سخنرانی استاد حسن عباسی با موضوع انقلابی که شد، انقلابی که می‌شود

در روز سه شنبه ۱۳بهمن ۹۴، نشست سیاسی با حضور استاد حسن عباسی در شهر درچه برگزار گردید. حسن عباسی در جمع مردم شهید پرور شهر شاهد نمونه کشور گفت: در مسیر انقلاب خطراتی داریم و این روزها که جشن ایام الله دهه فجر را برگزار می کنیم غیر از مبحث نفوذ که در جامعه مطرح می شود، امواج فتنه هایی که در ۳۷ سال گذشته شکل گرفته، یکی از مسائل کلیدی است که وجود دارد.

عباسی افزود: میراثی به نام انقلاب اسلامی حاصل زحمت و تلاش ۱۲۴ هزار پیامبر، ۱۲ امام معصوم و  ۶۱ زعیم و عالم اسلامی در عصر غیبت می باشد که باید به دست صاحب حقیقی آن برسد.

وی اظهار کرد: در حال حاضر برخی به اسم حضرت امام (ره)، سخنانی را مطرح می کنند و برخی از حرف های رهبر انقلاب نیز با وجود عصر ارتباطات گم شده و جوانان بصیر انقلاب باید مراقب باشند.

رئیس اندیشکده یقین با اشاره به اینکه هر جایی که یک عالم دینی وجود دارد، در حال مبارزه با ظلم است، یا در اسارت، یا اینکه به شهادت رسیده و این انقلاب به برکت خون شهدای مبارز و تلاش عالمان دینی به جهان صادر شده است، ادامه داد: مجتهدی که سطح فقه اش، فقه فردی باشد، جایگاهی در خبرگان رهبری ندارد و کسی می تواند به امام مسلمین کمک دهد که دغدغه فقه حکومتی داشته باشد و شخصی می تواند در خبرگان رهبری موثر باشد و نظام را جلو ببرد که مدیریت استراتژیک بداند.

وی با بیان سخن سکاندار انقلاب مبنی بر اینکه اگر در بانک های این کشور ربا باشد، جمهوری ما اسلامی نیست، خاطر نشان کرد: چرا دولت ها در طول این چند سال به حرف های رهبری توجه نداشته و سیستم بانکداری ربوی را به بانکداری اسلامی اصلاح نکردند؟!

عباسی با اشاره به سخن امام خمینی(ره)، که می فرمایند پول نباید کار کند، بیان داشت: طی سی و پنج سال گذشته در تمام شهرها زیباترین ساختمان های هر شهر، مربوط به بانک ها بوده اند و این کار کردن پول در کشور یک نفوذ است.

حسن عباسی با اشاره به بازار بورس در کشور گفت: در ایران مدام مردم را به حضور در بازار بورس دعوت می کنند و در این قمار بزرگ مردم نابود می شوند.

وی عنوان کرد: خرید هواپیمای ایرباس از کشور فرانسه باعث بروز بیکاری در بین جوانان ایرانی می شود چرا که در شاهین شهر اصفهان هواپیمای ایران ۱۴۰ تولید می شد و با وارد کردن هواپیماهای ایرباس، امکان بومی سازی صنعت هواپیمایی در کشور و تولید داخلی از بین می رود. برخی می خواهند پوسته جمهوری اسلامی باقی بماند و در مغز ، از دین تهی شود و آن را پروژه سیاست درهای باز نامیده اند.

منبع: پایگاه خبری تحلیلی درچه

درباره یکتا (دبیر بخش خبری پایگاه)

یکتا ؛ دبیر بخش خبری پایگاه هستم و ماموریتم در این پایگاه انتشار اخبار مربوط به استاد حسن عباسی است.

2 دیدگاه

  1. خدا خیرت بده دکتر ان شااللّه درمحضر صاحب الزمان روسفید هستید.