سخنرانی استاد حسن عباسی با موضوع دولت انقلابی؛ حلقه مفقوده انقلاب اسلامی

استاد حسن عباسی شامگاه یکشنبه – ۱۷ اردیبهشت ۹۶ – ، در مسجد العباد خوراسگان اصفهان در برنامه «دولت انقلابی؛ حلقه مفقوده انقلاب اسلامی» با تبریک میلاد حضرت علی‌اکبر (ع) و روز جوان اظهار کرد: امیدوارم بتوانیم در زمینه‌سازی ظهور امام زمان(عج) همگی نقش داشته باشیم.

رئیس اندیشکده یقین با اظهار اینکه برخی قائل هستند باید دین را از سیاست جدا کنیم، تصریح کرد: این مسلمانی به درد خود آن فرد می‌خورد چراکه اسلام هرگز قائل به این مسئله نیست.

تحلیلگر مسائل استراتژیک با بیان اینکه برای قسط و عدل باید با دشمنان و رانت‌خواران دست‌به‌گریبان شویم، گفت: مسلمان بی‌خاصیتی که نسبت به احقاق حق مظلوم و ظلمی که به او می‌شود بی‌تفاوت است، باید در مسلمانی‌اش شک کرد.

عباسی تأکید کرد: در جامعه علوی باید مالک، اباذر یا عمار باشیم وگرنه باید هزینه‌های سنگینی را بپردازیم و بدانیم انقلاب اسلامی ایران، فرصتی مغتنم برای گسترش تفکر اسلام ناب در جهان است.

وی با اظهار اینکه همه ما باید خود را برای یاری امام زمان(عج) آماده کنیم، ادامه داد: جامعه ما امروز در تب‌وتاب انتخابات قرارگرفته است.

تحلیلگر مسائل استراتژیک بابیان اینکه شهدای مدافع حرم، شهدای بین‌المللی هستند، گفت: شهدای ما در پهنه‌های بین‌المللی با افتخار و  جانانه به شهادت رسیدند.

عباسی با مذمت اشرافی گری در بین مسئولان، اظهار کرد: چرا برخی از ویژه خواران را ذخیره نظام خواندید؛ آیا وزیران کشور ما به توصیه‌های امام راحل (ره) پایبند هستند.

وی بابیان اینکه انقلاب اسلامی نشأت‌گرفته از ارزش‌های اسلامی است، گفت: اگر کسی بر مسندی در انقلاب اسلامی تکیه زد و به‌جای ارزش‌ها به ‌ویژه خواران توجه کرد بداند که مردم به او پشت می‌کنند و او را پایین می‌کشند.

تحلیلگر مسائل استراتژیک بابیان اینکه وزیری که دارای خانه چندمیلیاردی است طرحی مانند مسکن مهر را مزخرف می‌خواند، اظهار کرد: دیروز امام راحل در برابر کاپیتولاسیون سیاسی ایستادند و امروز هم رهبر معظم انقلاب در برابر سند 2030 یونسکو که کاپیتولاسیون فرهنگی است قاطعانه ایستاده اند.

عباسی با بیان اینکه جمعه این هفته شاهد مناظره اقتصادی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستیم، گفت: امیدوارم نامزدها در خصوص دستاوردهای اقتصادی برجام سؤال بپرسند که یوترن یک نمونه‌ای است که باید از دولتمردان پرسیده شود.

وی بابیان اینکه امریکا یک‌طرفه فقط به دنبال خواسته خود است، گفت: آمریکا برای اینکه دُر گران‌بهای هسته‌ای ایران را بگیرد پای میز مذاکره آمد وگرنه بعد از آن به‌زعم خود آقای ظریف آن‌ها حتی ایمیلشان را جواب ندادند.

تحلیلگر مسائل استراتژیک با اشاره به گفته یکی از نامزدهای ریاست جمهوری که گفته بود روی موشک‌ها نوشتند «اسراییل باید از  صفحه روزگار محو شود» تا برجام به نتیجه نرسد، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند رژیم صهیونیستی 25 سال آینده را نخواهد دید؛ بدانید جوانان مؤمن انقلابی تا 25 سال دیگر رژیم صهیونیستی را نابود خواهند کرد.

عباسی با بیان اینکه اگر بیانات امام راحل(ره) را سانسور کنند، بعد از آن کلام رهبری را سانسور خواهند کرد، گفت: امام علی(ع) را سانسور کردند که ایشان با چاه درد دل می کردند.

وی با تصریح بر اینکه برخی از مراجع تقلید نسبت به شیوع وضعیت ربوی هشدار داده‌اند، گفت: امروز برخی از مدیران ذلیل، حرف این علما را ناکام می‌کنند؛ یعنی بعد از 38 سال از انقلاب باید ما جایگاه مرجعیت را دوباره اثبات کنیم.

تحلیلگر مسائل استراتژیک بابیان اینکه مراجع ما دغدغه معیشت مردم را دارند،از مسئولان پرسید: چرا سیستم ربوی بانک‌ها را کنار نمی‌گذارید.

عباسی با اشاره به نقش سپاه و ارتش در سازندگی‌های کشور، گفت:‌ تئوریسین‌هایی می‌گویند که نظامی‌ها پای خود را از اقتصاد بیرون بکشند؛ این‌ها باید بدانند که این نیروهای ارزشی، خدمات ارزشمندی به‌ نظام ارائه کرده‌اند که دولت یازدهم نیز بسیار از آن‌ها منتفع شده است.

منبع: صاحب نیوز

درباره یکتا (دبیر بخش خبری پایگاه)

یکتا ؛ دبیر بخش خبری پایگاه هستم و ماموریتم در این پایگاه انتشار اخبار مربوط به استاد حسن عباسی است.