سخنرانی استاد حسن عباسی با موضوع حضور حداکثری، جمهوری دوازدهم

استاد حسن عباسی رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال روز یک‌شنبه – ۱۷ اردیبهشت ۹۶ – در جمع دانشجویان دانشگاه اصفهان اظهار کرد: آنچه در سند 2030 امروز هم مورد اعتراض رهبر معظم انقلاب قرار گرفت، نقشه خانواده است که طبق آن یکی از نگرانی‌های سازمان ملل افزایش زنازادگی در جهان است که تلاش دارند تا آن را در این سند به رسمیت بشناسند. کلمبیا با 84 درصد زنازادگی رتبه اول را دارد و این میزان برای آمریکا بیش از 41 درصد است اما این مفهوم در ایران شنیع و مورد تقبیح است و وضعیت آن در جمهوری اسلامی تقریباً صفر است.

کارشناس مسائل استراتژیک تصریح کرد: رسانه‌های اصلاح طلب بعد از اعتراض سه سال پیش بنده به این سند، فریاد زدند که آیا همه مشکلات ما حل شده و فقط سند 2030 مانده است.

کارشناس مسائل استراتژیک اذعان کرد: جریان انقلابی اجازه نمی‌دهد لیبرال‌ها نفوذ کنند و در برابر لیبرالیسم در درون نظام تمام قد ایستاده‌اند.

عباسی خاطرنشان کرد: مردم را از جنگ می‌ترسانند، در حالی که اگر جنگی پیش آید اصلاح‌طلبان در صحنه نخواهند ماند، این ملت از جنگ نترسیده است، اصلاح‌طلبان در 30 سال گذشته یک شهید هم نداده‌اند، کدام یک از شهدای مدافع حرم اصلاح‌طلب بودند، همه آن‌ها جزو بچه‌های حزب‌اللهی و جریان انقلابی بوده‌اند.

وی با انتقاد شدید از یکی از اساتید اقتصاد دانشگاه اصفهان عنوان کرد: شما علم ربوی را در ذهن دانشجو می‌کنید و این برای دانشجوی دانشگاه اصفهان ننگ است که استاد دانشگاهش علم ربوی تدریس کند و به سیاست‌های نظام و نیروهای نظامی حمله کند و بنیان‌های اسلام را نادیده بگیرد.

عباسی تأکید کرد: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا رایگان پروژه‌ها را کامل می‌کند ولی دولت به نام خود آن را افتتاح می‌کند و بعد هم می‌گوید نیروهای نظامی در فعالیت‌های اقتصادی دخالت نکنند.

کارشناس مسائل استراتژیک خاطرنشان کرد: انتظارات و توقعات آمریکا هیچ‌گاه کم نمی‌شود و فقط یک زبان را می‌فهمد و آن هم زبانی است که کماندوهای آن‌ها را گرفت تا در مقابل ملت ایران زانو بزنند.

عباسی یادآور شد: مراجع 61 بار فریاد زدند که نظام بانکی کشور ربوی است ولی رئیس جمهور هیچ واکنشی نشان نداد.

وی با اشاره به شکایت روحانی از رئیسی در جریان مناظرات گفت: همه چیز را به دولت قبل نسبت می‌دهند در حالی که هیچ کسی از دولت قبلی نسبت به دروغ‌های او شکایت نکرده است ولی او تاب یک حقیقت ساده را هم ندارد.

عباسی بیان کرد: جناب روحانی در هیچ کجا دکتری حقوقش را به کار نبرده است، نه جایی به عنوان وکیل مدافع کار کرده و نه مسؤولیت قضایی داشته است، بلکه تنها حقوق‌دانی برای شکایت کردن است.

وی در ادامه تصریح کرد: طرفی که شما با آن توافق کرده‌اید فقط زبان قاسم سلیمانی و سردار فدوی را می‌فهمد؛ مگر اینکه از روی خون شهید تهرانی مقدم بگذرید که دست شما به موشک‌ها برسد.

کارشناس مسائل استراتژیک با اشاره به اینکه امام فرمودند که اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود و مقام معظم رهبری هم گفتند که رژیم صهیونیستی 25  سال آینده را نخواهد دید، اذعان کرد: جامعه ما از جنگ نمی‌هراسد، تنها کسانی از جنگ می‌ترسند که سوار بر پورشه هستند؛ خدا را شکر که اختیار موشک‌ها در دست دولت نیست.

عباسی در منقبت اصفهان گفت: اصفهان 400 سال پیش بستر تحقق حکومت شیعه را فراهم کرد و نخستین دایرة‌المعارف جهان با نام بحارالانوار در این شهر شکل گرفت.

وی در ادامه با اشاره مجدد به سند 2030، ابراز کرد: سند 2030 که رهبر معظم انقلاب در دیدار معلمان فرمودند با مبانی جمهوری اسلامی منطبق نیست و بی سر و صدا در حال اجرا است و مقام معظم رهبری هم از شورای عالی انقلاب فرهنگی گله دارند، چرا که این طرح بی سر و صدا به بهایی‌ها هویت می‌دهد و بی سر و صدا برای امور زنان و آموزش و پرورش طرح تصویب می‌کند.

کارشناس مسائل استراتژیک خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در یک سخنرانی عادی به معلمان می‌گویند که این سند منطبق با جمهوری اسلامی نیست؛ خدا را شکر که ولایت فقیه در قانون تصویب شده تا اگر دولت‌های خیانتکاری چنین قراردادهایی را مخفیانه امضا کنند کسی باشد که جلوی آن‌ها را بگیرد.

وی با اشاره به اینکه امام فرمودند بیچاره کسی که خود را نساخته باشد و جامعه به او رو کند، گفت: الآن مدیران جمهوری اسلامی کسانی هستند که خود را نساخته‌اند و جامعه به آن‌ها روی کرده است؛ در دولت یازدهم به بنیان‌های نظام پشت پا زدند و به سمت دشمن اقتصادی نظام رفتند.

کارشناس مسائل استراتژیک در پایان عنوان کرد: اگر دیدید در جامعه همه چیز قیمت داشت و کالا بود یعنی کاپیتالیزم اقتصادی بر جامعه حاکم شده است؛ جامعه ما که ادعای اسلام کرده و انقلاب کرده است و برای ظهور امام زمان مقدمه‌سازی می‌کند و جوانانش برای رفتن به سوریه صف می‌گیرند باید امتحانات سختی را پس دهد و مسؤولان هم امتحاناتی به مراتب سخت‌تر خواهند داشت.

منبع: خبرگزاری فارس

درباره یکتا (دبیر بخش خبری پایگاه)

یکتا ؛ دبیر بخش خبری پایگاه هستم و ماموریتم در این پایگاه انتشار اخبار مربوط به استاد حسن عباسی است.