گام شناسی تخریب استاد حسن عباسی

وبلاگ قرن حضور برای روشن تر شدن موضوع تخریب استاد حسن عباسی به گام شناسی تخریب استاد پرداخته است.

این قضایا از کجا آب می خورد (در ادامه مطلب قبل

چرا می‌خواهند استاد حسن عباسی را تخریب رسانه‌ای کنند؟

گام یک) قرار دادن عباسی در مقابل دین:

 انتشار ویدئوی « پاسخ به بی ادبی و توهین عباسی» در آپارات / پاسخ استاد حجت الاسلام والمسلمین آقای سید محمد حسین یثربی به بی ادبی آقای حسن عباسی نسبت به فرزندان حضرت امام حسین علیه السلام و توهین و تمسخر وی به عزاداران حسینی

گام دو) قرار دادن عباسی مقابل ولایت

انتشار مطلب «جناب تحلیل‌گر همه‌فن‌حریف! فأین تذهبون؟!» در صراط نیوز و مطلب دیگری در عقیق / آقای دکترینال این بار اهل بیت امام حسین(ع) را زیر سوال برد! + فیلم + فایل صوتی توصیف مقام حضرت زینب(س) از زبان رهبر انقلاب

گام سوم) قرار دادن عباسی مقابل مردم و هیئات مذهبی

انتشار مطلب « گفتگوی اختصاصی وارث با حاج حسین سازور در واکنش به سخنان موهن حسن عباسی + عکس» در وبسایت وارث و نما نیوز و صراط / حاج حسین سازور به حسن عباسی چه گفت؟ / گلایه های حاج حسین سازور از صاحبان تریبون! / درخواست حاج حسین از قوه قضائیه!

در این میان، وبسایت «عشق علیه السلام»، نقش رادیکالی کردن فضا و به فحاشی کشاندن ماجرا را بر عهده گرفته است که مدام توهین های عجیب و غریبی را تکرار می کند و البته سوای روشن شدن ادب و نزاکت آدم های این جریان سازی و هم تیپان جناب آقای سازوار، مهم ترین نکته، نیفتادن در دام این  جریان رادیکالی است.

این هم تصویری از این وبلاگ راجع به سید صادق شیرازی که برای یرخی معنی خود را دارد.

Admin این سایت، احسان مزاری است کسی که قالب وبلاگش مزین به این تمثال مبارک است (با عرض پوزش از ساحت حضرت رقیه (س))!

با توجه به اینکه وب شخصی آقای مزاری، به صورت خودجوش و ناگهانی، غیرقابل دسترسی شده است، (که البته در کش گوگل می توانید ببینید)، بنده فایل PDF ذخیره شده ی وبلاگ ایشان را از کش گوگل در اینجا می گذارم که هم صفحه ی اصلی آن و هم صفحه ی بیوگرافی و هم صفحه ی خاطرات ایشان، آورده شده است تا مسئله شفاف تر شود و هم اینکه مشخص شود که این وب شخصی، مربوط به همان احسان مزاری وبسایت عشق علیه السلام است (در بخش بیوگرافی به صراحت اعلام کرده اند!). البته برای ما بسیار تلخ و ناراحت کننده است که مجبوریم مطالب ایشان را بازنشر دهیم (به خصوص اینکه متاسفانه و ظاهرا ایشان از طلبه های حوزه علمیه هم می باشند و این بی اخلاقی ها و فحاشی ها را صورت می دهند!) اما فقط به خاطر دو نکته این کار انجام گرفت: نخست اینکه مطالب ایشان محرمانه نیست و در فضای سایبر وجود داشت فقط ما توجه ها را به آن جلب کردیم و «بازنشر» دادیم. دوم اینکه فقط به دلیل اینکه ایشان فحاشی رکیک و بی سابقه ای را با الفاظی عجیب و غریب نظیر «حرام زاده» و «تخم امیه» و … را علیه استاد عباسی انجام دادند. این هم لینک ها:

گام چهارم( قرار دادن عباسی مقابل روحانیت: اعلام حکم ارتداد استاد عباسی!

نکته ی مهم این است که این افراد و جریان ها بدانند که دانسته یا نادانسته، مهره ی یک بازی قابل پیش بینی و تفرقه انگیزی شده اند که کارگردانان اصلی آن، هیچ علقه ای به تحقق آرمان های عاشورا ندارند.دوستان فعال در هیئات مذهبی کشور و به خصوص مداحان محترم باید توجه داشته باشند که بصیرت، به درد چنین فضاهایی می خورد که انسان پازل دشمنان خدا را کامل نکند. مثل روز روشن است که این مسائل، طراحی های جریان ظاهرا انقلابی داخلی است و اکنون آنهایند که در گوشه نشسته اند و صدای قهقه شان را راحت می شود شنید.
این جریان تخریب جریان های اصلی تولید علم و پاسخ به منویات اصلی و اساسی امام خامنه ای (روحی فداه)، چند ماهی است کلید خورده است و یک گامش تخریب مدرسه ی علمیه مشکات در قضیه ی فرودگاه مهرآباد بود، و در این مرحله، هدف آنها تخریب استاد عباسی و مجموعه ی ایشان است که در یک مرحله شکست خورد (حمله افراد مجهول و مجعول به دفتر مرکز امور زنان به نام شاگردان آقای عباسی) و در این مرحله متاسفانه با مواضع تعجیلی برخی افراد، برنامه شان دارد نتیجه می گیرد. دقت کنید که طبق روایات محکم، عجله از شیطان است لطفا کمی تأنی بفرمایید.

درباره حسین