اعلامیه جهانی حقوق بشر، باطلی‌ست که به رنگ حق درآمده

?اعلامیه جهانی “Human Rights” که به «حقوق بشر» شناخته می‌شود، دینی زمینی‌ست که بشرِ اومانیست غربی معین‌اش کرده؛ سبک زندگی آمریکایی از درون این دین سربرمی‌آورد؛ سپس مفاد آن به همه‌ی آحاد بشر تحمیل می‌شود.

? در زمینی که بشر اصالت دارد و نه خدا!
منظور از اعلامیه‌ی موسوم به حقوق بشر، حمایت کامل از بشر هم نیست؛ چون حتی یک وجه انسانی در این اعلامیه دیده نمی‌شود. برپا دارندگان آن، حق دارند دیگران را بر این مبنا محاکمه کنند، علیه‌شان قطعنامه تصویب کنند و جنگ به‌راه بیندازند.

??۱۰ دسامبر روز جهانی حقوق بشر است.

⛔️ تنها در یک‌صده‌ی اخیر، ۱۲۵میلیون کشته توسط برپای دارندگان این اعلامیه، روی دست بشر گذاشته شده؛ پس او چه حقی دارد برای همه‌ی جهان خط‌کش و میزانِ حق و حقوق تعیین کند؟ در حالی که پس از اینهمه کشتار و غارت ثروت ملت‌ها، از پاسخ به مشکلات معیشتی مردم خودش نیز عاجز مانده. امروز مردم فراسنه برای چه در خیابان‌های پاریس هستند؟

☑️ اعلامیه جهانی حقوق بشر، باطلی‌ست که به رنگ حق درآمده و تبدیل به اهرم فشاری بر سر ملت‌ها شده است. فطرت و کرامت انسانی جایی در این اعلامیه ندارد؛ کمااینکه عَلَم کنندگان آن، #بهای انسان و روابط انسانی را زیرپا گذاشته و از او کالایی ساختند که #قیمت دارد و قابل خرید و فروش است!

❇️ قائل بودن مقام اولوهیت برای بشر و جای دادن او در مرکز هستی، شأن انسان نیست..
حال که انقلاب خمینی در جای جای جهان اسلام و حتی در قلب اروپا و آمریکا تکثیر شده است، آیا وقت آن نرسیده پرچم «اعلامیه جهانی حق خدا» را در جهان بلند کنیم؟

? yaghin.org/dacisfiles/Document/2522-2522-V1.jpg

✅ جلسات « #اعلامیه_جهانی_حق_خدا» در کلبه کرامت را ببینید و نشر دهید چراکه #حق واقعی بشر، زیر سایه حق خداست که تضمین می‌شود:

?جلسه 498 و 506 #کلبه_کرامت – (فروردین و اردیبهشت ۹۳)
? kolbeh-keramat.ir/Sessions/Single/535
? kolbeh-keramat.ir/Sessions/Single/537

کانال رسمی استاد حسن عباسی
? @Hasanabbasi_ir

درباره یکتا (دبیر بخش خبری پایگاه)

یکتا ؛ دبیر بخش خبری پایگاه هستم و ماموریتم در این پایگاه انتشار اخبار مربوط به استاد حسن عباسی است.