بیانیه جوانان انقلابی بسیج دانشجویی دانشگاه رازی

photo_2016-08-05_12-39-45
✅بیانیه جوانان انقلابی بسیج دانشجویی دانشگاه رازی

«ارتش کلمه ی طیبه است»
امام خمینی (ره)

خدمت برادر سرلشگر پاسدار محمد باقری
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

سلامٌ علیکم
در این اوضاع حساس منطقه ای متأسفانه چند روزی خبری کم اهمیت در رابطه با نیروهای مسلح به تیتر یک بسیاری از رسانه ها و نقل محافل خبری تبدیل شده بود.
از این جهت لازم می دانیم نکاتی را خدمتتان عرض نماییم.
آن قسمت از سخنان دکتر عباسی درباره ی ارتش که ایشان در یکی از جلسات کلاس خود آن هم در شش سال پیش گفته و این روزها آن جلسه تقطیع و در فضای مجازی منتشر شده است را اشتباه میدانیم چرا که ارتش مکتبی ما وفاداری خود را به انقلاب و نظام اسلامی در برهه های مختلف از ۳۷ سال عمر با برکت آن اثبات کرده است.
اما آن چیزی که تعجب ما را برانگیخت واکنش های تند و متعدد از مسئولین نیروهای مسلح و ارتش در سطوح مختلف بود که نشان از بی تدبیری و عدم شناخت بازی های سیاسی است. نیروهای مسلح و ارتش باید هوشیار باشند و توجه کنند در این بازی که در دامش افتاده اند آیا کسانی جز چپاولگران بیت المال و خائنین به نظام اسلامی سود میبرند؟ (که این ماه ها با حاشیه سازی برای انقلابیون به دنبال ایجاد حاشیه امن برای خود هستند).
فرماندهان و مسئولین نظامی بایستی دقیق تر عمل کنند و توجه نمایند که چه کارها و نیت هایی حقیقتا به دنبال تحقیر نیروهای مسلح است و اگر در جایی قدرت دفاعی و نظامی مان حقیر شمرده شد و یا خواستند بر سر آن معامله کنند و حتی از نظامیان بازرسی و بازجویی به عمل بیاورند باید همچنین واکنش و جوابی محکم بدان بدهند نه آنکه سکوت پیشه کنند و لب نگشایند.
ارتش باید بداند که شکایت آنان و ادامه این روند بیش از آنکه به این سازمان اقتدار ببخشد، موجب می شود که دیگران آن را سازمانی با آستانه تحمل پایین برآورد نمایند.
علی ای حال نیروهای مسلح باید مراقب باشد که فریب بازی های سیاسی برخی جریانات معلوم الحال را نخورند و خود را درگیر حواشی نکنند. از ارتش توقع می رود از این پس تیزهوشانه تر عمل نماید تا مبادا به این سازمان ارزشی و مکتبی و نیروهای مسلحمان آسیبی وارد آید.
در پایان پیشنهاد می گردد که به بعد بصیرتی نیروهای مسلح توجه ویژه تری صورت بگیرد.

وَسلامُ علیکم و رحمته الله و برکاته.
بسیج دانشجویی دانشگاه رازی

#حسن_عباسی_را_آزاد_کنید
#انقلابی_بی_وثیقه
#وثیقه_نجومی

کانال رسمی اندیشه‌جویان استاد حسن عباسی
? https://telegram.me/joinchat/BwTDRTwrhbsvaCvMHwNBrg

درباره ?????? ??????

یکی از اندیشه‌جویان اندیشکده یقین؛ که افتخار همکاری در این پایگاه را دارد.