رو روی سایت قرار نمیدین تا ما ببینیم.
    لطفا از این به پس بعد از هر سخنرانی فیلم با کیفیت اون رو هم منتشر کنید.
    ممنون

    • معاونت پایگاه

      علیکم السلام
      متاسفانه ما همراه هر استاد که به شهرستان‌ها نمی‌رویم که جلسات را فیلم برداری کنیم. صوت جلسات را هم باید برگزار کنندگان به ما برسانند. اما سنت اندیشکده این است که سخنرانی‌های سوم خرداد استاد رو فیلم‌برداری و تدوین می‌کنند. پس انشاالله پس از انتشار توسط انتشارات اندیشکده ما نیز روی سایتمان قرار خواهیم داد.

  19. یه بنده خدا

    سلام
    متشکر لذت بردم
    امسال که اون پارازیته که سر همه جلسات اصولگرایان پا میشه میره پارازیت بندازه نبود؟ D: