۲. بی‌تقیه علیه ظلم

 ۲: بی‌تقیه علیه ظلم (تحریف امام ممنوع!)

بی تقیه علیه ظلم

دوستان و عزیزانی که مسئول فرهنگی ‏، سیاسی مساجد و مراکز فرهنگی و سیاسی هستند می‌توانند این تصاویر را با کیفیت عالی ذخیره کرده و چاپ نموده و برای اطلاع عموم مردم روی تابلوهای مربوطه الصاق نمایند. (چنانچه دوستانی به سایز بزرگتری برای چاپ تصاویر نیاز داشتند با ایمیل Info(at)Dr-abbasi.ir تماس بگیرید)

ذخیره در سایز A3

درباره یکتا (دبیر بخش خبری پایگاه)

یکتا ؛ دبیر بخش خبری پایگاه هستم و ماموریتم در این پایگاه انتشار اخبار مربوط به استاد حسن عباسی است.

7 دیدگاه

  1. لطفا بنده رو در جریان آخرین سخنرانی استاد قرار دهید ممنون

  2. امیر آقا تسلیت میدانم بسیار سخت و شکننده است این امر ولی برادرم مرگ انتهای زندگی نیست ما هیچگاه به واقع از بین نمیرویم مادر گرامیتان در سویی دگر به نظاره نشسته است مارا انشالله که راضی باشند از ما جوانان و با بزرگان و صالحان محشور گردند انشالله

  3. من واقعا نمیدانم چرا سخنرانی جدید از دکتر منتشر نمیشود یعنی ایشان در بازداشت بسر میبرند.من واقعا برای مملکتی که حرف بازگشای سفارت روباه پیر (انگلیس )در ان آزاد و حتی هر توهین و خاطره دروغی که به امام (ره) منصوب میکنند ازاد ولی سوال از ریس جمهور ممنوع میباشد ,متاسفم خواهش میکنم مارا در جریان دادگاه دکتر همیشه سربلند خودمان بگذارید.

    • معاونت پایگاه

      خیر، چون دانشگاه‌های ما تعطیل هستند. به تبع آن استاد نیز سخنرانی دانشگاهی ندارند. خواهش می‌کنیم با دقت و تقوی از گمانه زنی‌هایی که منجر به شایعات می‌گردد جلوگیری کنید.

  4. سلام
    تسلیت عرض می کنم.